فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۴۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

برای خرید عطر اصل در تهران به کجا برویم؟

برای خرید عطر در تهران به کجا برویم؟

برای خرید عطر در تهران به کجا برویم؟

همین ابتدا پیشنهاد می کنیم برای خرید عطر به پاریس بروید؛ جایی که دنیایی از عطرها و ادوکلن های برند اورجینال، انتخاب را برای خریدار سخت می کند. نمی توانید تا پاریس بروید؟ هیچ اشکالی ندارد، چرا که پاریس یک شعبه هم در تهران دارد! بهترین فروشگاه عطر فرانسه! فرانسوی ها در زمان های دور علاقه چندانی به شستن خود نداشتند، به طوری که حتی خانواده های اشراف و سلطنتی سالی یکی دو بار رنگ حمام را می دیدند. به همین خاطر کلاه گیس هایی با موهای لوله شده بر سر خود می گذاشتند تا کثیفی موهای خود را بپوشانند و از همه مهمتر، عطرهایی بسیار قوی استفاده می کردند تا بوی بد بدنشان را پنهان کنند.

البته که فرانسوی ها نیز با گذشت زمان و راحت تر شدن شست و شو این اخلاق نا سالم خود را ترک کردند اما پاریس به پایتخت عطر جهان تبدیل شد. قوی ترین، اصیل ترین و جذاب ترین رایحه ها مربوط به عطرهای فرانسوی است و به جز چند اسم بزرگ، تولیدات هیچ کشوری نمی تواند با فرانسوی ها رقابت کند. به همین خاطر بهتر است برای خرید عطر به پاریس برویم، جایی که دنیایی از عطرها و ادوکلن ها، انتخاب را برای خریدار سخت می کند اما می توانید مطمئن باشید که بالاخره عطر باب میل تان را پیدا خواهید کرد. نمی توانید تا پاریس بروید؟ هیچ اشکالی ندارد، چرا که پاریس یک شعبه هم در تهران دارد!

چرا عطر فرانس شاپ؟

البته که این روزها در هر خیابانی دستفروشان در حال فروختن عطرهای تقلبی و فیک هستند و البته مغازه های زیادی هم وجود دارند که محصولات خوشبو را ارائه می کنند اما اگر از جایی خرید کنید که بعد از امتحان کردن ۵۰ رایحه مختلف، هنوز هم فروشندگان با لبخند با شمار رفتار کنند و پاسخ تمام سوالات تان را بدهند، عطر فرانس شاپ انتخاب نخست است.

مغازه عطر فرانس شاپ به قدری قدمت دارد که بدانند فروشندگان شان باید مرتب و مهربان باشند، بعد از امتحان کردن دو سه رایحه شیشه قهوه نسابیده را برای بازگرداندن حس بویایی به شما تعارف کنند و در نهایت، عطری که می خرید را با زیباترین بسته بندی ممکن به دست تان بدهند.

گذشته از همه اینها، مهمترین دلیل انتخاب فروشگاه عطر فرانس شاپ ف برای خرید عطر این است که صاحب مغازه عطر به طور شخصی عطر را از کشورهایی مانند فرانسه و آلمان وارد می کند و شما می توانید مطمئن باشید که به خاطر رقابتی که میان مغازه داران تهران وجود دارد، هیچ عطر یا ادکلن تقلبی در فروشگاه عطر فرانس شاپ پیدا نمی شود.
تهران، تجریش، پاسداران، نیاوران، آریاشهر، شهرک غرب، تهرانپارس ,مغازه عطرهای اورجینال

خیابان های شهر تهران همه مملو از عطر فروشی است، اما عطری که از بازار تهران می آید متفاوت است. اما برای اطمینان از اصل بودن، تنها راه حل شما خرید عطر فرانس شاپ است چون تنوع قیمت و تنوع عطر در این فروشگاه بزرگ عطر همانند پاریس در تهران شده است.
از تخصص فروشنده کمک بگیرید

اکثر عطرها و ادکلن هایی که این روزها در عطر فرانس شاپ یافت می شوند با قیمت 4۵۰ هزار تومان تا 20 میلیون تومان برای شیشه ۱۰۰ میلی لیتری به فروش می رسند اما اگر عطر خاصی مد نظرتان نیست و بین بوهای بی نظیری که در اختیارتان قرار داشته گیج شده اید، از تخصص فروشندگان بهترین فروشگاه عطر اصل در تهران استفاده کنید.

ما با توجه به سن، شخصیت، کاراکتر، تیپ ظاهری و البته سلیقه شما، برای تان پیشنهاداتی داریم. اطلاعات کاملی از قبیل اینکه عطر را برای چه مراسمی می خواهید، کدام گروه از رایحه ها را می پسندید را به فروشنده بدهید و پیشنهادات ما را امتحان کنید. به هر حال یک متخصص بهتر می تواند برای تان عطر یا ادوکلن انتخاب کند.
خرید اینترنتی عطر و ادکلن اصل
فروشگاه عطر فرانس شاپ ، مدت چند سال است که امکانی برای خرید و سفارش اینترنتی عطر برای مشتریان خود به راه انداخته است. شما از طریق سفارش اینترنتی می توانید عطر دلخواه تان را در یک بسته بندی زیبا و به همراه کارت تبریک به هر مقصدی به عنوان هدیه بفرستید و البته هزینه ارسال نیز رایگان می باشد.

از دیگر امکانات عطر فرانس شاپ می توان به مشاوره تلفنی با متخصصان و البته سفارش کالاهای نادر و کمیاب اشاره کرد.

دسترسی به فروشگاه فرانس شاپ با یک کلیک

راحت ترین مسیر ورود به آدرس اینترنتی عطر فرانس شاپ و خرید اینترنتی عطر از فروشگاه عطر فرانس شاپ میباشد تا نه در ترافیک بمانید نه دنبال جای پارک باشید و در عرض کمتر از یک ساعت عطر خریداری شده را با بسته بندی زیبا و به صورت رایگان در محدوده تهران دریافت کنید. ارسال فوری عطر و ادکلن برند اورجینال تخصصی ماست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید عطر کرید اونتوس و انواع ادکلن مردانه زنانه اصل

ادکلن کرید اونتوس مردانه اصل و اورجینال| CREED / AVENTUS 100ML EDP

 

کالوین کلین ایفوریا زنانه-سی کی یوفوریا | Calvin Klein / euphoria EDP

 

بهترین فروشگاه عطر

 

خرید عطر ارزان

ادو پرفیوم دانهیل آیکون ابسولوت | dunhill / dunhill ICON ABSOLUTE EDP

 

فروش عطر زنانه ارزان

 

خرید عطر زنانه از فروشگاه اینترنتی عطر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن لالیک لامور زنانه اصل

رایحه و ساختار ادکلن زنانه لالیک لامور [لالیک له آمور اصلی]

طراحی کاور و بطری لالیک لامور-Lalique L’Amour همانند سری محصولات لالیک انکر نویر بوده و با رایحه ملایم و شیرینی که دارد می توان آن را در دسته بویایی رایحه های گل ها به همراه چوبه های معطر طبقه بندی نمود. این رایحه با الهام جستن از فرهنگ و هنر کشور ژاپن طراحی و تولید شده و در مسیر بویایی خود از عناصری همچون عصاره گل بهار نارنج، ترنج و رز در نت اولیه و در ادامه راه با روناسیان، یاسمن و گل مریم در نت میانی و در نهایت از مشک، چوب صندل سفید و سدر استفاده کرده و این رایحه روح بخش و نوازشگر را طراحی نموده است. این محصول مناسب بانوان در رده سنی ۲۵ تا ۵۰ سال بوده و به سبب بوی شیرین و ملایمی که دارد، توصیه میگردد که در روزهای گرم سال استفاده شود. لالیک لامور زنانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ادکلن لالیک مشکی عطر لالیک مردانه اصل فرانسه

رایحه و ساختار ادکلن مردانه لالیک مشکی اصل فرانسه

ادکلن مردانه لالیک انکر نویر-Lalique Encre Noire با دارا بودن رایحه تلخ و گرم، تا به حال توانسته نظر هر فردی که آن را استشمام کرده، به خود جلب کند و مدرنیته بودن را برای همیشه به همگان القا کند. انکر نویر-ENCRE NOIRE مناسب برای مجالس، مهمانی های رسمی و استفاده تمام سنین می باشد. عطر لالیک-LALIQUE ادوکلنی کاملاً اورجینال با ماندگاری بسیار عالی بوده و به ویژه در فصل های سرد سال مورد استفاده بسیاری از شیفتگان عطر و ادکلن های برند قرار می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

فروشگاه ادکلن و خرید عطر اصل و اورجینال با ضمانت

فروشگاه ادکلن و خرید عطر اصل و اورجینال با ضمانت

https://tinyurl.com/mtpdyf4m

https://tinyurl.com/mtpdyf4m

https://tinyurl.com/ym79jddw

 

https://tinyurl.com/ab3ywhk3

https://tinyurl.com/3ne248mh

https://tinyurl.com/2p9bkvjt

https://tinyurl.com/379yzajd

https://tinyurl.com/yx752rr3

https://tinyurl.com/3cfvwb67

https://tinyurl.com/2s3vdyty

https://tinyurl.com/2p8hmuzz

https://tinyurl.com/yc7u257t

https://tinyurl.com/ydhwhex5

 

فروشگاه عطر اصل فروشگاه ادکلن اصل فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر کاپتان بلک مردانه

بعضی از رایحه‌ها برای ما خاطره‌انگیز بوده و به اصطلاح رایج، نوستالوژیک هستند. ادو پرفیوم کاپتان بلک-Captain Black EDT از آن دسته عطرهایی است که با استشمام بوی آن، با سرعتی فوق‌العاده شما را جذب خودش می‌کند. طراحی شیشۀ ادو تویلت کاپیتان بلک مردانه بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است. شیشه‌ عطر مردانه کاپیتان بلک-Captain Black با یک پوشش چرمی قهوه‌ای رنگ احاطه شده است. کاپتان بلک مردانه اصل-Captain Black بویی گرم و شیرین دارد. مایع داخل ادکلن کاپیتان بلک اصل به رنگ قهوه ای است که از کناره های شیشه ادکلن میتوان این مایع قهوه ای رنگ را دید. همچنین چرم مورد استفاده در ادکلن کاپیتان بلک نیز به رنگ قهوه ای است و نقش و نگار هایی که بر روی این چرم حک شده است نشانگر اصالت این ادکلن فرانسوی است.

قیمت عطر کاپتان بلک مردانه اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

۱۰ برند برتر عطر در صنعت عطرسازی که بهتر است با آنها آشنا شوید!

۱۰ برند برتر عطر در صنعت عطرسازی که بهتر است با آنها آشنا شوید!

۱۰ برند برتر عطر در صنعت عطرسازی که بهتر است با آنها آشنا شوید!

دنیای شگفت انگیز عطرها، دنیایی است که برترین برندهای جهان هم نتوانستند از کشف آن خودداری کنند و هر کدام بعد از کسب برتری در دنیای مد و فشن و تولید جواهرات لوکس و خاص و یا حتی شیشه های لوکس وارد صنعت عطرسازی شدند.

اکثر برندهای مطرح عطر کار خود را ابتدا در مُد و فشن، تولید جواهرات، تولید بطری‌های شیشه‌ای لوکس و حتی تولید نوشت‌افزار و لوازم چرمی آغاز کردند و بعد از برندسازی و افزایش ثروت تصمیم گرفتند کلکسیون برند خود را کامل کنند و با بهره گیری از عطارهای برجسته، عطرها را تولید و آنها را توسط چهره های برجسته به جهانیان معرفی کردند. اگر جزء طرفدارهای عطر و ادکلن هستید و نسبت به برند عطرهای کلکسیون خود تعصب دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

چنانچه بخواهیم تمام برندهای مطرح را یک به یک نام ببریم، شرح تک تک آنها در حوصله این مطلب نمی گنجد؛ در اینجا ۱۰ مورد از پرفروش ترین برند ها را با ذکر تاریخچه ای مختصر نام می بریم.

*** منبع اطلاعات عطرها فروشگاه فرانس شاپ است که به عنوان مرجع تخصصی عطر و سایت خرید عطر اصل منبع بسیار معتبری است ***

بهترین برندهای عطر در دنیای ادکلن را اینجا بشناسید

  1. عطر باربری

یک برند لوکس انگلیسی که فعالیتش را با تولید لباس و زیورآلات خاص آغاز کرد. باربری بعد از دریافت نشان سلطنتی در طراحی پوشاک اولین عطرش را با نام “باربری فور من” در سال ۱۹۸۱ معرفی کرد و تاکنون توانسته بیش از ۶۴ عطر و ادکن را با برند باربری روانه بازار کند. عطر ادکلن های تولید این برند اکثراً زنانه هستند.

  1. عطر کالوین کلین

یک برند آمریکایی که ابتدا شهرتش را در حوزه مٌد و فشن کسب کرد و به سرعت موفق شد بازارهای جهانی لباس زیر، لباس های کژوال، ساعت و جواهرات خاص را تسخیر کند. اولین عطر را با نام کالوین در سال ۱۹۸۱ تولید کرد و نظر عاشقان برند کالوین کلین را به خود جلب کرد. تولید عطرهای زنانه و مردانه “سی کی وان” و “یوفوریا” نقطه عطف شهرت کالوین کلین در صنعت عطرسازی بود. این برند تاکنون ۱۲۷ عطر را معرفی کرده که اکثر آنها مردانه هستند.

  1. عطر کرید

ویژگی خاص این برند لوکس فعالیت خصوصی تنها در حوزه عطرسازی بود. کرید به حدی غرق در تولید روایح خاص و لوکس بود که خیلی سریع نظر بسیاری از سیاستمداران، پادشاهان و خانواده های سلطنتی را به خود جلب کرد. خانه عطر کرید به دلیل تولید عطرهای خاص برای افراد سرشناس به عنوان یک کمپانی سلطنتی و لوکس شناخته می شود و جالب است بدانید که در سال ۱۷۸۱ عطر Royal English Leather را با رایحه چرمی و به درخواست جرج سوم تولید کرد. عطر «لاو این وایت» کرید هم که در سال ۲۰۰۵ تولید شد، خیلی زود مورد استقبال افراد سرشناسی مانند همسر جورج بوش و میشل اوباما قرار گرفت و همین امر باعث شد به “عطر کاخ سفید” شهرت یابد.

  1. عطر لالیک

لالیک برند فرانسوی و محبوب ایرانیان است که فعالیتش را در سال ۱۸۸۵ آغاز کرد. مانند بسیاری از برندها تولیداتش را خارج از عطرسازی و به ساخت جواهرات و شیشه های لوکس معطوف کرد. خالق لالیک ابتدا طراح شیشه و بلور بود که به خاطر ابداع بطری های عطر ادکلن فاخر، گلدان، جواهرات و لوستر و در اواخر عمرش با ساخت آرم تزئینی روی درب موتور اتومبیل مشهور شد و بعد با ورود به حوزه عطرسازی شهرتش را صد چندان کرد. لالیک به عنوان یکی از بهترین برند های عطر جهان برندی محبوب و شناخته شده است.

  1. عطر پارفومز د مارلی

یک برند فرانسوی که به عنوان یک کمپانی تخصصی عطر در سال ۲۰۰۹ توسط جولین اسپرچر تاسیس شد. رویا پردازی این جوان که مانند پدرش عاشق عطر و عطرسازی بود، تا جایی پیش رفت که توانست با تلفیق روایح ظریف و شکوهمند فرانسه قرن ۱۸ با روایح رویایی مدرن عطری افسانه ای تولید کند. نام گذاری عطرهای این برند بر اساس بهترین و معروفترین اسب های دنیا است.

  1. عطر بولگاری

بولگاری برند ایتالیایی که در سال ۱۸۸۴ فعالیتش را در ساخت جواهرات لاکچری آغاز کرد و برای سالهای طولانی حرف اول را در بازار جواهرات خاص میزد. این برند رفته رفته به سمت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و چرم و همچنین ساخت هتل رفت و در سال ۱۹۹۲ عطر ادکلن را به مجموعه فعالیت های خود اضافه کرد و تاکنون بیش از ۶۶ عطر را عرضه کرده است.

  1. عطر شنل

خانه مٌد شنل در سال ۱۹۱۰ فعالیتش را در حوزه مٌد و فشن آغاز کرد و ظرف مدت کوتاهی انقلابی در تولید لباس های ساده و شیک به راه انداخت. بعد از موفقیت در مٌد و فشن، در سال ۱۹۲۱ اولین عطرش را با نام “ان ۵” روانه بازار کرد. «شنل کوکو مادمازل» یکی از عطرهای شگفت انگیز برند شنل که با رایحه رویایی وصف ناپذیرش در صدر پرفروش ترین های این برند است. شنل امروزه علاوه بر عطر در زمینه ارائه کالاهای لوکس و گرانقیمت هم حرفی برای گفتن دارد.

  1. عطر دیور

دیور یک برند فرانسوی که فعالیتش را در زمینه مٌد و فشن آغاز کرد و با تولید لباس های ساده و شیک خیلی سریع توانست هواداران زیادی کسب کند. دیور اولین عطر خود را با نام “میس دیور” در سال ۱۹۴۷ روانه بازار کرد. عطرهای دیور هم مانند دیگر محصولات این برند خیلی زود به شهرت رسیدند و به عضوی ثابت در قفسه فروشگاه های عطر و کلکسیون داران تبدیل شدند.

  1. عطر گرلن

یک برند قدیمی که فعالیتش را در سال ۱۸۲۹ در صنعت عطرسازی آغاز کرد و از ابتدا بسیار مشهور و موفق بود. این برند در حال حاضر علاوه بر عطرسازی در حوزه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست هم مشغول است. گرلن به دلیل داشتن دانش منحصر به فرد در تولید محصولات مختلف موفق به دریافت جایزه معتبر Living Heritage Company از وزارت صنعت و اقتصاد فرانسه شد. «لا پتیت روب نویر»، «له هوم آیدیل»، «تراکوتا» و «متئورایتز» از جمله عطرهای پرطرفدار این برند هستند و فروشگاهی معتبری نیست که کلکسیون عطرهای این برند را در اختیار نداشته باشد.

  1. عطر لانکوم

یک برند فرانسوی که در سال ۱۹۳۵ فعالیتش را در زمینه تولید عطر آغاز کرد. گل رز نماد این برند مشهور است. لانکوم با ترفند به نمایش گذاشتن ۵ عطر برترش در نمایشگاه جهانی در سال ۱۹۳۵ به مرکز توجه صاحبان و طرفداران صنعت عطر در جهان تبدیل شد. «مجیک نویر»، «کلایمت» و «ترزور» به عنوان بهترین عطرهای این برند شناخته می شوند و لانکوم سود هنگفتی از فروش آنها بدست آورد.

تاریخچه مختصری از ۱۰ مورد از بهترین برندهای عطر را به اختصار توضیح دادیم؛ اگر علاقه به کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر برندهای برتر عطر دارید پیشنهاد می کنیم مقاله”۲۰ برند برتر عطر در جهان را بشناسید!” را در سایت فرانس شاپ مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. فرانس شاپ که خود یک سایت فروش عطر ادکلن است که سالهاست به طور تخصصی فقط در حوزه برندهای مطرح عطر فعالیت می کند و مجموعه کاملی از انواع مقاله عطرها اعم از معرفی عطرها و اخبار روز دنیای عطرسازی و البته راهنماهای متفاوتی از انتخاب و خرید عطر ارائه کرده است تا مشتریانش بتوانند کاملاً آگاهانه عطر مناسب خود را انتخاب و تهیه کنند.

خرید عطر ارزان و خوشبو اصل و اورجینال با ضمانت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

راهنمای سفارش خرید عطر و ادوکلن مردانه و زنانه اصلی

راهنمای سفارش خرید عطر و ادوکلن مردانه و زنانه اصلی

راهنمای سفارش خرید عطر و ادوکلن مردانه و زنانه اصلی

استفاده از عطر و ادکلن یکی از کارهایی است که اغلب ما عادت به انجام آن داریم. برای همه ما مهم است که در میهمانی و یا مجلسی که حاضر می شویم آراسته باشیم و بوی خوشی داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف هم سراغ انتخاب و خرید عطر و ادکلن می رویم. باید دانست که عطر و ادکلن دارای انواعی خاص است و به همین جهت هم همه ما با اصطلاحاتی مانند عطر زنانه، عطر مردانه آشنایی داریم و هر کدام از این دو دسته هم دارای تنوع خاص خود هستند.

از جمله در این دسته بندی ها می توان عطرهای مخصوص فصول خاص، رایحه های تند، گرم، شیرین، تلخ و… را نام برد. ما در این مقاله از عطر و ادوکلن برای شما همراهان عزیز در مورد چکونگی خرید عطر مناسب مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده تان قرار گیرد.

چگونه یک عطر یا ادکلن مناسب بخریم؟

در ابتدا باید دانست که هر عطری برای هر سن و هر موقعیتی مناسب نیست، پس این دو فاکتور سن و موقعیت را باید مورد نظر داشت. جهت انتخاب و خرید عطر دانستن برخی از خصوصیات عطرها کمک شایانی به ما خواهد کرد که در ادامه به این ویژگیها اشاره کرده ایم.

عطرهای با رایحه تلخ، شیرین و گرم

معمولاً در تولید عطرهای تلخ از اسانس‌هایی خاص استفاده می شود، اسانس هایی مانند ریشه درختان و ادویه‌های تند شرقی. در مورد عطرهای شیرین و گرم هم باید بدانید که انواعی از عطرها هستند که بو و طعم شکلات و میوه‌های تابستانی دارند. پیشنهاد ما این است که از عطرهایی مانند بولگاری، اسکادا و ایریا که دارای رایحه سنگینی هستند، ترجیحاً در محافل رسمی استفاده کنید. این را حتما به یاد داشته باشید که در مکان‌های رسمی از رایحه‌های تلخ، گرم، شیرین و تند استفاده می شود.

عطرهای با رایحه سرد و ترش

در مورد عطر سرد باید گفت که به عطری سرد گفته می شود که حس خنکی و تازگی را ایجاد ‌کند. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید باید گفت که بوی این نوع عطرها معمولا باعث می‌شود که طعمِ میوه‌هایی از قبیل خیار و هندوانه را به خاطر آوریم.

در مورد عطر ترش هم باید بدانید که به عطری گفته می شود که یادآور طعم مرکبات است. عطرهای ترش هم حس طراوت و شادمانی‌را به وجود می آورند. پیشنهاد می کنیم که در محافل دوستانه و صمیمی، از عطرهای سرد و ترش استفاده کنید. مثلا از عطرهایی مانند مادام روشاز، گپ، هوگو و آزارو استفاده کنید. عطرهایی با طعم گل‌های وحشی می‌توانند حس صمیمیت بیشتری به وجود آورند.

این نکته را هم به خاطر داشته باشید که عطرهای سرد و ترش باعث آرامش روحی و رفع خستگی نیز می‌شوند. مثلا، در امکانی مثل باشگاه‌های ورزشی، هوای داخل باشگاه را به طور معمول با رایحه‌های سرد و ترش مطبوع می‌کنند.

راهنمای انتخاب و خرید عطر بر اساس فصول سال:

کدام عطرها مناسب فصل گرم هستند؟

در فصل گرم سال بنا به شرایط جوی و تعریق زیاد، استفاده از رایحه‌های خنک و ترش، تلخ و ‌‌‌سرد، جنگلی و‌ وحشی بسیار مناسب است. چرا که استفاده از عطرهایی با رایحه خنک و ترش در فصل تابستان، حس سرمای خوشایندی را به خودتان و اطرافیانتان منتقل می‌کند و به این ترتیب حس گرمای محیط کاهش می یابد تا به یک حس تعادل دمایی برسید.

کدام عطرها مناسب فصل سرد هستند؟

خوب است که این نکته را بدانید که ماندگاری عطرها در هوای سرد بیشتر است. در مورد دلیل آن هم باید گفت که در فصول پاییز و زمستان با توجه به دمای پایین هوا، الکل موجود در عطر دیرتر تبخیر می‌شود. پیشنهاد می کنیم که در فصل های سرد سال، بهتر است از رایحه‌های سنگین مانند عطرهای شیرین، تند و تلخ برای خرید ادکلن استفاده کنید.

چگونه بر اساس نوع پوست خود انتخاب و خرید عطر مناسب داشته باشیم؟

چنانچه دارای پوستی چرب هستید، باید به شما تبریک گفت چون دوام و ماندگاری عطرها بر روی پوست‌های چرب و تیره بیشتر است. اما عطر برای پوست‌های روشن و خشک، مثل یک مرطوب کننده عمل می کند و در کل عطر و ادکلن دوام زیادی روی این پوست ها ندارند. ما برای رفع مشکل این دسته از افراد پیشنهاد می کنیم که بهتر است قبل از استفاده از عطر، از لوسیون‌های مرطوب کننده بدون بو استفاده کنید.

روش تست کردن عطر و ادکلن

برای این کار و در انتخاب هر ادکلن سه مرحله وجود دارد که در ادامه مطرح شده اند.

زمان حضور در فروشگاه عطر مورد نظر، ادوکلن مورد نظرتان را بردارید و مقدار کمی از آن را به عنوان نمونه روی کاغذ تستر بزنید و بو کنید. این نخستین مرحله و در واقع اولین احساس شما نسبت به رایحه این عطر است.

سپس اجازه دهید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بگذرد و بعد دوباره کاغذ را بو کنید. این دومین مرحله است. در این مرحله شما رایحه جدیدی را احساس می کنید.

در گام بعدی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت دیگر صبر کنید و مجددا کاغذ را بو کنید. این مرحله سوم است و در این مرحله شما بویی احساس خواهید کرد که برای ۳ یا ۴ ساعت ماندگار خواهد بود. چنانچه رایحه این عطر در هر سه مرحله مورد پسند شما بود، می توانید آن را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

چند نکته مهم دیگر

جهت حصول بهترین نتیجه از استفاده­ عطر و ادکلن، بهتر است که آنها را به نواحی خاصی از بدن از جمله گلو، مچ ها، سینه و اطراف گردنتان بزنید. از آن رو این قسمت های بدن مورد اشاره هستند چرا که عطر با چربی طبیعی بدن مخلوط می شود.

نکته مهم دیگر که شاید ندانید و در تداوم بوی عطر خوشبو نقش مهمی دارد، آن است که قبل از پوشیدن لباس از عطر مورد نظرتان به پشت زانوهایتان هم بزنید چرا که این ناحیه از بدن رایحه عطر و ادکلن را به خوبی منتشر می کند. این در حالی است که اغلب افراد عادت دارند که در آخر کار کمی هم از عطر روی لیاسهایشان اسپری کنند، اما این کار پیشنهاد نمی شود چرا که به لباس آسیب می رساند.

در نهایت ذکر این نکته لازم است که هیچ کس نباید تا زمانی که نزدیک شما نشده است رایحه عطر شما را احساس کند. اگر وارد اتاقی شدید و اطرافیان پشت سر شما بو کشیدند، معلوم است که زیاد از عطرتان استفاده کرده اید. پس پیشنهاد می کنیم که برای اطمینان به هر اندازه که می توانید مقدار کمتری عطر استفاده کنید.

خرید عطر مردانه و زنانه اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید بهترین عطر زنانه خوشبو ارزان در سال 2022 با قیمت مناسب

بهترین عطر زنانه خوشبو ارزان در سال 2022

بهترین عطر زنانه خوشبو ارزان در سال 2022

اسپری کردن از عطر و ادکلن معمولاً یکی از کارهای روزانه ای است که همه‌ ما عادت به انجام آن را داریم. برای همه‌ ما اهمیت دارد که وقتی در مهمانی یا جلسه ای شغلی که حضور پیدا می‌کنیم آراسته و مرتب باشیم و همچنین بوی خوشی داشته باشیم و به همین علت است که به سراغ خرید ادکلن و عطر اصل ارزان خوشبو می‌رویم.

نکته مهم :

توجه داشته باشید عطرها و ادکلن هایی که در بهار و تابستان اسپری میکنید و آن­هایی که در پاییز و زمستان استفاده می­‌کنید نباید یکی باشند. عطرهای بهاری رایحه خنک و برای خانم­‌ها معمولاً عطرهای گلی و میوه‌­ای ملایم هستند؛ در حالیکه عطرهای مناسب فصول سرد و خنک سال بیشتر دارای رایحه مشک و چوب‌­ هستند. یکی دیگر از انتخاب­‌های خوب مناسب برای خرید عطر زنانه اصل برای فصول گرم عطرهای اقیانوسی و دریایی خنک هستند. در این مقاله به معرفی بهترین ادکلن زنانه 2022 خواهیم پرداخت تا با مطالعه این مطلب بتوانیم بهترین عطر زنانه درجه یک را انتخاب نمایید:

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour - عطر لالیک لامور زنانه

طراحی و فرمولاسیون این عطر زنانه یکی از شاهکارهای عطرساز مشهور ناتالی لارسن است و شیشه عطر لالیک خوش‌دست و زنانه، بسیار شیک و محکم ساخته شده است. شانه‌های بطری با رنگ طلایی‌شان، حس لوکسی را به بیننده القا می‌کنند. پس از اسپری‌کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان، بوی شکوفه‌ی پرتقال، نارنج و گل رز را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین، طراوت و تازگی را به روح شما تزریق خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند.

این نت‌ها از گل یاسمین، مریم و گاردنیا ساخته ‌شده‌اند. این ترکیب گلی انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما هدایت می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از چوب سدر، چوب صندل و مشک تشکیل‌ شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های ناب و طبیعی، حس آرامش و تعادل درونی خوبی خواهید داشت.

  • روی بطری، نام لامور و نشان تجاری لالیک با رنگ تیره چاپ شده است.
  • روی شیشه یک طرح زیبا حکاکی شده است که بر زیبایی کلی شیشه می‌افزاید.
  • شانه‌های شیشه با رنگ طلایی‌شان، حس لوکسی را به بیننده القا می‌کنند.
  • یک بند نخی از گردن بطری آویخته شده است. این بند مشکی مثل منگوله روی بطری خودنمایی می‌کند.
  • در بطری با شکل مکعبی و رنگ شفافش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.
  • پس از اسپری‌کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان، بوی شکوفه‌ی پرتقال، نارنج و گل رز را احساس خواهید کرد.
  • این ترکیب شیرین، طراوت و تازگی را به روح شما تزریق خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل یاسمین، مریم و گاردنیا ساخته ‌شده‌اند.
  • این ترکیب گلی انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما هدایت می‌کند.
  • در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند.
  • این نت‌ها از چوب سدر، چوب صندل و مشک تشکیل‌ شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های ناب و طبیعی، حس آرامش و تعادل درونی خوبی خواهید داشت. خرید عطر لالیک لامور با توجه به پخش بوی بالا، ماندگاری بالا، برند شناخته‌شده و شیشه‌ی زیبایش برای شما و کسانی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرند، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

عطر لالیک لامور

عطر لالیک لامور

ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Miss Dior

عطر زنانه میس دیور که برای نخستین بار در سال ۱۹۴۷ میلادی و هم زمان با تأسیس مزون لباس دیور روانه بازار شد؛ در طول زمان دچار تغییر و تحولات متعددی شده ولی هنوز یکی از محبوب‌ترین‌هاست. کریستین دیور این عطر رو با الهام از خواهرش کاترین تولید کرد. و اکنون، این برند نسخه او دو پرفیوم این رایحه دل انگیز رو باز هم اندکی تغییر داده و رایحه جدیدی رو به علاقه‌ مندان این عطر عرضه کرده.

در میس دیور ۲۰۱۷ میلادی، رایحه دلفریب گل رز شهر گرس-Grass France بیشتر خودنمایی می‌کند که خود نماد عشق است. عطر میس دیور-Miss Dior در لایه نخستین با هم صدایی پرتقال، لیمو،‌ نارنگی، ترنج و پرتقال خونی با فلفل صورتی شروع می ­شود و در قلب خودش، باغی پر گل‌های رز شهر گرس (Grasse)، رز دمشق (یا همان گل محمدی) و برگ یاس را پنهان کرده. نت‌های پایانی این عطر ترکیبیست از نعناع هندی و چوب بلسان بنفش.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

با جدیدترین عطرهای برند هرمس آشنا شوید!

هرمس

هرمس

 

برند هرمس

کمپانی فرانسوی هرمس در سال 1837 کار خود را در حوزه عطر و ادکلن آغاز کرد و در سال 1961، با تولید نخستین پرفیوم زنانه‌ ، از ورودش به عرصه‌ی ساخت پرفیوم خبر داد. از آن زمان تا بحال عطرهای تولید شده این برند همواره جزء پرفروش ترین ها و محبوب ترین ها، در سرتاسر جهان بوده است.

در این مقاله به معرفی جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه تولید شده این برند پرداخته ایم.

ادکلن زنانه هرمس تویلی د هرمس او جینجر

ادکلن اورجینال زنانه هرمس تویلی د هرمس او جینجر Twilly d'Hermès Eau Ginger در گروه بویایی گلی چوبی مُشکی دسته بندی می شود. این عطر محصول سال 2021 فرانسه است. ادکلن زنانه هرمس تویلی د هرمس او جینجر از کنار هم قرار دادن اسانس های سدر، زنجبیل و گل صدتومانی به وجود آمده است.

هرمس تویلی د هرمس او جینجر

هرمس تویلی د هرمس او جینجر

 

عطر مردانه هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم Terre d'Hermes Flacon H 2021 Parfum تولید فرانسه در سال 2021 است. هرمس برند تولید کننده این عطر، آن را در گروه بویایی چوبی ادویه ای عرضه کرد. عطر مردانه هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم از ترکیب آمیزه های چوبی ادویه ای بسیار معطر و خوشبوی پرتقال، گریپ فروت در نت اولیه عطر و لوبان، خزه درخت بلوط و روایح چوبی در نت پایانی عطر به وجود آمده است.

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم

 

ادکلن مردانه هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت Terre d'Hermes Flacon H 2021 Eau de Toilette محصول فرانسه در سال 2021 است. هرمس، این ادکلن مردانه را در گروه بویایی چوبی ادویه ای عرضه کرد. ادکلن مردانه هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت از ترکیب آمیزه های چوبی ادویه ای و ترکیب اسانس های پرتقال، گریپ فروت، شمعدانی، فلفل، لوبان، نعناع هندی، خس خس و سدر ساخته شد.

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت

 

عطر مردانه هرمس اچ24

مردانه اصل هرمس اچ24 از محصولات محبوب و پرفروش برند هرمس است و ساخت کشور فرانسه است. هرمس اچ24 در 2021 به بازار عطرهای مردانه معرفی و عرضه شد.

عطرسازان مجموعه هرمس برای ساخت رایحه بینظیر این عطر و ادکلن مردانه از روایح بینظیری استفاده کردند. قرارگیری انواع روایح معطر گیاهی در کنار یکدیگر و خلق رایحه بسیار خوشبو و شیک که ساختار عطر را تشکیل می دهند. هرمس اچ24 در همان ابتدا با رایحه سالویا اسکلاریا، نرگس، بوی فلزات و اقاقیای پالیساندر آغاز و ماندگار می شود.

هرمس اچ24

هرمس اچ24

 

مردانه - زنانه هرمس له امبر (لومبر) دس مرولیس

عطر و ادکلن مردانه هرمس له امبر (لومبر) دس مرولیس محصول 2020 فرانسه است. عطاران مشهور و حرفه ای کمپانی هرمس این عطر اصل را از ترکیب آمیزه های معطر شرقی چوبی ساختند. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر چای و روایح دودی و دانه تونکا در کنار یکدیگر.

هرمس له امبر (لومبر) دس مرولیس

هرمس له امبر (لومبر) دس مرولیس

 

ادکلن برند مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم

ادکلن برند مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم Terre d'Hermes Flacon H 2020 Parfum در گروه بویایی چوبی چایپر دسته بندی می شود. هرمس کمپانی سازنده عطر، آن را در سال 2020 عرضه کرد.. ادکلن مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم از کنار هم قرار دادن اسانس های پرتقال، گریپ فروت و و لوبان، خزه درخت بلوط و روایح چوبی به وجود آمده است.

ادکلن برند مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم

ادکلن برند مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم

 

ادکلن مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2020 ادو تویلت

عطر و ادکلن مردانه اصل هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 ادو تویلت یکی از محصولات برتر و پرفروش برند هرمس است. هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2020 ادو تویلت در سال2020 به بازار عطرهای مردانه معرفی و عرضه شد.

کمپانی هرمس برای خلق رایحه این ادکلن اصل مردانه از آمیزه های متفاوتی استفاده کرد. چیده شدن انواع روایح چوبی ادویه ای در کنار یکدیگر و خلق رایحه شیک و مردانه. هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2020 ادو تویلت در همان ابتدا با روایح پرتقال، گریپ فروت در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به روایح فلفل و شمعدانیان می رسد و در نت پایانی با روایح لوبان، نعناع هندی، خس خس و سدر خاتمه می یابد و رایحه ای بینظیر و خارق العاده را خلق می کند خرید ادکلن اصل مردانه هرمس تق هرمس را از یک فروشگاه عطر امن و با تجربه انجام دهید.

هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2020 ادو تویلت

هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2020 ادو تویلتhttp://franceshop.ir

 

ادو پرفیوم زنانه هرمس تویلی د هرمس او پویوری ادو پرفیوم

عطر هرمس تویلی د هرمس او پویوری ادو پرفیوم در سال2019 به بازار عطرهای زنانه عرضه کرد. هرمس این ادکلن اورجینال را از ترکیب آمیزه های بسیار لطیف چایپر گلی خلق کرد. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر فلفل صورتی و رز و نعناع هندی که به زیبایی در یکدیگر چیده شده اند.

هرمس تویلی د هرمس او پویوری ادو پرفیوم

هرمس تویلی د هرمس او پویوری ادو پرفیوم

 

هرمس چارمینگ تویلی د هرمس

عطر زنانه هرمس چارمینگ تویلی د هرمس Charming Twilly d'Hermès محصول 2019 است و در گروه بویایی رایحه های گلی دسته بندی می شود. ادکلن زنانه هرمس چارمینگ تویلی د هرمس از کنار هم قرار دادن اسانس های ترنج، زنجبیل، نارنج و یاس، شکوفه پرتقال، گل مریم و وانیل و چوب صندل سفید به وجود آمده است.

هرمس چارمینگ تویلی د هرمس

هرمس چارمینگ تویلی د هرمس

 

عطر مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2019 پارفوم (پرفیوم)

هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2019 پارفوم تولید سال2019 است. هرمس برند تولید کننده این عطر، هرمس تق هرمس را در گروه بویایی چوبی ادویه ای عرضه کرد. ادکلن مردانه هرمس تق هرمس از ترکیب آمیزه های چوبی ادویه ای بسیار معطر و خوشبوی پرتقال، گریپ فروت در نت اولیه عطر، فلفل، شمعدانیان در نت میانی و نعناع هندی، خس خس، سدر، صمغ کندر در نت پایانی عطر به وجود آمد.

هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2019 پارفوم (پرفیوم)

هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2019 پارفوم (پرفیوم)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah