فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۷۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

Related to Fragrances & Perfume

Wax Melts + Wax Melts Uk + Wax Melt Gift Set + Scented Wax Melts + Best Wax Melts + Incense Sticks + Japanese Incense Sticks
Indian Incense Sticks + Nag Champa Incense + Online Incense Store + Perfumes + Fragrances + Designer Fragrances + Perfume Brands + Online Shop Of Genuine Designer Fragrances + Arabic Perfumes + Islamic Perfumes + Luxury Perfumes+ Arabic Fragrances + Quality Makeup Products + Finest Online + Cosmetic And Fragrance + Beauty Products + Makeup Products + Cosmetics + Fragrance And Perfume Business + Best Quality Aftershave + Skin Care Products + Hair Care Products + Health Care Products
Fragrances + Perfumes + Perfume Shop + Cheap Perfume + Discount Aftershave + The Enchanting Bouquet + Hummingbirds and Roses. + Morning Blossom. + Ginger Spice.+ Nighttime Secret + Love Potion. + Cocoa Kiss. + Enchantment + Airy, acrid, aromatic, astonishing, balmy, balsamic, beautiful, bubbly, celestial, cheap, clean, cool, delicate, delicious, delightful, dewy, divine, exotic, exquisite, faint, familiar, favorite, fine, floral, fresh, green, gentle, great, graceful, heady, heavenly, heavy, holy, immortal, light, lovely, mild, musky + fragrance + aroma + eau de cologne + odor + patchouli
 +Parfum + foroshgah + foroshgah atr + foroshgahe atr + foroshgahe odkolon + foroshgah odkolon + kharid atr + kharid odkolon + gheymate atr + ghemate odkolon + perfume brands + fragrance brand + lalique + ajmal + lalique brand + ajmal brand + 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید اینترنتی بهترین انواع عطر و ادکلن مردانه اصل و برند تلخ، شیرین، خنک و گرم جدید 2022

خرید اینترنتی بهترین انواع عطر و ادکلن مردانه اصل فرانسوی و برند تلخ، شیرین، خنک و گرم جدید 2022؛

قیمت روز خرید انوع برند عطر و ادکلن مردانه و زنانه به همراه لیست فروشندگان، مشخصات و نظرات کاربران؛

خرید آنلاین و قیمت روز جدیدترین انواع عطر و ادکلن برند و مشهور مردانه و زنانه، دخترانه و پسرانه اورجینال با ماندگاری بالا؛

 

بهترین عطر و ادکلن های مردانه از نظر خانم ها کدام عطرها هستند؟ معرفی و خرید ، فروش و قیمت بهترین عطر ادکلن های مردانه از نظر خانم ها و بانوان عزیز چه عطر هایی هستند بهترین راه شناخت و پاسخ به این سوال ابهام شده در ذهن شما مخاطبین عزیز است که بدانید عطر های مردانه که از نظر خانم ها چه عطر هایی هستند بتوانید انتخاب درستی داشته و پاسخ به سوالات تان را دریافت کنید.

ما در این مطلب در مورد بهترین عطر و ادکلن های مردانه از نظر خانم ها صحبت کردیم. امروزه اکثر آقایان هم برای شیک و خوشبو بودن و هم برای اینکه شخصیت و طرز فکر خود را نشان دهند از عطر و ادکلن استفاده می کنند. علاوه بر این اقایان معمولا به دنبال عطرهایی هستند که جذب کننده زنان باشد.

بهترین ادکلن مردانه 2019

ادکلن مردانه اصل فرانسه

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها

خوشبوترین ادکلن مردانه

بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی

بهترین ادکلن مردانه 2018

ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا

ادکلن مردانه تلخ

آشنایی با عطر ها و ادکلن های مردانه از نظر خانم ها

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با قیمت فروش بهترین عطر و ادکلن های مردانه است. همان طور که می دانید امروزه اکثر آقایان هم برای شیک و خوشبو بودن و هم برای اینکه شخصیت و طرز فکر خود را نشان دهند از عطر و ادکلن استفاده می کنند.

حال اگر شما به دنبال خرید  قیمت فروش بهترین عطر و ادکلن مردانه هستید باید توجه داشته باشید که معمولا آقایان از عطر و ادکلن هایی استفاده می کنند که سبب افزایش اعتماد به نفس آن ها می شود. علاوه بر این عطرهایشان باید از بهترین رایحه برخوردار باشند که سبب جذب خانم مورد علاقه شان شود. به طور کلی می توان گفت که آقایان معمولا به دنبال عطرهایی هستند که جذب کننده زنان باشد.

خرید و فروش بهترین عطر و ادکلن های مردانه از نظر خانم ها

عطر ها و ادکلن های مردانه که باعث تحریک خانم ها می شود

در واقع حرف های زیادی در مورد عطرهای مردانه ای که سبب تحریک احساسات زنان می شود گفته می شود ولی آنچه که مهم است این است که قیمت فروش بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها عطری است که بو و رایحه ای خوش داشته باشد.

بهترین ادکلن مردانه 2019

بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی در تهران

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها

خوشبوترین عطر مردانه در ایران

بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی

بهترین ادکلن مردانه 2020

ادکلن مردانه با خط بوی بالا

بهترین ادکلن مردانه 2018

چرا که رایحه تاثیر بسیار زیادی بر ذهن و احساسات می گذارد و ثابت شدن این نظریه سبب شد که از سال ها پیش تاکنون بزرگترین کمپانی های تولید عطر، عطرهای مردانه را با رایحه هایی تولید کنند که سبب جذب خانم ها و تحریک شدنشان می شود و این عطرها را با معرفی بهترین عطر و ادکلن های مردانه از نظر زنان تبلیغ کنند. حال اگر شما نیز به دنبال خرید و فروش و قیمت معرفی عطر و ادکلن مردانه از نظر زنان هستید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

خرید و فروش بهترین عطر و ادکلن های مردانه از نظر خانم ها

اگر شما به دنبال خرید و یافتن معرفی بهترین عطر و ادکلن های مردانه هستید که سبب جذب خانم ها می شود در ابتدا باید بدانید که عطر و ادکلن ها دارای رایحه های بسیار متنوعی هستند که هر کدام از آن ها تاثیرات خاص خود را دارند. در میان دنیای رایحه ها و عطرها یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین رایحه های مردانه، عطر تلخ است.

خرید ادکلن ارزان

خرید ادکلن اصل

بهترین ادکلن مردانه 2022

بهترین ادکلن مردانه 2020

ادکلن مردانه اصل فرانسوی

ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان

ادکلن مردانه تلخ

در واقع عطر و ادکلن های مردان با رایحه تلخ معرفی بهترین عطر و ادکلن های مردانه برای جذب خانم ها می باشند. این رایحه علاوه بر حس خوشبو بودن و شیک بودن به فرد حس ابهت هم می بخشد. حال اگر قصد شما از خرید ادکلن علاوه بر خوشبو بودن، جذب خانم ها هم می باشد حتما از ادکلن های مردانه تلخ استفاده کنید.

لازم به ذکر است بدانید که عطرهای با رایحه تلخ دارای یک طبع هم هستند. عموما این عطرها هم می توانند دارای طبع خنک و هم طبع گرم باشند. از این رو می توان گفت که تحریک پذیر و جذاب بودن معرفی عطر و ادکلن جانوین johnwin نه تنها به رایحه جذاب و خوش بوی آن بلکه به طعم و طبع و گروه بویایی ان هم بستگی دارد.

تنوع در انتخاب عطر ها و ادکلن های مردانه با کیفیت

به عنوان مثال عطرهایی با رایحه های تند مناسب مردان موفق و افرادی که دارای ضریب هوشی بالا هستند می باشد. اینگونه رایحه ها به این افراد قدرت و تمرکز می بخشد. این افراد از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند و بر دیگران بسیار تاثیر گذارند. در مقابل این رایحه، عطرهای مردانه با رایحه های ملایم وجود دارد که مناسب افراد آرام و کم حرف می باشد.

از دیگر رایحه ها و عطرهایی که برای اقایان طراحی شده است عطرهایی با رایحه های گرم و تند مردانه و سرد و خنک می باشد.

بهترین ادکلن های مردانه دنیا جدید

بهترین عطر مردانه 2020

بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها

عطر سال 2021

بهترین ادکلن مردانه 2020

خوشبوترین عطر مردانه در ایران

خوشبوترین عطر مردانه ارزان

هر کدام از این عطرها و رایحه ها تاثیرگذاری خاص خود را دارند ولی از آنجایی که عموما آقایان به دنبال عطرهایی جذاب و تحریک پذیر هستند کمپانی های بزرگ در چند سال گذشته عطرهای مردانه ی خوشبویی تولید کرده اند که واقعا رایحه آن ها سبب تحریک و جذب خانم ها می شود. در واقع بهترین عطر و ادکلن های مردانه دارای رایحه های جذاب هستند و خانم ها را هم از جنسی و هم از نظر احساسی جذب می کند.

حال اگر شما نیز قصد خرید عطر و ادکلن زنانه از نظر مردان ها هستید در ابتدا باید با این عطرها و رایحه ها آشنا باشید. در این راستا ما به شما فروشگاه پرفیوم را معرفی می نماییم که یک منبع قیمت عطر و ادکلن و تامین کننده انواع عطرها و رایحه ها است.

خرید بهترین عطر و ادکلن های مردانه از نظر خانم ها از فروشگاه پرفیوم

در سال های اخیر کمپانی های بزرگ دنیا اقدام به تولید عطرهای مردانه با رایحه های بسیار پیچیده و شگفت انگیز نمودند که نه تنها بسیار خوشبو هستند بلکه برای خانم ها بسیار جذاب و تحریک پذیر می باشد. این عطرها در بازار به عنوان بهترین عطر و ادکلن های مردانه از نظر خانم ها شناخته می شوند.

?

قیمت بهترین عطر و ادکلن های مردانه از نظر خانم ها

این عطرها عموما با رایحه های تلخ و شیرین و گرم می باشند. عطرهای مردانه با رایحه های گرم و تلخ هم مخصوص مردان شیک پوش و مشکل پسند است و هم یک رایحه تحریک پذیر برای خانم ها است. استفاده از این عطرها در اولین جلسات ﺁشنایی و قرارهای عاشقانه بسیار تاثیرگذار می باشد.

خوشبوترین عطر مردانه ارزان

خوشبوترین عطر مردانه 2019

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها

بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی

بهترین عطر مردانه فرانسوی اصل و اورجینال برای تابستان

خوشبوترین ادکلن مردانه ۲۰۲۰ و 2021

بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی

بهترین ادکلن مردانه 2020 و 2022

از دیگر شاخصه های فروشگاه عطر و ادکلن های مردانه از نظر خانم ها عطرهایی با ماندگاری بالا هستند. اما هر ماندگاری دلیل بر جذاب بودن عطر نمی باشد. عطرها باید دارای رایحه های خوشبو با ماندگاری بالا باشند و از میزان پخش بوی مناسبی برخوردار باشند.

برترین عطر های مردانه از نظر خانم ها

پس اگر می خواهید از عطر مردانه ای استفاده کنید که سبب تحریک خانم ها می شود و با عبور شما از کنار یک جمع خانمانه سبب جذب نگاه های خانم ها به خود شوید از اینگونه عطرهای مردانه استفاده کنید.

اگر شما نیز قصد خرید و معرفی قیمت بهترین عطر و ادکلن های مردانه هستید و با رایحه این عطرها آشنا نمی باشید و نمی دانید که کجا می توانید این عطرها را پیدا کنید توصیه ما به شما مراجعه به فروشگاه پرفیوم است. فروشگاه عطر یک منبع و مرجع معتبر قیمت عطر و تامین کننده انواع عطر و ادکلن است.

بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی

بهترین ادکلن های مردانه دنیا

بهترین ادکلن مردانه 2019

بهترین عطر مردانه از نظر خانمها

خوشبوترین ادکلن مردانه

خوشبوترین عطر مردانه در ایران

ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا

خرید ادکلن مردانه با خط بوی بالا در تهران

خرید انواع عطر 

شما در این وب سایت می توانید عطر و ادکلن مردانه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انتخاب و خریداری کنید. این فروشگاه اینترنتی انواع عطرهای مردانه اصل و اورجینال را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

خرید عطر اونتوس + خرید عطر اصل در تهران + تجربه خرید عطر در فرانس شاپ + خرید عطر خالص + خرید عطر تهران + قیمت ادکلن perfume + قیمت ادکلن اصل + فروشگاه دنیای عطر + قیمت ادکلن + ادکلن زنانه + فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان + ادکلن اصل فرانسه + خرید عطر اصل از فروشگاه عطر و ادکلن + خرید عطر به صورت اینترنتی + خرید آنلاین و قیمت روز جدیدترین انواع عطر و ادکلن برند و مشهور مردانه و زنانه، دخترانه و پسرانه اورجینال با ماندگاری بالا + فروش اینترنتی انواع بهترین عطر و ادکلن اورجینال و اصل زنانه، مردانه، عطر کودک و نوجوانان با قیمت مناسب و ارزان با ضمانت + خرید آنلاین انواع عطر و ادوکلن مردانه و زنانه برند، اصل و اورجینال + شرکت تولید عطر و ادکلن + نمایندگی فروش عطر و ادکلن در تهران + خرید ادکلان اصل + بهترین فروشگاه عطر تهران + قیمت روز ادکلن + قیمت روز عطر + خرید ادکلن دلار + خرید عطر دلار + خرید ادوکلن دلار + 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

معرفی عطر و ادوکلن مردانه پرفروش پاییز و زمستان موجود در ایران

یکی از انتخاب های امروزه ی هر زن و مردی در دنیای مدرن مد و فشن انتخاب پوشاک ،کیف و کفش مناسب هر فصل و یا موقعیت های متفاوت است که با شرایط حاکم همخوانی داشته باشد انتخاب عطر و ادکلن هم ازاین مهم مستثنی نیست.

ما اینجا هستیم تا برای انتخاب و خرید بهترین عطر و ادکلن مناسب فصل زمستان و روزهای سرد همراهیتان کنیم.
خرید رایحه ی مناسب زمستان مانند تمامی فصل ها یک ویژگی خاص و قابل اهمیت دارد،” شما از استفاده ی آن لذت ببرید” با این حال بهتر است عطرهای فصلهای سرد رایحه ی سنگینتری نسبت به فصل های گرم داشته باشند و رایحه های تند ، عطر با رایحه شیرین و گرم انتخاب مناسبی می تواند باشد.
در زمستان  و هوای سرد بخاطر خشکی هوا و پوست بدن، رایحه ی عطرها سریع تر محو می شوند بنابراین یک رایحه ی سنگین تر به شما کمک می کند مدت بیشتری از همراهی ادکلن خود لذت ببرید.

عطر و ادکلن های برتر زمستانی مردانه دنیا از نگاه فروشگاه آنلاین

با اینکه خرید عطرها کاملا سلیقه ای هستند با اینحال تا حدودی امکان انتخاب برترین رایحه ها با تحقیق و آزمون امکان پذیراست فروشگاه آنلاین به معرفی عطر و ادکلن های برتر زمستانی مردانه دراین قسمت می پردازد.

عطر و ادکلن مردانه دلچه گابانا دوان از گروه بویایی عطر چوبی – تند (رایحه ای چوبی و ادویه ای با رایحه های گرم و تلخ مانند فلفل ، میخک ، جوزهندی یا دارچین غنی می شود) هستند.

اگر به دنبال عطری کلاسیک مردانه هستید که می خواهید از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید بدون شک یکی از گزینه های برتر زمستانی را می توانید به عطر و ادکلن مردانه Dolce&Gabbana The One اختصاص دهید

از اعجایب عطر و ادکلن دلچی گابانا د وان میزان مصرف است که این عطر را مناسب محافل دوستانه و یا رسمی می کند و همانطور که عنوان شد می توانید با ظرافت دراستفاده از آن ، دلچی گابانا د وان را برای موقعیت های متفاوت کاربردی کنید برای مثال درمحافل دوستانه از میزان عطرکمتری استفاده کنید تا رایحه را صمیمی و دوستانه تر جلوه دهد ( تعداد ۵ پاف از اسپری عطر برای محافل دوستانه کافی است؛ دست و دلبازی نکنید) و در مجالس و موقعیت های رسمی با میزان بیشتری از عطر، رایحه را سنگین تر و رسمی تر تداعی می کند ( با ۸ پاف از اسپری از عطر می توانید رایحه ی سنگین تر برای مواقع رسمی داشته باشید.) .
بعد از اسپری عطر با رایحه ای از گیشنیز،ریحان و گریپ فروت در نت آغازین مواجه می شوید که شاید کمی غافلگیر شوید ولی آرام آرام ترکیب گرمی از شکوفه پرتقال، هل و زنجبیل با ردی از گرمی حس بویاییتان را قلقلک می دهد و راهی به تندی و گرمی ترکیب تنباکو ،کهربا و سرو باز می کند.

 

دیور پرفیوم مردانه اصل

 

پرفیوم دیورهوم اینتنس ۲۰۱۱ به واسطه ی اسطوخودوس از احساس غنی است و در قلب رایحه تمرکز روی مشکالو (گیاه معطر و درمانی در استرالیا و آسیا با رایحه ی مانند کاکائو) ، زنبق و گلابی یادآور یک دسر میوه ای همراه با طعم کاکائو تازه پاشیده روی آن است خوشمزه و شیرین!

اما بعد از گذشت زمان در نت پایه ، بوی شیرین تری نیز به وجود آورد و شما را به یاد خمیر کوکی تازه چسبناک برای کیک شکلاتی می اندازد.
رایحه غالب عطر دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱ چوب و گل است و سرشار از طبیعت گرم و رایحه عطر شیرین تابستانی که راهی در زمستان بسوی گرمی باز می کند.

عطر و ادکلن مردانه بنتلی از گروه بویایی تند شرقی است ( ادویه های شرقی تند، ادویه های گرم مانند دارچین ، میخک و جوز هندی با مواد شرقی مانند نت های چوبی و رزین ها ترکیب می شوند)
سفر شما با اسپری این عطر از رایحه ی ترنج ،فلفل سیاه و برگ بو شروع می شود آرام آرام راه را برای رسیدن به مریم گلی،شمعدانی آفریقایی ،نت های چوبی،  رام و دارچین باز می کند اگرخود را به دست آن بسپارید سیری در رایحه مست کننده عطر رام و دارچین با تلفیق هوشیار کننده شمعدانی ومریم گلی سرحالتان می آورد و برای رسیدن به چرم ،بنزوئین ،سرو ونعناع هندی همراهیتان می کند.

تعبیر گویا از مست و هوشیار در رایحه که توسط ناتالی لورسون ساخته شده است.

 

عطر و ادکلن مردانه لالیک هومیج از گروه بویایی چوب تند (رایحه ای چوبی و ادویه ای چوبی با رایحه های گرم و تلخ مانند  فلفل ، میخک ، جوز هندی یا دارچین ترکیب شده) است.
عطر و ادکلن لالیک هومیج با رایحه ی زعفران، برگ گل بنفشه و ترنج آغاز می شود و راه را برای گل بنفشه و دانه ی توکا و فلفل سیاه باز می کند ترکیب مشک و لابندوم همراه با عود اوج رایحه ی عطر گرم مردانه و تند را با همراهی فلفل سیاه تثبیت می کند.

دارای رایحه ی غالب ادویه های تند و پودری می باشد ،عطری همخوان با زمستان و یادآور لحظانی گرم برایتان خواهد شد.
ادکلن چوبی تند و تیز مردانه که به عنوان رایحه ای “طاقچه” معرفی شده و توسط کریستین ناگل و متیلده بیلیوا ساخته شده است

این عطر به مناسبت ۲۰ سالگرد تولد کمپانی لالیک رو نمایی شد.

 

 

عطر و ادکلن مردانه کارولینا هررا سی اچ من پرایو از گروه بویایی چرمی ( عطرهای چرمی در ترکیبات مختلف ، از ترکیبات گلدار ، مخملی گرفته تا تند ، دودی در این گروه قرار می گیرند) است.

رایحه ی غالب آروماتیک (ترکیبات معطر ) و چرم است که ترکیب لایه هایی از رایحه ی ویسکی تند را با چرم سیاه ترکیب می کند.

به جرات می توان گفت گوهرخارق العاده کارولینا است با ترکیب چرم نماد شخصیت محکم و قوی مردانه و ویسکی فاکتور مهم دیگر این عطر و ادکلن تلخ و درعین حال جذاب ! رایحه های چوبی عطر سی اچ من پرایو انگشت تاییدی است بر مردانگی بیش از پیش این عطر.

عطر ناب و غیر قابل چشم پوشی برای انتخاب در فصول سرد است.

 

عطر و ادکلن مردانه لالیک انکر نویر له اکستریم از گروه بویایی چوب معطر (یک ترکیب کاملا مردانه از چوب و نت های معطر به همراه رایحه مجلل با گیاهان معطراست.)ترکیب های اعجاز آور بالزامیک و خاک همراه با رایحه ی چوبی باعث خلق اثری هنری در دنیای عطر و ادکلن شده است شما می توانید فقط با لمس و دریافت رایحه ی این عطر به سبک متفاوتی از تضادها در یک ادکلن دست یابید.

از استفاده ی عطر لالیک انکر نویر له اکستریم  متعجب خواهید شد وقتی تضادهای شور و حرارت و بخور آرامش را را با هم تجربه کنید باور نکردنی اما قابل لمس !
به جرات می توان گفت از جمله عطرهای رسمی و نیمه رسمی است که بهترین زمان استفاده ی آن شب و روزهای سرد زمستانی می باشد که با گذر زمان لطافت غیر قابل وصفی ایجاد می کند.

یکی از بهترین ادکلن های مردانه مناسب هدیه با قیمت مناسب است.

 

عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لا نویت د ال هوم از گروه بویایی چوبی و تند (رایحه نرم و دلپذیر از جنگل های عجیب و غریب با ادویه های گرم و تلخ مانند فلفل ، میخک ، جوز هندی یا دارچین ترکیب و هماهنگ شده است.)
چهارچوب اصلی این عطر را هل می گذارد که با ترکیب ادویه های گرم و تند رایحه ی اعجاب انگیز ایجاد می کند و سرشار از تضاد و تنش است وقتی که  نت ها ی میانی با ترکیب ترنج ،اسطوخودوس و سرو را به رایحه تزریق می کند ومانند تن پوشی گرم ساخته شده از زیره وتیور در انتهای رایحه در آغوشتان می گیرد. ترکیبی کاملا مردانه با خصلت های اخلاقی استوار را می توانید با این عطر به هر مشام القا کرد.

رایحه ی غالب هل، آروماتیک و ادویه های شرقی، با طبیعت گرم و تند بهترین زمان استفاده از آن را در فصل های سرد کرده است.
بوی هل و عطر ادویه ها کافی است تا شما را به سیری در بازارهای شرقی و هند بکشاند و از قدم زدن در مکان هایی که شاید تا به حال نبودید لذت ببرید و عجیب یادآور مکان های شرقی و بازارهای محلی ایرانی، ترکی و عربی است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و سفارش و خرید عطر اصل بر روی عبارت « خرید عطر اصل و اورجینال » کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

زنان چه ادکلن مردانه ای را بیشتر دوست دارند؟

چه به دنبال عطری تند و جذاب و چه عطر تازه و تمیز برای استفاده هستید، ادکلن مناسب افراد را به شما نزدیک تر می کند. این امر به ویژه در دنیای دوست یابی صادق است، جایی که تحقیقات نشان می دهند که عطر و بوی به اندازه ظاهر انتخاب شریک زندگی اهمیت دارد. حال این پرسش پیش می آید. زنان چه ادکلن مردانه ای را بیشتر دوست دارند؟
زنان چه ادکلن مردانه ای را بیشتر دوست دارند؟
برای یک ادکلن که تأثیر بسیار خوبی را به همراه داشته باشد، با ما همراه باشید چون ما این لیست از بهترین ادکلن های مردانه ، به گفته خانم ها را به شما توصیه می کنیم.

عطر روزمره

وقتی نوبت به پوشیدن روزانه می رسد، یک ادکلن می خواهید که در عین حال راحت و سبک ولی جذاب باشد.

عطر Tom Ford
عطری تمیز و واضح است ، Tom Ford Grey Vetiver رایحه ای کلاسیک و پیشرفته دارد،که دارای نت هایی از مرکبات ، ادویه جات ترشی جات ، و وتیور است.

عطر Ter D’Hermes
‏Ter D’Hermes چوبی ، تند و مرکبات است. این عطر ماندگار به اندازه کافی همه کاره است که بتواند روز یا شب استفاده کنید.

عطر The one
گرم و ادویه ها با قلب کمی گلدار که با سدر ، عنبر ، و دخانیات بسته می شود ، با رایحه ای جذاب در The One به هم می خورد. این ادکلن محبوب با ترجیح عطر زنانه در ذهن طراحی شده است.

عطر مناسب برای روزهای خاص

بعضی روزها باید ایستادگی کنید. عطری ویژه یک شب یا یک رویداد بزرگ عطر و بوی واقعی مغناطیسی مردانه را تضمین می کند.

ادکلن های مورد علاقه زنان

عطر Bvlgari Man in Black
رایحه ای از لوبیای تنکا ، بنزوئین و گایاک با ترکیب چرم ، عنبیه کامل در Bvlgari Man in Black وجود دارد.حضور جسورانه این عطر مردانه باعث افزایش اعتماد به نفس می شود که مطمئناً متوجه آن می شوید.

عطر ‏Burberry Brit Rhythm for Men
‏Burberry Brit Rhythm عطری جسور و اغوا کننده است. نت های تازه و پرتحرک از انواع توت های عنکبوت و هل های تند توجه را جلب می کند.

عطر ‏Aventus Cologne by Creed
تمام عطرهای creed چیزی است که باید ببیند ، اما آونتوس واقعاً تجسم موفقیت است. Aventus با نت های میوه ای و مرکبات که به قلب پاتولی ، توس خشک و یاس منتقل می شود ، باز می شود. عطر با مشک ، وانیل، بلوط خاکی و عنبر بسته می شود. کمی پاشش روی نقاط نبض شما با این شاهکار کافی است . زنان چه ادکلن مردانه ای را بیشتر دوست دارند

زنان چه ادکلن مردانه ای را بیشتر دوست دارند

البته ، هیچ کدام از این ادکلن ها به تنهایی باعث جذب خانم مورد علاقه شما نمی شود، زیرا ترجیحات شخصی شما و فرمون ها در شیوه درک عطر تأثیر می گذارد. با این وجود ، این عطرها همه گزینه های فوق العاده ای برای اطمینان از تصور به یاد ماندنی هستند.

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و سفارش و خرید عطر اصل بر روی عبارت « خرید عطر اصل و اورجینال » کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

برای خرید عطر چه چیزی قیمت ادکلن را مشخص می کند؟

عوامل متعددی تعیین کننده قیمت ادکلن هستند.

برند سازنده عطر و ادکلن، موادی که در فرمول ساخت عطر استفاده شده است و پروسه فراهم کردن آنها و پرداخت هزینه های سنگین به سلبریتی ها برای تبلیغ یک عطر خاص، یکی از شایع ترین علل بالا بودن قیمت ادکلن های اورجینال و اصلی باشد.

برندهای مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که عطرهایی با کیفیت های متفاوت و رایحه های متنوع ساخته و روانه بازار عطر می کنند. معمولاً کیفیت ساخت عطرهای هر برند در یک رده است. به طور مثال برخی برندها مانند برند آمواج-Amouage و کرید-CREED هستند که تخصصشان تولید عطرهای نیش و خاص است. برخی برندها هم هستند که کیفیت ساخت عطرهایشان پایین تر است و عطرها را با قیمت پایین تری عرضه می کنند.

مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت ادکلن اورجینال

برند عطر - Perfume Brand

یکی از اصلی ترین عوامل تعیین قیمت ادکلن برند سازنده عطر است. یک شرکت برای تبدیل شدن به یک برند شناخته شده و مشهور باید هزینه زیادی را پرداخت کند و همین امر عاملی تاثیرگزار در تعیین قیمت محصولاتش است.

فرمول ساخت عطر

عطرهای اصل عصاره ای از ترکیب انواع اسانس های ناب و طبیعی هستند. اسانس هایی که گاهی بسیار کمیاب و خاص هستند و از نقاط مختلف جهان جمع آوری می شوند و پروسه فراهم کردن آنها زمانبر و هزینه بر است. مثلاً محل رویش جوز هندی یا چوب سندل هندوستان است و این مواد از این کشور تهیه می شود. علاوه بر آن تهیه عصاره از هر ماده طبیعی-Natural Ingredient نیاز به تهیه آن مواد در حجم بسیار بالا دارد.

برخی عطرها هستند که از گلبرگ های گل های خاص و کمیاب یا ریشه درختان کمیاب تهیه می شوند. موادی که به دست آوردن آنها کار دشواری است. عنبر یکی از این مواد است. عنبر از مواد ترشح شده از سیستم گوارشی نهنگی به نام نهنگ اسپرم تهیه می شود. عنبرِ نهنگ های جوان بوی مدفوع دریایی دارد ولی با افزایش سنِ نهنگ این عصاره بدبو به رایحه بسیار شیرین و خوشبو تبدیل می شود. عطرسازان به جز رایحه خوش عنبر از آن به عنوان تثبیت کننده بوی عطر و ماده ای که باعث افزایش ماندگاری عطر می شود استفاده می کنند. عود-OUD یکی دیگر از گرانترین مواد سازنده عطرهای گرانقیمت است. ماده ای بسیار ناب و با ارزش که از گرانترین درخت جهان با نام درخت آگار ترشح می شود. عنبر، رزین معطر تیره رنگ است که به عنوان یک سیستم دفاعی علیه عفونت قارچی در درخت آگار ترشح می شود. این درخت، بومی جنوب شرقی آسیا و جنوب آمریکا است. استخراج رزین های داخل تنه درخت، عملیاتی بسیار سخت و پیچید و هزینه بر است. روغن-کره ریشه زنبق زرد از دیگر عناصر خاصی است که ماده بسیار خوشبویی از آن استخراج می شود. برای استخراج کره ریشه زنبق باید بین 3 تا 5 سال برای کامل خشک شدن ریشه آن صبر کرد.

برخی از عطرها حاوی مقدار زیادی عصاره گل-FLORAL PERFUMES هستند که از مقادیر زیادی گل های گرانقیمت به دست آمده اند. گُل هایی مثل یاس و مریم و گل محمدی که تهیه مقدار بالای آن کار دشواری است. عطرسازان برای تهیه 452 گرم روغن گل محمدی به بیش از یک تن گلبرگ گل نیاز دارند و تهیه آن برای کارخانجات سازنده عطر هزینه بسیار بالایی دارد.

عطرهای لوکس و خاص-Luxury Perfumes زیادی با این مواد تهیه می شوند و طبیعتاً با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند. به عنوان مثال قیمت ادکلن جار بولت آف لایتنیگ معادل 765 دلار برای هر 30 میلی‌لیتر است. این ادکلن لوکس ترکیبات گُلی شرقی بسیار غلیظی دارد و گُل مریم نُت غالب آن است. شکوفه پرتقال اسانس استفاده شده در هرمس 24 فوبرگ محصول شرکت مشهور هرمس-Hermes است و 1600 دلار در ازای 30 میلی لیتر آن هزینه شده است. قیمت ادکلن شوموخ که در حال حاضر به عنوان گرانترین عطر دنیا شناخته می شود 1.29 میلیون دلار است و از ترکیب عود، چوب صندل، مشک و رز ترکیه‌ای ساخته شده است. شوموخ عطری اماراتی است و طراحی بطری اش شبیه برج خلیفه است. به عطرهای با عصاره های کمیاب و خاص اصطلاحاً عطرهای نیش می گویند. برندهایی مثل آمواج، کرید، زرجف زرژاف، فردریک مال، سرج لوتنس و پرفومز د مارلی نمونه ای از مشهورترین برندهای تولید کننده عطرهای نیش هستند. توجه داشته باشید در فرمول ساخت عطرهای ارزان قیمت مقدار مصرف شده این عصاره های ناب کمتر است.

شیشه عطر - Perfume Bottle

طراحی و ساخت شیشه های عطر هم هزینه بر است. شیشه برخی عطرها، از جنس کریستال های دست ساز و بسیار گران قیمت است و طراحان برای طراحی این شیشه ها دستمزد بالایی دریافت می کنند. لالیک-LALIQUE از برندهایی است که برای عطرهایش از شیشه های طراحی شده و خاص استفاده می کند و شهرتش را با تولید شیشه های لوکس برای عطر بدست آورد.

در زیر دو عطر بسیار گران با شیشه های طراحی شده لوکس و خاص را مشاهده می کنید. کلایو کریستین نامبر 1 امپریال مجستی آمیزه های آروماتیک و گُلی دارد و دور تا دور دهانه اش از طراحی 18 عیار است و با یک الماس 5 قیراطی ساخته شده است. درب بطری عطر دی کی ان وای گلدن دلیشز 2700 تکه الماس سفید، 189 یاقوت زرد کبود، یک یاقوت کبود کابوچان سریلانکایی، فیروزه پارایبا و تورمالین برزیلی همراه با 4 الماس تراش‌خورده به شکل گل رز و 15 الماس صورتی استرالیایی استفاده شده است.

هزینه تبلیغات - Perfume Advertisement

بعد از پروسه ساخت عطر، برای معرفی آن محصول نیاز به تبلیغات گسترده توسط شرکت های تبلیغاتی مختلف و سلبریتی هاست. تبلیغات یکی از پرهزینه ترین مراحل در تولید و معرفی عطر است و طبیعتاً مجموع هزینه های آن در قیمت نهایی عطر تأثیرگزار است.

عطرهای وارداتی اورجینال- Imported Perfumes

قیمت نرخ ارز، هزینه واردات و واسطه های واردکننده و هزینه های جانبی از عوامل مهم تأثیرگزار در تعیین قیمت ادکلن و قیمت عطرهای اورجینال برند است.

کلیه عطرهای نیش، لوکس و خاص به همراه فاکتور معتبر و ضمانتنامه اصالت کالا که از مهمترین نشانه های اصل بودن محصول است در فروشگاه عطرِ فرانس شاپ به نشانی www.franceshop.ir.ir موجود است. مجموعه فرانس شاپ که به عنوان گالری عطر فرانس پاریس در اذهان همه ایرانیان شناخته شده است سالهاست با  تسهیل فرآیند بررسی، انتخاب و خرید محصولات، اعتماد کاربران زیادی را جلب کرده و تجربه خرید مطمئن و لذت بخشی را به آنها هدیه نموده است.

با خرید عطر مردانه اصل و اورجینال و زنانه و سمپل و تستر و مینیاتوری اصل و اورجینال با بهترین قیمت و تضمین کیفیت هرگز دغدغه‌ی خرید محصولات تقلبی از فروشندگان متفرقه را نخواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

Lilium - Liliome - Liliome Flower - گل لیلیوم - خرید عطر

Lily" and "Lilies" redirect here. For other uses, see Lilium (disambiguation), Lily (disambiguation), and Lilies (disambiguation).

For other plants called lilies, see List of plants known as lily.

Lilium - Liliome is a genus of herbaceous flowering plants growing from bulbs, all with large prominent flowers. They are the true lilies. Lilies are a group of flowering plants which are important in culture and literature in much of the world. Most species are native to the temperate northern hemisphere, though their range extends into the northern subtropics. Many other plants have "lily" or "Liliome" (لیلیوم in their common names, but do not belong to the same genus and are therefore not true lilies

The following lily species and cultivars currently hold the Royal Horticultural Society's Award of Garden Merit (confirmed 2017):

'Golden Splendor’

معرفی کامل انواع عطر گل های لیلیوم در جهان | بهمراه نحوه کاشت و مراحل رشد و خرید ادکلن اصل

 

گل لیلیوم، گل محبوب در گلفروشی ها برای آماده سازی انواع گلهای تزئینی مانند دسته گل، سبد گل، باکس گل و غیره است. معمولا برای تزئینات گلی که برای خریداران گل از اهمیت ویژه ای برخوردارند انتخاب میشود و خرید گل های لیلیوم گزینه های بسیار مناسب و پرطرفداری هستند. اگر بخواهیم در جملاتی کوتاه به شرح گل لیلیوم برایتان بپردازیم باید بگوییم زیبایی، اصالت، ظرافت و شایستگی جز ویزگی های اصلی ظاهری این گل می باشند.
اطلاعاتی که درباره گل لیلیوم بدانیم
گل لیلیوم با نام علمی  Lilium spp از خانواده ی Liliaceae میباشد
دارای تنوع زیستی و تنوع رنگی بالا بوده و همچنین اکثرا دارای گلهای معطر میباشند .
گل لیلیوم (سوسن) در زیر خاگ دارای پیاز با فلسهای متعدد میباشد.
گل لیلیوم از جمله گیاهان پیازدار و گلده می باشد، که معمولاً در فصل تابستان گل می دهد
اما برخی گونه‌های این گل در فصل بهار شروع به گل دهی می کند.
گل لیلیوم که در زبان فارسی آن را گل سوسن می‌نامند بیشتر برای تزئین و دکوراسیون به کار می رود.
گل لیلیوم گیاهی گرمسیری است که در مناطق شمالی ایران کشت می شود و از جمله گل‌های کمیاب بشمار می رود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

5 قانون طلایی برای ماندگاری عطر و ادکلن

امروزه یکی از محصولات مورد علاقه افراد خرید لوازم آرایشی و بهداشتی است. این موضوع بیشتر برای خانم ها و دختر خانم های صحت دارد، که اکثر زمان خود را در آرایشگاه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی می گذرانند و از این کار لذت فراوان می برند.

 

از آنجایی که هرم بویایی عطر و اسانس مشخص و ثابت است، همچنین ما با نقش نت ها در عطرها آشنایی کامل داریم، لازم است بدانیم؛که چه موقع باید از ادکلن استفاده کنیم، به چه میزان استفاده کنیم و همچنین بدانیم که برای ماندگاری عطر و اسانس و ادکلن ها چه کارهایی باید انجام دهیم تا بتوانیم از خرید خود راضی باشیم.

 یکی از موارد مهم در هنگام خرید عطر و ادکلن ماندگاری بوی عطرها، در مدت زمان طولانی است. البته اینکه آیا شما به گفته فروشنده دقت، توجه و البته اعتماد می کنید، یک موضوع کاملا شخصی است، با این حال با رعایت چند نکته درباره ماندگاری عطر و ادکلن می توانید خرید مناسبی را داشته باشید.

 

غلظت عطر ها و ادکلن ها

به طورکلی حدود 78 تا 95 درصد از ادکلن ها را الکل و یا اسانس های متفاوت طبیعی، مصنوعی و گیاهی تشکیل می دهند.که این عدد در هر محصول آرایشی و بهداشتی مانند پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اسانس متفاوت می باشد و ماندگاری آن ها به ترتیب کم و کمتر خواهد شد که به صورت خلاصه به شرح ذیل می باشد:

پرفیوم: یکی از غلیظ ترین موارد آرایشی و بهداشتی محسوب می شود که دارای ماندگاری بالایی است. معمولا ماندگاری آنها بیشتر از یک روز است .  به همین دلیل جز گران قیمت ترین محصولات هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

ادوپرفیوم ها: حدود 20 درصد از مواد تشکیل دهنده آن الکل می باشد اما به طور کلی می توان تا یک روز ماندگاری را در استفاده از آنها احساس کرد.

ادوتویلت ها: 15 در صد از مواد تشکیل دهنده آنها الکل می باشد؛ اما قیمت زیادی در مقایسه با ادوپرفیوم ها و پرفیوم ها ندارند.

ادکلن ها : جالب است بدانید که ادکلن ها در عین اینکه دارای ماندگاری بسیار کمتری در مقایسه با باقی گروه های خوشبو کننده دارند اما دارای طرافداران بسیار زیادی هستند. این ادکلن ها به صورت روزانه استفاده می شوند. و تقریبا بین 2 تا 4 درصد از ادکلن ها را اسانس ها تشکیل می دهند.

ادوفرش ها:  این گروه از لوازم خوشبو کننده بسیار ماندگاری پایینی دارند چرا که هر دو ساعت به دو ساعت باید تجدید شوند. در مواقعی که از این گروه استفاده می شود پیشنهاد می کنیم که حتما یک نمونه از آن را در کیف خود همیشه به همراه داشته باشید. قیمت این گروه از خوشبو کننده ها به مراتب پایین تر از گروه های دیگر است و طرفداران خاص خود را دارند.

نکته: اینکه یک خوشبو کننده از هر گروه بویایی باشد و دارای قیمت بالا دلیل بر ماندگاری عالی آن نیست در نتیجه حتما خرید خود را از فروشگاه های معتبر و افراد مشخص و مطمئن خریداری کنید. تا با هزینه های هنگفت خود را دچار ضرر وزیان نکنید.

 

خصوصیات الکل مناسب برای مواد آرایشی بهداشتی و خوشبو کننده 

همان طور که می دانید الکل موجود در ساخت ادکلن نمی تواند یک الکل صنعتی معمولی باشد چرا که قطعا برای پوست مضر و خطر ناک خواهد بود. به طورکلی می توان به 2 خصوصیت مهم  الکل مناسب برای ادلکن را به شرح ذیل طبقه بندی کرد:

  • الکل دناتوره – یا الکل عطر سازی : الکلی است که خاصیت خوراکی ندارد پس هیچ ضرری برای پوست نمی تواند داشته باشد.
  • بو و اسانس ندارد:کاملا رایحه این نوع از الکل ها گرفته می شود تا به ماده خوشبو کننده هیچگونه تاثیری نگذارد. و به راحتی با ماده ترکیب یکسان شود.

ویژگی های الکل خوب در صنعت عطر سازی

  • خاصیت رقیق کنندگی قوی دارد
  • عدم لک شدن بر روی پوست
  • عدم آسیب رسانی به پوست مخصوصا پوست های حساس و مستعد آلرژی

خاصیت خاص الکل در صنعت عطر سازی

یکی از خواص مهم الکل در صنعت عطر سازی خاصیت خنک کنندگی برای پوست است.زمانی که ادکلن را بر روی پوست خود اسپری می کنید بلا فاصله شروع به  تبخیر می شود و اینگونه شما احساس خنکی می کنید . اما در عطر هایی که رایحه شرین دارند شما الکل کمتری را احساس میکنید. آنچه که درادکلن ها بسیار حائز اهمیت است 3 نت آغازین، پایانی، میانی است که شما در ابتدا بلافاصله بعد از اسپری کردن بر روی پوست خود احساس می کنید.

مقدار الکل ترکیب شده در ادکلن ها

از آنجایی که الکل استفاده شده در ادکلن عنصر اصلی ساختار خوشبو کننده ها است استفاده زیاد در ترکیب ادکلن ها می تواند علاوه بر مضربودنشان  ماندگاری آنها را هم کاهش دهد . با این اوصاف همان طور که قبلا گفته شد مقدار استاندارد ترکیب الکل در ساخت انواع خوشبو کننده ها 95 درصد می تواند باشد . به یاد داشته باشید که ادکلن استاندارد حتما باید بر پشت جعبه اش دارای مشخصات ترکیب شده ادکلن باشد و حتما درصد استفاده از الکل درج شده باشد.همچنین می توانید با یک بار اسپری کردن ادکلن بر روی پوست خود متوجه شوید که آبا یک ادکلن تقلبی است یا خیر و یا میزان ماندگاری آن بالاست یا نه .

ماندگاری بوی کدام ادکلن ها بهتر و بیشتر است؟

همان طور که در بالا به طور کامل توضیح داده شد هر چقدر که الکل مورد استفاده در ادکلن ها بیشتر باشد غلضت ادکلن بیشتر می شود در نتیجه ماندگاری آنها هم طولانی تر خواهد شد همچنین استفاده از الکل خوب و سالم نیز نقش بسیار مهمی در ماندگاری ادکلن ها دارد. از سویی دیگر با توجه به نت آغازین ادکلن ها می توانید متوجه شوید که آیا یک ادکلن دارای ماندگاری بالایی است یا خیر. اگر ادکلن انتخابی شما دارای رایحه گل های شرقی مانند نعنای هندی و کهربا باشد ماندگاری آن ادکلن به مراتب بیشتر خواهد بود. از سویی دیگر رایحه های شیرین ماندگاری بالاتری دارند پیشنهاد می شود اگر به دنبال رایحه ماندگار هستید حتما از ادکلن های شیرین استفاده کنید. رایحه هایی که تلخ هستند با کمی تندی باعث ایجاد آلرژی و حساسیت های بسیار در شما می شوند.

3 نکته مهم که به آقایان کمک میکند تا ماندگاری عطر و اسانس را کنترل کنند

  • فاصله بین ادکلن و بدن : این فاصله نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد. حداقل 18 سانتیمتر باشد . چرا که فاصله کم باعث ایجاد لک بر روی لباس شما می شودو  فاصله زیاد اصلا با بدن شما ارتباط بر قرار نمی کند.
  • ران خود را اسپری کنید: به نظر خنده دار می آید اما این نکته جالب است که اسپری کردن یک بار به ناحیه ران پای خود می تواند ماندگاری ادکلن شما را افزایش بدهد. و در طول روز هم رایحه در اطراف شما پخش شود.
  • مچ دست تان را اسپری بزنید: اولین قسمت از بدن تان که باید اسپری مچ دست تان است مچ دست شما به دلیل داشتن نبض بیشتر در فضای اطراف شما رایحه را پخش می کند.

 

حال برسیم به 5 قانون طلایی برای ماندگاری عطر و اسانس ها

  • اسپری کردن بعد از حمام : از آنجایی که بعد از حمام منافذ پوست شما باز می شود بهترین زمان برای اسپری کردن بعد از حمام است که پوست شما مرطوب و تمیز می باشد این زمان علاوه براینکه ماندگاری ادکلن را بیشتر می کند شما با مصرف کمتر ادکلن می توانیدخوشبویی را به خود هدیه دهید.
  • کمد لباستان را معطر کنید: این ایده بیشتر از سمت خانم ها که طالب تمیزی و خوشبویی هستند ،ظاهر می شود.

الف - بهترین پیشنهاد این است که درون کمد لباس تان چند دستمال معطر از رایحه ای که برای شما لذت بخش و آرامش بخش است را بگذارید این کار به مرور زمان به لباس های عطر و رایحه خوشبویی را منتقل می کند.

ب-یکی دیگر از مواردی که می تواند به شما کمک کند استفاده از کیف های پارچه ای زیپی یا دکمه ای مخصوص نگهداری لباس است این کار علاوه بر اینکه کمد لباس شما را مرتب می کند ،اگر در درون آنها مقداری از ادکلن مورد علاقه تان را اسپری کنید تا مدت ها ماندگاری دارد و بر لباس ها هم تاثیر مثبت می گذارد.

پ- با توجه به تنوع عطرها و ادکلن ها در حال حاضر بسیاری از صابون های تولید شده هم عطر هستند با رایحه های معروف به این صابون ها عطرهای صابونی گفته می شود این صابون ها دارای ماندگاری بالا و طولانی مدت هستند . در اشکال مختلف و با رایحه های متفاوت ولی آشنا . یکی از موارد استفاده از آنها در مدیتیشن و ماساژ درمانی است . همچنین شما می توانید از آنها بر روی قسمت های مختلف بدن خود که دارای نبض هستند مانند: لایه های پشتی گوش، مچ دست، گردن خود مالش دهید. در حال حاضر این صابون ها تولید کشور کره هستند چرا که این کشور دارای مراسم های خاص و ملی هستند یکی از موارد مهم در مراسم های اصلی شان است. در نتیجه با قراردادن این صابون ها در کشو وکمد لباسی خود می توانید خوشبویی را برای خود ماندگارتر کنید.

  • پوست تان را چرب کنید: در جریان باشید که پوست چرب بهترین زمان و نقطه برای اسپری کردن هر نوع خوشبو کننده می باشد. اگر پوست تان چرب است ماندگاری ادکلن بر روی پوست تان طولانی مدت است اگر پوست شما خشک است اصلا نگران نباشید قبل از هر گونه اسپری کردن بر روی پوست خود با کمی روغن وازلین ناحیه مورد نظر خود را چرب کنید و بعد از آن ادکلن را بر روی آن نقطه اسپری کنید.
  • نگهداری درست و به جا از ادکلن: نگهداری ادکلن ها کمک بسیاری در ماندگاری و عمرطولانی مدت آنها دارد. چند مورد ممنوع درباره نگهداری ادکلن ها است :

الف- به هیچ عنوان در معرض مستقیم نور آفتاب قرار ندهید.

ب- به هیچ عنوان در داخل یخچال یا فضای سرد نگه ندارید.

پ- ادکلن ها را داخل حمام در معرض رطوبت قرار ندهید.

  • بهترین مکان برای نگهداری ادکلن ها روی میز آرایشی است و ترجیحا در داخل جعبه خود باشد.
  • تنوع عطر داشته باشید: بهترین میز آرایشی از دید روانشناسی میزی است که چند مدل از ادکلن های متفاوت با رایحه های مختلف داشته باشد. پیشنهاد ما به شما این است که عطر مناسب برای روز و شب جدا استفاده کنید. و همین طور هر عطری را در جای مناسب خود اسپری کنید.

برای مشاهده مشخصات انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال با قیمت ارزان اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

بهترین پیشنهادها برای کادوی روز زن و هدیه روز مادر

کادوی روز زن چی بخرم؟ بهترین هدیه برای روز مادر چه کادویی است؟ از جمله سوالاتی هستند که ذهن همه ما را قبل از روز زن درگیر می کند.

عطر و ادکلن

شما با ارائه عطر و ادکلن به عنوان کادو روز زن می توانید قلب همسرتان را تسخیر کنید. عطر و ادکلن به عنوان هدیه روز زن برای تازه عروس‌ها بسیار جذاب است و با هر بار استفاده از آن همسرتان به یاد شما خواهد افتاد. البته در انتخاب نوع رایحه دقت داشته باشید تا متناسب با سلیقه همسرتان باشد.

#روز زن # روز مادر #سالگرد ازدواج 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال زنانه اصل و اورجینال با ارسال فوری

ورساچهVERSACE با نوعی دلفریبی محض، کریستال شفاف و نورانی، ورساچه برایت کریستالVERSACE BRIGHT CRYSTAL را معرفی می کند که گوهری گرانبها، زیبا و نادر است که مشخصات آن رایحه ای تازه، پرطراوت و پر گل می باشد. عطری دل انگیز و مجذوب کننده مختص زنان قوی و باثبات بوده و در عین حال روحیه ای زنانه دارند، و عاشق این هستند رایحه ای آنها را احاطه کند که از مزۀ آب دانه های انار و طراوتی سرد برخوردار باشد. این عطر در سال ۲۰۰۶ میلادی توسط طراح مشهور عطر و ادکلن، Alberto Morillas اسپانیایی طراحی و با غلظت لطیف ادوتویلت روانه بازار شد. ادکلن ورساچه صورتی-برایت کریستال-VERSACE BRIGHT CRYSTAL EDT، با رایحه ای ملایم و شیرین همچنین سبکی گلی و میوه ای به بازار معرفی گردید. ادکلن ورساچه صورتی زنانه بهترین انتخاب برای فصول گرم سال می باشد که با طراحی الماس گونه درپوش خود به یکی از جذاب ترین طراحی های سال های اخیر تبدیل گشته است. روی بطری ورساچه صورتی-برایت کریستالVERSACE BRIGHT CRYSTAL نشان ورساچه-VERSACE و در پایین آن نام این عطر با رنگ سیاه چاپ شده و مشاهده می‌شود. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ شفاف ادکلن ورساچه صورتی به‌ خوبی قابل مشاهده است.

 

برای مشاهده و قیمت خرید عطر زنانه ورساچه برایت کریستال اصلی و اوریجینال بر روی مطلب فوق کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید اینترنتی ادو تویلت شنل چنس او تندر اصلی با ارسال فوری

عطر ادکلن شنل چنس او تندر-صورتی-CHANEL CHANCE EAU TENDRE EDT یکی دیگر از مجموعه محصولات شانس (چنس) و یکی از پرفروش ترین ادوتویلت های این خانواده است که توسط استاد بزرگ عطر سازی Jacques Polge طراحی و تداعی گر رایحه جوان پسند و ظریف و با روح است. این عطر زنانه جذاب و با طراوت در سال ۲۰۱۰ میلادی طراحی و تولید شده است. اگر به شیشه‌ عطر زنانه تندر TENDRE  دقت کنید، نام چنس CHANCE را مشاهده خواهید کرد که با رنگ سفید روی آن نقش بسته است. به بیانی دیگر تندر-TENDRE  نسخه‌ محدودی از مدل موفّق چانس-CHANCE است. در پایین نام چانس-CHANCE، نشان تجاری شنل-CHANEL را مشاهده می‌کنید که با خط مشکی روی شیشه کار شده است. اگر کمی پایین‌تر را ببینید، متوجه نام او تندر-EAU TENDRE خواهید شد که در پایین شیشه با رنگ صورتی چاپ شده است. دور شیشه‌ شفاف عطر تندر، یک قاب فلزی براق کار شده که زیبایی آن را دو چندان می‌کند. درب بطری به شکل یک مکعب سفید مات بوده و در بالای آن، لوگوی شانل-CHANEL حک شده است. رایحه این محصول بسیار ملایم و شیرین و همانند حریر نرم می باشد.

 

برای مشاهده مشخصات و قیمت خرید عطر زنانه شنل شانل مدل تندر اورجینال بر روی مطلب فوق کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah