فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۹ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

خرید عطر ارزان مردانه اصلی

دوام و ماندگاری عطر کاپیتان بلک اصل بسیار خوب بوده و تا ۸ تا ۱۰ ساعت روی لباس شما می‌ماند؛ عطر کاپیتان بلک مردانه اصل قدرت پخش خوبی دارد و برای یک عطر برند با این قیمت، ویژگی خیلی خوبی محسوب می‌شود. برای خرید عطر کاپیتان بلک مردانه از دکمه سبد خرید استفاده کنید. در حال حاضر کاپیتان بلک-Captain Black EDT با تخفیف در دسترس شما همراهان است.

مناسب: استفاده روزانه

مردانه: گرم و شیرین

 

روی مطلب بالا کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید قیمت عطر ادکلن آگنر پور فم اصلی زنانه

عطر ادکلن آگنر پور فم-AIGNER POUR FEMME 100ML EDP عطری خوشبو، پرفروش و زنانه است که در سال ۲۰۱۰ میلادی با غلظت ادو پرفیوم و در سایز ۱۰۰ میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن معرفی و ارائه شد. عطر ادکلن آگنر پور فم-AIGNER POUR FEMME 100ML EDP به عنوان عطری زنانه و جذاب، بسیار لوکس و با کیفیت است.

ترکیبات و رایحه ادو پرفیوم زنانه آگنر پورفم

عطر ادکلن آگنر پور فم–AIGNER POUR FEMME با رایحه ای ماندگار، گرم و تند برای مصرف در طول روزهای بهاری انتخابی بی نظیر می باشد. این عطر که سمبلی از احساسات زنانه، یگانگی و لطافت است، بسیار لوکس، با کیفیت و دوست داشتنی است.

رایحه این عطر که ردی استثنایی از خود به جای می گذارد نمادی از لذّت بردن از زندگی بوده و خاص بانوانی است که زیبایی، چیزهای گران قیمت، شبی استثنایی در رستورانی مجلل و شادی را دوست دارند و آن را تکریم می دارند.

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید عطر زنانه اگنر زنانه پور فم بر روی مطالب فوق یا خرید عطر اصل کلیک نمائید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ادو تویلت بلو دی شنل مردانه اصل و اورجینال

عطر ادکلن بلو دی شنل-CHANEL BLEU DE CHANEL EDT یک عطر معطر چوبی است که مخصوص مردان مبارزه طلب و مخالف با یکنواختی و روزمره گی است. ادوتویلت بلو شنل-BLEU CHANEL مردانه عطری خنک برای مردان شیک پوش و خاصی است که حضور در جامعه برای آنها با اهمّیت است. عطری که نه تنها رضایت آنها را جلب می کند، بلکه حس شادی را در تک تک سلول های بدن به جریان می اندازد. این عطر تحریک کننده، مخلوطی از مرکبات و چوب است که حس رهایی نیز به انسان می دهد. این عطر خنک، زلال و عمیقاً جذب کننده در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط Jacques Polge طراحی شد. در هنگام طراحی این محصول مردانه بیشتر از هر چیز دیگری به منحصر به فرد بودن و تک بودن آن تکیه شده است. رایحه عطر مردانه بلو شنل BLEU DE CHANEL به گونه ای است که فرد را از حالت رخوت و خستگی به تحرک و جنبش وا میدارد.

 

برای مشاهده قیمت و خرید عطر بلو شنل اصلی بر روی مطلب فوق کلیک نمایید.

برای مشاهده مشخصات خرید و قیمت انواع عطر اورجینال مردانه و زنانه بر روی عبارت «خرید عطر اصل» کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن دیویدوف اکو زنانه Davidoff Echo for Women زنانه اصل

خرید دیویدوف اکو زنانه اورجینال

عطر ادکلن دیویدوف اکو زنانه-Davidoff Echo for Women عطری شیک، احساس برانگیز و اغواکننده از مبداء کشور سوئیس و برند دیویدوف-Davidoff است که در سال ۲۰۰۴ میلادی با غلظت ادو پرفیوم و در سایز ۱۰۰ میلی لیتری توسط Francois Caron مخصوص بانوان خوش پوش و میانسال طراحی و به بازار عطر عرضه شده است.

ترکیبات و رایحه ادکلن دیویدوف اکو زنانه اصل

عطر ادکلن دیویدوف اکو زنانه-ECHO woman Davidoff EDP، با رایحه ای گرم و شیرین که آن را از گل صدتومانی، ودکا و اسمنتوس به کار رفته در ترکیباتش حاصل می کند برای مصرف در روزهای بهاری انتخاب فوق العاده ای می باشد. دیویدف اکو زنانه عطری سبک با نُت‌هایی که میان سویه‌های گل‌فام، میوه‌ای و چوبی‌ـ‌جنگلی نوسان می‌کنند طراحی شده و این عطر را می توان به پارچه حریر صورتی رنگ تشبیه کرد که از بهترین گزینه‌ها برای آرامش خاطر بیشتر بانوان زیبا است. این عطر زنانه بسیار خوشبو از برند دیویدوف مدل اکو، در گروه بویایی چایپره گلی [floral-fresh] جای میگیرد.

 

برای مشاهده مشخصات و قیمت عطر زنانه دیویدوف اکو زنانه اصلی و اورجینال بر روی مطلب فوق کلیک نمائید.

برای مشاهده مشخصات خرید و قیمت انواع عطر اورجینال مردانه و زنانه بر روی عبارت «خرید عطر اصل» کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن بلک بارکد پور هوم مردانه مشکی اصل و اورجینال

خرید عطر ادکلن بلک بارکد پور هوم مردانه

عطر و ادکلن مردانه ارکید بلک بارکد-Orchid Black Barcode for Men از سری عطر و ادکلن های بارکد-Barcode برند ارکید-Orchid می باشد که به عنوان عطری کلاسیک با رایحه ای ماندگار در سال ۲۰۱۰ میلادی تولید و به بازار عرضه شد. این عطر مردانه در ایران با نام عطر ادکلن بارکد بلک ارکید مشکی-Barcode black Orchid شهرت دارد.

غلظت رایحه و شیشه ادوکلن بلک بارکد پور هوم مردانه اصل

این عطر مردانه که در شیشه ای مشکی و ساده و در عین حال شیک تولید گردیده است با نت هایی چون ترنج و پوست گریپ فروت آغاز می شود و با گذشتن از نت هایی چون زعفران، جوز، بنفشه و یاسمن، در رایحه پایه به نت های عنبر، وانیل، چرم، خزه و شکر می رسد. عطر مردانه بلک بارکد ارکید-Orchid Black Barcode for Men را می توان در تمام فصول به ویژه فصول سرد سال استفاده نمود.

ماندگاری ادو پرفیوم بلک بارکد مردانه

غلظت ادوپرفیوم بلک بارکد پور هوم-Black Barcode Pour Homme سبب شده تا ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی داشته باشد و بتوان ساعت ها از رایحه مردانه و کلاسیک آن لذّت برد. ادکلن مردانه بلک بارکد که توسط کمپانی اماراتی ارکید-Orchid تولید شده است و در حجم ۸۰ میلی لیتر روانه بازار گردیده است به عنوان ادو پرفیوم مردانه بارکد مدل Black Barcode (بلک بارکد) و حجم ۸۰ میلی لیتر به دلیل محبوبیت بالا، ماندگاری و پخش بوی فاحشی که دارد بسیار مناسب هدیه به عزیزان و دوستان دور و نزدیک می باشد.

 

برای مشاهده مشخصات و قیمت عطر ادکلن بلک بارکد پور هوم مردانه اصل و اورجینال روی مطلب فوق کلیک نمایید.

برای مشاهده مشخصات خرید و قیمت انواع عطر اورجینال مردانه و زنانه بر روی عبارت «خرید عطر اصل» کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ادکلن دریک مردانه اصلی و اورجینال

عطر ادکلن اورلن دریک-ORLANE DERRICK عطری مردانه و گرم و تند است. این عطر در سال ۱۹۷۸ میلادی با غلظت ادو تویلت به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن اورلن دریک-ORLANE DERRICK عطری قدیمی، جذاب و شکیل و برندی از کشور فرانسه است. عطر ادکلن اورلن دریک-Orlane Derrick، در ابتدا با رایحه وتیور، سدر و فلفل سیاه آغاز می شود و پس از مدتی می توان رایحه نعنا هندی، گشنیز و جوزهندی را استشمام کرد و در انتها به رایحه گلسنگ و چوب صندل ختم می شود. این ادکلن مردانه با رایحه گرمی که دارد برای مصرف در روزهای سرد زمستانی بهترین انتخاب است. عطر مردانه اورلن دریک-ORLANE DERRICK با ماندگاری نسبتاً خوبی که دارد برای مصرف در طول روز پیشنهاد می شود. اگر به بطری این عطر... .

 

برای مشاهده مشخصات و قیمت و خرید این ادکلن نوستالوژیک بر روی خرید عطر کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید عطر ادکلن بلک بارکد پور هوم مردانه اصلی

عطر و ادکلن مردانه ارکید بلک بارکد-Orchid Black Barcode for Men از سری عطر و ادکلن های بارکد-Barcode برند ارکید-Orchid می باشد که به عنوان عطری کلاسیک با رایحه ای ماندگار در سال ۲۰۱۰ میلادی تولید و به بازار عرضه شد. این عطر مردانه که در شیشه ای مشکی و ساده و در عین حال شیک تولید گردیده است با نت هایی چون ترنج و پوست گریف فروت آغاز می شود و با گذشتن از نت هایی چون زعفران، جوز، بنفشه و یاسمن، در رایحه پایه به نت های عنبر، وانیل، چرم، خزه و شکر می رسد. عطر مردانه بلک بارکد ارکید-Orchid Black Barcode for Men را می توان در تمام فصول به ویژه فصول سرد سال استفاده نمود. غلظت ادوپرفیوم بلک بارکد پور هوم-Black Barcode Pour Homme سبب شده تا ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی داشته باشد و بتوان ساعت ها از رایحه مردانه و کلاسیک آن لذّت برد. ادکلن مردانه بلک بارکد که توسط کمپانی اماراتی ارکید-Orchid تولید شده است و در حجم ۸۰ میلی لیتر روانه بازار گردیده است به عنوان ادو پرفیوم مردانه بارکد مدل Black Barcode (بلک بارکد) و حجم ۸۰ میلی لیتر به دلیل محبوبیت بالا، ماندگاری و پخش بوی فاحشی که دارد بسیار مناسب هدیه به عزیزان و دوستان دور و نزدیک می باشد. 

 

برای مشاهده قیمت و خرید و بررسی عطر بلک بارکد مردانه اورجینال بر روی مطلب فوق کلیک نمائید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

قیمت عطر کاپیتان بلک اصل خرید ادکلن کاپیتان بلک فرانسه|Royal Ski Captain Black EDT

ادکلن کاپیتان بلک اصل فرانسه

بعضی از رایحه‌ها برای ما خاطره‌انگیز بوده و به اصطلاح رایج، نوستالوژیک هستند. ادو پرفیوم کاپتان بلک-Captain Black EDT از آن دسته عطرهایی است که با استشمام بوی آن، با سرعتی فوق‌العاده شما را جذب خودش می‌کند. طراحی شیشۀ ادو تویلت کاپیتان بلک مردانه بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است. شیشه‌ عطر مردانه کاپیتان بلک-Captain Black با یک پوشش چرمی قهوه‌ای رنگ احاطه شده است. کاپتان بلک مردانه اصل-Captain Black بویی گرم و شیرین دارد. مایع داخل ادکلن کاپیتان بلک اصل به رنگ قهوه ای است که از کناره های شیشه ادکلن میتوان این مایع قهوه ای رنگ را دید. همچنین چرم مورد استفاده در ادکلن کاپیتان بلک نیز به رنگ قهوه ای است و نقش و نگار هایی که بر روی این چرم حک شده است نشانگر اصالت این ادکلن فرانسوی  است.

رایحه و ساختار عطر مردانه کاپتان بلک

ساختار عطر مردانه کاپیتان بلک captain black را نیز گیاهان معطر تشکیل می‌دهند. در ابتدای استفاده ادوتویلت کاپیتان بلک، بوی توتون نوازش‌گر مشام شما است که بعد از مدتی تغییر می‌کند و در نهایت با رایحه‌ گیاهان معطر جنگلی به پایان می‌رسد. این عطر مردانه از برند رویال اسکی-Royal Ski به دلیل نوع رایحه‌اش توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند که جوانان شیک‌ پوش و امروزی جامعه بخش بزرگی از طرفداران ادکلن کاپیتان بلک تلخ آن را تشکیل می‌دهند و به همین دلیل است که توانسته در میان ۱۰ عطر پرفروش تاریخ قرار بگیرد. زیرا این ادو پرفیوم ۱۰۰ میلی‌لیتری عطر کاپتان بلک مردانه با قیمت ارزان برای استفاده مکرر گزینه بسیار خوبی است و به مانند عطرهای لوکس چشم هر بیننده ای را به خودش خیره می نماید.

برای مشاهده قیمت ادکلن کاپیتان بلک مردانه اصل بر روی مطلب فوق کلیک نمائید.

برای مشاهده مشخصات خرید و قیمت انواع عطر اورجینال مردانه و زنانه بر روی عبارت «خرید عطر اصل» کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ادکلن دیویدوف اکو زنانه اصلی با ارسال فوری و رایگان

خرید دیویدوف اکو زنانه اورجینال

عطر ادکلن دیویدوف اکو زنانه-Davidoff Echo for Women عطری شیک، احساس برانگیز و اغواکننده از مبداء کشور سوئیس است که در سال ۲۰۰۴ میلادی با غلظت ادو پرفیوم و در سایز ۱۰۰ میلی لیتری توسط Francois Caron مخصوص بانوان خوش پوش و میانسال طراحی و به بازار عطر عرضه شده است.

ترکیبات و رایحه ادکلن دیویدوف اکو زنانه اصل

عطر ادکلن دیویدوف اکو زنانه-ECHO woman Davidoff EDP، با رایحه ای گرم و شیرین که آن را از گل صدتومانی، ودکا و اسمنتوس به کار رفته در ترکیباتش حاصل می کند برای مصرف در روزهای بهاری انتخاب فوق العاده ای می باشد. دیویدف اکو زنانه عطری سبک با نُت‌هایی که میان سویه‌های گل‌فام، میوه‌ای و چوبی‌ـ‌جنگلی نوسان می‌کنند طراحی شده و این عطر را می توان به پارچه حریر صورتی رنگ تشبیه کرد که از بهترین گزینه‌ها برای آرامش خاطر بیشتر بانوان زیبا است.

 

برای مشاهده مشخصات و قیمت و خرید عطر زنانه دیویدوف اکو زنانه اورجینال بر روی مطلب فوق کلیک کنید.

برای مشاهده مشخصات خرید و قیمت انواع عطر اورجینال مردانه و زنانه بر روی عبارت «خرید عطر اصل» کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah