فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۱۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

مشخصات و قیمت خرید ادکلن لالیک مشکی مردانه اصل

مشخصات و قیمت خرید ادکلن لالیک مشکی مردانه اصل

 

یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین عطرهای مردانه نه تنها در برند لالیک، بلکه در همه برندها، ادکلن لالیک انکر نویر مشکی مردانه است که آقایان و بانوان زیادی به دلیل رایحه خوب و چوبی آن علاقه بسیار زیادی به آن دارند و از زمان تولید این عطر توسط برند لالیک فرانسه، با استقبال خوبی همراه شده است. این عطر ارزان قیمت مردانه اورجینال در فروشگاه عطر فرانس شاپ به فروش می رسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ادکلن لالیک مشکی عطر لالیک مردانه اصل فرانسوی

ادکلن لالیک مشکی عطر لالیک مردانه اصل فرانسه

خرید عطر لالیک مشکی انکر نویر پور هوم مردانه اورجینال

عطر مردانه لالیک مشکی انکر نویر پور هوم-LALIQUE ENCRE NOIRE POUR HOMME EDT به عنوان عطری پرفروش، بسیار خوشبو و مردانه، به زبان فرانسه به معنای جوهر سیاه است. داشتن یک عطر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به این دلیل که یک عطر خوب هم به شما اعتماد به نفس می دهد و هم می تواند شما را جذاب تر جلوه دهد. عطر مردانه لالیک-ENCRE NOIRE POUR HOMME از بهترین عطرهای مردانه برند لالیک-LALIQUE می باشد که با طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد محبوبیت زیادی را کسب کرده است؛

رایحه و ساختار ادکلن مردانه لالیک مشکی اصل فرانسه

ادکلن مردانه لالیک انکر نویر-Lalique Encre Noire با دارا بودن رایحه تلخ و گرم، تا به حال توانسته نظر هر فردی که آن را استشمام کرده، به خود جلب کند و مدرنیته بودن را برای همیشه به همگان القا کند. انکر نویر-ENCRE NOIRE مناسب برای مجالس، مهمانی های رسمی و استفاده تمام سنین می باشد. عطر لالیک-LALIQUE ادوکلنی کاملاً اورجینال با ماندگاری بسیار عالی بوده و به ویژه در فصل های سرد سال مورد استفاده بسیاری از شیفتگان عطر و ادکلن های برند قرار می گیرد.

 

عطر لالیک مشکی اصل فرانسه با قیمت ارزان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه برند، اصل و اورجینال از فروشگاه عطر

 

خرید انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه برند، اصل و اورجینال از سایت عطرفرانس شاپ ✓ عطر ✓ ادوکلن ✓ خرید عطر ✓ خرید ادکلن✓ بهترین قیمت ✓ تضمین کیفیت | خرید عطر به صورت اینترنتی یکی از مطمئن ترین خریدهاست به خصوص که از یک فروشگاه معتبر انجام شود. فرانس شاپ بهترین عطرهای موجود در بازار را برای شما داریم.

خرید آنلاین و قیمت روز جدیدترین انواع عطر و ادکلن برند و مشهور مردانه و زنانه، دخترانه و پسرانه اورجینال با ماندگاری بالا از فروشگاه اینترنتی فرانس شاپ.

خرید ادکلن اصل | خرید عطر اورجینال | ❤️قیمت عالی در فروشگاه عطر و ادکلن فرانس شاپ❤️ | ✓فروش عمده ✓بهترین قیمت ✓تضمین اصالت ✓ارسال رایگان. خرید عطر و ادکلن ارزان - خرید عطر نیش و لوکس - عطر ادکلن دانهیل - مینیاتوری عطر ادکلن - عطر و ادکلن زارا

 

خرید عطر و ادکلن از فروشگاه عطر و ادکلن https://franceshop.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر و رفتار مصرف‌کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی در فصل‌های گوناگون

هر فصلی با خودش تغییراتی به‌همراه دارد که نه‌تنها روی سبک زندگی‌‌مان بلکه روی پوشاک، استایل موها و حتی لوازم آرایشی یا محصولات مراقبت از پوست و مویی که استفاده می‌کنیم، تأثیرگذار است. در نتیجه، تولید و مصرف محصولات آرایشی بهداشتی متناسب با شرایط آب و هوایی گوناگون بسیار رشد پیدا کرده و درصد قابل توجهی از کالاهای این حوزه را در بازار به خودش اختصاص داده است.

امروزه مصرف کنندگان از تاثیر تغییرات محیطی بر وضعیت مو و پوست خود و شرایطی مانند اختلالات عاطفی فصلی و حال و هوای گرفته زمستانی آگاه هستند. در همین راستا، نوآوری‌هایی در صنعت مد و ترندهای آرایشی بهداشتی اتفاق افتاده است تا خوش بینی افراد و حس و حال آن ها را نسبت به هوای گرم و سرد را تغییر دهد.

در واقع، مسئله تغییرات فصلی در مناطق مختلف باعث شده است که ترندهای آرایشی بهداشتی به‌طور مداوم در حال تغییر باشند و این موضوع روی رفتار مصرف کنندگان این محصولات نیز بی‌تاثیر نبوده است.


 

محصولات مراقبت از پوست و مو و عطر و ادکلنها در فصول سرد و گرم

محصولات مراقبت از پوست و مو در فصول سرد و گرم سال با یکدیگر متفاوت هستند، چراکه تغییرات آب و هوا روی پوست و موی افراد تاثیرگذار است.

با این توصیفات، بازار محصولات مراقبت از پوست و مو از تولید کالاهای مناسب برای فصل تابستان فراتر رفته است و امروزه تمرکز بیشتر تولید کنندگان این صنعت، بر روی توسعه محصولات تخصصی‌‌‌‌‌‌‌تر متناسب با مشکلات پوست و مو است که به دلیل تغییر آب و هوا بروز می کند، ضمن این که مصرف کنندگان هم به‌دنبال محصولاتی با ترکیباتی هستند که با هر فصل سازگار است و مشکلات خاص پوست و موی‌شان را برطرف می کند.

بهار و تابستان که هوا رو به گرمی می‌رود و رطوبت زیادتر است؛ امکان جوش و آکنه و افزایش چربی پوست بیشتر است، به‌علاوه موها بیشتر در معرض اشعه‌های مضر uv خورشید و عوامل محیطی آسیب‌رسان قرار دارند. به همین دلیل پوست و مو نیازمند یک روتین مراقبتی مشخص و محصولاتی متناسب با این آب و هواست. این موضوع درمورد آب و هوای سرد و خشک پاییز و زمستان هم صادق است و در فصول سرد سال، محصولاتی که خشکی پوست و مو را درمان می کنند بیشتر مورد استقبال هستند. به همین دلیل محصولات مراقبت از پوست و مو در فصول سرد و گرم سال باید متفاوت و با حساسیت بیشتری انتخاب شود.

جشنواره آخر فصل (Goodbye Summer) فرصتی ویژه برای انتخاب محصولات مراقبت از پوست موی مناسب فصول گرم و سرد با بهترین قیمت است. محصولات این جشنواره از میان پرفروش ترین فرانس شاپ انتخاب شده و شامل انواع شوینده و ماسک صورت، ضد آفتاب‌، مرطوب کننده‌ها، شامپو، ماسک مو می‌شود؛ محصولاتی که شما در هر زمان از سال و در شرایط آب و هوایی محتلف به آنها نیاز خواهید داشت.

 

محصولات آرایشی و عطری در فصول سرد و گرم

زنان در طول تاریخ همواره انتخاب کرده اند که چه رنگ و مدل آرایشی با رنگ مو، رنگ چشم و رنگ پوستشان متناسب است. در دنیای مدرن توجه به تازه نگه داشتن و به‌روز کردن آرایش با تغییر فصل به‌جای پیروی از یک رنگ و سبک خاص نیز به این معیارهای زیبایی اضافه شده است.

در بهار و تابستان به دلیل ویژگی های آب و هوایی، گرایش به سمت آرایشی سبک‌تر، روشن‌تر و در عین حال طبیعی‌تر بیشتر است و استفاده از رنگ‌های جیغ‌ و شارپ بیشتر دیده می‌شود، در حالی که در پاییز و زمستان به‌دلیل پایین بودن انرژی و روحیه افراد، گرفتگی و سرمای شدید، تمایل به آرایش غلیظ‌تر بیشتر است. به‌علاوه، ویژگی لوازم آرایشی در فصل سرد و گرم ، از نظر تناسب آن‌ها با نوع پوست افراد و مقاومت‌شان در برابر گرما و سرما ، نیاز به تغییر این محصولات بر اساس هر فصل را ملموس‌تر می‌کند.

آنچه در جشنواره آخر فصل انتخاب خواهید کرد، تنها محدود به محصولات مراقبتی نیست؛ بلکه لوازم آرایشی با قیمت بسیار مناسب و تا 70% تخفیف را هم شامل می‌شود. از میان دو گزینه پرتخفیف‌ها و پرفروش‌های فرانس شاپ این لوازم را برای فصل پاییز و زمستان به‌راحتی انتخاب کنید.


 

محصولاتی برای تمام فصول

همان‌طور که پوشش و رژیم غذایی شما با توجه به هر فصل تغییر می‌کند، محصولات مراقبت از پوست و مو شما هم با توجه به تغییرات آب و هوایی نیازمند تغییر است. اما در این میان محصولاتی وجود دارد که توصیه می‌شود آن‌ها را در همه فصول جزو روتین پوست و موی خود قرار دهید. استفاده از این محصولات در هر شرایط آب و هوایی‌، آنها را در دسته پرفروش‌ترین محصولات آرایشی بهداشتی قرار می‌دهد.

ضد آفتاب، شوینده‌های صورت، مرطوب کننده و آبرسان، انواع شامپو، رژ لب و لوازم آرایشی مانند ریمل یا خط چشم جزو محصولاتی هستند که در هر زمان تقاضا برای خرید آنها در بازار آرایشی بهداشتی و ادکلنها وجود دارد.


 

بهترین فرصت خرید عطر و ادکلنهای اورجینال

تنوع محصولات آرایشی بهداشتی با توجه به نیاز مخاطب در هر سن و سال و جغرافیایی باعث شده مراقبت از پوست و مو و توجه به زیبایی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر مورد اهمیت باشد. اما آنچه که اهمیت این موضوع را بیشتر می‌کند، تهیه محصولات باکیفیت از برندهای معتبر و از فروشگاه‌های قابل اعتماد است.

فرانس شاپ، بزرگترین فروشگاه‌ تخصصی در زمینه ارائه محصولات آرایشی بهداشتی است که با تکیه بر اصالت کالا و تنوع در محصولات با توجه به نیاز فصلی مصرف کنندگان، بهترین فرصت خرید محصولات آرایشی بهداشتی را برای شما فراهم می‌آورد.

در جشنواره آخرفصل فرانس شاپ؛ این فرصت استثنایی را برای خرید محصولات عطری آرایشی بهداشتی، با بهترین قیمت و از بهترین برندها از دست ندهید.

 

https://franceshop.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید سه برند لوکس عطر و ادکلن اورجینال خارجی

شناخت بهترین برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن باعث می‌شود تا درنهایت بتوانید بهترین محصولات را با تضمین کیفیت و متناسب با سلیقه خود خریداری کنید. دنیای عطر و ادکلن بسیار شگفت‌انگیز و جذاب هستند؛ چراکه بسیاری از کمپانی‌های عطرسازی، فعالیت خود را غیر از تولید عطر آغاز کردند.

خرید عطر و ادکلن لوکس مستلزم این است که بهترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن را بشناسید. در این مقاله قصد داریم تا به 3 برند لوکس عطر و ادکلن اشاره داشته باشیم. اگر جزو طرفداران این محصولات عطری خوش‌بو هستید، کافی است تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

آشنایی با 3 برند لوکس تولیدکننده عطر و ادکلن

بسیاری از افراد همواره به دنبال خرید محصولات برند و لوکس هستند. خرید محصولات دارای درجه کیفی بالا باعث می‌شود تا از محصول خریداری شده، نهایت رضایت را داشته باشید. به مانند حوزه‌های مختلف، دنیای عطر و ادکلن نیز بسیار جذاب و حیرت‌آور هستند. برندهای زیادی وجود دارند که در تولید عطر و ادکلن اصلی با استفاده از ایده‌های جذاب سعی کرده‌اند تا مخاطبان را جذب خود کنند. در این بخش قصد معرفی 3 برند لوکس تولیدکننده عطر و ادکلن را داریم که به شرح زیر هستند:

  • برند عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی

یکی از برندهای لوکس تولیدکننده عطر و ادکلن، برند زرجوف است. خرید عطر و ادکلن از این برند برای کسانی که به دنبال خرید محصولات شگفت‌انگیز هستند بسیار مناسب است. بنیان‌گذار شرکت زرجوف، سرجیو مومو است که در تورین ایتالیا در سال 1964 به دنیا آمد. وی در همان جوانی به رشته هنر و گرافیک علاقه داشت. مومو بعد از گذراندن دوره تحصیل توانست به شهر لندن برود تا در یک آژانس تبلیغاتی فعالیت کند.

مومو با تشکیل یک تیم حرفه‌ای سعی کرد تا با بهره‌گیری از بهترین مواد، محصولات خود را تولید کند. در حال حاضر برند زرجوف با بهره‌گیری از ایده‌های نو توانسته است محصولات درجه یک زیادی را تولید کند. مشخصه اصلی برند زرجوف تولید محصولات مرغوب و باکیفیت برای بالاترین سطح سبک زندگی است. مومو به‌عنوان سازنده این برند بیان می‌دارد که هدف وی از راه‌اندازی خانه‌ عطر، تولید محصولات فاخر بوده است. محصولات این کمپانی دارای قالب طرح‌های بی‌نظیر هستند که زیبایی بصری زیادی دارند. رایحه‌ عطرهای زرجوف به‌گونه‌ای است که خانم‌های خوش‌سلیقه شیفته آن می‌شوند.

دلیل رایحه مناسب عطر و ادکلن‌های این شرکت، به‌کارگیری مواد اولیه درجه یک است که با بسته‌بندی نفیس روانه بازار می‌شود. عطرهای زنانه زرجوف، الهام گرفته‌شده از عطرهای جامعه ایتالیایی در قرن 18 و 19 میلادی است. خانم‌هایی که به رایحه عطر توجه دارند و می‌خواهند ادکلن‌های ماندگار خریداری کنند، بهتر است خرید عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی را در لیست خرید خود قرار دهند. در یک جمع‌بندی کلی می‌توان گفت محصولات تولیدشده این برند بر پایه اصالت، تعهد، خلاقیت و هنر تولید می‌شوند.

 

https://franceshop.ir

 

  • برند عطر و ادکلن تام فورد

اگر از طرفداران محصولات عطر و ادکلن باشید، قطعا نام برند تام فورد را شنیده‌اید. این برند توسط توماس فورد تاسیس شد. توماس فورد ملقب به تام فورد یک فیلم‌ساز و کارگردان آمریکایی است که در ابتدا به‌عنوان مدیر در کمپانی گوچی فعالیت می‌کرد. وی پس از تسلط بر دنیای عطرسازی، راه خود را از این شرکت جدا کرد و با تاسیس برند تام فورد توانست محصولات با اصالت زیادی را تولید کند. اولین عطر تولیدشده این کمپانی در سال 2006 تولید و روانه بازار شد.

عطر تام فورد بلک ارکید در همان ابتدای عرضه، مورداستقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. این امر انگیزه‌ای شد تا مؤسس این کمپانی انواع عطرهای جذاب را برای آقایان و خانم‌ها تولید کند. در کلسیون عطرهای تولیدشده این برند، کارهای متفاوت زیادی دیده می‌شود. افرادی که به دنبال عطرهای شگفت‌انگیز با پخش بوی بالا هستند، می‌توانند از برند تام فورد محصولات خود را انتخاب کنند. بنیان‌گذار این کمپانی با بهره‌گیری از یک مجموعه موفق توانست تا سال 2020، بیش از 101 عطر و ادکلن را تولید و روانه بازار کند. خرید عطر و ادکلن تام فورد با داشتن رایحه‌های متنوع و بی‌نظیر این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند از کیفیت محصولات تولید شده این کمپانی به خوبی استفاده کنند.

  • برند عطر و ادکلن آمواج

شاید جالب باشد بدانید که برند آمواج که به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن است، توسط حمدبن‌حمود البوسعیدی تاسیس شده است. این برند در ابتدای فعالیت خود درزمینه تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مشغول به‌کار بود. بعد از موفقیت در تولید محصولات بهداشتی به ویژه محصولات مراقبت از پوست، آمواج خط تولید عطر و ادکلن را راه‌اندازی کرد.

برند آمواج به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اصلی برند تجاری سابکو است. محصولات عطر و ادکلن تولیدشده این برند ترکیبی از رایحه‌های مختلف نظیر مشک، ادویه‌جات، گل‌های شرقی، انواع طعم‌دهنده‌ها و رایحه‌های مدرن هستند. درواقع خرید عطر و ادکلن آمواج برای کسانی که به ترکیب رایحه‌های مدرن و سنتی علاقه‌مند هستند، مناسب است.

اولین عطر تولیدشده این برند با نام آمواج گلد به بازار عرضه شد که موردتوجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفت. شکل بطری‌های عطر و ادکلن این کمپانی یادآورد گنبد مسجد سلطان قابوس در مقسط است. امروزه این کمپانی علاوه بر تولید محصولات معطر، در زمینه شمع‌های خوشبو، صابون و لوسیون نیز فعالیت دارد. بسیاری از محصولات تولیدشده این برند دارای رایحه گرم و شیرین هستند. درصورتی‌که به دنبال خرید عطر و ادکلن از یکی از برندهای لوکس هستید، بهتر است نگاهی به محصولات برند آمواج داشته باشید.

 

نتیجه گیری

در دنیایی که محصولات برند حرف اول را در جهان می‌زنند، اگر به خرید عطر و ادکلن علاقه‌مند هستید و قصد دارید تا خرید خود را از بهترین و لوکس‌ترین برندهای دنیا انجام دهید، بهتر است نگاهی به محصولات 3 برند معرفی شده داشته باشید. زرجوف، تام فورد و آمواج ازجمله بهترین برندهای تولیدکننده محصولات معطر در جهان هستند.

خرید عطر و ادکلن اصل برند برای کسانی که می‌خواهند از کیفیت این‌گونه محصولات استفاده کنند، بسیار کاربردی است. درصورتی‌که بخواهید این محصولات را با تضمین کیفیت و اصالت کالا خریداری کنید، کافی است از میان فروشگاه‌های مختلف به فروشگاه عطر فرانس شاپ سر زده و از محصولات متنوع این فروشگاه ادکلن دیدن کنید.

 

https://franceshop.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

معرفی بهترین سایت ها برای خرید آنلاین پوشاک و ادکلن + کد تخفیف

یکی از متدهای خرید که زندگی همه افراد را تغییر داده است اینترنت است. با توجه به افزایش مزایا، امروزه بسیاری از مردم خرید اینترنتی عطر و لباس را به روش‌های معمول رفتن به پاساژ و مراکز خرید ترجیح می‌دهند.

در خریدهای اینترنتی تنوع بالایی وجود دارد و همه می‌توانند با مقایسه کامل انتخاب کنید. با وجود چندین برنامه و وبسایت برای انتخاب، می‌توانید تنها با کلیک کردن روی چند دکمه از خانه لباس بخرید. با این حال، چندین مزیت دیگر برای خرید آنلاین عطر و لباس وجود دارد.

چند دلیل اصلی وجود دارد که مردم خرید کردن به شکل اینترنتی را ترجیح می‌دهند:

  • نخست از همه وجود قیمت‌های بهتر در فروشگاه‌های آنلاینی مانند فرانس شاپ است. با خرید از این فروشگاه‌ها قیمت‌های مقرون به‌صرفه و عالی را به صورت آنلاین در دسترس خواهید داشت، زیرا محصولات مستقیما از فروشنده بدون وجود واسطه دریافت خواهید کرد. اکثر فروشگاه‌های آنلاین دارای تخفیف هستند. به طور مثال با کد تخفیف می‌توانید عطر و ادکلن و لباس و کفش مورد علاقه‌تان را با هزینه مناسبی بخرید.
  • دومین مزایای خرید از این فروشگاه‌ها تنوع بیشتر محصولات است. شما می‌توانید محصولات و برندهای مختلف را از فروشندگان در یک مکان پیدا کنید. همچنین انتخاب‌های زیادی در اندازه‌ها و رنگ‌ها وجود دارد که موجودی آن‌ها زیاد است.
  • راحتی از مزایای دیگری است که وقتی صحبت از خرید آنلاین باشد این بهترین بخش است. هیچ جای دیگری وجود ندارد که بتوانید شبانه روزی خرید کنید. با وجود فروشگاه آنلاین، می‌توانید در هر زمان که بخواهید خرید کنید تا تجربه خرید عالی را به شما ارائه بدهد.
  • مقایسه و تحقیق در مورد محصولات و قیمت‌ها در خرید آنلاین بسیار ساده‌تر است. همچنین می‌توانید نظرات و اطلاعات خود را با سایر افرادی که در حال خرید هستند به اشتراک بگذارید.

حالا که با مزایای خرید آنلاین عطرو ادکلن آشنا شدید، به معرفی و بررسی چند فروشگاه آنلاین ایرانی برای خرید لباس می‌پردازیم پس تا انتهای این مطلب را دنبال کنید.

فروشگاه اینترنتی فرانس شاپ زیر مجموعه فروشگاه های بازار تهران است که به صورت تخصص روی عطر و ادکلن اورجینال و برند تمرکز دارد. اگر به دنبال یک عطر خوشبو هستید، به راحتی می‌توانید تمام آیتم‌های آنرا از بازار تهران در فرانس شاپ بخرید. از برندهای دیور و ناسوماتو گرفته تا بلک بارکد و دریک قدیمی اصل در این فروشگاه وجود دارد.

انواع برندهای ایرانی با کیفیت و برندهای خارجی اصل در فروشگاه اینترنتی عطر فرانس شاپ موجود هستند. تمام برندهای معروف و مطرح در ایران و جهان در این سایت هستند که با ضمانت اصل و کیفیت بالا به فروش می‌رسند. علاوه بر عطر مردانه و زنانه اورجینال، فرانس شاپ انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، ادکلن پسرانه و دخترانه ارزان را در دسته‌بندی‌های خود دارد که می‌توانید به راحتی هر آنچه نیاز دارید از این فروشگاه خریداری کنید.

اگر به دنبال مرکز خریدی آنلاین و متنوع هستید که انواع عطر زنانه، ادکلن مردانه را پوشش بدهد، فرانس شاپ یکی از بهترین گزینه‌ها است. این سایت با بیش از صد برند اصلی خارجی همکاری دارد و بهترین خدمات را به کاربران ارائه می‌دهد.

محصولاتی که در فرانس شاپ موجود هستند همه ادکلن فرانسوی، ادکلن ایتالیایی، ادکلن آمریکایی، ادکلن اسپانیایی و برند اصل هستند.

سایت فرانس شاپ همیشه پیشنهادهای شگفت‌انگیز و تخفیف‌های مناسبتی دارد و هیچ زمانی از سال نیست که در جشنواره تخفیف نباشد. این سایت همواره با برگزاری مسابقه هیجان‌انگیز و رویدادهای خاص به مشتریان کدهای تخفیف ویژه‌ای ارسال می‌کند و به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های خرید است.

فروشگاه اینترنتی فرانس شاپ: https://franceshop.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

پیش از خرید هر عطر و ادکلن اورجینالی باید این نکات را بدانید!

عطر مانند لباس شما نیست که تنها روی بدن شما بماند. حتما عطر شما وارد حریم دیگران هم می‌شود. پس برای خرید انواع عطر اورجینال باید نکاتی را رعایت کنیم.

پیدا کردن یک عطر و ادکلن کار ساده‌ای نیست. جدای از داشتن دانش در مورد مجموعه‌های مختلف رایحه‌ها و نت‌های عطری باید به حسی که آن عطرها برای شما دارند توجه ویژه کنید و هم اینکه در نظر بگیرید با آن شناخته و حضورتان در جمع اعلام می‌شود.

پیش از خرید هر عطری باید این نکات را بدانید!

خود من همکاری داشتم که بیش از ده سال است او را ندیده‌ام اما هنوز هم در خیابان و کوچه می‌توانم بوی عطری که او می‌زد و متاسفانه بسیار آزار دهنده – نه برای من که برای بسیاری- بود؛ تشخیص دهم. پس با اینکه همیشه می‌گوییم اول راحتی و احساس خود را در نظر بگیرید در مورد عطری و ادکلنی که به خود می‌زنید باید دیگران را هم در نظر داشته باشید.

پیش از خرید هر عطری باید این نکات را بدانید!

عطر مانند لباس شما نیست که تنها روی تن شما بماند و وارد حریم دیگران هم می‌شود. برای همین حسابی مراقب باشید و حالا همراه شوید تا ببینم در هنگام خرید عطر بهتر است به چه نکته‌هایی اهمیت بدهیم.

بدانید و ادکلن بخرید!

همه ما می‌دانیم که اگر فروشنده‌ها در مقابل یک مشتری متخصص و با دانش قرار بگیرند، دو نوع برخورد دارند. اگر فروشنده سالمی باشند از این موضوع خوشحال و شروع به رد و بد اطلاعات با شما می‌کنند و در نهایت جنس خوبی را به شما می‌دهند و اگر فروشنده درستی نباشند، کار دستشان می‌آید و می‌دانند به شما نمی‌توانند هر عطری را غالب کنند.پایه‌ای‌ترین نکته برای خرید عطر این است که بدانید، هر گردی گردو نیست! آن‌ها می‌توانند، ادوتویلت باشند یا اودکلن، اوفرش، پرفیوم و یا ادوپرفیوم باشند.

پیش از خرید هر عطری باید این نکات را بدانید!

ادوتویلت‌ها که روی کاورشان به خلاصه نوشته شده؛ EDT / ماندگاری ۴ تا ۵ساعته دارند و قیمت‌شان از پرفیوم و ادوپرفیوم ارزان‌تر است.

ادوکلن که روی کاورشان به خلاصه نوشته شده: EDC / ماندگاری تا ۲ ساعت را دارد. قیمت‌شان بسیار به صرفه‌تر از موارد دیگر است.

اوفرش‌ها هم بسیار شبیه اودکلن‌ها هستند و ماندگاری‌شان هم در حد همان هاست. تفاوت ادوکلن و اوفرش در ترکیبات آن‌هاست. ادوکلن‌ها الکل و اسانس در ترکیباتشان دارند اما اوفرش‌ها مقدار زیادی آب در خود دارند. به همین دلیل سبک‌تر هستند و برای کسانی که حساسیت پوستی دارند و یا پوست حساس‌تری دارند، انتخاب مناسبی اند.

پیش از خرید هر عطری باید این نکات را بدانید!

می‌رسیم به پرفیوم یا همان عطر اصلی! این گروه گرانترین و ماندگارترین هستند. گاهی برخی برندها ادعای بالای ۱۸ ساعت ماندگاری هم درباره محصولات پرفیوم خود می‌کنند اما به طور معمول ماندگاری تا ۹ ساعت، خیلی بی‌ربط نیست.

پیش از خرید هر عطری باید این نکات را بدانید!

… و حالا ادوپرفیوم‌ها که می‌خواسته‌اند پرفیوم بشوند اما نشده اند. آن‌ها بعد از پرفیوم/ عطر در رتبه دوم ماندگاری هستند و قیمت‌شان هم از عطر ارزان‌تر و از باقی گرانتر است.

عطر انتخاب کنید اما عجله نکنید!

نمی‌دانم برای شما هم پیش آمده و یا نه که عطری را با دقت و وسواس انتخاب می‌کنید اما وقتی از آن استفاده می‌کنید این حس را دارید که عطر منتخب شما نبوده. ظاهر و شکلش همان است اما عطری که دارد نه. با خودتان به شک می‌افتید که آن را اشتباه برداشته‌اید و یا فضای خنک فروشگاهی که از آن خرید کردید، چنین حسی را برایتان ساخته؛ که البته هیچ کدام درست نیست.

پیش از خرید هر عطری باید این نکات را بدانید!

موضوع این است که همه عطرها دارای سه نت خاص یعنی نت بالایی، نت میانی و نت پایه هستند و شما باید با نت میانی جور شوید و آن را دوست داشته باشید و نه نت ابتدایی!نت‌های ابتدایی بلافاصله با اسپری کردن عطر درک می‌شود. آن‌ها از فرمول سبکی تشکیل شده‌اند که به سرعت تبخیر می‌شوند. نت‌های ابتدایی تصور اولیه ما از یک عطر را می‌سازد. برای همین است که یک عطر فروش ماهر و درست به شما می‌گوید کمی زمان بدهید تا نت اول بپرد و نت میانی که اصل عطری است که می‌خرید و بیشترین زمان ماندگاری را دارد؛ خودش را به شما نشان دهد.

پیش از خرید هر عطری باید این نکات را بدانید!

عطر فروش نابلد و یا جنس خراب هم سریع در عطر را می‌بندد و نمی‌گذارد شما با واقعیت آن آشنا شوید.

نت پایه هم که دیگر حتما خودتان می‌توانید حدس بزنید چیست، بوی عطری است که پس از تبخیر نت میانی ظاهر می‌شود. این نت به قدرت نت میانی نیست اما از نت اولیه قوی‌تر است.

بوی کدام فصل را می‌خواهی بدهی؟

گفتیم باید آبتان با نت میانی توی جوب برود تا از خریدتان راضی باشید اما نت میانی که می‌خواهید چیست؟ بسیاری از وقت‌ها از شما می‌پرسند که عطر سرد می‌خواهید یا گرم؟ رایحه گل یا چوب؟آنجاست که گیر می‌افتید. حتی ممکن است بویی که می‌خواهید سرد باشد و شما فکر کنید به آن گرم می‌گویند. خلاصه به جای اینکه یک بلدبازی نابلدانه در بیاورید به این نکته‌ها دقت کند.

پیش از خرید هر عطری باید این نکات را بدانید!

به دنبال عطر بهار هستید یا تابستان هستید؟ مرکبات را انتخاب کنید، لیمو، پرتقال و سایر میوه‌ها اگر در عطر باشند دقیقا چنین احساسی را برای شما می‌سازند.

رمانتیک پسند هستید؟ رایحه گل یکی از پرطرفدارترین رایحه‌ها برای رمانتیک هاست. گل‌ها اصولا بوی شیرین و ملایم دارند و ترکیبی از اسانس گل رز، زنبق، یاس و اسطوخودوس هستند.

پیش از خرید هر عطری باید این نکات را بدانید!

شرقی‌ها را دوست دارید؟ نت‌های شرقی از ادویه‌هایی مانند دارچین، وانیل، میخک و… می‌آیند و عطری گرم و ماندگار ایجاد می‌کنند.

مرد پسند هستید؟ نت‌های چوبی عمدتاً مورد علاقه و انتخاب مردان و یا زنانی هستند، که عطر مردانه را دوست دارند. این نت‌ها از چوب صندل، چوب سدر، بلوط و نعناع هندی ساخته می‌شوند.

عطر را اسیر خودتان کنید

درست است که بیان شد زمان ماندگاری عطر و ادکلن اصل به ساختار آن وابسته است اما روش استفاده همی تواند در این منحنی تغییراتی بدهد. موارد زیر را بخوانید:

* بلافاصله بعد از حمام، عطر را اسپری کنید، زیرا بدن شما با منافذ باز و پوست گرم خود عطر را جذب می‌کند.

* ناحیه معطر را مالش دهید تا عطر پس از چند ساعت واکنش نشان دهد.

پیش از خرید هر عطری باید این نکات را بدانید!

* ماندگاری عطر در نقاط نبض مانند مچ دست، ناف و استخوان ترقوه بیشتر است.

*دور از گرمای شدید و نور مستقیم خورشید آن را قرار دهید.

https://franceshop.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

قیمت عطر تند صورت کلاسیک اورجینال

به طور کلی عطرها را می توان به پنج دسته اصلی پرفیوم، ادکلن گرم، ادوتویلت، اوفرش، ادوپرفیوم و حتی پارفوم خالص طبقه بندی کرد که این دسته بندی بر اساس میزان و درصد عطرمایه روغنی که در ساختار آنها وجود دارد می باشد که در این لیست پرفیوم بیشترین درصد و اوفرش کمترین درصد را دارد در ادامه به ویژگی این دو گروه عطر می پردازیم.

 

برای محبوب شدن و در یاد ماندن کیفیت مطلوب کافیست و عطر تند کاشان از محبوب ترین خوشبو کننده هایی است که به خاطر داشتن کیفیت بالا خیلی مورد توجه قرار گرفته است و بخش اعظمی از بازار خرید عطر در اختیار این نوع است امروزه انتخاب یک عطر مناسب برای خیلی از افراد به مسئله خیلی مهمی تبدیل شده است که خوشبختانه نمونه های باکیفیت زیادی که در بازار وجود دارد کمک می کند که همه موفق به خرید عطر مناسب و مد نظر خود شوند.

به همان نسبتی که شما می کوشید خاص ترین نوع عطر را از نوع خوشبو بودن و ماندگاری فراوان تهیه کنید باید با طریقه استفاده از آن هم آشنایی داشته باشد تا بوی فوق العاده آن همیشه در فضا پخش گردد و تغییری در بوی آن ایجاد نشود.

در این خصوص به شما توصیه می کنیم که هیچگاه این عطر مردانه تلخ را در قسمتی از لباس که در معرض مستقیم عرق بدن قرار دارد مانند زیر بغل استفاده نکنید چرا که این کار نه تنها شما را خوشبو نمی کند بلکه باعث ایجاد بوی خیلی بدی هم می شود، قیمت عطر تند به نسبت دیگر عطرها بالا تر می باشد.

بهترین جایی از بدن که مناسب برای عطر هستند مربوط به قسمت نبض دست و گردن و پشت گوش می باشد همچنین می توان بر روی سینه و بازو نیز از عطر استفاده کرد عطر زدن برای هر زمانی خوب و مناسب است و نباید استفاده از آن را محدود به زمان حضور در مجالس و محیط کار دانست چرا که خوشبو بودن در هر زمانی نیاز است.

عطر تند مردانه اصل

بهتر است بدانید اسانس عطرهای تند معمولا از ادویه های تند مثل فلفل قرمز، دارچین، زنجبیل و غیره و ریشه درختها تهیه شده اند که همانطور که از نام این عطرها پیداست آنها دارای طعم تند و تیزی هستند و به نسبت ماندگاری خوبی دارند، عطرهای تند در رایحه های مردانه و زنانه در بازار تولید و عرضه می شوند.

البته می توان گفت که آقایان بیشتر طرفدار این نوع عطرها هستند و خانمها بیشتر عطرهایی با رایحه های ملایمتر را می پسندند، افرادی که عطرهای با رایحه تند را استفاده می کنند معمولا دارای روحیه قوی و شخصیت با نفوذی می باشند.

الکلها در صنعت عطرسازی کاربرد زیادی دارند که معمولا از آنها برای رقیق شدن و انتشار بو استفاده می کنند، نکته دیگر در ارتباط با اسانس عطرها می باشد که از آنها برای معطر و خوشبو کردن عطرها استفاده می شود میزان و درصد اسانسی که در عطر تند صورت موجود می باشد با ماندگاری بوی آن ارتباط مستقیمی دارد که هرچه میزان اسانس بیشتر باشد اثر طولانی تری دارد.

به طور کلی عطرها را می توان به پنج دسته اصلی پرفیوم، ادکلن گرم، ادوتویلت، اوفرش، ادوپرفیوم طبقه بندی کرد که این دسته بندی بر اساس میزان و درصد عطرمایه روغنی که در ساختار آنها وجود دارد می باشد که در این لیست پرفیوم بیشترین درصد و اوفرش کمترین درصد را دارد در ادامه به ویژگی این دو گروه عطر می پردازیم.

عطر تند خوشبو

یکی از عطرهایی که امروزه در بین آقایان و بانوان بسیار پر طرفدار است، انواع عطرتند خوشبو می باشد، که با رایحه های مختلف در بازار عرضه می گردد و زمانی که برای خرید انواع عطر تند و خوشبو به فروشگاه های مختلف مراجعه می کنید، افرادی که در این مراکز فعالیت دارند می توانند برای خرید آسان به خوبی شما را راهنمایی کنند، هرچند که خرید و انتخاب عطر زنانه کار بسیار سختی بوده و ممکن است با شنیدن رایحه مختلف عطرهای گوناگون دیگر نمی توانید تفاوت بین آنها را تشخیص دهید.

فروشندگان عطر مقداری قهوه کاملا اصل و خالص را در اختیار متقاضیان قرار داده تا بتوانند با بوییدن آن رایحه عطرهای قبلی را فراموش کنند.

باید بدانید که عطر تند کلاسیک خوش بو در شمار محصولات پرطرفدار و پرفروش قرار می‌ گیرد، اما همواره باید بدانید که این عطرها ماندگاری کوتاه مدت و البته بوی بسیار تند و محسوسی دارند.

ماندگاری این عطرها معمولا به چند ساعت محدود می‌ شود که برای بسیاری از افراد این عطر مناسب تر خواهد بود، کسانی در این زمینه فعالیت دارند پیشنهاد می‌ دهند که آقایان از عطرهای تند و خوشبو استفاده کنند، زیرا علاوه بر جذابیت بالا، عطر آنها بسیار خوب و ماندگار هستند و البته بوی آنها بر روی البسه کهنه نمی شود و نهایتا ظرف ۱۲ ساعت اثر آن از روی پیراهن و انواع پوشاک می پرد.

https://franceshop.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

معروف ترین ادکلنهای مردانه با بوهای اعجاب انگیز

حس بویایی یکی از قوی‌ترین حس‌های ماست و با تقریبی 150000 برابری، از حس بینایی قوی‌تر است و می‌تواند یک تریلیون بوی منحصر به فرد را از هم تشخیص دهد. حس بویایی به سبب قدرت ماورایی و اعجب انگیز خود، گاهی اوقات مغز عاطفی نیز نامیده میشود. همین یک نکته کافی است که تاکید کنیم انتخاب یک عطر مناسب برای موقعیت مناسب، چقدر می‌تواند در ایجاد ارتباط عمیق عاطفی مهم باشد.

عطرهای مردانه با بوی اعجاب انگیز

رایحه عطری که استفاده می‌کنیم بخش نامرئی وجود ما را تشکیل می دهد و تاثیر بسیار قدرتمندی بر دید افراد نسبت به ما می‌گذارد. استفاده از عطر و رایحه‌ای که بتواند بیانگر شخصیت و روحیات درونی ما باشد، نه تنها جذابیت‌مان را افزایش می‌دهد، بلکه ما را در خاطر دیگران برای همیشه ماندگار می‌کند. به یاد داشته باشید که داشتن عطر منحصر به فرد و جذاب، علاوه بر اینکه معرف شخصیت شماست، اعتماد به نفس و قدرت بسیاری نیز به وجودتان می‌بخشد.

در این بخش با 5  عطر معروف مردانه بیشتر آشنا می‌شویم؛ این عطرها آنقدر خوشبو و جذاب هستند که کمتر کسی در دنیا می تواند علاقه ای به آنها نداشته باشد یا به سادگی از بین لیست انتخاب هایش آن ها را حذف کند و خط بزند. در نظر داشته باشید که این عطرهای معروف مردانه گزینه های بسیار مناسبی برای هدیه نیز هستند.

  • ادو پرفیوم مردانه لیتون پرفیوم دو مارلی

لیتون دو مارلی، معجزه‌ای برآمده از هم آمیزی جادوی رایحه شرق و شکوه دنیای غرب است. لیتون یکی از پرطرفدارترین تولیدات کمپانی فرانسوی دو مارلی است که در سال 2016 تولید و به دوستداران برند دومارلی عرضه شد.

ایده تاسیس برند عطر و ادکلن سوپر لاکچری دو مارلی، از دوران لویی پانزدهم الهام گرفته شده است. اشتیاق لویی پانزدهم به رایحه‌های مسحور کننده در همه دنیا شناخته شده بود؛ او تمایل بسیاری به عطرهای عجیب و غریب  ترکیب شده با نت‌های قوی داشت. برند دو مارلی در تمام جزئیات طراحی محصولات خود، بخشی از تاریخ باشکوه فرانسه را جای داده است.

در طراحی ادوپرفیوم سلطنتی لیتون، از فضای باغ‌های رویال کاخ ورسای الهام گرفته شده است و شکوه غیر قابل توصیف این فضا را می‌توان در تک تک جزئیات طراحی این عطر احساس کرد. شیشه عطر لیتون کاملا مات است و به رنگ شکوهمند و بی‌نظیر «آبی شب» است. طراحی و رنگ شیک و منحصر به فرد این بطری در نگاه اول چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. روی بطری عطر نقش برجسته دو اسب به چشم می‌خورد که نمادی اصیل و به جا مانده از قرن 18 فرانسه است و به عنوان لوگوی برند دو مارلی شناخته می‌شود.

عطر لیتون با نت‌های غنی و بی‌نظیر خود می‌تواند ما را در شب‌های عطرآگین باغ‌های کاخ ورسای در قرن 18 غرق کند! لیتون رایحه‌ای شرقی گلی و اغوا کننده دارد و در همان نت ابتدایی، با عطر پرشور و تند ترنج، قلب شما را به تپش می‌اندازد.
در ادامه رایحه لطیف اسطوخودوس و سیب با ترنج ترکیب می‌شوند و عطری تازه و جذاب را برایتان به ارمغان می‌آورند.

پس از گذشت چند دقیقه به نت قلبی و میانی لیتون می‌رسیم. این نت آمیزه‌ای از عطر گل بنفشه و یاس را در خود جا داده که با عطر سبز شمعدانی ترکیب می‌شوند و رایحه‌ای شیک و مردانه را رقم می‌زنند.

در آخر با رسیدن به نت پایه، شدت ماندگاری این ادوپرفیوم توسط عطر شرقی کهربا تقویت می‌شود و عطر فلفل صورتی با ظرافتی کم نظیر روحتان را به وجد می‌آورد. عطر متمایز و اعتیاد آور لیتون در نت پایه، بیشتر توسط رایحه مخمل‌گون وانیل و چوب‌های معطر گرانبها و طبیعی منتقل می‌شود و در نهایت با عطر قهوه کاراملی، به تکامل خاص و جذاب خود می‌رسد.

بهترین زمان برای استفاده از این عطر معروف مردانه، بازه زمانی صبح تا عصر است؛ به خصوص در ماه‌های سرد و زمستانی پاییز و زمستان. لیتون به لطف رایحه اعتیادآور و جذابیت بی‌نظیرش، عطری به یاد ماندنی است که از یاد بردن آن تقریبا غیر ممکن است. این عطر برای آقایانی است که به دنبال رایحه‌ای هیجان انگیز هستند و می‌خواهند ظرافتی فریبنده را از خود به جا بگذارند.

  • ادو پرفیوم اوپوس 5 آمواژ

آمواژ اپوس V عطری گلی شرقی از برند مجلل و لاکچری آمواژ است. این برند به صورت مستقل در لندن فعالیت می‌کند و برای تولید محصول و ترکیب رایحه‌های شگفت انگیزش از میراث غنی و باستانی زادگاهش یعنی کشور سلطنتی عمان الهام گرفته است.

اوپوس V بخشی از مجموعه سوپر لوکس برند آمواج است که در سال 2011 به بازار عرضه شد. این عطر متعلق به مجموعه «کتابخانه» آمواج می باشد که ده عطر منحصر به فرد و بی‌نظیر را در خود جای داده است. هر کدام از عطرهای این مجموعه باشکوه، الهام گرفته از خاطرات و نقاط عطف زندگی انسان‌ها هستند و به صورت توامان اصالت، یکپارچگی و هنر را تجلیل می‌کنند. عطرهای این مجموعه با نشان اعداد یونانی از I تا X شماره گذاری شده‌اند.

هر کدام از عطرهای این کالکشن را می‌توان به عنوان اثر هنری کاملی در نظر گرفت و این در حالی است که آنها با قرارگیری در کنار یکدیگر بخشی از شاهکار دنیای عطر را تکمیل می‌کنند. عطرهای کالکشن کتابخانه همه طبقه بندی‌های مرسوم را انکار می‌کنند و با عبور از مرزهای جنسیتی و کلیشه‌ای، به پوشانندگان خود این اجازه را می‌دهند تا داستان منحصر به فرد زندگی‌شان را بنویسند. عطرهای کالکشن کتابخانه را می‌توان ادای احترام شاعرانه و کم نظیری به هنر زندگی دانست.

تمامی عطرهای کالکشن کتابخانه، با بسته بندی و طراحی بطری مجلل و شکوهمندشان خودنمایی می‌کنند. بطری جذاب اوپوس V رنگ ماتی دارد و طراحی ظریف، با شکوه و لاکچری آن همچون خورشید تابانی در میانه صحرا می‌درخشد. بطری عطر در جعبه‌‌ای خاص و شیک به رنگ سفید قرار می‌گیرد که طراحی کاملا مینیمال دارد و با پیچیده شدن در مهر و موم برجسته و زیبایی بسته بندی می‌شود.

اوپوس V عطر زیبا و هنرمندانه است که از عمق رویاهای بشر نشات گرفته و ترکیب رایحه‌های آن از تکه تکه شدن زندگی مدرن و نحوه انتشار دانش در اینترنت الهام گرفته شده است. این شاهکار فوق‌العاده و جذاب با ماهیت نئوکلاسیک خود به عمق ذهن و روح شما نفوذ می‌کند

عطر درهم پیچیده ریشه زنبق و رام در نت ابتدایی این عطر، رایحه‌ای منحصر به فرد و خاص را به مشامتان هدیه می‌کند. در قلب این عطر رایحه‌های گلی متشکل از رز، یاس و زنبق با هم ترکیب می‌شوند و شما را به رویایی عمیق فرو می‌برند.

در نت پایه اوپوس V شاهد ترکیبی مخملی و پودری از دنیای شرق هستیم. عطر چوبی و قدرتمند آگار وود و سیوت با آکوردهای چوب خشک ترکیب شده‌اند و روحتان را در رایحه‌ای اصیل و شرقی غرق می‌کنند. این عطرها در کنار لطافت خاصی که با خود به همراه دارند، اعتماد به نفس و قدرت غرورآمیزی را نیز به شما هدیه می‌دهد.

اگر از طرفداران رایحه گلی شرقی هستید، این ادوپرفیوم خاص می‌تواند قلب‌تان را به دست آورد. به جرات می‌توان گفت همه کسانی که می‌توانند کیفیت، اصالت و هنر واقعی را در هر مرحله از ساخت عطر بشناسند، از اپوس V قدردانی می‌کنند. این عطر می‌تواند به تنهایی تجسم تمام رویاهای ذهنی شما باشد.

استفاده از اوپوس V برای استفاده در روز و شب مناسب است و می‌تواند در تمام طول سال با جذابیتی خارق‌العاده همراهتان باشد. این عطر با رایحه سبک و رویایی خود، جاودانگی و شکوه را برایتان به ارمغان می‌آورد .عطر منحصر به فرد و فریبنده اوپوس V به شما کمک می‌کند تا همیشه متمایز و البته بسیار خاص باقی بمانید.

  • پرفیوم اکسترکت نین شار ژول ا مد

نین شار پرفیومی فوق‌العاده ‌است که در سال 2015 توسط کمپانی عطر و ادکلن ژول مد تولید و روانه بازار شد.

رایحه شرقی چوبی عطر نین شار روح شما را به سفری هیجان انگیز به مقصد بابل باستان دعوت می‌کند. بابل و باغ‌های معلقی که هم اکنون به یکی از عجایب هفتگانه دنیا تبدیل شده است.
قدرت الهام بخشی بابیلون، در تک تک جزئیات این عطر خارق‌العاده نقش بسته است و شما را به تحسین این شگفتی وا می‌دارد. نام این عطر برگرفته از الهه سومری سبزی و گیاهان یعنی نین شار است؛ افسانه الهه نین شار مرتبط با همان باغ‌های معلق بابیلون است که توسط پادشاه نبوکد نصر دوم برای همسرش آمیتیس ساخته شده بود.

بطری عطر نین شار را می‌توان جواهری گرانبها در نظر گرفت. شکوه و ظرافت شیشه عطر نین شار، بازگو کننده تجمل و جذابیت رایحه آن است. شیشه عطر صاف و صیقل خورده است و شفافیت فوق‌العاده‌ای دارد. نام عطر در قسمت بالای شیشه و نام برند در وسط شیشه به رنگ طلایی حک شده است و در مجلل و سنگین وزن بطری همچون تاج طلایی و باشکوهی روی آن قرار می‌گیرد و جذابیت فوق‌العاده‌ای به عطر می‌بخشد.

رایحه نفس‌گیر این عطر نه تنها زیبایی بابل باستان را در وجود خود جا داده، بلکه عطری از داستان‌های جنگ و فتح را نیز در روح خود نهان کرده است. بنابراین باعث تعجب نیست که نین شار عطری متشکل از رایحه‌های متضاد و متناقض باشد، به گونه‌ای که هر لحظه بتواند بیش از پیش شما را شگفت زده کند.

این عطر چند وجهی و فوق‌العاده بر پایه خاص‌ترین و ناب‌ترین اسانس گل رز ترکی ساخته شده است که با ظرافت ، قدرتمند و لطافت خود شما را شگفت زده می‌کند. در طراحی رایحه‌های این عطر، نت‌های آرامبخش و پودری با آکوردی قدرتمند از نت‌های چوبی، بالزامیک و سبز ترکیب می‌شوند و به طرز شگفت انگیزی کل گیاه، از برگ تا ریشه را دوباره تفسیر می‌کنند.

هنگام استشمام عطر نین شار، با اولین تنفس تداخل شاعرانه عطر ترنج تازه و رایحه اغواگر شراب گل رز را استشمام می‌کنید که در آغوش جادویی عطر داوانا پیچیده شده‌اند. در دل این پرفیوم رایحه گل رز ترکی بر ترکیب عطر غالب است و در لایه‌های بعدی این نت می‌توان آکورد گلی و معطر یاس مصری و نعناع هندی را به خوبی تشخیص داد و استشمام کرد.

در نت پایه نین شار، به ترکیبی گرم و شرقی می‌رسیم که رایحه مخملی وانیل بوربون را می‌توان نقطه عطف طراحی آن به حساب آورد. عطر لطیف و شیرین وانیل پل واسطی برای اتصال رایحه تند و شرقی عود و بخور با عطر گیرای بنزوئین است. در نت پایه  نهایتا رایحه اصیل و شرقی سدر ویرجینیا را استشمام می‌کنید که با قدرت خود نمایی می‌کند.

عطر گرم و شیرین نین شار، این پرفیوم را به گزینه مناسبی برای استفاده در روزهای سرد فصل پاییز و زمستان تبدیل می‌کند. اگر به دنبال داشتن عطری هستید که شما را از دیگران متمایز کند و بتوانید از آن به عنوان امضا شخصی خود استفاده کنید، نین شار یکی از گزینه‌های فوق‌العاده برای شماست. قدرت ماندگاری و سیلاژ خارق‌العاده این رایحه بی نظیر، شما را در یادها و خاطرات ماندگار می‌کند.

  • ادو تویلت مردانه اینویکتوس پاکو رابان

اینویکتوس محصولی متفاوت و منحصر از برند اسپانیایی پاکو رابان است که در سال 2013 به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است و امروزه جز 10 عطر معروف مردانه در دنیاست. این عطر توصیف کننده مردی است قدرتمند و شکست ناپذیر که از سوی خدایان باستان به چالش کشیده شده و همیشه با خود بوی پیروزی را به همراه دارد. اینویکتوس را در توصیفی کوتاه، می‌توان جوهر پیروزی و مردانگی در نظر گرفت.

خلاقیت و نوآوری برند رابان علاوه بر ترکیب رایحه، در طراحی شیشه اینویکتوس نیز خودنمایی می‌کند؛ بطری عطر با نمایی به شکل جام قهرمانی طراحی شده است. بدنه منحصر به فرد این عطر کاملا شیشه‌ای است و ظرافت و شفافیت خاصی دارد.
درب بطری از جنس فلزی نقره فام است و همچون کلاهی که نماد پیروزی است روی بطری عطر جا می‌گیرد. مایع آبی رنگ اینویکتوس هارمونی بسیار جذابی با طراحی ترکیبی شیشه و فلز بطری این عطر به وجود می‌آورد.

رایحه‌های برآمده از این عطر همچون مبارزه‌ای مهیج و تن به تن است که وجودتان را پر از شور و انرژی می‌کند. اینویکتوس نمادی از تقابل دو نیروی متضاد است که روحیه جنگندگی و عطر پیروزی را با خود حمل می‌کند. اینویکتوس علاوه بر اینکه حسی مدرن و متفاوت را نسبت به توصیف مردانگی خلق می‌کند، در تک تک اجزای خود، عظمت و روحیه مردانه را به تصویر می‌کشد.

این ادوتویلت با آمیزه‌ی چوبی دریایی، رایحه خنک و تندی را به مشام‌تان هدیه می‌کند. ترکیب رایحه معرکه این عطر توسط چهار عطار معروف الیویر پولجه، دومنیک روپن، آن فیلیپو و ورونیک نایبرگ طراحی شده است.

نت ابتدایی این عطر با آکوردهای خنک و دریایی آغاز می‌شود و در حالی که با عطر ملایم و مرکباتی گریپ فروت و ماندارین مدیترانه‌ای مشامتان را می‌نوازد، روحتان را به رویای نوازش باد و موج دریاها دعوت می‌کند. قلب اینویکتوس رایحه‌ای بسیار ملایم از خانواده گلی و سبز را در خود جای داده است؛ عطر گل یاس و برگ‌های سبز گیاهان، طراوت و تازگی شگرفی را با خود به همراه می‌آورند.

در انتها با رسیدن به نت پایه رایحه‌های تند و گیرا شروع به خود نمایی می‌کنند و وجودتان را سرشار از حس قدرت و اعتماد به نفس می‌نمایند. در این نت درهم پیچیدگی رایحه شرقی کهربا و نعناع هندی به قدرت این عطر می‌افزایند و ماندگاری و شدت بوی آن را به شکل چشمگیری افزایش می‌دهند. در ادامه آکوردهای چوبی و سبز از خزه درخت بلوط و چوب گایاک به این نت اضافه می‌شوند و با خود حسی از جاودانگی  طراوت را به همراه می‌آورند.

رایحه قدرتمند و خنک اینویکتوس، آن را به عطری اسپورت و انرژیک تبدیل می‌کند که سمبلی از قدرت است. این ادوتویلت انتخاب هوشمندانه‌ای برای روزهای گرم فصل تابستان است و به خوبی در طول روز انرژی شما را حفظ می‌کند.
همچنین اگر ورزشکار هستید یا فعالیت ورزشی خاصی را دنبال می‌کنید، خوب است بدانید که این ادوتویلت منحصرا برای شما طراحی شده است. با استفاده از این ادوتویلت در هر لحظه از روز، می توانید عطر پیروزی و موفقیت را با خودتان حمل کنید.

  • ادوپرفیوم سیلور مانتین واتر کرید

برند کرید، سلطان عطرها و عطر پادشاهان است. این برند بیش از 250 سال است که عطرهای خارق‌العاده‌ای را برای خانواده سلطنتی و دیگر مشتریان، با طراحی و ترکیبی نفیس خلق می‌کند. عطرهای کرید، هرکدام به تنهایی، زیبایی جاودانه و رویکرد مدرن و منحصری دارند.

سیلور مانتین  یکی از باشکوه‌ترین محصولات این کمپانی است که در سال 1995 معرفی شد. سیلور مانتین، نمادی از قله‌های پوشیده از برف آلپ، چشمه‌های جوشان و طبیعت لجام گسیخته رشته کوه‌های آلپ بوده است. ادوپرفیوم مردانه سیلور مانتین، سمبل تمام عیاری از مردانگی، اصالت و اراده است و این عطر با الهام از انسان مدرنی که انرژی خود را از طبیعت می‌گیرد طراحی و تولید شده است.

بطری عطر، رنگ سفید یخی و جذابی دارد و بطری فلزی و نقره‌ای رنگ آن، همچون تاجی روی سر عطر سیلور مانتین خودنمایی می‌کند. طراحی بطری به گونه‌ای است که کوه‌های بلند و برافراشته آلپ با قله‌های پوشیده از برف و چشمه‌های نقره‌فام و کوهستانی آنها را تداعی می‌کند.

ترکیب خارق‌العاده این عطر توسط دو عطار مشهور پیر بوردون و اولیویه کرید طراحی شده است.

نت ابتدایی این عطر با رایحه مرکباتی و پرانرژی آغاز می‌شود؛ عطر تلخ و شگفت انگیز ترنج و نارنگی آبدار در نت ابتدایی شما را به وجد می‌آورد. با رسیدن به نت میانی، در قلب این عطر شاهد ترکیبی از رایحه سبز و میوه‌ای هستیم و تسلط رایحه انگور فرنگی سیاه و عطر لطیف چای سبز روحتان را جلا  می‌دهد.
سرانجام با رسیدن به نت پایه این ادو پرفیوم، عطر مست کننده مشک و گالبانوم شما را شگفت زده خواهد کرد. نت‌های اغوا کننده چوب صندل گرم با رایحه بی نظیر پپتید گرین ترکیب می‌شود و عطری رویاگونه را خلق می‌کنند.

رایحه گرم این عطر تضاد منحصر به فردی از تلخی و شیرینی را در قلب خود جای داده است. سیلور مانتین قدرت پخش بو و ماندگاری عالی دارد و سیلاژ بسیار خوبی نیز ارائه می‌دهد. بنابراین می‌تواند گزینه عالی  برای گذراندن روزهای سرد فصل پاییز و زمستان شما باشد. ترکیب معطر و جذاب این ادوپرفیوم هر روز به شما انرژی می‌دهد و فرقی نمی‌کند که جلسه مهم و رسمی داشته باشید، یا یک روز طولانی در محل کار یا حتی پیاده روی کوتاه و دیداری دوستانه، سیلور مانتین در هر شرایطی می‌تواند انتخابی شایسته برای شما باشد.

خرید عطر اصل فرانسه ارزان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

معرفی بهترین عطرهای برند با رایحه میوه

در دنیای شگفت انگیز و اسرارآمیز عطرها، بهترین عطرهای زنانه از رایحه‌های میوه‌ای مشتق شده‌اند. استفاده از رایحه مشتق شده از میوه‌ به ویژه در دسته بندی گل‌ها و شکوفه‌های میوه‌ای در دهه 2000 به اوج محبوبیت خود رسیدند. داشتن عطری با بوی میوه و استشمام رقص این رایحه شیرین و دل انگیز در نت‌های مختلف آن، همیشه و در هر مناسبتی مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ خصوصا در فصل های گرم بهار و تابستان.

رایحه‌های میوه‌ای را بشناسید

تولید عطر با رایحه میوه، از اواسط دهه 1990 بر اساس سلیقه و نیاز مخاطبان نسل جدید بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفت. ترکیبات این گروه از رایحه، با طراوت، سبک و مطبوع با آمیزه‌ای از عطر شیرین و رنگ‌های متنوع هستند. استفاده از طیف عطرهای گلی میوه‌ای در دنیای عطرسازی به طور مداوم در حال گسترش است. 

رایحه‌های میوه‌ای معمولا در نت‌های بالایی (نت ابتدایی و میانی) عطرها استفاده می شوند. این نت‌ها معمولا عطر میوه‌های شیرین و رسیده غیر مرکباتی مانند: هلو، تمشک، انگور فرنگی سیاه و انبه را در بطن خود جای می‌دهند. به کار بردن نت‌های میوه‌ای در عطرها، طی سالیان گذشته مورد استقبال چشمگیر قرار گرفته است و این رایحه خاص و جذاب به صورت گسترده‌ای در تولید عطرهای زنانه و مردانه استفاده می‌شود و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. وجود رایحه میوه‌ای، بافتی ظریف از احساس طراوت و شادابی در عطرها ایجاد می‌کند.

هر چند جداسازی طبیعی رایحه‌های میوه‌ای و مرکباتی کار بسیار دشوار و معمولا غیر ممکنی است اما شرکت های بزرگ عطرسازی، با شناسایی ترکیبات شیمیایی این رایحه‌ها اقدام به جداسازی عصاره آلدهیدی آنها به روش تقطیر، انباشتگی و یا روش‌های دستگاهی می‌کنند.

اشتباهی که بسیاری از افراد در تشخیص رایحه میوه‌ای مرتکب می‌شوند، برشمردن رایحه‌های مرکباتی در دسته رایحه‌های میوه‌ای است. رایحه‌های مرکباتی معمولا عطری ترش و تازه دارند و دسته جداگانه‌ و محبوبی در میان رایحه‌های عطر به خود اختصاص می‌دهند. 

عطرهای دم کرده زغال اخته

رایحه عریان زغال اخته، عطر ترش و شیرین توامانی به عطرها می‌بخشد. ترکیب این میوه با گل رز بیش از همه مورد استقبال قرار می‌گیرد؛  خلق رایحه‌ای رمانتیک با ظرافت‌های صورتی ملایم به دست آمده از گلبرگ‌های رز صورتی. رایحه زغال اخته را می‌توان در تمام مدتی که عطری با نت حاوی آن استفاده می‌کنید، استشمام نمایید. هم آمیزی زغال اخته با رایحه‌های شکوفه گیلاس، گلبرگ‌های رز و هورتنسیا ترکیبی رویاگونه را در صنعت عطرسازی خلق می‌کند.

عطر تقطیر شده سیب

عطر سیب رایحه شیرین و پرطراوت به ترکیب ادکلن‌ها می‌بخشد. وجود این رایحه خاص در عطر بیشتر برای بچه‌ها مناسب است. البته که بزرگسالان می‌توانند آن را به صورت روزانه و یا برای شرکت در دورهمی‌های دوستانه و غیر رسمی استفاده کنند.

عطرهای مشتق از بلک بری

عطرهایی که این رایحه شگفت انگیز را در بطن خود جای می‌دهند معمولا ماندگار می‌شوند. بلک بری عطر سنگین و فوق‌العاده‌ای دارد و عطری مناسب برای قرارهای رسمی و مهمانی‌های مجلل را خلق می‌کند.

عطر انباشته شده انبه

انبه به عنوان پادشاه میوه‌ها شناخته می‌شود و سلطان نت‌ها و رایحه‌های میوه‌ا‌ی نیز هست. عطر انبه می‌تواند برجسته‌ترین رایحه موجود در ادکلن‌ها باشد. جوهره تند چنین عطرهایی معمولا مناسب بزرگسالان است و برای محافل رسمی و مهمانی‌های مجلل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عطرهای دم کرده کدو تنبل

رایحه‌های مشتق شده از کدو تنبل در زیر مجموعه خود تنوع بسیار بالایی دارد. گیاه کدو تنبل شامل خربزه، هندوانه، خیار، کدو حلوایی، لاگناریا، لوفا، پتیپان و اعضای شگفت انگیز خوشمزه و خوشبوی دیگری می‌شود. این رایحه به طور کلی بیشترین کاربرد را در صنعت عطرسازی دارد. وجود این رایحه در نت‌های مختلف، عطری گرم و دوستانه به وجود می‌آورد و انتخاب ایده‌آلی برای حرفه‌ای‌هاست.

نحوه استفاده از عطرهای میوه‌ای برای موقعیت‌های مختلف 

شخصیت شناسی

افرادی که ادکلن‌هایی با نت‌ پایه میوه‌ای انتخاب می‌کنند معمولا خوش قلب و خوش‌بین هستند. آنها این نگرش خوشبینانه و مهربانی بی‌نهایت‌شان را در اطراف خود پخش می‌کنند. معنای واقعی این رایحه در شخصیت فوق‌العاده این افراد بیان می‌شود.

مناسبت‌ها

عطرهای میوه‌ای مانند نسیمی رویایی و خنک هستند. این عطرها اکثرا با رایحه شیرین و دل‌انگیز سیب، هلو، انبه و سایر میوه‌های آبدار که اغلب با گلها ترکیب می‌شوند، رایحه‌ای جذاب ایجاد می‌کنند. استفاده از این عطرها، در صورتی که در مصرف آنها زیاده روی نکنید، برای اولین قرار ملاقات، قرارهای رسمی و مهمانی‌های دوستانه مناسب هستند.

فصل مناسب

عطرهای میوه‌ای به دلایل مختلفی جان می‌دهند برای برای استفاده در روزهای گرم بهار و تابستان. آنها نسبت به عطرهای گلی سبکترند، بنابراین در طول روز احساس گرما و چسبندگی نمی‌کنید. همچنین با هاله خنک و پرانرژی که در اطراف شما ایجاد می‌کنند، از هجوم موج گرما و رطوبت به سمت‌تان جلوگیری می‌کنند.

لباس مناسب

رایحه‌های میوه‌ای نشان دهنده حالتی دوستانه هستند و به خوبی با لباس‌های غیر رسمی هماهنگ می‌شوند. این دست عطرها را می‌توانید با لباس‌های جین و اسپرت ست کنید تا ظاهری معمولی و خوشبو داشته باشید. عطرهای میوه‌ای با رایحه مشک نیز برای همراهی با لباس‌ها شب، کت و شلوار و مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب هستند.

معرفی بهترین عطرها با رایحه میوه‌ای

جی تی سی 400، ادوپرفیومی مجلل و لوکس از برند ایتالیایی زرجوف است، که در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر با کنار زدن کلیشه‌های جنسیتی، ترکیبی خارق‌العاده و مناسب برای آقایان و خانم‌ها به وجود آورده است. این عطر بسیار لوکس، به صورت ادوپرفیوم تولید شده و ماندگاری بسیار بالایی  دارد. کامانداندته به سبب وجود نت‌های میوه‌ای و مرکباتی، پخش بو و سیلاژ فوق العاده ای  را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد.

اولین پاف از این ادوپرفیوم شما را شگفت زده می‌کند! نت ابتدایی جی تی سی ترکیب رایحه‌ای میوه‌ای مرکباتی دارد. در این نت درهم پیچیدگی جذابی از عطر تند، تازه و ترش لیمو و ترنج به چشم می‌خورد. قرارگیری عطر میوه‌ای ماندارین مدیترانه‌ای و رایحه شیرین و دل‌انگیز عسل در این نت، شما را به عالم رویا دعوت می‌نماید.

با فرا رسیدن ترکیب اعجاب انگیز نت میانی، روح شما به پرواز درمی‌آید. در نت میانی، ترکیب رایحه گلی شامل عطر شیرین و رومنس‌گونه گل رز است که با گل یلانگ همراهی فوق‌العاده‌ای رقم می‌زند. در ادامه عطر بهاری و نشاط بخش شکوفه‌های پرتقال را استشمام می‌کنید که شما را به دشتی از گل‌های تنباکوی سفید هدایت می‌نماید. نت پایانی این عطر، سمفونی ترکیبی و فوق‌العاده‌ای از رایحه‌های سبز و شرقی است. عطری اصیل و بی‌همتا که روح شما را از درون شکوفا می‌کند. رایحه تند و ادویه‌ای نعناع هندی جسارت و بی‌باکی را در وجودتان بیدار می‌کند و اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای را به شما هدیه می‌دهد.
در ادامه ترکیبات نت پایه، عطر سبز خس خس، جوانه امید و رویا را در روح‌تان بیدار می‌کند. اما معجزه اصلی این نت، ترکیب رایحه شرقی آن است؛ عطر گرم، شیرین و خوشایند وانیل، همچون حریری از رویا شما را به آغوش می‌کشد و رایحه گس و تند سدر اما، قدرتی ماورایی و بی‌نهایت را به وجودتان تزریق می‌کند.

این ادوپرفیوم طبع معتدل و جذابی دارد. بنابراین می‌توانید بدون محدودیت، در هر یک از روزهای سال از این عطر سوپر لوکس استفاده کنید. رایحه اصیل و سنگین این ادوپرفیوم، آن را به انتخابی مناسب برای مراسم‌های رسمی و مهمانی‌های شبانه تبدیل می‌کند. زرجوف جی تی سی 400 شما را به درخشان‌ترین و خاص ترین عضو محافل تبدیل می‌کند.

گریپ پیرلز عطری فوق‌العاده و جذاب از کمپانی هاوس آو عود است. عطری لوکس که در سال 2016 توسط این کمپانی تولید و به بازار جهانی عطر و ادکلن ارائه شد. این عطر رایحه مناسبی برای استفاده خانم‌ها و آقایان دارد و مرزهای جنسیتی را از میان برداشته است.

در اولین نگاه به گریپ پیرلز، بطری لوکس و جذاب آن توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. طراحی بطری‌های عطر این کمپانی کاملا منحصر به فرد و باشکوه است. عطر به شکل تخم مرغی نگاشته شده با طرح‌های آبستره است که روی پایه‌ای طلایی رنگ قرار گرفته‌اند. نقوش اسلیمی معماری عربی روی پایه طلایی رنگ این عطر، با ظرافت بسیاری حکاکی شده و نام برند آن نیز در قسمت پایین این پایه طلایی رنگ درج شده است.

گریپ پیرلز یکی از 5 عطر مجموعه Klem Garden این مجموعه عطر با هدف درهم آمیزی عطر گرم و شیرین دنیای شرق، با رایحه‌های میوه‌ای برآمده از دل طبیعت طراحی و تولید شده است.

نت ابتدایی این ادوپرفیوم ترکیبی از رایحه‌های میوه‌ای گلی است و باشکوه هرچه بیشتر روحتان را به آغوش می‌کشد. در این نت رایحه خنک و پرطراوت بلوبری یخ زده، با قرارگیری در کنار عطر گرم و شیرین دسته گل‌های مخملی، عطری از بهشت را با خود به همراه می‌آورند.

نت میانی این عطر لوکس، ترکیبی ناب و شگفت انگیز از رایحه‌های گلی میوه‌ای را در خود جای داده است. رایحه رمانتیک و جذاب گل رز، در کنار میوه آبدار و شیرین انگور، احساسی اغواگر و مغناطیسی را در روحتان به وجود می‌آورد.
اوج جذابیت ترکیب رایحه این نت، هنگامی آشکار می‌شود که رایحه سبز برگ انگور را در کنار عطر گس و گرم قهوه احساس می‌کنید؛ به گونه‌ای که از یاد بردن ترکیب خاص این عطر را، به امری غیر ممکن و محال تبدیل می‌نماید.

فرش قرمز این اپرای مجلل، در نت پایه به درخششی فوق‌العاده آمیخته می‌شود. در این نت، پایه‌ای کاملا اصیل و شرقی را استشمام می‌کنید. رایحه لطیف و ابریشمی وانیل با عطر اصیل کهربا پرده‌ای از شکوه بهشت را برایتان به تصویر می‌کشد. در ادامه، عطر شیرین و روح نواز مشک سفید که ترکیبی بسیار کمیاب و خوشبو است، با عطر تند عودهای شرقی در هم تنیده شده‌اند و یادواره‌ای تاریخی از معابد باستانی دنیای شرق را با هم‌آغوشی این دو رایحه فوق‌العاده می‌توانید پیش چشمانتان تصور کنید.

این عطر آمیزه‌ای شرقی میوه‌ای است و رایحه‌ای لوکس و مجلل را به مشامتان هدیه می‌کند. بنابراین می‌تواند انتخابی جذاب برای گذراندن مهمانی‌های باشکوه یا قرارهای رسمی شما باشد. همچنین طبع گرم و شرقی گریپ پریلز، جذاب‌ترین رایحه ممکن را برای گذراندن روزهای سرد و زمستانی‌تان فراهم می‌کند. این عطر میوه ای یک  استثنا در میان عطرهای میوه ای است که  می‌توانید زمستان هم از عطر آن لذت ببرید.

عطری خارق‌العاده با گروه بویایی آروماتیک میوه‌ای که در سال 2017 توسط برند عطر و ادکلن آمریکایی نیمانی تولید شده است. بطری عطر سامسون یادواره‌ای از دنیای شرق و زیبایی‌های بی‌بدیل آن است. رنگ لاجوردی بطری این عطر، خاطرات آبگینه‌های سنتی شرقی را برایتان تداعی می‌کند. درب این بطری نیز به شکل حرف «ه» است و هنر جذاب و اصیل خوشنویسی شرقی را به نمایش می‌گذارد.

در نت ابتدایی ترکیبی خاص و فوق‌العاده از رایحه‌های میوه‌ای، مرکباتی و ادویه‌ای به مشام می‌رسد. رایحه میوه‌ای آناناس، احساس سرزندگی و طراوت را برای روح شما به ارمغان می‌آورد. هم آمیزی رایحه مرکباتی ترنج، با عطری ترش و فوق‌العاده، به همراه رایحه شیرین و ادویه‌ای هل، نت ابتدایی را به اعجازی کوچک ولی خاص تبدیل می‌کند.

در نت میانی سامسون شاهد ترکیبی اغواگر و نفس‌گیر هستیم. آمیزه‌ای از عطر رایحه‌های سبز و شرقی این نت، قلب شما را به گرمی نوازش می‌کند. وجود عطر شیرین مشک، تداعی کننده حس و حال تکه‌ای از سرزمین‌های دوردست شرقی است و درهم تنیدگی هنرمندانه رایحه‌های سبز سرو و برگ‌های بنفشه وجودتان را لبریز از طراوتی جاودان می‌نماید. نت میانی این عطر به قدری قوی و منحصر به فرد طراحی شده که در همان وهله اول لطافت فوق‌العاده آن را احساس می‌کنید.

در آخر، نوبت به نت پایه و اصلی این عطر متفاوت می‌رسد. ترکیبی شرقی ادویه‌ای، که قدرت اغواگر این عطر را بیش از پیش تقویت می‌کند. عطر تند نعناع هندی، با قرارگیری در کنار رایحه لطیف و نوازشگر وانیل، تضادی شاعرانه را خلق می‌نماید. در ادامه ترکیبات این نت، چوب صندل و کهربا به چشم می‌خورد که به اتفاق هم، عطری غنی و گیرا به وجود می‌آورند.

ترکیب رایحه میوه‌ای شرقی در این ادوپرفیوم، آن را به عطری مجلل و جذاب تبدیل کرده است. اگر برای شبی طولانی و یا قرارهای رسمی و مهمانی‌های باشکوه برنامه‌ای دارید، عطر سامسون بهترین همراه شماست. طبع این عطر خنک است و رایحه‌ای شیرین دارد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای گذراندن فصل‌های گرم بهار تابستان به شمار بیاید.

مجیک هالووین ادوتویلتی جذاب و زنانه است که در سال 2018 توسط برند اسپانیایی جسوس دل پوزو تولید و روانه بازار عطر و ادکلن شد. این عطر با غلظت اسانس ادوتویلت تولید شده و درصد الکل بالایی دارد .بنابراین قدرت پخش بو و سیلاژ خوبی ارائه می‌دهد و ماندگاری قابل قبولی نیز برایتان فراهم می‌کند.

عطر و رایحه مجیک هالووین همانطور که از نامش پیداست، جادویی خارق‌العاده است. طراحی جذاب بطری این ادوتویلت، قدرت معجزه آسای آن را در همان نگاه اول به چشمانتان القا می‌کند. بطری عطر، رنگ صورتی و ماتی دارد و روی پایه‌ای خاکستری رنگ قرار گرفته است. درب آن نیز به شکل گوی جادویی و بلورین به رنگ خاکستری، خودنمایی می‌کند.

نت ابتدایی مجیک هالووین ترکیب متفاوت و جذابی از رایحه میوه‌ای دارد و شامل عطر مدیترانه‌ای و خنک نارنگی ماندارین و رایحه ترش و باطراوت تمشک است. وجود رایحه شیرین بستنی در این نت، علاوه بر احساس رویایی که در عطر خلق می‌نماید، روحتان را با خاطراتی دور و نوستالژیک نوازش می‌کند. با رسیدن به نت میانی، ترکیبی وسوسه کننده از رایحه‌های گلی به مشام می‌رسد. ترکیب رایحه دل انگیز گل صد تومانی، یاس و فریزیا در نت میانی، شما را در جادوی این عطر غرق می‌کند.

با رسیدن به نت پایه عطر، نوبت رونمایی از رایحه‌های تشکیل دهنده پایه ماندگار آن می‌رسد. نت اصلی، ترکیب شگفت‌ انگیزی از تضاد رایحه‌های ادویه‌ای را در خود جای داده است؛ عطر شیرین و نوازشگر وانیل، در ترکیب با رایحه تند و گرم نعناع هندی عطر جذاب و عمیقی به این جادوی صورتی رنگ می‌بخشند. در آخر رایحه جذاب دانه تونکا، تعادلی خارق‌العاده را در این نت برقرار می‌کند و شما، مست رایحه به وجود آمده از این عطر جادویی خواهید شد.

طبع مجیک هالووین، معتدل است و عطر شیرین و جذابی دارد. بافت سبک و خوشایند این ادوتویلت، می‌تواند انتخاب شایسته‌ای برای گذراندن روزهای معتدل و بهاری شما باشد. استفاده از این عطر بیشتر برای قرارهای دوستانه و غیر رسمی توصیه می‌شود.

ادوتویلت لاو یورسلف در سال 2014 توسط کمپانی ایتالیایی بنتون با ارائه رایحه‌ای دلپذیر وارد دنیای شگفت انگیز عطر و ادکلن شد. این عطر ماندگاری حدود 6 ساعت در طول روز دارد و از قدرت پخش بوی مناسبی در حد 2 متر برخوردار است.

نت ابتدایی این عطر ترکیبی خنک و جذاب از رایحه‌های میوه‌ای را شامل می‌شود. در این نت، عطر شیرین و دل انگیز زردآلو و گلابی با رایحه ترش و هیجان انگیز تمشک، شما را در رویایی شیرین غرق می‌کند. فرارسیدن نت میانی با رایحه غالب گلی روحتان را نوازش می‌کند. درهم آمیزی عطر گل‌های فریزیا، یاسمن و گل سرخ در آکورد میانی شما را مدهوش عطر بی‌مانند خود می‌نمایند. در نت پایه عطر لاو یور سلف، ترکیب شرقی و قدرتمندی ارائه شده است. در رایحه ماندگار این ادو تویلت، عطر شیرین و شرقی مشک که هوای دشت‌های سرسبز شرق را با خود به همراه می‌آورد با رایحه گرم و باستانی چوب صندل ترکیب شده است. در ادامه نگین کهربایی این درهم تنیدگی، باشکوه هرچه بیشتر خودنمایی می‌کند.

این ادوتویلت بافتی سبک دارد و رایحه خنکی را ارائه می‌دهد. از این رو مناسب استفاده در صبح روزهای گرم و تابستانی شماست. همچنین در نظر گرفتن این عطر برای قرارهای غیر رسمی، محیط کار و باشگاه‌های ورزشی گزینه بسیار مناسبی است.

 

خرید عطر اصل فرانسه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah