فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۴۸ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

Which lasts longer parfum or eau de toilette?

An Eau De Toilette typically contains around 8-15% fragrance oil which lasts around 4-6 hours, in comparison to an Eau De Parfum which typically contains 15-30% and can last up to 8-10 hours

The less concentrated eau de cologne produces a fresh effect and has a light scent that dissipates after one to two hours, whereas the eau de toilette lasts for three to four hours. By contrast, eau de parfum and perfume extracts have a higher concentration of odorous materials.

The French 'toilette' refers to the ritual of preparing yourself for the day ahead, from washing to carrying out your daily beauty rituals and spritzing on your favourite scent. Eau de Toilette simply means, water of the toilette and refers to a scented water used to perfume the body and hair.

buy perfume

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

چرا هارد باکس ادکلن بهترین بسته بندی برای محصولات عطری است؟

بسته بندی هویت یک محصول را نشان میدهد و معمولاً اولین چیزی که مشتریان بعد از بررسی آن تصمیم به خریدن یا کنار گذاشتن یک محصول میگیرند، جعبه بسته بندی است؛ مخصوصاً اگر محصول مورد نظر یک کالای گران قیمت و لوکس باشد!

وقتی صحبت از فروش محصولات لوکس می‌شود، نمی‌توانیم از هر نوع بسته بندی که به نظرمان مناسب بود استفاده کنیم، چون طبیعتاً در مورد این نوع محصولات، جعبه بسته بندی هم باید مانند محصول شیک و لوکس باشد. معمولاً بهترین بسته بندی که برای کالاهای لوکس پیشنهاد می‌شود، جعبه هارد باکس است. اگر با هارد باکس آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی هارد باکس و دلایل استفاده از آن برای بسته بندی محصولات لوکس بپردازیم.

جعبه هارد باکس چیست؟

هارد باکس یا جعبه سخت نوعی جعبه بسته بندی است که جنس مقاوم و سخت و ظاهری زیبا و شیک دارد. هارد باکس را از جنس مقوای بسیار محکم و چند لایه با ضخامت 1 الی 3 میلی متر تولید می‌کنند. این جعبه‌ها در دسته بسته بندی‌های دست ‌ساز قرار می‌گیرند و مخصوص محصولات یا کالاهای لوکس، گران بها و آسیب ‌پذیر هستند.

بدنه انواع جعبه هارد باکس با چرم، پارچه مخمل، مقوای ایندربورد یا پوشش‌های مدرن و شیک دیگر پوشانده می‌شود.سفارش جعبه هارد باکس عطر معمولاً برای جواهرات، اکسسوری‌های لوکس، ساعت، خرید عطر و ادکلن، لوازم آرایشی، شکلات، هدایای تبلیغاتی و صنایع دستی انجام‌ می‌شود. چون این محصولات نسبت به ضربه آسیب‌پذیر هستند و قیمت بالایی دارند.

7 ویژگی انواع جعبه هارد باکس

همان طور که در بخش قبلی توضیح دادیم، جعبه هارد باکس جنس سخت و مقاومی دارد و از نظر ظاهری در مقایسه با سایر جعبه‌های مقوایی شیک‌تر و زیباتر است. اما این بسته بندی لوکس و جذاب ویژگی‌های دیگری هم دارد، از جمله:

  1. بهترین بسته بندی برای محافظت از محصولات ارزشمند
  2. قیمت مناسب در مقابل بسته بندی لوکس و شیک
  3. قابلیت افزودن خاصیت مغناطیسی به در جعبه
  4. قابلیت تولید در ابعاد، شکل و روکش سفارشی
  5. ایجاد اعتبار و ارزش برای محصول و برند شما
  6. احساس لمس لذت بخش و طراحی زیبا
  7. قابلیت تولید حتی در تعداد محدود

با رایج‌ترین انواع جعبه هارد باکس آشنا شوید

جعبه هارد باکس با توجه به جنس و ضخامت مقوای به کار رفته در آن، نوع باز و بسته شدن در جعبه و جنس روکش مدل‌های مختلفی دارد. در ادامه رایج‌ترین مدل‌هایی که برای محصولات لوکس و گران ‌قیمت استفاده می‌شوند، به شما معرفی می‌کنیم:

✔ جعبه سخت کتابی

در طراحی این جعبه‌ها از مدل باز و بسته شدن کتاب الهام گرفته شده است و دقیقاً در جهت باز کردن جلد یک کتاب، باز و بسته می‌شوند. از جعبه هارد باکس کتابی برای بسته بندی اکسسوری و جواهرات، لوازم آرایشی لوکس، کیف، کفش، لباس و کالاهای دیجیتال استفاده می‌شود.

✔ جعبه تلسکوپی کشویی

جعبه هارد باکس تلسکوپی مانند قوطی کبریت به ‌صورت کشویی باز و بسته می‌شود. با توجه به اینکه استفاده از این جعبه‌ها خیلی راحت است، از آنها برای بسته بندی کالاهای دیجیتال مانند گوشی و تبلت، جواهرات و اکسسوری استفاده می‌شود.

✔ جعبه شیاردار

جعبه شیاردار دارای دو بخش است؛ باکس اصلی و در جعبه. طراحی این جعبه‌ها به‌ گونه‌ای است که روی در جعبه یک قسمت برجسته و روی لبه‌های باکس اصلی شیاری وجود دارد که هنگام بستن در جعبه، بر روی یکدیگر چفت می‌شوند.

دلایل انتخاب هارد باکس برای بسته بندی محصولات لوکس

در بین انواع جعبه‌های مخصوص بسته بندی کالاها و محصولات مختلف، هارد باکس بهترین انتخاب برای محصولات لوکس است. چون طراحی انواع جعبه لوکس عطر بهترین راهکار برای فروش یک محصول خاص و گران ‌قیمت است. مشتریان هدف این نوع کالاها با مشتریان کالاهای عادی یا مصرفی تفاوت دارند. آنها می‌خواهند بهای قابل توجهی را برای خرید یک کالا بپردازند، پس لازم است که یک بسته بندی شیک و در عین حال جذاب داشته باشند. هارد باکس به چند دلیل برای محصولات لوکس مناسب است:

1.موجب حفظ ارزش مادی و معنوی کالا می‌شود

اولین دلیل انتخاب هارد باکس برای محصولات لوکس، حفظ ارزش کالای لوکس است. همان طور که لباس و پوشش ما نقش مهمی در حفظ شدن اجتماعی ما دارد، یک بسته بندی شیک و لوکس هم نقش مهمی در ارزش آفرینی برای کالاهای گران ‌قیمت و لوکس دارد.

2.نوعی احترام به مشتری محسوب‌ می‌شود

با توجه به اینکه قیمت بعضی از کالاهای لوکس گاهی تا چند صد میلیون تومان است، طبیعتاً بسته بندی شیک و گران ‌قیمت می‌تواند احترام به مشتری و انتخاب او را هم نشان دهد. اگر دقت کرده باشید، معمولاً جعبه بسته بندی سرویس طلا و جواهر و اکسسوری‌های خاص همیشه از نوع جعبه هارد باکس مخملی و چرمی است.

3.به‌ خوبی از کالاهای ارزشمند محافظت می‌کند

جنس بدنه هارد باکس به قدری محکم و ضد ضربه است که می‌تواند به‌ خوبی از محصولات شکننده (عطر، ادکلن، ساعت و...) یا کالاهای گران ‌قیمت (مانند طلا، جواهر، و...) محافظت کند. هارد باکس اجازه نمی‌دهد که کالای لوکس ما در اثر جابجایی حمل و نقل یا زمین خوردن دچار ایراد یا خرابی شود.

4.ظاهر شیک، زیبا و متمایزی دارد

جعبه هارد باکس تنها جعبه‌ای که دست شما برای ایجاد تمایز و تنوع در طراحی آن کاملاً باز است و می‌توانید به هر شکلی که دوست دارید، آن را طراحی و دیزاین کنید. این ویژگی در مورد محصولات متنوع لوکس به شدت کاربردی است، چون می‌توانید برای هر کالا جعبه مناسب برای خودش را انتخاب کنید.

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب درباره جعبه هارد باکس عطر و اهمیت آن ارائه کردیم، مطمئناً متوجه شده‌اید که انتخاب یک مجموعه معتبر و قابل ‌اعتماد برای طراحی و تولید جعبه هارد باکس باکیفیت چقدر اهمیت دارد.

فروشگاه های ادکلن در بازار تهران به عنوان کاملترین مرجع تخصصـی خرید اینترنتـی عطر و ادکلن و آرایشی بهداشتی فعالیت خود را در سال 1389 با هـدف ایجاد یک سـایت جامع اطـلاع رسانی و خرید اینترنتی  در کشور شروع کرد.قیمت عالی و ارسال سریع در کنار ارائه اطلاعات دقیق در مورد عطر جزو اصلی ترین برنامه ها از ابتدا تا کنون بوده.در حال حاضر با ارائه بیش از 20 هزار محصول در قالب 700 برند در حوزه آرایشی بهداشتی عطـر و ادکلن این اطمینان را به کاربران داده که تمام نیاز های مشتریان این حوزه را در کشور تامین خواهد کرد. به عنـوان یکی از اصلی ترین واردکننده های محصـولات برندهای مطرح عطر و ادکلن همچون کریستین دیور، شنل، لالیک و چندصد بـرند مطرح دیگر این اطمینان را به شما میدهد که محصولات دلخواهتان را ارزانتر از همیشه و در سریع ترین زمان ممکن تهیه خواهید کرد.تمام محصـولاتی که در سـایت عطر عرضه خواهد شد صد در صد اصـل بوده و با فاکتور ارائه خواهـد شد. میتوانید بابت هر خرید اینترنتی عطر و ادکلن تخفیف ویژه دریافت کنید و سفارشات بالای چهارصد هزارتومان را به صورت کاملا رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

همه چیز فراموش میشه جز عطرتون!

 

خرید آنلاین عطر دریک مردانه

خرید اینترنتی عطر شنل

خرید عطر شنل زنانه اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر لیدی میلیون زنانه

عطر ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون زنانه-paco rabanne Lady MILLION EDP، عطری زنانه، بسیار اغوا کننده، فریبنده و ماندگار، مخصوص خانم های مشکل پسند، شیک و مدرن است که در سال ۲۰۱۰ میلادی با غلظت ادوپرفیوم وارد بازار شد. شیشه آن الهام گرفته از لباس بی نظیر و پر زرق و برق لیدی میلیون-Lady MILLION است. تنها الماس است که می تواند با نمونه مردانه این عطر طلایی رقابت کند و تنها لیدی میلیون-Lady MILLION است که می تواند با ۱ میلیون-One Million رقابت کند. الماس طلا در دستان شماست! عطر ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون-Paco Rabanne Lady MILLION، که توسط Anne Flipo و Beatrice Piquet  خلق شد، عطری پرطرفدار در بین هواداران رایحه های ملایم و شیرین از برند پاکو رابان-paco rabanne می باشد. بعد از ادیشن مردانه وان میلیون، ورژن زنانه آن که الهام گرفته از طلا و قدرت بود طراحی شده است. این محصول به مصرف کننده خود تصور گرفتن میلیون ها دلار پول را می دهد و این کاملاً واضح است که توسط آن کاراکتری باور نکردنی، آتشین به شما تلقین می شود. بطری آن طلایی رنگ و لوکس بوده که توسط طراح بزرگ Duchaufour Lawrance  طراحی شده است و شبیه یک الماس تراشیده شده است. روی درب بطری این عطر اغواگر، نام ادو پرفیوم لیدی میلیون-Lady MILLION با خطی خوش حک شده و خودنمایی می‌کند.

 

خرید عطر لیدی میلیون زنانه

خرید عطر بلک افگانو مردانه

خرید عطر ورساچه پورهوم مردانه

خرید عطر هالووین بلو دراپ زنانه

فروشگاه ادکلن در تهران

https://franceshop.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر تام فورد توسکان لدر

خرید آنلاین ادوپرفیوم تام فورد توسکان لدر 100 میلی لیتری اصل و اورجینال با ضمانت

عطر ادکلن تام فورد توسکان لدر-TOM FORD TUSCAN LEATHER EDP یکی از عطرهای مجموعه خارق العاده PRIVATE BLEND های تام فورد است. مجموعه عطرهای استثنایی، انعطاف پذیر و ارزشمندی که ترکیبات آنها با تحقیقات و آزمایشهای گوناگون و طولانی توسط خود تام فورد طراحی و ساخته شده اند. توسکان لدر-TUSCAN LEATHER به گفته خود تام فورد-TOM FORD کامل ترین و بهترین عطر این مجموعه بوده که با الهام از علاقه اش به چرم ساخته شده است. این عطر رازآلود و خاص با ویژگیهای منحصر به فرد و فوق احساس برانگیز با رایحه ای پرقدرت و پخش بالا در سال ۲۰۰۷ میلادی تولید شده است. برند «Tom Ford» در سال ۲۰۰۷  میلادی و پس از جدا شدن طراح مد آمریکایی، «تام فورد»، از شرکت «گوچی» متولد شد. در همان سال اوّلین سری عطرهای این شرکت که شامل ۱۲ عنوان بود، با نام  پرایوت بلند کالکشن«Private Blend Collection» به بازار عرضه شد.

 

خرید عطر تام فورد توسکان لدر اورجینال

خرید عطر بلک افگانو اورجینال

خرید عطر دریک مردانه اصلی

خرید عطر بولگاری اومنیا پینک سفیر

خرید اینترنتی عطر سفیر

خرید آنلاین عطر زنانه سفیر

ادو توالت زنانه اومنیا پینک سافایر بولگاری 65 میلی لیتر

خرید عطر زنانه بولگاری زنانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عوض شدن مسیر زندگی تان در کوتاه ترین زمان

دو دسته افراد هستند که یا برای رسیدن به پول مشغول به یک فعالیتی هستند و یا اینکه به دنبال راهی هستند برای کسب درآمد اگر مشغول به کارتان هستنید نکات ما کمک می کند موفق تر شوید و اگر شاغل نیستید ما ایده هایی در اینجا برای شما مطرح می کنیم که می توانید از آن استفاده کنید و در زیر در زمینه عطر و ادکلن صحبت می کنیم که به چند نمونه آن می پردازیم.

ادکلن گرم

رایحه ها چیزهای جالبی هستند که به طور کلی شکل ندارند ولی از اهمیت بسزایی در زندگی انسانها برخوردار است که ادکلن گرم یکی از انواع آن می باشد. همانطور که می‌دانید بسیاری از گیاهان در بهبود و پیشگیری بیماریها موثر واقع شده اند که در این بین مواد معطری نیز پیدا شدند که دارای رایحه های خوشی بودند که باعث به وجود آمدن صنعت عطرسازی شد مصریان اولین انسانهایی بودند که از عطر مردانه و ادکلن در دنیا استفاده کردند و از انواع عطرها برای مومیایی کردن شاهان و آرامگاه های آنها استفاده می کردند.

ادکلن

محققان بر این باور رسیده اند زدن ادکلن به بدن می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند و به فرد احساس آرامش و امنیت را بدهد و اکثر روانشناسان برای بهبود این بیماری زدن ادکلن به بدن و لباس را توصیه می کنند. همچنین مخاطب را به خوبی جذب می کند و در زمان معاشرت رغبت بیشتری به برقراری با آن را دارید.ادکلنها در واقع از اسانسها و روغنها تشکیل شده اند و با تقطیر کردن انواع گیاهان و گلها به دست می آیند. امروزه خرید ادکلن زنانه در کشور رونق چشمگیری داشته و افراد بسیاری به تولید آن پرداخته اند و حتی توانسته اند صادرات خوبی را به کشورهای خواهان داشته باشند.

ادکلن زنانه

برای شناخت ادکلنها با رایحه های لاکچری می توانید از ادکلن زنانه، الی، هالووین، خرید عطر کوکو شنل و لانکوم استفاده نمایید. این سبک ادکلن زنانه بسیار خوشبو بوده و در صورت اصل بودن نیز ماندگاری بالایی دارند ما برای شناخت ادکلن اصل از غیر اصل راه کارهایی برای شما بیان می کنیم با ما همراه باشید.

  • بهتر است قبل از خرید عطر و ادکلن در سایت تولید کننده اصلی ظاهر و مشخصات اصلی عطر را بررسی نمایید تا در زمان خرید دچار سردرگمی نشوید.
  • باید به قیمتهایی که فروشندگان مختلف برای شما عنوان می کنند دقت داشته باشید به طور مثال عطرهایی که با قیمت بسیار پایین برای فروش ارائه می شوند به طور قطع اصل نیستند.
  • نحوه ی درج نام و رنگ شیشه بسیار مهم است زیرا در عطرهای اصل به طور معمول از شیشه های سنگین و رنگ روشن یا تیره خاصی استفاده می شود و بدون هیچ گونه غلط املایی نام عطر و کارخانه بر روی شیشه نوشته می شود.
  • یکی از موارد مهمی که در شناخت عطر و ادکلن بسیار مهم است و می توان به راحتی عطر اصل و غیر اصل را تشخیص داد نحوه ی بسته بندی جعبه ادکلن می باشد.
  • خرید عطر ناسوماتو بلک افگانو اصل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

فروش رژ زنانه: فروش نارسیسو رودریگز رژ زنانه اورجینال

خرید عطر ادکلن نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ زنانه

عطر ادکلن نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ زنانه-Narciso Rodriguez Narciso Rouge EDP عطری خوشبو، زنانه و جذاب از برند مشهور و آمریکایی نارسیسو رودریگز-narciso rodriguez است که در سال ۲۰۱۸ میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم ۹۰ میلی لیتر به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر ادکلن نارسیسو رودریگز رژ زنانه

عطر ادکلن نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ زنانه-Narciso Rodriguez Narciso Rouge EDP عطری فوق العاده شکیل و خوشبو و پرفروش از خانواده رایحه های گُلی – چوبی – مُشکی [Floral, Woody, Musk] است که احساسات پر شور و آتشینی را از خانم های زیبا و با آرایش غلیظ انعکاس می دهد. رایحه ای اغوا کننده، با حرارت و تندی نادر مُشک همراه با دسته گلی از گل رُز بلغاری و گلهای زنبق جان تازه ای یافته و نت های کهربا همراه با تونکا و سدر سیاه و سفید، تند و تیزی آن را به اوج رسانیده است. شیشه ادوپرفیوم نارسیسو رژ زنانه-Narciso Rodriguez Narciso Rouge EDP بواسطه یک رنگ قرمز سر زنده، و پر قدرت جلب توجه زیادی میکند. این بطری عطر زنانه رژ رنگ، احساسات ناب را تجسم می کند؛ به گونه ای که تشعشعات نیمه شفاف، رنگ قرمز پر رنگ را از درون مکعب ساطع می کند.

مناسب: میهمانی ها و مجالس ویژه

زنانه: گرم

 

خرید عطر دریک اصل و اورجینال

خرید ادو پرفیوم الیزابت آردن فیفت اونیو استایل 

خرید ادکلن ادو تویلت دیویدوف د گیم مردانه

خرید ادکلن تروساردی اصل

خرید عطر ادکلن ویکتوریا سکرت نویر تیس زنانه

خرید عطر ادکلن اجمل سولیس زنانه اصل

خرید ادکلن عطر کرید لاو این بلک زنانه اصل

خرید و قیمت عطر ادکلن لکسوس آبی بلو اصل

خرید عطر ادکلن مانسرا سدرات بویز

عطر ادکلن پارفومز د مارلی کوهویان

خرید عطر بلک افغانو مردانه اصلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر یا ادکلن خوب و مناسب مردانه چی بخریم ؟

چه عطر و ادکلن خوب با قیمت مناسب بخریم که پشیمان نشویم؟!
شاید بارها برایمان پیش آمده باشد که قیمت زیادی برای یک ادکلن داده ایم با اینحال از خرید آن کاملا رضایت نداشته ایم و در ذهن خودمان پرسیده ایم آیا با این مبلغ عطر بهتری می توانستم بخرم یا خیر؟!

در فروشگاه های عطر و ادکلن، عطر های گران قیمتی هست که همگی توصیه به خرید این عطر های مردانه دارند مانند عطر کرید اونتوس، بلک افغانو، عطر های کازاموراتی ، آمواژ، پرفیوم د مارلی و ... که البته این عطر ها همگی در فروشگاه عطر و ادکلن ارشاکو موجود می باشد.

اما در این مطلب به عطر و ادکلن های مردانه ای اشاره می شود که در کنار قیمت مناسب تر از عطر و ادکلن های ذکر شده همچنان از کیفیت خوبی برخوردارند. همچنین شما میتوانید برای خرید عطر و دیدن عطر خوب و ارزان مردانه با ماندگاری طولانی که در لیست متفاوتی آمده است به این صفحه مراجعه کنید عطر و ادکلن خوب و ارزان مردانه با ماندگاری طولانی

عطر و ادکلن مردانه مرسدس بنز اینتنس ادو تویلت Mercedes Benz Intense EDT
عطر مرسدس بنز اینتنس، عطری با بوی خوب و با ماندگاری و پخش بوی مناسب و همچنین قیمت معقول خرید عطر اورجینال است.

شاید عطر هایی با ماندگاری و یا پخش بوی زیاد تر از عطر مردانه مرسدس بنز اینتنس وجود داشته باشد اما باتوجه به کیفیت پخش و ماندگاری عطر مرسدس بنز اینتنس و شیشه یا بطری زیبای این عطر طرفداران زیادی دارد که موجب معرفی این عطر به عنوان پیشنهاد خرید شده است.

در توضیحات عطر مردانه مرسدس بنز اینتنس آمده است که عطر و ادکلن مردانه مرسدس بنز اینتنس ادو تویلت Mercedes Benz Intense EDT For Me در دو نسخه 75 و 120 میل در سال 2013 طراحی و ارائه شده است .
این عطر دارای رایحه ای تلخ است و از رایحه ی قوی تری نسبت به نسخه ی قبلی مرسدس بنز مردانه برخوردار است .
ادکلن مردانه مرسدس بنزIntense پخش بو و ماندگاری عالی دارد و ترکیبی از رایحه های زیر است :
رایحه بالایی : ترنج، لیمو، نارنگی، برگ بنفشه
رایحه میانی : وشا (چلبنا)، جوز، فلفل، بنفشه
رایحه پایه : سدر، نعناع هندی، خس خس.

برای خرید عطر مرسدس بنز اینتنس با قیمت مناسب به سایت فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو مراجعه نمایید.

عطر و ادکلن مردانه دیویدوف زینو Davidoff Zino EDT
عطر دیویدوف زینو برای افرادی که به دنبال پخش و ماندگاری بالا هستند انتخاب خوبی است، عطر های شرکت دیویدوف در رنج قیمتی مناسبی قرار دارند .

اگر در انتخاب عطر، پخش بو و ماندگاری برای شما اهمیت زیادی دارد و نمی توانید یا نمی خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید عطر مردانه دیویدوف زینو گزینه خوبی است.

در معرفی و توضحات عطر دیویدوف زینو آمده است که ادکلن دیویدوف زینو Zino Davidoff در سال 1988 طراحی شده است.
بوی عطر دیویدف زینو گرم و تلخ است و دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار عالی است و ادکلنی کلاسیک محسوب می شود.

دیویدوف زینو ترکیبی از رایحه های زیر است :
رایحه بالایی : اسطوخودوس، کلاری، گیاه گزنه، ترنج، چوب بلسان برزیلی
رایحه میانی : شمعدانی، یاس، گل برف، رز
رایحه اصلی : سدر، نعناع، چوب صندل سفید، وانیل

قیمت پایین دیویدوف زینو و ماندگاری بالای آن موجب شده بعضی از دوست داران عطر و ادکلن این عطر خوب را برای خوش بو کردن خودرو نیز استفاده کنند.
بوی عطر دیویدوف زینو به خوبی در خاطره می ماند و حجم 125 میل دارد که موجب بصرفه تر شدن دیویدوف زینو می شود.

برای خرید عطر دیویدوف زینو با قیمت مناسب و گارانتی اصالت به سایت فروشگاه اینترنتی ارشاکو مراجعه نمایید.

عطر و ادکلن زنانه و مردانه دیویدف لدر بلند ادو پرفیوم Davidoff Leather Blend EDP for women and men

اگر قبلا از عطر دیویدوف زینو استفاده کردید و دنبال عطر جدید تری از عطر های دویدوف هستید حتما عطر دیویدوف لدر بلند را می پسندید.

بطری یا شیشه دیویدوف لدر بلند، شیک و زیبا است و همچنین رایحه و بوی جذابی دارد بخش و ماندگاری خوب عطر دویدوف لدر بلند، نیز خوب است از مزایا دیگر عطر دیویدوف لدر بلند استفاده مشترک مردانه و زنانه آن می باشد.

قیمت دیویدوف لدر بلند از دیویدوف زینو بیشتر ولی همچنان عطر در بین عطر های خوش قیمت با قیمت مناسب است.

در توضیحات ادکلن دیدیدوف لدر بلند اینچنین نوشته شده که در سال 2014 برای مردان و زنان طراحی شد.

رایحه تند شرقی دیویدوف لدر بلند بسیار جذاب است.

عطر لیدر بلند و آگار بلند هر دو در مجموعهDavidoff Blend Collection قرار دارند که بسیار شیک و لوکس طراحی شده اند.

موادی که در ترکیبات عطرهای لیدر بلند و آگار بلند استفاده شده ناب و خالص است و طراحی بطری هر دو عطر شیک و سنگین می باشد.
بطری با رنگ تیره و یک درپوش فلزی زیبا و براق که رسمیت و جذابیت را نشان می دهد.

ماندگاری رایحه و قدرت پخش بوی ملایم در فضا از ویژگی های عطرLeather Blend است.

شما می توانید عطر دیویدوف لدر بلند را با گارانتی اصالت و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ارشاکو خریداری کنید.
در این مطلب تنها به 3 عطر مرسدس بنز اینتنس و دیویدوف زینو و دیویدوف لدر بلند اشاره شده است شما می توانید در سایت فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر های خوب و مناسب دیگری را بررسی کنید برای مثال ارشاکو اقدام به دسته بندی عطر های مختلف مانند عطر و ادکلن مردانه مناسب پاییز و زمستان و یا عطر و ادکلن های مناسب تابستان در لیست های مختلفی انجام داده است. همچنین عطر و ادکلن ها مناسب فصا های مختلف با تفکیک مردانه و زنانه درج شده است برای مثال عطر مردانه مناسب زمستان. و در آخر امکان گرفتن مشاوره تلفنی برای خرید عطر خوب و مناسب با تماس تلفنی و پشتیبانی آنلاین امکان پذیر میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

معرفی سه برند لوکس و پرفروش عطر و ادکلن

شناخت بهترین برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن باعث می‌شود تا درنهایت بتوانید بهترین محصولات را با تضمین کیفیت و متناسب با سلیقه خود خریداری کنید. دنیای عطر و ادکلن بسیار شگفت‌انگیز و جذاب هستند؛ چراکه بسیاری از کمپانی‌های عطرسازی، فعالیت خود را غیر از تولید عطر آغاز کردند.

 

خرید عطر و ادکلن لوکس مستلزم این است که بهترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن را بشناسید. در این مقاله قصد داریم تا به 3 برند لوکس عطر و ادکلن اشاره داشته باشیم. اگر جزو طرفداران این محصولات خوش‌بو هستید، کافی است تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بسیاری از افراد همواره به دنبال خرید محصولات برند و لوکس هستند. خرید محصولات دارای درجه کیفی بالا باعث می‌شود تا از محصول خریداری شده، نهایت رضایت را داشته باشید. به مانند حوزه‌های مختلف، دنیای عطر و ادکلن نیز بسیار جذاب و حیرت‌آور هستند. برندهای زیادی وجود دارند که در تولید عطر و ادکلن با استفاده از ایده‌های جذاب سعی کرده‌اند تا مخاطبان را جذب خود کنند. در این بخش قصد معرفی 3 برند لوکس تولیدکننده عطر و ادکلن را داریم که به شرح زیر هستند:

  • برند عطر و ادکلن زرجوف

یکی از برندهای لوکس تولیدکننده عطر و ادکلن، برند زرجوف است. خرید عطر و ادکلن از این برند برای کسانی که به دنبال خرید محصولات شگفت‌انگیز هستند بسیار مناسب است. بنیان‌گذار شرکت زرجوف، سرجیو مومو است که در تورین ایتالیا در سال 1964 به دنیا آمد. وی در همان جوانی به رشته هنر و گرافیک علاقه داشت. مومو بعد از گذراندن دوره تحصیل توانست به شهر لندن برود تا در یک آژانس تبلیغاتی فعالیت کند.

مومو با تشکیل یک تیم حرفه‌ای سعی کرد تا با بهره‌گیری از بهترین مواد، محصولات خود را تولید کند. در حال حاضر برند زرجوف با بهره‌گیری از ایده‌های نو توانسته است محصولات درجه یک زیادی را تولید کند. مشخصه اصلی برند زرجوف تولید محصولات مرغوب و باکیفیت برای بالاترین سطح سبک زندگی است. مومو به‌عنوان سازنده این برند بیان می‌دارد که هدف وی از راه‌اندازی خانه‌ عطر، تولید محصولات فاخر بوده است. محصولات این کمپانی دارای قالب طرح‌های بی‌نظیر هستند که زیبایی بصری زیادی دارند. رایحه‌ عطرهای زرجوف به‌گونه‌ای است که خانم‌های خوش‌سلیقه شیفته آن می‌شوند.

دلیل رایحه مناسب عطر و ادکلن‌های این شرکت، به‌کارگیری مواد اولیه درجه یک است که با بسته‌بندی نفیس روانه بازار می‌شود. عطرهای زنانه زرجوف، الهام گرفته‌شده از عطرهای جامعه ایتالیایی در قرن 18 و 19 میلادی است. خانم‌هایی که به رایحه عطر توجه دارند و می‌خواهند ادکلن‌های ماندگار خریداری کنند، بهتر است خرید عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی را در لیست خرید خود قرار دهند. در یک جمع‌بندی کلی می‌توان گفت محصولات تولیدشده این برند بر پایه اصالت، تعهد، خلاقیت و هنر تولید می‌شوند.

  • برند عطر و ادکلن تام فورد

 

  • اگر از طرفداران محصولات عطر و ادکلن باشید، قطعا نام برند تام فورد را شنیده‌اید. این برند توسط توماس فورد تاسیس شد. توماس فورد ملقب به تام فورد یک فیلم‌ساز و کارگردان آمریکایی است که در ابتدا به‌عنوان مدیر در کمپانی گوچی فعالیت می‌کرد. وی پس از تسلط بر دنیای عطرسازی، راه خود را از این شرکت جدا کرد و با تاسیس برند تام فورد توانست محصولات با اصالت زیادی را تولید کند. اولین عطر تولیدشده این کمپانی در سال 2006 تولید و روانه بازار شد.

عطر تام فورد بلک ارکید در همان ابتدای عرضه، مورداستقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. این امر انگیزه‌ای شد تا مؤسس این کمپانی انواع عطرهای جذاب را برای آقایان و خانم‌ها تولید کند. در کلسیون عطرهای تولیدشده این برند، کارهای متفاوت زیادی دیده می‌شود. افرادی که به دنبال عطرهای شگفت‌انگیز با پخش بوی بالا هستند، می‌توانند از برند تام فورد محصولات خود را انتخاب کنند. بنیان‌گذار این کمپانی با بهره‌گیری از یک مجموعه موفق توانست تا سال 2020، بیش از 101 عطر و ادکلن را تولید و روانه بازار کند. خرید عطر و ادکلن تام فورد با داشتن رایحه‌های متنوع و بی‌نظیر این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند از کیفیت محصولات تولید شده این کمپانی به خوبی استفاده کنند.

برند عطر و ادکلن آمواج

شاید جالب باشد بدانید که برند آمواج که به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن است، توسط حمدبن‌حمود البوسعیدی تاسیس شده است. این برند در ابتدای فعالیت خود درزمینه تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مشغول به‌کار بود. بعد از موفقیت در تولید محصولات بهداشتی به ویژه محصولات مراقبت از پوست، آمواج خط تولید عطر و ادکلن را راه‌اندازی کرد.

برند آمواج به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اصلی برند تجاری سابکو است. محصولات عطر و ادکلن تولیدشده این برند ترکیبی از رایحه‌های مختلف نظیر مشک، ادویه‌جات، گل‌های شرقی، انواع طعم‌دهنده‌ها و رایحه‌های مدرن هستند. درواقع خرید عطر و ادکلن آمواج برای کسانی که به ترکیب رایحه‌های مدرن و سنتی علاقه‌مند هستند، مناسب است.

اولین عطر تولیدشده این برند با نام آمواج گلد به بازار عرضه شد که موردتوجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفت. شکل بطری‌های عطر و ادکلن این کمپانی یادآورد گنبد مسجد سلطان قابوس در مقسط است. امروزه این کمپانی علاوه بر تولید محصولات معطر، در زمینه شمع‌های خوشبو، صابون و لوسیون نیز فعالیت دارد. بسیاری از محصولات تولیدشده این برند دارای رایحه گرم و شیرین هستند. درصورتی‌که به دنبال خرید عطر و ادکلن از یکی از برندهای لوکس هستید، بهتر است نگاهی به محصولات برند آمواج داشته باشید.

جمع‌بندی

در دنیایی که محصولات برند حرف اول را در جهان می‌زنند، اگر به عطر و ادکلن علاقه‌مند هستید و قصد دارید تا خرید خود را از بهترین و لوکس‌ترین برندهای دنیا انجام دهید، بهتر است نگاهی به محصولات 3 برند معرفی شده داشته باشید. زرجوف، تام فورد و آمواج ازجمله بهترین برندهای تولیدکننده محصولات معطر در جهان هستند.

خرید عطر و ادکلن برند برای کسانی که می‌خواهند از کیفیت این‌گونه محصولات استفاده کنند، بسیار کاربردی است. درصورتی‌که بخواهید این محصولات را با تضمین کیفیت و اصالت کالا خریداری کنید، کافی است از میان فروشگاه‌های مختلف به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن فرانس شاپ سر زده و از محصولات متنوع این فروشگاه دیدن کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

با جدیدترین عطرهای برند هرمس آشنا شوید!

هرمس
هرمس

 

برند هرمس

کمپانی فرانسوی هرمس در سال 1837 کار خود را در حوزه عطر و ادکلن آغاز کرد و در سال 1961، با تولید نخستین پرفیوم زنانه‌ ، از ورودش به عرصه‌ی ساخت پرفیوم خبر داد. از آن زمان تا بحال عطرهای تولید شده این برند همواره جزء پرفروش ترین ها و محبوب ترین ها، در سرتاسر جهان بوده است.

در این مقاله به معرفی جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه تولید شده این برند پرداخته ایم.

ادکلن زنانه هرمس تویلی د هرمس او جینجر

ادکلن اورجینال زنانه هرمس تویلی د هرمس او جینجر Twilly d'Hermès Eau Ginger در گروه بویایی گلی چوبی مُشکی دسته بندی می شود. این عطر محصول سال 2021 فرانسه است. ادکلن زنانه هرمس تویلی د هرمس او جینجر از کنار هم قرار دادن اسانس های سدر، زنجبیل و گل صدتومانی به وجود آمده است.

 
هرمس تویلی د هرمس او جینجر

 

عطر مردانه هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم Terre d'Hermes Flacon H 2021 Parfum تولید فرانسه در سال 2021 است. هرمس برند تولید کننده این عطر، آن را در گروه بویایی چوبی ادویه ای عرضه کرد. عطر مردانه هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم از ترکیب آمیزه های چوبی ادویه ای بسیار معطر و خوشبوی پرتقال، گریپ فروت در نت اولیه عطر و لوبان، خزه درخت بلوط و روایح چوبی در نت پایانی عطر به وجود آمده است.

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم
هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم

 

ادکلن مردانه هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت Terre d'Hermes Flacon H 2021 Eau de Toilette محصول فرانسه در سال 2021 است. هرمس، این ادکلن مردانه را در گروه بویایی چوبی ادویه ای عرضه کرد. ادکلن مردانه هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت از ترکیب آمیزه های چوبی ادویه ای و ترکیب اسانس های پرتقال، گریپ فروت، شمعدانی، فلفل، لوبان، نعناع هندی، خس خس و سدر ساخته شد.

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت
هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت

 

عطر مردانه هرمس اچ24

مردانه اصل هرمس اچ24 از محصولات محبوب و پرفروش برند هرمس است و ساخت کشور فرانسه است. هرمس اچ24 در 2021 به بازار عطرهای مردانه معرفی و عرضه شد.

عطرسازان مجموعه هرمس برای ساخت رایحه بینظیر این عطر و ادکلن مردانه از روایح بینظیری استفاده کردند. قرارگیری انواع روایح معطر گیاهی در کنار یکدیگر و خلق رایحه بسیار خوشبو و شیک که ساختار عطر را تشکیل می دهند. هرمس اچ24 در همان ابتدا با رایحه سالویا اسکلاریا، نرگس، بوی فلزات و اقاقیای پالیساندر آغاز و ماندگار می شود.

هرمس اچ24
هرمس اچ24

 

مردانه - زنانه هرمس له امبر (لومبر) دس مرولیس

عطر و ادکلن مردانه هرمس له امبر (لومبر) دس مرولیس محصول 2020 فرانسه است. عطاران مشهور و حرفه ای کمپانی هرمس این عطر اصل را از ترکیب آمیزه های معطر شرقی چوبی ساختند. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر چای و روایح دودی و دانه تونکا در کنار یکدیگر.

هرمس له امبر (لومبر) دس مرولیس
هرمس له امبر (لومبر) دس مرولیس

 

ادکلن برند مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم

ادکلن برند مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم Terre d'Hermes Flacon H 2020 Parfum در گروه بویایی چوبی چایپر دسته بندی می شود. هرمس کمپانی سازنده عطر، آن را در سال 2020 عرضه کرد.. ادکلن مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم از کنار هم قرار دادن اسانس های پرتقال، گریپ فروت و و لوبان، خزه درخت بلوط و روایح چوبی به وجود آمده است.

ادکلن برند مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم
ادکلن برند مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم

 

ادکلن مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2020 ادو تویلت

عطر و ادکلن مردانه اصل هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 ادو تویلت یکی از محصولات برتر و پرفروش برند هرمس است. هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2020 ادو تویلت در سال2020 به بازار عطرهای مردانه معرفی و عرضه شد.

کمپانی هرمس برای خلق رایحه این ادکلن اصل مردانه از آمیزه های متفاوتی استفاده کرد. چیده شدن انواع روایح چوبی ادویه ای در کنار یکدیگر و خلق رایحه شیک و مردانه. هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2020 ادو تویلت در همان ابتدا با روایح پرتقال، گریپ فروت در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به روایح فلفل و شمعدانیان می رسد و در نت پایانی با روایح لوبان، نعناع هندی، خس خس و سدر خاتمه می یابد و رایحه ای بینظیر و خارق العاده را خلق می کند خرید ادکلن اصل مردانه هرمس تق هرمس را از یک فروشگاه عطر امن و با تجربه انجام دهید.

هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2020 ادو تویلت
هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2020 ادو تویلت

 

ادو پرفیوم زنانه هرمس تویلی د هرمس او پویوری ادو پرفیوم

عطر هرمس تویلی د هرمس او پویوری ادو پرفیوم در سال2019 به بازار عطرهای زنانه عرضه کرد. هرمس این ادکلن اورجینال را از ترکیب آمیزه های بسیار لطیف چایپر گلی خلق کرد. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر فلفل صورتی و رز و نعناع هندی که به زیبایی در یکدیگر چیده شده اند.

هرمس تویلی د هرمس او پویوری ادو پرفیوم
هرمس تویلی د هرمس او پویوری ادو پرفیوم

 

هرمس چارمینگ تویلی د هرمس

عطر زنانه هرمس چارمینگ تویلی د هرمس Charming Twilly d'Hermès محصول 2019 است و در گروه بویایی رایحه های گلی دسته بندی می شود. ادکلن زنانه هرمس چارمینگ تویلی د هرمس از کنار هم قرار دادن اسانس های ترنج، زنجبیل، نارنج و یاس، شکوفه پرتقال، گل مریم و وانیل و چوب صندل سفید به وجود آمده است.

هرمس چارمینگ تویلی د هرمس
هرمس چارمینگ تویلی د هرمس

 

عطر مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2019 پارفوم (پرفیوم)

هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2019 پارفوم تولید سال2019 است. هرمس برند تولید کننده این عطر، هرمس تق هرمس را در گروه بویایی چوبی ادویه ای عرضه کرد. ادکلن مردانه هرمس تق هرمس از ترکیب آمیزه های چوبی ادویه ای بسیار معطر و خوشبوی پرتقال، گریپ فروت در نت اولیه عطر، فلفل، شمعدانیان در نت میانی و نعناع هندی، خس خس، سدر، صمغ کندر در نت پایانی عطر به وجود آمد

خرید عطر

خرید ادکلن

فروشگاه عطر

فروشگاه ادکلن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطرهای زمستانی و ادکلنهای زمستانی برتر 2021!

ویژگی عطرهای زمستانی

انتخاب عطر و ادکلن مناسب فصل، دقیقا مانند انتخاب لباس مناسب فصل است. به عنوان مثال در فصل زمستان برای ایجاد حس گرما از لباس های بافتنی، پشمی و گرم استفاده می کنیم. ایجاد حس گرما و کم شدن احساس سرما، تنها توقعی است که از یک لباس در فصل زمستان داریم. انتخاب عطر هم دقیقا مثل انتخاب لباس است. می توانیم با انتخاب عطرهای گرم، شیرین یا تند، حس گرما را بیشتر و از رایحه خوش عطر در فصل زمستان بهره ببریم. در فصل زمستان به دلیل سرمای هوا، عطرها تبخیر نمی شوند و ماندگاری بیشتری دارند. حال می خواهیم به شما کمک کنیم بهترین عطرهای زمستانی مردانه و زنانه را برای فصل سرما انتخاب کنید.

عطرهای زنانه زمستانی

عطرهای زنانه زمستانی

1. ادکلن گرم زنانه باربری لندن زنانه

باربری لندن زنانه محصول برند باربری، یکی از بهترین کمپانی های عطرسازی است و در سال 2006 به بازار معرفی و عرضه شد. این ادو پرفیوم زنانه از ترکیب اسانس های نارنگی ماندارین، رز، پیچ امین الدوله، یاس، گل صدتومانی، نارنگی یافا، یاس تاهیتی، مشک، نعناع هندی و چوب صندل سفید خلق شده و عطری زنانه، گرم و زمستانی به ارمغان آوره است.

2. ادکلن زنانه تیری موگلر آنجل ادو پرفیوم (ستاره ای)

تیری موگلر آنجل ادو پرفیوم محصول 1992 برند تیری موگلر فرانسوی است. رایحه این ادو پرفیوم شرقی وانیلی، گرم و زمستانی است. ترنج، دانه‌های قرمز، آناناس، زیره، جوز، دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید و پرالین ترکیبات این عطر زنانه زمستانی هستند.

3. ادکلن زنانه پاکو رابان لیدی میلیون

در سال 2010 یکی دیگر از عطرهای زنانه و گرم برند اسپانیایی پاکورابان با نام پاکو رابان لیدی میلیون ساخته و به بازار عرضه شد. پاکو رابان لیدی میلیون از کنار هم قرار گرفتن آمیزه های بسیار خوشبو و شیک و ماندگار گلی میوه ای مثل لیمو ترش، بهار نارنج، تمشک، یاس، گاردنیای یاسمنی، شکوفه پرتقال، کهربا، نعناع هندی و عسل ساخته شد.

4. ادکلن زمستانی زنانه آمواج اپیک زنانه (آمواژ ایپیک)

این ادکلن زنانه محصول برند سلطنتی آمواج در سال 2009 است و رایحه ای شرقی گلی و بسیار خوشبو دارد. دارچین، زیره، گل خرزهره، رز، شمعدانی، یاس، چای، مشک، کهربا، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید، ریشه زنبق، چوب گایاک، روایح دودی، عود، صمغ کندر ترکیبات آمیزه گرم و بینظیر آمواج اپیک زنانه است.

5. عطر زنانه دیور ادیکت ادو پرفیوم 2014 (ادکت)

عطر دیور ادیکت ادو پرفیوم 2014 (ادکت) از برند دیور رایحه شرقی گلی دارد. این عطر بینظیر از کنار هم چیده شدن اسانس های برگ درخت نارنج، شکوفه پرتقال، یاس و وانیل خلق شده و رایحه جذاب و زنانه فوق العاده ای برای فصل زمستان ساخت.

6. عطر مردانه گرم و زمستانی ویکتور اند رولف اسپایس بمب

عطر و ادکلن مردانه ویکتور اند رولف اسپایس بمب از برند ویکتور اند رولف هلندی است. این عطر بسیار خوشبو و جذاب مردانه در سال 2012 معرفی و به بازار عطرهای گرم مردانه عرضه شد. این عطر مردانه آمیزه چوبی ادویه ای دارد و از کنار هم قرار دادن اسانس های ترنج، گریپ فروت، لامی، فلفل صورتی، دارچین، فلفل قرمز شیرین، زعفران، خس خس، چرم و تنباکو به وجود آمد.

7. عطر آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس VII (آمواژ اپوس 7)

آمواج یک برند عمانی و متخصص در تولید عطرهای نیش و سلطنتی است. آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس VII یکی دیگر از عطرهای لوکس این برند است و در سال 2013 به بازار عطرهای گرم معطر گیاهی عرضه شد. آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس VII ترکیبات خاص و نایابی مانند مشک، کهربا، نعناع هندی، چوب صندل سفید، چرم، هل، صمغ گالبانیوم، جوز، فلفل صورتی، عود، صمغ کندر و گوستوس را در خود جای داده است.

8. ادکلن مردانه زمستانی لالیک انکر نویر ال اکستریم (لالیک مشکی انک نواغ اکستریم)

لالیک انکر نویر ال اکستریم محصول 2015 برند محبوب لالیک است و همواره بین عطرهای پرفروش جهان درخشیده است. اسانس های این عطر خوشبوی مردانه ترنج، سرو، لامی، خس خس، ریشه زنبق، روایح دودی، روایح لوبان، نعناع هندی و چوب صندل سفید است.

9. عطر گرم و زمستانی مردانه دولچه گابانا د وان رویال نایت لیل ملکی

این ادکلن مردانه محصول برند ایتالیایی دولچه گابانا در سال 2015 است. عطری بسیار گرم و خوشبو با آمیزه های شرقی چوبی و بسیار جذاب. ریحان، هل، جوز، برگ درخت گلابی، کهربا، سدر، چوب صندل سفید و لابدانیوم اسانس های استفاده شده در این عطر زمستانی مردانه هستند.

10. عطر مردانه آزارو پورهوم

برند آزارو عطر و ادکلن آزارو پورهوم را در سال 1978 به بازار عطرهای زمستانی مردانه عرضه کرد. رایحه خوشبو و بینظیر عطر از اسانس های معطر فوژه خلق شده است. اسانس هایی مثل ترنج، لیمو ترش، اسطوخودوس، سالویا، ریحان، زنبق، زیره، رازیانه، رایحه های نعناع هندی، خس خس، سدر، چوب صندل سفید، هل، دانه سرو کوهی، دانه تونکا، مشک، کهربا، خزه درخت بلوط و چرم.

 

خرید عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغانو

خرید عطر ادکلن دریک اصل مردانه

خرید عطر ادکلن دانهیل اصل

فروشگاه ادکلن اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah