فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

مشخصات کامل عطر و ادکلن اورجینال با قیمت اقتصادی و مناسب

خرید عطر اقتصادی مردانه: مشخصات کامل انواع عطر و ادکلن اورجینال با قیمت اقتصادی ارزان

فروشگاه اینترنتی فرانس شاپ با سابقه بیش از دو دهه در زمینه فروش آنلاین محصولات اورجینال عطری و لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند.

برای خرید یا مشاهده مشخصات کامل انواع عطر و ادکلن مردانه اصل با قیمتی اقتصادی و مناسب به فروشگاه اینترنتی عطر فرانس شاپ مراجعه کنید.

عطر فرانس شاپ برترین سایت فروش عطر و ادکلن ایران است و فقط ادکلن اصل و اورجینال به فروش می رساند. عطر فرانس شاپ مرجعی کامل از اطلاعات و قیمت انواع عطر و ادکلن در بازار ایران است. 

فروش ادکلن با بیش از 100 برند معتبر در جهان تخصص فروشگاه عطر فرانس شاپ است: آدیداس، نایک، آنتونیو باندراس، آرامیس، آمواج، لالیک، لانکوم، لاگوست، زارا، ایو سن لورن، کاشارل، رالف لورن، پورش، فراری، جگوار، فقط بخشی از انواع فروش عطر و ادکلن اورجینال در فروشگاه اینترنتی عطر فرانس شاپ هستند. 

این مرکز خرید ادکلن قیمت مناسب اورجینال و با کیفیت در بازار تهران مستقر است و نمایندگی همه ادکلن های موجود در ایران را با تخفیف ویژه با ارسال سریع و ضمانت کتبی دارد. 

شایان ذکر است فرانس شاپ توانایی تهیه عطرهای قدیمی و ادکلنهای کلکسونری را نیز دارد. 

 

عطر کلینیک هپی مردانه

 ادکلن آرامیس مردانه

 ادوتویلت ورساچه پورهوم

 ادوپرفیوم زنانه بولگاری گلدیا

فروشگاه اینترنتی معتبر عطر و ادکلن اورجینال

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ادکلن آمواج براکن من مردانه

عطر ادکلن آمواج براکن من مردانه-AMOUAGE BRACKEN MAN 100ML EDP عطری مردانه، خوشبو، بی نظیر، پرفروش با ساختاری کلاسیک  و شروعی شاداب از برند عمانی آمواژ-AMOUAGE است که در سال ۲۰۱۶ میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم ۱۰۰ میلی لیتری برای استفاده آقایان خوش لباس به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن آمواج براکن من مردانه

عطر ادکلن آمواج براکن من مردانه-AMOUAGE BRACKEN MAN 100ML EDP جلوه‌ ای خاص و کلاسیک اما معمایی و ظریف دارد که با شروعی شاداب از رایحه لیمو حرکت دورانی خود را به نمایش می گذارد. براکن منBRACKEN MAN عطر ادوپارفیوم است که در نت‌های آغازین با روایح نشاط‌ آور اسطوخودوس [لوندر]، جوز و میخک شروع زیبایی را به مخاطب تقدیم می کند. روایح لیمو ترش و ترنج، با طیفی از نورها که در ادامه رایحه چوبی را نوازش می‌کنند، آمیزه براکن من را با گستردن حس درخشندگی بر زمینی مرطوب آغاز می‌نمایند. زمینی که از شمعدانی، دارچین، چوب سدر و چوب صندل شکل می‌گیرد تا سرشت خاکی‌ و زمینی مُشک و نعناع هندی را در نت‌های پایانی به سطحی اغواگرانه برساند؛ همراه با هاله‌ای که حسی از سبک‌های باستانی را به این عطر مردانه فوژه و معطرِ شاخص و خاص می‌بخشد.

مناسب: میهمانی ها و فصول خنک

زنانه: خنک و تند و تلخ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah