فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۱۳ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

عطر الفکتیو استودیو وانیلا شات

عطر الفکتیو استودیو وانیلا شات

خرید عطر الفکتیو استودیو وانیلا شات مردانه و زنانه

عطر ادکلن الفکتیو استودیو وانیلا شات-OLFACTIVE STUDIO Vanilla Shot EXTRAIT DE PARFUM عطری برای استفاده آقایان جنتلمن و بانوان زیبا، بسیار خوشبو، خاص و شکیل از برند فرانسوی الفکتیو استودیوOLFACTIVE STUDIO می باشد که در سال ۲۰۱۸ میلادی توسط عطار شهیر، برتراندو دوشافو [Bertrand Duchaufou]، طراحی و با غلظت ادو پرفیوم و در حجم ۱۰۰ میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن الفکتیو استودیو وانیلا شات

عطر ادکلن الفکتیو استودیو وانیلا شات-OLFACTIVE STUDIO Vanilla Shot EXTRAIT DE PARFUM عطری از خانواده بویایی مدیترانه ای [Chypre] می باشد که به پرمایگی شهوانی و تازگی خود مباهات می‌کند و به لطف صمغ کاج به بار می‌نشیند. وانیلا شات از سری مجموعه عطرهای اکستریت د پرفیوم شرکت الفکتیو استودیو است که جزء سه گانه افتتاحیه این لاین عطر و ادکلن است. وانیلا شاتVanilla Shot عطری شرقی و وانیلیt دارای غنای تازه و احساسی است و به لطف صمغ درخت مر شکوفا می شود. این عطر یونیسکس با نت های بالایی گشنیز، زعفران و آلدهیدها انرژی می گیرد و با حضور گل رز و میوه های،خشک تقویت می شود. الفکتیو استودیو وانیلا شات با همکاری برتراند دوشوفر، عطرساز برجسته و مارتین هیل فعال محیط زیست، مجسمه ساز و عکاس انگلیسی خلق گردیده است.

مناسب: فصول سرد و معتدل

مردانه و زنانه: گرم و شیرین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

قیمت عطر آرماف کلاب د نویت سیلاج

قیمت عطر آرماف کلاب د نویت سیلاج

خرید عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت سیلاج زنانه و مردانه

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت سیلاج-ARMAF club de nuit Sillage EDP عطری مردانه و زنانه از برند اماراتی آرماف-ARMAF می باشد که در سال ۲۰۲۰ میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم ۱۰۵ میلی لیتر به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر آرماف کلاب د نویت سیلاج زنانه و مردانه

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت سیلاج-ARMAF club de nuit Sillage EDP عطری از خانواده بویایی گُلی،چوبی و مُشکی است که بازخوردهای مثبت بسیاری را برای مخاطب به همراه خواهد داشت. نت‌های ترنج،،مُشک، بهار نارنج، چای سبز و چوب صندل جایگاه برجسته‌ای در این عطر دارند و نمایش خاصی را پس از اولین اسپری اجرایی می کند. این عطر آروماتیک برای فصول بهار و تابستان عالی است ولی واقعاً می‌توان در همه اوقات سال آنرا اسپری کرد. آمیزه عطر کلاب د نویت سیاژ با نت لطیف، شفاف و دلنشین مشک شروع می‌شود و رگه‌هایی از لیموترش هم در نت‌های آغازین به جذابیت‌هایش اضافه می‌کنند. کلاب د نویت سیاژ ژرفا و عمق خاص خودش را دارد و با هدف موفقیت برند آرماف و تولید عطری متمایز و جذاب ساخته شده است.

مناسب: بهار و تابستان

زنانه و مردانه: خنک و تند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه

ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه

خرید عطر آرماف کلاب د نویت زنانه اصل

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه-ARMAF Club De Nuit WOMAN عطری زنانه و جذاب و بسیار پرفروش از برند فرانسوی آرماف-ARMAF می باشد که در سال ۲۰۱۵ میلادی با غلظت ادو پارفوم و در حجم ۱۰۵ میلی لیتر به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر آرماف کلاب د نویت زنانه

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه-ARMAF Club De Nuit WOMAN از عطرهای شیک، هوس‌انگیز و خاص در گروه بویایی گلدار میوه ای [Floral Fruity] برای بانوان و زیبا رو است که قطعاً گزینه‌ای عالی برای اوقات شبانه و شامگاهی و محافل غیر رسمی است. کلاب دی نایت زنانه سریعاً مخاطب را یاد عطر زنانه کوکو مادمازل شنل می اندازد. یک عطر گلی میوه ای برای خانم ها و دختر خانم ها که به نظر کارشناسان شبیه ترین به کوکو مادمازل است. از ماندگاری،و پخش بوی خوبی برخوردار است و می تواند جایگزین مناسبی برای کوکو مادمازل باشد. این کار از موفق ترین کارهای برند آرماف به حساب می آید.

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه-ARMAF Club De Nuit WOMAN با بوی ترنج، گریپ فروت، هلو، نارنج شروع می شود و در ادامه با رایحه گل های شمعدانی، یاسمن امتداد پیدا می کند و در انتها مُشک، نعناع هندی و وانیل غوغایی به پا می کنند که مخاطبان را مدهوش می کند. عطر ادکلن آرماف – ARMAF فقط یک برند جدید در حوزه ی عطر و ادکلن نیست و پشت آن تجربه ای از تولید شیشه های عطر و ادکلن نهفته است؛ این شرکت در کشور امارات متحده عربی واقع شده است و فعالیت اصلی آن تولید و طراحی عطر و ادکلن های ارزان و با کیفیت است. طراح آرماف بیش از ۷۰ عطر در کارنامه عطرسازی خود به ثبت رسانیده که تمامی آنها در سال ۲۰۱۵ میلادی طراحی و تولید شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید عطر پرفیوم د مارلی الثیر

خرید عطر پرفیوم د مارلی الثیر 

خرید عطر پارفومز د مارلی الثیر مردانه

عطر پرفیوم د مارلی الثیر الثائر (التائر)-PARFUMS de MARLY ALTHAIR EDP عطری مردانه، بسیار خوشبو و خاص از برند فرانسوی پارفومز د مارلی-PARFUMS de MARLY می باشد که در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط عطاران شهیر، الیاس ارمنیدس [lias Ermenidis] و حمید مراتی کاشانی [Hamid Merati-Kashani]، طراحی و با غلظت ادو پرفیوم و در حجم ۱۲۵ میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن مارلی الثیر

عطر پرفیوم د مارلی الثیر الثائر (التائر)-PARFUMS de MARLY ALTHAIR EDP عطری،از خانواده بویایی چوبی، شرقی وانیلی [Amber Vanilla] می باشد که ادای احترام به عطرسازی فرانسوی است و از نسل مستقیم وانیلی ها است که در زمان سلطنت لویی پانزدهم در فرانسه معرفی شد. در این عطر مردانه جذاب، وانیل با مرکبات، ادویه جات و ترشی جات و چوب برای تعادل گرما و طراوت ترکیب شده است؛ ترکیبی مست کننده که طراوت و عمق غنی را در تضاد قرار می‌دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

برندها و عطر های محبوب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

به همین راحتی عطر اصل رو از تقلبی تشخیص بده!

در عطر‌های معتبر، از مقادیر کمی اتانول که یک حلال بی خطر و ایمن است، استفاده می‌شود. در حالی که عطر‌های تقلبی معمولا حاوی سطوح بالایی از متانول هستند که با تبدیل به فرمالین می‌تواند انسان را به انواع مشکلات سلامتی از جمله سرطان کبد، سرگیجه، سردرد، حالت تهوع، ناراحتی معده و مشکلات بینایی دچار کند. اما چگونه عطر اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

این روز‌ها خرید عطر و ادکلن اصل با وجود برند‌های مختلف و کالا‌های فیک در بازار به امری تخصصی تبدیل شده است؛ درحالی که احتمال تقلبی بودن کالا‌های ارزان قیمت بیشتر است، اما بسیاری از مصرف کنندگان غافل از آنند که کپی‌های بسیار مشابه از عطر‌ها و محصولات آرایشی، بهداشتی به قفسه‌های فروشگاه‌های لوازم آرایشی و عطرفروشی‌ها راه پیدا کرده اند. ارائه عطر‌های تقلبی به جز غیرقانونی و غیراخلاقی بودن، به دلیل دارا بودن مواد شیمیایی مشکوک ممکن است عوارضی مانند تحریک پوست و سرطان کبد را به دنبال داشته باشند.

در عطر‌های معتبر، از مقادیر کمی اتانول که یک حلال بی خطر و ایمن است، استفاده می‌شود. در حالی که عطر‌های تقلبی معمولا حاوی سطوح بالایی از متانول هستند که با تبدیل به فرمالین می‌تواند انسان را به انواع مشکلات سلامتی از جمله سرطان کبد، سرگیجه، سردرد، حالت تهوع، ناراحتی معده و مشکلات بینایی دچار کند. اما چگونه عطر اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟ در ادامه با آموزش ترفند‌های شناخت عطر اصل از تقلبی همراه باشید.

۱- رنگ عطر

در نگاه اول ممکن است رنگ عطر اصل و تقلبی با یکدیگر مطابقت داشته باشد. اما اگر کمی بیشتر دقت کنید، متوجه تفاوت رنگ آن‌ها خواهید شد. عطر‌های اصل معمولا کم رنگ و عطر‌های تقلبی پررنگ هستند. توجه داشته باشید که اگر یک عطر قدیمی به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرد، ممکن است دچار تغییر رنگ شود. در واقع ممکن است یک عطر اصل باشد، اما به دلیل قرار گرفتن در معرض نورخورشید تغییر رنگ دهد. هنگام مقایسه عطر‌ها از روی رنگ به این نکته توجه داشته باشید.

۲- تست حباب

یکی دیگر از روش‌های تشخیص عطر اصل از تقلبی، تکان دادن آن است. با تکان دادن بطری عطر حباب‌هایی بر روی آن ظاهر می‌شوند. در صورتی که عطر اصل باشد این حباب‌ها پس از ۱۰ الی ۱۵ ثانیه از بین خواهند رفت. اما در صورتی که عطر تقلبی باشد، حباب‌های تشکیل شده فورا ناپدید می‌شوند.

۳- بو کردن

از طریق بو کردن می‌توان متوجه اصل با تقلبی بودن عطر شد. به عنوان یک قاعده کلی، عطر‌ها دارای سه نوع نت بویایی نت ابتدایی، نت میانی و نت پایانی هستند. اگرچه یک عطر تقلبی ممکن است در ابتدا بویی آشنا داشته باشد، اما اگر با گذشت زمان بوی آن دقیقاً مانند زمانی که برای اولین بار از بطری اسپری می‌شود، باقی بماند، یک عطر تک بعدی بی کیفیت و تقلبی خواهد بود.

۴- تست کاغذ

اگر یک عطر اصل را بر روی کاغذ اسپری کنید، بیش از ۲۴ ساعت ماندگاری خواهد داشت، در حالی که بوی یک عطر تقلبی در کمتر از ۲۴ ساعت از روی کاغذ ناپدید می‌شود. متاسفانه تشخیص عطر تقلبی از اصل از روی کاغذ یا پوست در مدت زمان کوتاه امکان پذیر نخواهد بود.

۵- مقوای بسته بندی

برای بسته بندی عطر اصل از مقوای باکیفیت استفاده می‌شود و ساختار درون آن به گونه‌ای است که شیشه عطر را در جای خود ثابت نگه دارد. بسته بندی‌های نازک و بی کیفیت نشان دهنده تقلبی بودن عطر هستند.

۶- برچسب‌ها و نوشته‌های روی بطری و بسته بندی

اشتباهات املایی و فونت‌های ناخوانا بر روی بطری و بسته بندی عطر نشان دهنده تقلبی بودن آن است. مشخصات کامل کارخانه سازنده باید بر روی جعبه مقوایی حک شده باشد. می‌توانید در هنگام خرید عطر سایت تولید کننده عطر را بررسی کنید و اطلاعات آن را با اطلاعات درج شده بر روی جعبه عطر مطابقت دهید. کوچک‌ترین عدم تطابق، نشانه تقلبی بودن عطر است.

عطر مارلی الثیر مردانه اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

بررسی چند مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن

برای خرید از یک فروشگاه عطر و ادکلن، فقط قیمت مهم نیست. علاوه بر آن، ویژگی های دیگر آن را هم بررسی کنی. مثلا اینکه آیا محصول اصل است و ضمانت برگشت دارد؟ پشتیبانی خوبی دارد؟ اگر ندانی چه عطری بخری، به شما مشاوره می‌دهد؟

در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن (بررسی کامل)
  • 1. فروشگاه اینترنتی عطر ریحا
  • 2. فروشگاه اینترنتی میثم عطر
  • 3. فروشگاه اینترنتی عطر لارا
  • 4. سایت فروشگاهی فرانس شاپ
  • 5. فروشگاه اینترنتی عطر افشان
  • 6. فروشگاه اینترنتی عطر لیلیوم
  • 7. فروشگاه اینترنتی عطر سفیر
  • بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر چه ویژگی هایی دارند؟ 
  • راهنمای فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن
  • شما از کدام دسته‌اید؟

هفته پیش می‌خواستم از سایت، یک عطر بخرم. یکی از دوستانم گفت چطور می‌‎توانی عطر را آنلاین بخری؛ تا وقتی از نزدیک آن را امتحان نکرده‌ای؟ شاید به‌ظاهر همینطور باشد ولی آنقدرها هم فکر می‌کنید کار سختی نبود. چون:

اول اینکه معمولا عطر مورد علاقه خود را می شناختم و می‌دانستم چه چیزی می‌خواهم بخرم.

هم اینکه سلیقه خودم را می‌دانستم. مثلا اینکه عطری با رایحه خنک و کمی شیرین، برای استفاده در مهمانی می‌خواستم. پس اگر این اطلاعات را داشته باشیم، کارمان راحت است. مثلا اینکه از چه نوع عطری خوشمان می آید؟ تن،؛ خنک، شیرین یا گرم؟ یا مثلا اینکه ماندگاری برایمان مهم است یا پخش بو؟ از عطر به چه منظوری می خواهیم استفاده کنیم؟ مهمانی، جلسه کاری مهم یا مصرف روزانه؟

یا اینکه چه عصاره هایی را بیشتر دوست داریم؟

عطر یاس، مرکبات، قهوه، گل رز، وانیل یا...؟

معمولا در بسیاری از سایت‌های فروشگاهی این اطلاعات را در قسمت مشخصات هر محصول نوشته‌اند. اگر بدانید چه می‌خواهید، به گزینه درست نزدیک می‌شوید. پس حتی عطر را هم می‌توانید آنلاین خریداری کنید. حالا اگر تصمیم گرفته‌اید اینکار را انجام دهید؛ بد نیست بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن را بشناسید.

بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن (بررسی کامل)

همین الان اگر اسم چند مورد از عطرهای مورد علاقه تان را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید، بیش از 30-40 سایت فروش عطر نشان داده می شود. اما در این بین، احتمالا چند مورد از این سایت ها بین همه مشترک هستند. این یعنی (احتمالا!) این ها بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن هستند.

گفتم احتمالا، چون لزوما کیفیت محصولات یک وب سایت، دلیل بالا آمدنش در گوگل نیست. اما ما مواردی را انتخاب کرده ایم که نسبتا محصولات و خدمات باکیفیتی را ارائه می دهند.

نکات مهم خرید عطر و ادکلن: قیمت محصولات این فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن، رقابتی است. یعنی نمی توان گفت قیمت یکی کمتر یا بیشتر از بقیه است. قیمت ها تقریبا نزدیک به هم است. معمولا اگر یکی از آن‌ها تخفیف بزند، دیگری هم این کار را انجام می دهد. اما بدانید اگر فروشگاهی بیش از حد قیمت اندک زده بود، یعنی یک جای کار می لنگد.

فروشگاه اینترنتی عطر فرانسه تهران

فرانسه تهران یکی از بهترین فروشگاه های عطر و ادکلن است که اخیرا سرو صدای زیادی کرده است. این فروشگاه تخصصی عطر، در این مدت خوب خودش را نشان داده است و پیش بینی می کنم که آینده روشنی نیز دارد. ببایید بیشتر با آن و ویژگی های آن َآشنا شویم.

1. فروشگاه اینترنتی فرانسه، محصولات متنوعی دارد و هر عطری را بخواهید، احتمالا در این فروشگاه پیدامی کنید؛ آن هم با هر قیمتی. در واقع این فروشگاه، روی بازه قیمتی مشخصی از محصولات کار نمی کند؛ هم عطر ارزان می توانید درآن پیدا کنید؛ هم عطرهای لوکس را.

2. یکی دیگر از نقاط قوت فروشگاه اینترنتی، بسته بندی جذاب آن برای محصولاتش است. مثلا اگر بخواهید برای شخصی هدیه بفرستید، عطر را در یک بسته بندی جذاب برای او می فرستد.

3. این فروشگاه اینترنتی روی محصولاتش ضمانت اصالت دارد و تا حدی هم می توان به آن مطمئن بود. برای اینکه خیال مشتری را از این بابت راحت کند، تا 3 روز بعد از خرید محصول می توانید آن را برگردانید به شرطی که باز نکنید؛ البته اگر پلمپ آن باز نشده باشد. همچنین اگر از نظر فیزیکی و بسته بندی مشکلی وجود داشته باشد، یا اینکه با مشخصاتی که در وب سایت دیده بودید، متفاوت بود، نیز می توانید عطر را برگردانید. مگر اینکه نسخه جدید باشد و معمولا در همه فروشگاه های اینترنتی نسخه قدیمی وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد قیمتش به مراتب بالاتر از نسخه جدید عطر است.

4. هزینه ارسال محصول برای خرید بیش از 5 میلیون تومان رایگان است، که برای عطر حتما بیش از این خواهد شد! پس ارسال اغلب محصولات رایگان است.

5. قیمت محصولات آن، نسبت به بقیه مناسب است و بسیاری اوقات روی بعضی از محصولات تخفیف می زند.

6. فرانسه تهران علاوه بر این وب سایت خوبی دارد و فقط عطر درجه یک می فروشد.

7. مطالب جالب و مفیدی راجع به دنیای عطر در بخشی از سایت به اسم مجله تخصصی و دانستنی ها منتشر شده است. این مطالب هم به کاربران کمک می‌کند تا با عطر و ادکلن آشنایی بیشتری کسب کنند. علاوه بر آن؛ در صفحه هر محصول توضیحات خوب و کاملی آورده شده است.

8. فضای کاربری خوبی دارد. طراحی سایت ساده و زیباست. به راحتی می‌توانید محصولی را که می‌خواهید پیدا کنید. دسته بندی های مشخصی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

وب سایت عطر فرانس بیشتر از طریق فروشگاه‌های فیزیکی‌اش در سطح تهران شناخته می‌شود. به سراغ وب سایت آن برویم و کمی بررسی‌اش کنیم.( فرانس شاپ)

1. اگر محصولی که خریداری کرده اید، ایراد و مشکل داشته باشد، یا اینکه با مشخصاتی که در سایت درج شده، فرق داشته باشد، تا 3 روز می توانید آن را تعویض کرده یا برگردانید.

2. وب سایت، چت آنلاین دارد و از این طریق می توانید با پشتیبانان در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

3. فرانس علاوه بر عطر، محصولات دیگر از جمله آرایش و بهداشتی نیز دارد.

4. در بخش وبلاگ می توانید مطالب مفید و خوبی پیدا کنید.

5. مثل فروشگاه دیجی کالا، چندین فیلتر برای پیدا کردن عطر مورد نظر دارد، مثلا انتخاب برند، مشخص کردن محدوده قیمت، گروه بویایی، کشور سازنده و نوع عطر. با این فیلتر و دسته بندی های مشخصی که در نظر گرفته شده راحت تر می توانید عطر مورد نظرتان را در این فروشگاه بزرگ پیدا کنید. (دسته بندی مناسب در سایت خیلی مهم است. همیشه جدیدترین عطر های مردانه و زنانه را به بازار معرفی می کند. مثلاً اخیراً ادکلن مارلی الثیر مردانه را معرفی کرد که برای سال 2023 است و هیچ فروشگاهی نداشت و من خریدم.

معمولا با هر قیمتی، از پایین به بالا می توانید عطر پیدا کنید. به علاوه اینکه روی بسیاری از محصولات تخفیف ویژه چند درصدی دارد.

8. دو روش پرداخت دارد یکی درگاه پرداخت و واریز مبلغ سفارش از طریق فیش بانکی را می توانید انتخاب کنید.

9. در صفحات محصول، توضیحات مختصری راجع به هر عطر نوشته شده است؛

فرانس شاپ علاوه بر فروش عطر، محصولات آرایشی بهداشتی و ماسک مو هم می‌فروشد.

جالب ترین موضوع در فرانس شاپ این است که اگر ادکلنی را موجود نداشته باشد، با یک پیامک می توانید سفارش دهید و کمتر از 3 ساعت محصولی که مد نظر دارید را برای شما ارسال می کنند. شماره پیامک این سایت 09365663820 است.

همچنین قیمت های این فروشگاه اینترنتی نیز تفاوت چندانی با بقیه فروشگاه‌ها دارد و معمولاً کف قیمت را برای سود خود در نظر می گیرند؛ به نظر خودشان وارد کننده هستند.

بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر چه ویژگی هایی دارند؟

پس یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن موفق و پرفروش:

1. مطالب جالب و مفیدی در وبلاگ سایت فرانس شاپ وجود دارد. اینکار هم به جلب توجه کاربر منجر می شود؛ هم به مردم و مخاطب علاقمند به ادکلن اورجینال کمک می کند.

2. یک گروه مشاوره دارد تا قبل از خرید، به مشتریان کمک کند. مثلا با توجه به شخصیت و سلیقه مشتری بهترین گزینه را به او پیشنهاد دهد. یکی از راه‌هایش ایجاد قابلیت چت آنلاین است.

3. برای پرداخت و ارسال چندین روش پرداخت دارد.

4. محدودیتی برای خرید مقدار عطر وجود ندارد؛ مثلا علاوه بر عطرهای شیشه ای بزرگ، سمپل و دستریز هم دارد.

5. دسته بندی مشخصی برای محصولات تعریف شده؛ بطوری که مشتری به راحتی می تواند محصول مورد نظرش را پیدا کند. مثلا محصولات را بر اساس قیمت، رایحه، سن، موقعیت استفاده و برند تفکیک کرده باشد.

6. قیمت آن خیلی از بازار دور نیست.

7. از روش های درست برای تخفیف گذاری استفاده می کند.

8. خیال مشتری را از اصالت عطر راحت می کند؛ چون عطر محصولی است که نوع فیک آن تا دلتان بخواهد در بازار پیدا می‌شود.

9. چندین کانال برای فروش و جذب مشتری دارد. مثلا وب سایت، اینستاگرام و تلگرام.

این چند نمونه از بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر اصل بود که راجع به آن ها صحبت کردیم. آن ها را بررسی کردیم. همه این فروشگاه‌ها فروش و درآمد خوبی دارند. شاید خودتان هم به این موضوع فکر کرده باشید، که اصلا خودتان صاحب یکی از این فروشگاه‌ها شوید.

اگر قصد پیدا کردن بهترین فروشگاه اینترنتی عطر را داشتید، احتمالا الان بهتر می دانید از کدام خرید کنید. اگر شما فروشگاه دیگری را می شناسید، آن را زیر همین مطلب اضافه کنید تا آن را بررسی کنیم.

حرف آخر: فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن های اقتصادی اصل که واقعا کیفیت و قیمت ادکلناش حرف نداره جدا از برخورد و پشتیبانی عالی پرسنلشون کیفیت و ماندگاری عطر و ادکلن هاشون عالیه.

 

 

قیمت عطر دریک مردانه اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ادو پرفیوم دولچه گابانا رز دوان

عطر ادکلن دولچه گابانا رز دوان زنانه-DOLCE & GABBANA rose the one EDP یکی دیگر از محصولات خانواده دوان از برند دولچه و گابانا (دلچه گابانا) است که بر پایه گل رز-rose طراحی شده است. این عطر مست کننده و افسونگر با غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۰۹ میلادی به بازار آمد. عطر ادکلن دی اند جی دولچه گابانا رز دوان-DOLCE & GABBANA Rose The One، با رایحه ای کاملاً متفاوت، ملایم و شیرین برای مصرف در روزهای خنک بهاری پیشنهاد مناسبی است. این محصول که رایحه گل رز، لیچی و گریپ فوروت در آن بیشتر از بقیه ترکیبات به مشام می رسد مخصوص بانوانی جوان و با سلیقه طراحی شده است.

مناسب: مهمانی های غیر رسمی

زنانه: ملایم و شیرین

رایحه اولیه: گل رز، لیلی، نارنگی، گریپ فروت، انگور فرنگی

رایحه میانی: چوب صندل، عنبر، لیلی، گل صدتومنی، لیچی

رایحه اصلی: وانیل، مشک

ضمانت اصالت عطر و ادکلن دولچه گابانا رز دوان زنانه اصلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان پیور

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان پیور

جان وارواتوس که اصالتاً شرکت فشن و تولید پرفیوم آمریکایی است در سال 2000 میلادی با مجموعه‌ای از پوشاک ورزشی و لباس‌های جذاب افتتاح شده است و هم اکنون سبک زندگی کاملی شامل کمربند، کیف، کفش، عینک، ساعت‌هایی با نسخۀ محدود، لوازم مراقبت از پوست و مو و عطرهای لوکس و همچنین مجموعه‌ جدیدتر و پیشرو «استار یو اس ای» که شامل پوشاک زنانه و مردانه می باشد را ارائه می کند. این طراح تاکنون سه بار توسط CFDA به عنوان برنده‌ جایزه‌ مد ایالات متحده برای طراح لباس جدید مردانه در ماه ژوئن سال 2000 میلادی و طراح لباس مردانه‌ سال در ماه ژوئن سال 2001 و ژوئن 2005 میلادی معرفی شده است و در سال 2007 نیز به عنوان «طراح سالِ» GQ مورد تقدیر قرار گرفت. این برند در بوتیک‌های ساده‌ جان وارواتوس-john varvatos در سراسر آمریکا و همچنین فروشگاه‌های تخصصی‌تر سراسر جهان توزیع شده است.

شایان ذکر است که برند جان وارواتوس تحت لیسانس شرکت Shiseido Americas Corporation در سال 2004 میلادی اقدام به تولید عطر و ادوکلن کرد و هم اکنون ادکلن های این برند در بیش از 30 کشور به طور مستقیم به فروش می رود.

قیمت ادکلن جان وارواتوس اورجینال در فروشگاه ادکلن فرانس شاپ | قیمت عطر جان وارواتوس اصلی | قیمت آنلاین ادکلن جان وارواتوس اورجینال | خرید آنلاین انواع ادکلن جان وارواتوس با تخفیف % | خرید عطر آرتیسان از بازار عطر تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید عطر کرید اونتوس مردانه اصل و اورجینال

خرید عطر کرید اونتوس مردانه اصل و اورجینال

 

دکلن کرید اونتوس مردانه اصل و اورجینال-CREED AVENTUS 100ml EDP عطری پرفروش، قدرتمند، استثنایی و فوق العاده است که در سال ۲۰۱۱ میلادی با غلظت ادو پرفیوم طراحی و ساخته شد. این عطر محب.ب در عین شادابی و نشاط، ابهت و روح دراماتیک درهم آمیخته از جنگ و صلح را الهام گرفته از زندگی امپراطوری ناپلئون سوار بر اسب پیروزی به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملاً پادشاهی نشان داده است. عطر ادکلن مردانه کرید اونتوس-CREED AVENTUS EDP با رایحه خنک و تلخ عطری است مردانه و بسیار جذاب و گیرا و محبوب‌ترین و پر فروش ترین محصول برند گران قیمت کرید-CREED می باشد. عطر ادوکلن کرید اونتوس-CREED AVENTUS در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را به زیبایی هر چه تمامتر نشان داده است. تضاد و پارادوکس عجیب و غریب ادوپرفیوم اونتوس مردانه جادویی است که همگان را به سمت خویش می کشاند. عطر اونتوس مردانه بی شک یکی از موفّق ترین عطرهای همه دوران هاست. عطری است بسیار جذاب که سریعاً مورد توجه خانمها قرار می گیرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است. مؤسس این برند آقای «جیمز هنری کرید» که در سال ۱۷۶۰ میلادی اقدام به بر پایی این شرکت نهاد، پس از تولید ۶۳ محصول در طول این مدت برای سرشناس ترین افراد در دوره های مختلف، بالاخره در سال ۲۰۱۰ میلادی اقدام به طراحی و تولید عطری تحت عنوان کرید اونتوس-CREED AVENTUS کرد که در لفظ به معنای موفّقیت بوده و به نوعی آن را به ناپلئون بناپارت نسبت می دهند. ادو پرفیوم اونتوس-AVENTUS EDP در ابتدا (نسخه اولیه که رایحه کلاسیک و چرمی مانند داشت) تلفیقی از یک رایحه کلاسیک چرمی شناخته شده مردانه با رایحه مدرن میوه ای و آروماتیک بود که در حد بین یک ترکیب شیپغ و کولونهای کلاسیک قرار می گرفت. ترکیبی که با یک اکورد مرکباتی برجسته شروع می کرد. لیمو، پرتقال و لیموترش، و از آنجا به فضای آروماتیک و تِرپنیکِ کاج می رسید که خودش راه را برای بازی پچولی قدرتمند و رایحه تلخ چرمی باز می کرد. از فعل ماضی استفاده میکنیم به این دلیل که پس از تغییر فرمول، این عطر دیگر آن ترکیب ساختارشکن و نوآورانه نیست؛بلکه با اتکا به اسم و رسمی که نسخه اولیه به هم زد، دارای رایحه ای همه پسند و بدون ریسک می باشد که واقعاً ترکیبی اینچنینی بی نظیر است. مردها عاشق بوی چرم  عطر هستند؛ حتی اگر فکر کنند که از بوی چرم خوششان نمی آید. بنابراین عطرهایی مانند ادکلن کرید اونتوس مردانه هم رایحه چرمی را به گونه ارائه می کنند که خطوط صورتشان به هم نریزد و از رایحه چرمی که در عطر وجود دارد لذت ببرند. عطر کرید اونتوس مردانه (CREED AVENTUS)، محصولی استثنائی و خارق العاده و فوق العاده ماندگار با پخش بوی منحصر به فرد و رایحه ای کاملاً شیک و ماندگار و کلاسیک مخصوص آقایان جوان و میانسال می باشد که استفاده از آن به همگان توصیه می شود. اونتوس AVENTUS کلمه ای است که از لغات باستانی گرفته شده و به معنای موفّقیت است. جدیدترین تولید CREED، عطریست که زندگی ناپلئون بناپارت را شبیه سازی می کند. این عطر بیانگر مردی است که حد و مرزی برای جاه طلبی های او وجود ندارد؛ مردی افسانه ای و الهام بخش که چهره جهان را تغییر می دهد. اونتوس-AVENTUS به صورت سحر آمیزی این امپراطوری از دست رفته را دوباره زنده کرده و باز می گرداند.

ماندگاری و پخش بوی بالای عطر کرید اونتوس ادو پرفیوم

خرید ادو پرفیوم کرید مدل AVENTUS با توجه به حجم ۱۰۰ میلی لیتری، غلظت، ماندگاری و پخش بوی بالا آرزویی است که باید آن را عملی کرد تا حس ناب خاص بودن و ارزشمند شدن و اعتماد به نفس در شما تداعی شود. برای خرید این عطر ارزشمند سلطنتی بر روی دکمه سبز سبد خرید در روبروی تصویر اونتوس و بالای همین متن کلیک کنید. قیمت کرید اونتوس در گالری عطر فرانس پاریس استثنایی و با تخفیف ویژه ارائه شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah