فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۳۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

معرفی سه سایت برتر عطر و ادکلن اصل

برای خرید ادکلن مناسب به چه مواردی باید دقت کنیم؟

خرید عطر متناسب با علاقه و شخصیت شما خواهد بود. اما در ادامه می‌خواهیم ۳ مورد مهم در خرید عطر را به شما بگوییم:

  1. خرید ادکلن با توجه به شخصیت و علاقه خود: اگر رایحه های مختلف را بشناسید، خیلی راحت می‌توانید از روی عطر یک فرد، شخصیت او را بشناسید. به عنوان مثال، افرادی با شخصیت ماجراجو، نُت‌های شرقی، کهربایی و غلیظ را دوست می‌دارند. در مقابل، افراد خلاق عاشق عطرهایی با ترکیبات سبز هستند.
  2. خرید عطر و ادکلن مناسب پوست: هر فردی باید عطر مناسب رنگ و نوع پوست خود را بخرد، چرا که هر نوع پوستی، واکنش متفاوتی در مقابل عطرهای مختلف دارد. به عنوان مثال، برای پوست گندمی، رایحه شرقی و برای پوست سبزه، رایحه گرم و شیرین مناسب است.
  3. خرید ادکلن متناسب با فصل: از آنجایی که عطرها، طبع متفاوتی داشته و فصول مختلف هم شرایط آب و هوایی مختلفی دارند، باید عطر متناسب با فصل خودش را بخرید. طبع عطرها، سرد، گرم و معتدل است. فصل بهار، هوای گرم و خنک،  پاییز و زمستان، هوای سرد و تابستان، هوای گرمی دارند. پس هنگام خرید عطر و ادکلن، به فصل مورد استفاده دقت کنید. در هر فصلی، بهتر است طبع متضاد آن فصل را بخرید

ویژگی های فروشگاه برتر عطر و ادکلن چیست؟

خب حال بیایید ببینیم یک فروشگاه عطر و ادکلن خوب، چه ویژگی هایی باید داشته باشد:

  • امکان مشاوره رایگان یکی از موارد مهم فروشگاه عطر و ادکلن است. این ویژگی می‌تواند به مشتری در انتخاب عطر مناسب کمک کند.
  • قیمت مناسبی داشته باشد.
  • ضمانت اصالت کالا داشته باشد.
  • کیفیت عطر و ادکلن ‌ها بالا باشد.

فروشگاه عطر فرانس شاپ با هدف ارائه محصولات بهتر و ارزان‌تر در سال ۱۳۸۹ تأسیس شده است. این فروشگاه با ارائه محصولات اورجینال یکی از بهترین گزینه های خرید عطر و ادکلن محسوب می‌شود.

از جمله مزایای فروشگاه عطر فرانس شاپ می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قیمت مناسب
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان بازگشت وجه
  • ضمانت اصالت کالاها
  • تحویل سریع
  • ما سعی داشتیم بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا گزینه های کمتر و مناسب‌تری برای انتخاب داشته باشید. موفق و خوشبو باشید! برای خرید عطر و ادکلن اصل فرانسه بر روی عبارت خرید عطر و ادکلن مردانه اصل فرانسه کلیک کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

از کجا عطر اصلی بخریم؟ | خرید عطر مردانه اصل با ضمانت

امروزه به دلیل تنوع بالا و رقابتی بودن بازار عطر و ادکلن تشخیص عطر اصل از تقلبی کار بسیار دشواری است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی عطر، شاید فقط در آزمایشگاه ­ها بتوان اصالت یک عطر مردانه یا زنانه اصل را صدرصد تایید کرد. از طرفی با وجود تحریم ­ها و افزایش قیمت چشمگیر این محصول پرطرفدار قدرت خرید خیلی از افراد برای تهیه محصولات اورجینال پایین آمده است.

این شرایط فرصت خوبی را برای افراد سودجو فراهم کرده تا عطرهای تقلبی را مشابه با نسخه اصلی تولید کرده و با قیمتی پایین­ روانه بازار کنند. عطرهای تقلبی غالبا با استفاده از مواد شیمیایی و سمی که غالبا برای سلامتی و دستگاه تنفسی خطرناک هستند پر می شوند. در این مقاله قصد داریم ویژگی های بارز عطرهای تقلبی را بررسی کرده و در ادامه مراکز معتبر خرید عطر اصل در تهران را معرفی کنیم.

تشخیص ادکلن تقلبی از اصل، مهمترین نکات برای تشخیص ادکلن اصلی

اولین نکته ای که در خرید عطر و ادکلن بسیار مهم بوده و بایستی مورد توجه قرار گیرد مراجعه به مراکز شناخته شده و فروشندگان قابل اعتماد و با انصاف است. فروشگاه های عطر فروشی معتبر اولین اولویت خود را رضایت مشتری قرار می دهند در نتیجه جامعه ای بزرگ از مشتریان وفا دار را دارند. فروشگاه آنلاین عطر یکی از مراکز اختصاصی و شناخته شده برای خرید عطر اصل در تهران است.

در فروشگاه آنلاین عطر می توانید به دو صورت آنلاین و حضوری برندهای مشهور ادکلن را با ضمانت و کارت گارانتی به صورت مادام العمر تهیه کنید. کافیست با مراجعه به وبسایتhttps://franceshop.ir/  اطلاعات تخصصی در زمینه عطرها دریافت کنید. برای تشخیص تفاوت عطر اصلی از تقلبی به این موارد دقت داشته باشید. رایحه عطر، برچسب روی بطری، کیفیت شیشه عطر، بسته بندی جعبه و سلفونی که با آن شیشه عطر را بسته بندی کرده اند.

عطر تقلبی به سرعت می پرد و بوی عطر واقعی را ندارد!

بخش عمده ای از عطر تقلبی الکل است به همین دلیل خیلی سریع و پس از استفاده می پرد. با استفاده از یک سوم اول عطر تقلبی، عطر به اتمام رسیده و الکل باقی می ماند. همچنین رایحه عطر تقلبی اصلا شبیه عطر اصلی نیست. عطر و ادکلن های اصل غالبا از ترکیب نت های مختلفی ساخته می شوند به همین دلیل رایحه ای پیچیده و رازآلود دارند. برای مثال اگر شما هم از طرفداران رایحه دوست داشتنی ادکلن کلاب د نایت هستید استفاده کاملا با رایحه آن آشنایی دارید، در نتیجه با بوییدن عطر تقلبی فورا متوجه اصل یا تقلبی بودن آن خواهید شد. اگر قصد خرید رایحه جدیدی را دارید از فروشنده بخواهید تستر و اشانتیون های عطر را برای بوییدن به شما بدهد.

سازمان غذا و دارو به عطرهای اصلی وارداتی برچسب اصالت می دهد

قوانین محصولات بهداشتی شرکت­های معتبر را مجاب به درج برچسب، بچ کد و شماره با قابلیت رد یابی می­کند که روی قیمت آن ها نیز اثرگذار است. برای مثال قیمت ادکلن لالیک مشکی اصل فرانسه اگر از طریق واردات قانونی وارد بازار شده باشد بیشتر از ادکلن های لالیک بدون لیبل است. محصولاتی که به شکل تقلبی وارد بازار می­ شوند فاقد لیبل های وزرات بهداشت هستند و همانطور که گفته شد عطرهای لیبل دار قیمت بیشتری دارند.

از کجا عطر اصلی بخریم؟

عطر اصلی بطری شفاف و با کیفیت دارد

کمپانی های عطر سازی برای اینکه نوشته ها و برند عطر، روی شیشه به خوبی دیده شوند شیشه ی عطر را به صورتی خاص طراحی می کنند که کپی کردن آن کار بسیار دشواری است. برای مثال به بطری عطر لنکوم لاویه بل دقت کنید. طراحی منحصر به فرد این عطر پرفروش به قدری زیبا و خاص است که با نمونه های تقلبی اصلا قابل مقایسه نیست. در هر حال به عنوان یک قاعده کلی اندازه، کیفیت، ضخامت و شفافیت بطری عطر را بررسی کنید. شیشه عطر اصلی صاف و بدون حباب ساخته شده می ­شود، به شکلی که وقتی بطری ادکلن را در دست می­گیرید مایع درون آن به خوبی دیده می­ شود و قالب شیشه به صورت یک تکه است.

رنگ مایع عطر و ادکلن های تقلبی با نسخه اصلی تفاوت دارد

شرکت­های بزرگ عطر سازی و برندهای مشهور از رنگ­ خیلی نامحسوسی در ترکیبات محصولات خود استفاده می­کنند به شکلی که غالبا مایع نهایی بسیار شفاف و کم رنگ است. همچنین می­توانید از این ترفند را به کار ببرید، بطری عطر را تکان دهید و اگر حباب­های کوچکی ایجاد کرد که فورا ناپدید می ­شوند، با احتمال بسیار زیاد عطری که در دستان شما است عطر اصلی خواهد بود.

از قبل نت های به کار رفته در عطر را بررسی کنید

اگر قبل از خرید مشغول تحقیق بر روی عطر و ادکلن خود هستید، مشخصات عطر و نت های آن را از سایت های معتبر مطالعه کنید. نت های هر عطر و ادکلن بر روی شیشه و جعبه عطر به دقت درج شده است. هنگام بررسی اعتبار و اصلی بودن عطر به ادکلن های تک نتی توجه کنید. اینکه بوی غیر عادی و عجیبی می دهد یا نه؟ با توجه به توضیحاتی که گفته شد می توانید جزئیات بیشتر عطر را با مراجعه به وب سایتی معتبر یا با وبسایت سازنده عطر چک کنید تا اصالت عطر برای شما مشخص شود. همچنین هنگام خرید از فروشنده بخواهید کارت ضمانت اصلی بودن عطر را به شما تحویل دهد. در فروشگاه های قدیمی و با اصالتی مثل عطر می‌توانید علاوه بر خرید عطر زنانه یا مردانه اورجینال ،ضمانت نامه اصالت معتبر را هم دریافت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید بهترین انواع عطرهای زنانه و مردانه اورجینال از فروشگاه برتر

بسیاری از افراد به دلیل مشغله های زیادی که در زندگی شخصی خود دارند نمی توانند زمان زیادی برای خرید کردن گذاشته و به انواع بازار های مختلف مراجعه کنند تا بتوانند عطر و ادکلن مورد نظر خود را یافت نمایند به همین دلیل در این مورد انواع فروشگاه ها وجود دارند که از طریق فروش اینترنتی یا فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه یاری رساننده ی این افراد می باشند و آن ها می توانند از طریق خرید اینترنتی هم عطر مورد نظر خود را خریداری نمایند و هم به کار های خود رسیدگی کنند. خرید و فروش عطر و ادکلن مردانه و زنانه محصولات اینترنتی در زندگی امروزی بسیار افزایش یافته است. همچنین خرید عطر ادکلن زنانه و مردانه و آشنایی با بهترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه کدامند ؟ یکی از مهم ترین وسیله های آرایشی و بهداشتی می باشد که هر انسانی چه زن و چه مرد باید آن را داشته باشد چرا که عطر هر انسانی نشان دهنده ی شخصیت وی می باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی برند ها و مشخصات خرید عطر ادکلن زنانه و مردانه از بهترین ادکلن ها بپردازیم تا کمکی به شما در رابطه با خرید عطر و ادکلن کرده باشیم.

بهترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه کدامند ؟

برای داشتن راهنمای خرید و فروش قیمت بهترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه کدامند ؟ به شما کمک می کنیم به راحتی بتوانید عطر و ادکلن خودتان را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن فرانس شاپ مرجع خرید اینترنتی عطر و ادکلن و فروش اینترنتی عطر و ادکلن به راحتی و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید، تمامی محصولات این فروشگاه اینترنتی با ضمانت اصالت مشخصات کالا و ضمانت فیزیکی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

معرفی و مشخصات ادکلن برای فصل بهار بسیار خوشبو

فصل بهار با شروع نوروزش، فصل شروع دوباره و آغاز نو شدن است. فصلی که زمین دوباره زنده و گرم می شود و شاهد رشد گل ها و گیاهان هستیم. با طولانی شدن روزها و گرم شدن هوا دیگر عطرهای زمستانی ایده ال نیستند و باید به سراغ عطرها و ادکلن های ویژه فصل بهار برویم.

در دنیای عطر و ادکلن فصل بهار به معنای نو شدن رایحه ها و خوشامدگویی به نت های سبز و میوه ای و اقیانوسی است. پیوند عمیق میان فصل و رایحه ها باعث شده است، عطرسازان در سراسر جهان به تغییر فصل ها توجه ویژه ای داشته باشند و از مرتبط ترین مواد اولیه برای ساخت عطرها استفاده کنند.

چنانچه می‌خواهید عطری متناسب با این فصل شگفت انگیز داشته باشید، خواندن این مقاله را از دست ندهید و زمان خرید ادکلن بهاری بهترین انتخاب را داشته باشید.

برترین عطر های بهاری زنانه

دیور میس دیور رز ان رزز (رزیز)

دیور میس دیور رز ان رزز از جدیدترین محصولات معرفی شده برند کریستین دیور است که در سال 2020 میلادی معرفی شد. این عطر زنانه بهاری ، سرشتی برگرفته از گلهای بهاری دارد. این عطر زنانه از آن دسته عطرهای است که برای فصل تابستان هم استفاده دارد. اگر به دنبال یک عطر زنانه روزانه با ماندگاری مناسب و عطر و بوی خارق العاده هستید، دیور میس دیور رز ان رزز به خوبی رضایت شما را جلب خواهد کرد. نت‌های این عطر با روایح شمعدانی، ترنج و نارنگی ماندارین آغاز می شوند. در نت‌های میانی رایحه های گل‌فام و فوق‌العاده جذاب رز داماسنا و رز فرانسوی را می بینیم. مشک سفید تک نت بینظیر نت پایانی است.

 

شنل کوکو مادمازل لئو پرایوی، عطر بهاری بسیار عاشقانه و دلنواز است. در این ادو پرفیوم زنانه از سویه های شرقی و گلی مثل نارنگی ماندارین در نت آغازین، رز و یاس در نت میانی و مشک سفید در نت پایانی استفاده شده است. اولویه پولژ با کاهش نُت‌های چوبی و افزایش تازگی نارنگی و ارائه لطافت بیشتر برای آکورد گلی رز و یاس، این عطر را اختصاصاً برای شب طراحی کرد. بهترین اوقات استفاده از آن قبل از خواب است.

شنل چنس او فرش

اگر به دنبال یک عطر زنانه با نت های چوبی و خنک می گردید که سرشت چوبی و گلی را توامان داشته باشد، شنل چنس او فرش قطعاً انتخاب خارق العاده ای خواهد بود. این ادو تویلت از عطرهای قدیمی است که با وجود گذشت 14 سال از معرفی آن، همواره در ویترین عطرهای پرفروش و محبوب جهان می درخشد. نت‌های اولیه این عطر با رایحه بالنگ، سدر و لیموترش آغاز می شود. نت‌های میانی را روایح سنبل آبی، فلفل صورتی و یاس می‌سازند. نت‌های پایانی از انبوه رایحه ‌های نعناع هندی، مشک سفید، خس‌ خس، چوب درخت ساج، زنبق و کهربا است.

مارک جاکوبز دیسی

این عطر بهاری یکی از شاهکارهای یکی از بهترین خالقان رایحه، آلبرتو موریلاس است. سرشت خنک این عطر از آمیختن نت های گلی، چوبی و مشکی به دست آمده است. این عطر زنانه بهترین پخش بو و ماندگاری را در روزهای بهاری دارد. مارک جاکوبز دیسی بیشتر مناسب خانم ‌های جوان است. نت‌های آغازین مارک جاکوبز دیسی (دیزی) شامل گریپ‌فروت، برگ بنفشه و توت‌فرنگی، نت ‌های میانی دارای بنفشه، یاسمن گاردنیا و یاس است. مجموعه روایح مشک، چوب‌ سفید و وانیل نت‌های پایانی را تشکیل داده اند.

جیوانچی له اینتردیت 2018 (ال اینتردیت 2018)

جیوانچی له اینتردیت 2018، عطری با رایحه متنوع و خارق العاده و اثر سه عطرساز مشهور جهانی است. از رایحه بینظیر این عطر زنانه نه تنها در فصل بهار، بلکه در پاییز و زمستان هم لذت ببرید. این عطر سویه های هوس انگیز و بسیار زنانه ای دارد و به خوبی رضایت بانوان با کلاس و جذاب را جلب خواهد کرد. نت‌های آغازین آن را گلابی و ترنج می‌سازند. نت‌های میانی از گل مریم، شکوفه پرتقال و یاس رازقی سرچشمه می گیرند. نت‌های پایانی شامل نعناع هندی، ‌وانیل، آمبروکسان و خس‌ خس است.

برترین عطر های مردانه بهاری

دانهیل عربین دیزرت

عطرهای شرقی گلی یکی از انتخاب های آقایان برای فصل بهار است. خصوصاً اگر سویه کهربایی، دودی و عود داشته باشد. دانهیل عربین دیزرت، عطریست که تمام این ویژگی ها را در خود دارد و با رایحه و عطر بهاری و بینظیرش تجربه فراموش نشدنی را به ارمغان می آورد. نت‌های آغازین این عطر را زعفران، ترنج و فلفل صورتی می‌سازند و نت‌های میانی را رز و یاس شب‌تاب. کهربا، چوب عود و روایح دودی در نت‌های پایانی هستند.

جورجیو آرمانی آرمانی کد ابسولو

جورجیو آرمانی آرمانی کد ابسولو، از بهترین انتخاب ها برای قرارهای عاشقانه بهاری و ملاقات های خاص بهار است. این ادکلن مردانه جذاب ترکیبی از آمیزه های شرقی و ادویه ای است. عطر در نت آغازین شروع میوه ای و مرکباتی با نارنگی ماندارین و سیب دارد. جوز هندی، ‌شکوفه پرتقال و تخم هویج نت‌های میانی را خلق می‌کنند. وانیل، روایح چوبی،‌ جیر و دانه تونکا رایحه های اصلی نت پایانی هستند.

شنل بلو

شنل بلو از عطرهای خنک و رسمی مجموعه شنل برای بهار و تابستان است. احتمالا علاقمندان به عطرهای چوبی و آروماتیک آن را خوب می شناسند. عطر در نت آغازین با نت ‌های گریپ ‌فروت، لیمو ترش، ‌نعناع و فلفل صورتی آغاز و نت میانی به نت ‌های زنجبیل، جوز هندی، یاس و ایزو ای سوپر می رسد. مشک سفید، لابدانیوم، نعناع هندی، چوب صندل،‌ سدر، خس‌خس و روایح دودی روایح جادویی و اثر بخش نت پایانی هستند.

دیور ساوج (کریستین دیور ساواج)

دیور ساوج بیشتر مناسب کسانی است که به عطرهای آروماتیک و فوژه ای با رایحه ادویه ای تند علاقمندند. این عطر به طرز شگفت انگیزی جذاب است و مناسب تمام اوقات شب و روز است. اگر تنها یک پاف از آن را اسپری کنید آمیختگی روایح فلفل سیچوان، ‌اسطوخودوس، فلفل صورتی، ‌خس‌خس، نعناع هندی، شمعدانی و لامی در کنار رایحه‌های ترنج کالابریایی و فلفل و آمبروکسان، سدر و لابدانیوم، شما را شگفت زده خواهد کرد.

پرادا لهوم

عطر پودری پرادا لهوم رایحه‌ای مدرن و کلاسیک دارد. در این عطر شگفت انگیز از ترکیبات کلاسیک مثل عنبر و زنبق استفاده شده است. با بوییدن رایحه پرادا لهوم قطعا حس متفاوتی را تجربه خواهید کرد و بهار خوشبو و معطری خواهید داشت. بهار نارنج، فلفل سیاه، هل و تخم هویج، بنفشه، شمعدانی و چای میت و چوب صندل دیگر رایحه های این ادکلن مردانه هستند.

مجموعه ای از بهترین عطرها برای فصل بهار در بهترین فروشگاه عطر و ادکلن در تهران.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید عطر مردانه شیشه قرمز اصل

خرید عطر ادکلن ورساچه اروس فلیم-ورساچه قرمز-Versace Eros Flame EDP عطری مردانه، جذاب و تند است که در سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان عطری لوکس به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن ادوتویلت جیونچی زریوس رژ مردانه با ضمانت

خرید عطر ادکلن ادوتویلت جیونچی زریوس رژ مردانه با ضمانت

این عطر گرم و تلخ و کمی تند مخصوص روزهای خنک طراحی شده است؛ هر چند زیبایی رایحه آن در بهار و تابستان هم وصف ناشدنی است. ساختار رایحۀ جیونچی زریوس-GIVENCHY XERYUS از ادویه، چوب و گل ساخته شده است. نت آغازین این عطر مردانه با پرتقال، ترخون و کاکتوس شروع می‌شود؛ 

برای مشاهده قیمت انواع عطر و ادکلن جیونچی اینجا ر روی خرید عطر را کلیک کنید

فروشگاه ادکلن اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید پرفروش ترین ادکلن های مردانه اصل و اورجینال

در این مطلب می‌خواهیم به معرفی چند مورد از پر فروش ترین ادکلن های مردانه به بپردازیم همگی این ادکلن ها جز مشهورترین و محبوب ترین عطر های سلبریتی ها و افراد مهم می باشد و همواره به عنوان موفق‌ترین محصولات برند خود شناخته می‌شود. در دنیای امروزی عطر یکی از عناصر می باشد که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و با اینکه پوشیدنی نیست و دیده نمی شود اما تاثیر بسیار زیادی بر جذابیت و استایل و شخصیت می گذارد و در سالهای اخیر نیز استفاده از عطر و ادکلن های مردانه افزایش بسیار زیادی داشته است و بسیاری از برندها و افراد مشهور به تولید انواع عطرها و ادکلن ها می پردازند. بیشتر ادکلن های مردانه که در بازار وجود دارند غلظت ادوتویلت تولید شدند چرا که برای آقایان پخش بو بیشتر از ماندگاری اهمیت دارد و البته در بین این عطرها انواع ادوپرفیوم نیز وجود دارد که نیاز آقایانی که خواستار ماندگاری بیشتر هستند را رفع می کند و این آقایان با خرید ادکلن مردانه با ماندگاری بالا می‌توانند از ماندگاری بالای آن لذت ببرند. 

ادکلن مردانه آمواج اینترلود

 

7

 

هنگامی که نام برند امواج به گوش می رسد اول تصویری که به ذهن انسان خطور می کند سلطنت، اصالت و یونیک بودن عطر می‌باشد و در ادامه به معرفی یکی از آخرین ادکلن هایی که توسط این برند تولید شده است می‌پردازیم

 امواج اینترلود یکی از ادکلن های فوق لوکس و حرفه‌ ای برند امواج می باشد که دارای رایحه ای بسیار منحصر به فرد و خاص همانند مخاطبان خود می باشد در ساخت این عطر از گروه بویایی چوبی شرقی استفاده شده که رایحه ای گرم و شیرین را ایجاد می‌کند همچنین ا دارای پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی بوده و یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال خرید ادکلن مردانه با ماندگاری بالا هستند

نت اولیه آن شامل پونه کوهی ترنج و فلفل می باشد و رایحه ای بسیار تند را در به وجود می‌آورد و در ادامه با رایحه کهربا لابدانیوم و رایحه های دودی مواجه می‌شوید که فضای اطراف شما را کاملاً تغییر داده و جذابیت عطر را به رخ میکشند.

 

ادکلن مردانه بلو از برند شنل

 

8

ادکلن بلو شنل جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین ادکلن ها و ادکلنی تابستانی بسیار شیک و خنک با رایحه ای چوبی می باشد و در زمان معرفی خود از سال ۲۰۱۴ جزو پرفروش ترین عطرهای برند شنل می باشد این محصول در یک ظرفی با ظاهری بسیار شیک و ساده با رنگ آبی نفتی تولید شده و همانند ورژن های قبلی خود اصالت را حفظ کرده است و با این تفاوت که در نسخه جدیدش میزان ماندگاری و قدرت آن تقویت شده و فضایی جدی و سنگین ‌تر را ایجاد می‌کند در ساخت این ادکلن از رایحه های شاداب و سرزنده استفاده شده تا علاوه بر احساس جدی بودن، حس زیبایی آزادی و استقلال را به شنونده منتقل کند.

ت های اصلی تشکیل دهنده آن شامل گریپ‌فروت، فلفل، زنجبیل، چوب صندل و چوب های جنگلی، نعنا و لیمو می باشد

 ادکلن مردانه پاکو رابان وان میلیون

 یکی از لوکس ترین و جذاب ترین ادکلن های تلخ می باشد و دارای ظاهری منحصر به فرد بوده که توجه هر فردی را به سمت خود جلب می کند و جزو محبوب ترین ادکلن های مردانه دنیا می باشد این عطر توسط برند پاکو رابان در سال ۲۰۰۸ معرفی شد و یکی از پرفروش ترین عطرهای این برند می باشد این محصول دارای ظاهری جالب و جذاب بوده که رنگی طلایی و قهوه ای دارد و حس لوکس بودن را به فرد استفاده کننده خود منتقل می کند و رایحه ای بسیار خاص و بی نظیر دارد

رایحه این عطر در گروه پویایی چوبی قرار دارد و و تند می باشد و مناسب استفاده در مجالس رسمی است همچنین از این ادکلن می‌توانید در فصل زمستان نیز استفاده کنید

 نت های پایه تشکیل دهنده این عطر شامل چوب عنبر سائل و چرم می باشد و نت اولیه آن شامل گریپ‌فروت و نعناع و نت میانی شامل گل رز، دارچین و ادویه جات می باشد و همچنین دارای ماندگاری بسیار بالا بوده و مناسب افرادی است که به دنبال خرید ادکلن مردانه با ماندگاری بالا می کردند.

ادکلن مردانه آکوا پور هوم از برند بولگاری

 این ادکلن دارای رایحه ای تابستانی، خنک، مردانه و پر انرژی می باشد و یکی از پر فروش ترین ادکلن های مردانه خنک دنیا است این ادکلن دارای ظاهری دایره‌ای شکل و خاص بوده که شهرت و محبوبیت بسیار زیادی در میان استفاده کنندگان از عطر و ادکلن دارد و نسخه های تقلبی بسیار زیادی از این عطر به برند به بازار راه پیدا کرده است

در ساخت نت اولیه این عطر رایحه ی برگ درخت نارنج و پرتقال و در نت میانی از رایحه جلبک دریایی و اسطوخودوس و در نت پایانی از سدر ویرجینیا کهربا و نت های چوبی استفاده شده است

عطر مردانه کرید اونتوس

یکی از لوکس ترین و سلطنتی ترین عطرهای دنیا می باشد و دارای رایحه ای خنک و شیرین و با ظاهری بسیار شیک و سنگین است این محصول توسط برند فرانسوی کرید تولید شده و یکی از محبوب ترین عطر را در میان سلبریتی ها و افراد معروف می‌باشد

 این عطر در سال ۲۰۱۰ تولید شده و به عنوان یکی از قدرتمندترین و سلطنتی ترین عطرهای دنیا به شمار می‌آید

 گروه پویایی این عطر رایحه های مدیترانه و میوه‌های می باشد و رایحه ای خنک و در عین حال گرم ایجاد می‌کند این عطر دارای رایحه ای شیرین از مویز و سیب به همراه ترنج و آناناس می باشد که نت اولیه آن را تشکیل می دهند و نت میانی این عطر از رایحه ای لطیف و دراماتیک از گل یاس و رز و نت پایانی آن شامل گلسنگ، عنبر و وانیل می باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

مهم‌ترین نکات برای خرید عطرهای زنانه محل کار چیست؟

عطرهای زنانه مناسب برای محل کار باید ترکیبات ملایم، معتدل، لطیف و ظریف زنانه را در خود جای داده باشند تا اگر برای ساعت‌های طولانی مورد استفاده قرار گرفتند، باعث ایجاد سردرد در شما یا همکاران‌تان نشوند. عطرهای غلیظ، بسیار گرم یا بسیار شیرین، گزینه‌های مناسبی برای محل کار نیستند؛ در عوض، عطرهای زنانه‌ای با آمیزه‌ گیاهان، شکوفه گل‌ها یا میوه‌هایی مانند انواع مرکبات یا توت‌ها، می‌توانند برای محل کار، گزینه‌های شیک و برازنده‌ای محسوب بشوند.

در انتخاب یک عطر زنانه مناسب برای محل کار به چه نکاتی توجه کنیم؟

به‌طور کلی بهتر است هنگام انتخاب عطر مناسب زنانه برای محل کار، بیشتر به سراغ عطرهایی بروید که ترکیبی از روایح گل‌فام و میوه‌ای را در کنار یکدیگر قرار داده‌اند. عطرهایی با حجم کمتر می‌توانند گزینه مناسب‌تری برای محل کار باشند زیرا حمل آنها در کیف دوشی یا حتی جیب پالتو یا مانتوی شما به سادگی میسر خواهد بود. استفاده از اتومایزر می‌تواند ترفندی بسیار هوشمندانه‌ برای به همراه داشتن عطرها در محل کار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتومایزر می‌توانید به مطلب «اتومایزر عطر یا عطرافشان چیست؟» مراجعه کنید.

به نظر شما کدام عطر زنانه می‌تواند عطری ملایم و ماندگار برای تمام فصل‌های سال باشد؟

هر کدام از انواع عطر و ادکلن زنانه و معتدل می‌توانند برای خانم‌هایی با سلیقه‌های متفاوت، مناسب باشند. حالا شما کدام یک از عطر و ادکلن های معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر و ادکلن مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک عطر زنانه ملایم و ماندگار چیست؟

هنگام خرید آنلاین عطر زنانه ملایم به این نکته توجه داشته باشید که معمولا روایح گل‌فام و میوه‌ای، جایگاه ویژه‌ای در این عطر و ادکلن‌ها دارند. بیشتر انواع عطر و ادکلن زنانه ملایم و خوشبو، دارای روایح پودری و لطیف هستند. آن گروه از عطرهایی که روایح چوبی یا مشک‌اندود را هم در خود جای داده‌اند، برای مناسبت‌های رسمی بیشتر توصیه می‌شوند. این در حالی است که عطرهای خنک‌تر و میوه‌ای، برای استفاده روزانه مناسب‌تر خواهند بود.

به نظر شما کدام ادکلن مردانه با رایحه ملایم می‌تواند برای تابستان مناسب‌تر باشد؟

هر کدام از ادکلن‌ها یا عطرهای خنک و ملایم می‌توانند برای آقایانی با سلیقه‌ها و استایل‌های مختلف، جذاب و خوشبو باشند. حالا شما کدام یک از انواع عطر و ادکلن های معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر و ادکلن مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن مردانه ملایم چیست؟

معمولا در یک ادکلن‌ مردانه با رایحه ملایم از روایح تند و بیش از اندازه شیرین استفاده نمی‌شود. هنگام خرید ادکلن مردانه با رایحه ملایم باید دقت کنید که عطر مردانه مورد نظر شما حاوی تعداد زیاد و اغراق‌ شده‌ای از روایح ادویه‌ای یا گل‌فام و یا رایحه عود و عنبر نباشد. یک ادکلن مردانه با رایحه ملایم، حاوی روایح سبز، آبزی، گیاهی یا رایحه سبکی از گل‌های لطیف است. در یک عطر و ادکلن مردانه ملایم از روایح مرکباتی و میوه‌ای هم استفاده می‌شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید عطرهای زنانه برای محل کار

خرید بهترین عطرهای زنانه برای محل کار

عطرهای زنانه مناسب برای محل کار باید ترکیبات ملایم، معتدل، لطیف و ظریف زنانه را در خود جای داده باشند تا چنانچه برای ساعت‌های طولانی مورد استفاده قرار گرفتند، موجبات ایجاد سردرد در شما، مخاطبان و یا همکاران‌تان نشوند. عطرهای غلیظ، بسیار گرم یا بسیار شیرین، گزینه‌های مناسبی برای محل کار نیستند؛ در عوض، عطرهای زنانه‌ای با آمیزه‌ گیاهان، شکوفه گل‌ها یا میوه‌هایی مانند انواع مرکبات یا توت‌ها، می‌توانند برای محل کار، گزینه‌های شیک و برازنده‌ای محسوب شوند.

در انتخاب یک عطر زنانه مناسب و اورجینال برای محل کار به چه نکاتی توجه کنیم؟

به‌طور کلی بهتر است هنگام انتخاب عطر مناسب زنانه برای محل کار، بیشتر به سراغ عطرهایی بروید که ترکیبی از روایح گل‌فام و میوه‌ای را در کنار یکدیگر قرار داده‌اند. عطرهایی با حجم کمتر می‌توانند گزینه مناسب‌تری برای محل کار باشند؛ زیرا حمل آنها در کیف دوشی یا حتی جیب پالتو یا مانتوی شما به سادگی میسر خواهد بود. استفاده از اتومایزر [عطرافشان] می‌تواند ترفندی بسیار هوشمندانه‌ برای به همراه داشتن عطرها در محل کار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتومایزر  [عطر افشان] می‌توانید به مطلب «افشانه عطر یا اتومایزر چیست؟-?What is Travel Atomizer» مراجعه کنید.

به نظر شما کدام عطر زنانه می‌تواند عطری ملایم و ماندگار برای تمام فصل‌های سال باشد؟

هر کدام از انواع عطر و ادکلن زنانه و معتدل می‌توانند برای خانم‌هایی با سلیقه‌های متفاوت، مناسب باشند. اکنون شما کدام یک از عطر و ادکلن های معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر و ادکلن مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک عطر زنانه ملایم و ماندگار چیست؟

هنگام خرید آنلاین عطر زنانه ملایم اصل به این نکته توجه داشته باشید که معمولاً روایح گل‌فام و میوه‌ای، جایگاه ویژه‌ای در این عطر و ادکلن‌ها دارند. بیشتر انواع عطر و ادکلن زنانه ملایم و خوشبو، دارای روایح پودری و لطیف هستند. آن گروه از عطرهایی که روایح چوبی یا مشک‌اندود را هم در خود جای داده‌اند، برای مناسبت‌های رسمی بیشتر توصیه می‌شوند. این در حالی است که عطرهای خنک‌تر و میوه‌ای، برای استفاده روزانه مناسب‌تر خواهند بود.

به نظر شما کدام ادکلن مردانه با رایحه ملایم می‌تواند برای تابستان مناسب‌تر باشد؟

هر کدام از ادکلن‌ها یا عطرهای خنک و ملایم می‌توانند برای آقایانی با سلیقه‌ها و استایل‌های مختلف، جذاب و خوشبو باشند. اکنون شما کدام یک از عطر و ادکلن های معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر و ادکلن مورد نظرتان را در قسمت نظرات وبسایت عطر فرانس شاپ به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک ادکلن مردانه ملایم چیست؟

به طور معمول در یک ادکلن‌ مردانه با رایحه ملایم از روایح تند و بیش از اندازه شیرین استفاده نمی‌شود. هنگام خرید ادکلن مردانه اصل با رایحه ملایم باید دقت کنید که عطر مردانه اصل مورد نظر شما حاوی تعداد زیاد و اغراق‌ شده‌ای از روایح ادویه‌ای یا گل‌فام و یا رایحه عود و عنبر نباشد. یک ادکلن مردانه با رایحه ملایم، حاوی روایح سبز، آبزی، گیاهی یا رایحه سبکی از گل‌های لطیف است. در یک عطر و ادکلن مردانه ملایم از روایح مرکباتی و میوه‌ای هم استفاده می‌شود.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن فرانس شاپ: گالری عطر و ادکلن فرانس پاریس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

FRAGRANCE SMELLS

A PLACE TO SHARE ALL THE FRAGRANCE SMELLS! Welcome to https://franceshop.ir We're a global, diverse, open community of adults that connect to discuss, share knowledge, experience, and love of perfumes. We encourage exploration, independence, and informed discussion. We discourage herd preference/behavior and fragrance influencers. Be respectful, inclusive, and don't cause needless drama. A sense of humor helps.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah