خرید عطر ادکلن آمواج براکن من مردانه

عطر ادکلن آمواج براکن من مردانه-AMOUAGE BRACKEN MAN 100ML EDP عطری مردانه، خوشبو، بی نظیر، پرفروش با ساختاری کلاسیک  و شروعی شاداب از برند عمانی آمواژ-AMOUAGE است که در سال ۲۰۱۶ میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم ۱۰۰ میلی لیتری برای استفاده آقایان خوش لباس به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن آمواج براکن من مردانه

عطر ادکلن آمواج براکن من مردانه-AMOUAGE BRACKEN MAN 100ML EDP جلوه‌ ای خاص و کلاسیک اما معمایی و ظریف دارد که با شروعی شاداب از رایحه لیمو حرکت دورانی خود را به نمایش می گذارد. براکن منBRACKEN MAN عطر ادوپارفیوم است که در نت‌های آغازین با روایح نشاط‌ آور اسطوخودوس [لوندر]، جوز و میخک شروع زیبایی را به مخاطب تقدیم می کند. روایح لیمو ترش و ترنج، با طیفی از نورها که در ادامه رایحه چوبی را نوازش می‌کنند، آمیزه براکن من را با گستردن حس درخشندگی بر زمینی مرطوب آغاز می‌نمایند. زمینی که از شمعدانی، دارچین، چوب سدر و چوب صندل شکل می‌گیرد تا سرشت خاکی‌ و زمینی مُشک و نعناع هندی را در نت‌های پایانی به سطحی اغواگرانه برساند؛ همراه با هاله‌ای که حسی از سبک‌های باستانی را به این عطر مردانه فوژه و معطرِ شاخص و خاص می‌بخشد.

مناسب: میهمانی ها و فصول خنک

زنانه: خنک و تند و تلخ

https://franceshop.ir/product/%d8%b9%d8%b7%d8%b1-%d8%a7%d8%af%da%a9%d9%84%d9%86-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%ac-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%da%a9%d9%86-%d9%85%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87-amouage-bracken-man-100ml-edp/