یکی از انتخاب های امروزه ی هر زن و مردی در دنیای مدرن مد و فشن انتخاب پوشاک ،کیف و کفش مناسب هر فصل و یا موقعیت های متفاوت است که با شرایط حاکم همخوانی داشته باشد انتخاب عطر و ادکلن هم ازاین مهم مستثنی نیست.

ما اینجا هستیم تا برای انتخاب و خرید بهترین عطر و ادکلن مناسب فصل زمستان و روزهای سرد همراهیتان کنیم.
خرید رایحه ی مناسب زمستان مانند تمامی فصل ها یک ویژگی خاص و قابل اهمیت دارد،” شما از استفاده ی آن لذت ببرید” با این حال بهتر است عطرهای فصلهای سرد رایحه ی سنگینتری نسبت به فصل های گرم داشته باشند و رایحه های تند ، عطر با رایحه شیرین و گرم انتخاب مناسبی می تواند باشد.
در زمستان  و هوای سرد بخاطر خشکی هوا و پوست بدن، رایحه ی عطرها سریع تر محو می شوند بنابراین یک رایحه ی سنگین تر به شما کمک می کند مدت بیشتری از همراهی ادکلن خود لذت ببرید.

عطر و ادکلن های برتر زمستانی مردانه دنیا از نگاه فروشگاه آنلاین

با اینکه خرید عطرها کاملا سلیقه ای هستند با اینحال تا حدودی امکان انتخاب برترین رایحه ها با تحقیق و آزمون امکان پذیراست فروشگاه آنلاین به معرفی عطر و ادکلن های برتر زمستانی مردانه دراین قسمت می پردازد.

عطر و ادکلن مردانه دلچه گابانا دوان از گروه بویایی عطر چوبی – تند (رایحه ای چوبی و ادویه ای با رایحه های گرم و تلخ مانند فلفل ، میخک ، جوزهندی یا دارچین غنی می شود) هستند.

اگر به دنبال عطری کلاسیک مردانه هستید که می خواهید از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید بدون شک یکی از گزینه های برتر زمستانی را می توانید به عطر و ادکلن مردانه Dolce&Gabbana The One اختصاص دهید

از اعجایب عطر و ادکلن دلچی گابانا د وان میزان مصرف است که این عطر را مناسب محافل دوستانه و یا رسمی می کند و همانطور که عنوان شد می توانید با ظرافت دراستفاده از آن ، دلچی گابانا د وان را برای موقعیت های متفاوت کاربردی کنید برای مثال درمحافل دوستانه از میزان عطرکمتری استفاده کنید تا رایحه را صمیمی و دوستانه تر جلوه دهد ( تعداد ۵ پاف از اسپری عطر برای محافل دوستانه کافی است؛ دست و دلبازی نکنید) و در مجالس و موقعیت های رسمی با میزان بیشتری از عطر، رایحه را سنگین تر و رسمی تر تداعی می کند ( با ۸ پاف از اسپری از عطر می توانید رایحه ی سنگین تر برای مواقع رسمی داشته باشید.) .
بعد از اسپری عطر با رایحه ای از گیشنیز،ریحان و گریپ فروت در نت آغازین مواجه می شوید که شاید کمی غافلگیر شوید ولی آرام آرام ترکیب گرمی از شکوفه پرتقال، هل و زنجبیل با ردی از گرمی حس بویاییتان را قلقلک می دهد و راهی به تندی و گرمی ترکیب تنباکو ،کهربا و سرو باز می کند.

 

دیور پرفیوم مردانه اصل

 

پرفیوم دیورهوم اینتنس ۲۰۱۱ به واسطه ی اسطوخودوس از احساس غنی است و در قلب رایحه تمرکز روی مشکالو (گیاه معطر و درمانی در استرالیا و آسیا با رایحه ی مانند کاکائو) ، زنبق و گلابی یادآور یک دسر میوه ای همراه با طعم کاکائو تازه پاشیده روی آن است خوشمزه و شیرین!

اما بعد از گذشت زمان در نت پایه ، بوی شیرین تری نیز به وجود آورد و شما را به یاد خمیر کوکی تازه چسبناک برای کیک شکلاتی می اندازد.
رایحه غالب عطر دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱ چوب و گل است و سرشار از طبیعت گرم و رایحه عطر شیرین تابستانی که راهی در زمستان بسوی گرمی باز می کند.

عطر و ادکلن مردانه بنتلی از گروه بویایی تند شرقی است ( ادویه های شرقی تند، ادویه های گرم مانند دارچین ، میخک و جوز هندی با مواد شرقی مانند نت های چوبی و رزین ها ترکیب می شوند)
سفر شما با اسپری این عطر از رایحه ی ترنج ،فلفل سیاه و برگ بو شروع می شود آرام آرام راه را برای رسیدن به مریم گلی،شمعدانی آفریقایی ،نت های چوبی،  رام و دارچین باز می کند اگرخود را به دست آن بسپارید سیری در رایحه مست کننده عطر رام و دارچین با تلفیق هوشیار کننده شمعدانی ومریم گلی سرحالتان می آورد و برای رسیدن به چرم ،بنزوئین ،سرو ونعناع هندی همراهیتان می کند.

تعبیر گویا از مست و هوشیار در رایحه که توسط ناتالی لورسون ساخته شده است.

 

عطر و ادکلن مردانه لالیک هومیج از گروه بویایی چوب تند (رایحه ای چوبی و ادویه ای چوبی با رایحه های گرم و تلخ مانند  فلفل ، میخک ، جوز هندی یا دارچین ترکیب شده) است.
عطر و ادکلن لالیک هومیج با رایحه ی زعفران، برگ گل بنفشه و ترنج آغاز می شود و راه را برای گل بنفشه و دانه ی توکا و فلفل سیاه باز می کند ترکیب مشک و لابندوم همراه با عود اوج رایحه ی عطر گرم مردانه و تند را با همراهی فلفل سیاه تثبیت می کند.

دارای رایحه ی غالب ادویه های تند و پودری می باشد ،عطری همخوان با زمستان و یادآور لحظانی گرم برایتان خواهد شد.
ادکلن چوبی تند و تیز مردانه که به عنوان رایحه ای “طاقچه” معرفی شده و توسط کریستین ناگل و متیلده بیلیوا ساخته شده است

این عطر به مناسبت ۲۰ سالگرد تولد کمپانی لالیک رو نمایی شد.

 

 

عطر و ادکلن مردانه کارولینا هررا سی اچ من پرایو از گروه بویایی چرمی ( عطرهای چرمی در ترکیبات مختلف ، از ترکیبات گلدار ، مخملی گرفته تا تند ، دودی در این گروه قرار می گیرند) است.

رایحه ی غالب آروماتیک (ترکیبات معطر ) و چرم است که ترکیب لایه هایی از رایحه ی ویسکی تند را با چرم سیاه ترکیب می کند.

به جرات می توان گفت گوهرخارق العاده کارولینا است با ترکیب چرم نماد شخصیت محکم و قوی مردانه و ویسکی فاکتور مهم دیگر این عطر و ادکلن تلخ و درعین حال جذاب ! رایحه های چوبی عطر سی اچ من پرایو انگشت تاییدی است بر مردانگی بیش از پیش این عطر.

عطر ناب و غیر قابل چشم پوشی برای انتخاب در فصول سرد است.

 

عطر و ادکلن مردانه لالیک انکر نویر له اکستریم از گروه بویایی چوب معطر (یک ترکیب کاملا مردانه از چوب و نت های معطر به همراه رایحه مجلل با گیاهان معطراست.)ترکیب های اعجاز آور بالزامیک و خاک همراه با رایحه ی چوبی باعث خلق اثری هنری در دنیای عطر و ادکلن شده است شما می توانید فقط با لمس و دریافت رایحه ی این عطر به سبک متفاوتی از تضادها در یک ادکلن دست یابید.

از استفاده ی عطر لالیک انکر نویر له اکستریم  متعجب خواهید شد وقتی تضادهای شور و حرارت و بخور آرامش را را با هم تجربه کنید باور نکردنی اما قابل لمس !
به جرات می توان گفت از جمله عطرهای رسمی و نیمه رسمی است که بهترین زمان استفاده ی آن شب و روزهای سرد زمستانی می باشد که با گذر زمان لطافت غیر قابل وصفی ایجاد می کند.

یکی از بهترین ادکلن های مردانه مناسب هدیه با قیمت مناسب است.

 

عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لا نویت د ال هوم از گروه بویایی چوبی و تند (رایحه نرم و دلپذیر از جنگل های عجیب و غریب با ادویه های گرم و تلخ مانند فلفل ، میخک ، جوز هندی یا دارچین ترکیب و هماهنگ شده است.)
چهارچوب اصلی این عطر را هل می گذارد که با ترکیب ادویه های گرم و تند رایحه ی اعجاب انگیز ایجاد می کند و سرشار از تضاد و تنش است وقتی که  نت ها ی میانی با ترکیب ترنج ،اسطوخودوس و سرو را به رایحه تزریق می کند ومانند تن پوشی گرم ساخته شده از زیره وتیور در انتهای رایحه در آغوشتان می گیرد. ترکیبی کاملا مردانه با خصلت های اخلاقی استوار را می توانید با این عطر به هر مشام القا کرد.

رایحه ی غالب هل، آروماتیک و ادویه های شرقی، با طبیعت گرم و تند بهترین زمان استفاده از آن را در فصل های سرد کرده است.
بوی هل و عطر ادویه ها کافی است تا شما را به سیری در بازارهای شرقی و هند بکشاند و از قدم زدن در مکان هایی که شاید تا به حال نبودید لذت ببرید و عجیب یادآور مکان های شرقی و بازارهای محلی ایرانی، ترکی و عربی است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و سفارش و خرید عطر اصل بر روی عبارت « خرید عطر اصل و اورجینال » کلیک کنید.