فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۱۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

ایران رتبه اول مصرف لوازم آرایشی و عطر و ادکلن های برند فرانسوی

نایب رییس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی گفت: بررسی داده‌ها و تحقیقات میدانی نشان می‌دهد در مصرف لوازم آرایشی رتبه اول جهان را داریم. 

آقای موسی احمدزاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گفت: کشور ما در منطقه رتبه اول مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی را دارد، البته ۵ سال پیش بررسی‌ها حکایت از آن داشت که ما در مجموع مصرف یعنی هم لوازم آرایشی و هم بهداشتی در جهان هفتم و در منطقه بعد از عربستان رتبه دوم را داشتیم.

وی افزود: بنده به عنوان یک پژوهشگر فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی به این نتیجه رسیدم که مصرف عربستان به خاطر تردد زائران است و در واقع ما اکنون رتبه اول مصرف مواد آرایشی در منطقه هستیم.

 

احمدزاده با اشاره به رشد قارچ گونه لوازم آرایشی تقلبی گفت: این لوازم غیر بهداشتی و قاچاق اقتصاد پنهانی را در حوزه لوازم آرایشی تشکیل دادند که سرمایه در گردش آن به بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

 

وی بالاترین مصرف در لوازم آرایشی و بهداشتی را رژ لب، مژه مصنوعی، رژ گونه، لاک و ریمیل عنوان کرد و افزود: بسیاری از وسایل آرایشی که فروش بالایی دارد در زیرزمین‌ها و به صورت غیر بهداشتی تهیه می‌شود. 

 

نایب رییس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی با اشاره به تعرفه واردات لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: کمیته ۵ نفره‌ای از نخبگان اتاق بازرگانی و وزارت صمت تشکیل شده که قرار است تعرفه‌های واردات را بازنگری کنند. 

 

وی افزود: بعد از ممنوعیت واردات لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در این حوزه بسیار افزایش یافت به خاطر اینکه نمی‌توانیم به مصرف کننده بگوییم چه وسیله‌ای را استفاده کند و چه وسیله‌ای را استفاده نکند.

خرید عطر فرانسوی مردانه | خرید ادکلن مردانه فرانسوی اصل | خرید عطر و ادکلن مردانه اصل | خرید اینترنتی عطر مردانه اصل

 

https://franceshop.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

معروف ترین عطر فروشی های تهران | لیست عطر فروشی‌های تهران|خرید

این روزها عطر و ادکلن جای خود را در بین ایرانیان باز کرده است و می توان گفت عطر و ادکلن های خارجی مصرف بیشتری در ایران دارند.

برای این که بخواهید عطر با کیفیت بخرید و از اصل بودن آن هم مطمئن شوید باید بهترین و معروفترین عطر فروشی ها را بشناسید. این روزها فروشگاه های عطر بی شماری وجود دارند که عطر و ادکلن می فروشند و شما در انتخاب خود گیج خواهید شد که آیا می توانید مطمئن باشید که عطری که خریداری می کنید اصل است و یا از کیفیت خوبی برخوردار است. به این نکته توجه داشته باشید که روی اصل بودن عطر حساسیت زیادی به خرج دهید در کل بهترین روش برای تشخیص عطر تقلبی و اصل این می باشد که هیچ گاه از دست فروش های کنار خیابان و یا فروشگاه هایی که نمی شناسید خرید نکنید به این دلیل که شما وقتی فروشگاه را بشناسید با اطمینان و خیال راحت خرید می کنید.

فرانس شاپ

کمپانی عطر فرانس شاپ نزدیک به نیم قرن سابقه دارد و در زمینه  فروش و واردات مستقیم عطر و ادکلن اورجینال در ایران تعهد می نماید که تمامی اجناسش که موجود در فروشگاه های اورجینال و معتبر است مورد تأیید وزارت بهداشت می باشد و همچنین دارای لیبل اصل بودن کالا از وزارت بهداشت می باشد و با قید ضمانت اصالت کالا به مشتریان عرضه می گردد.

فروشگاه فرلنس شاپ در زمینه بهداشتی و آرایشی و محصولات عطری با کیفیت بالا به واسطه مهدی لطفی پناه در تهران تاسیس شده است. فروشگاه فرانس شاپ در نوع خود بسیار متمایز و خاص از سایر فروشگاه های عطری می باشد. یکی از دغدغه های فرانس شاپ ارائه کردن بهترین خدمات هم در زمان خرید و هم پس از آن می باشد. این فروشگاه دارای کادری مجرب و با دانش روز جهت اطلاع دهی به مشتریان می باشد و همچنین مشاورین فرانس شاپ همواره در حال یادگیری و به روز رسانی اطلاعات خود می باشند. هم اکنون فروشگاه مرکزی فرانس شاپ در بازار تهران واقع شده است. میثم عطر هم به صورت اینترنتی و آنلاین فعالیت می کند.

خرید انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه برند، اصل و اورجینال از سایت عطر اصل ✓ عطر ✓ ادوکلن ✓ خرید عطر ✓ خرید ادکلن✓ بهترین قیمت ✓ تضمین کیفیت. خرید عطر به صورت اینترنتی یکی از مطمئن ترین خریدهاست به خصوص که از یک فروشگاه معتبر انجام شود. ما بهترین عطرهای موجود در بازار را برای شما داریم. 

خرید آنلاین و قیمت روز جدیدترین انواع عطر و ادکلن برند و مشهور مردانه و زنانه، دخترانه و پسرانه اورجینال با ماندگاری بالا از فروشگاه اینترنتی اصل و اورجینال. خرید ادکلن اصل | خرید عطر اورجینال | قیمت عالی در فروشگاه عطر و ادکلن اصل | ✓فروش عمده ✓بهترین قیمت ✓تضمین اصالت ✓ارسال رایگان.

فرق عطر و ادکلن چیست؟

عطر همان ادوکلن نیست. در حقیقت ادوکلن یکی از غلظت های عطر است. سایر غلظت ها عبارتند از: اکستریت پرفیوم، پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتوالت و افرش. ادوکلن یا ادکلن تقریبا کمترین غلظت را دارد، به همین دلیل ارزان تر است و ماندگاری کمتری دارد. پس اگر ماندگاری بیشتری می خواهید باید غلظت های دیگر را انتخاب کنید.

ماندگاری عطر به چه عواملی بستگی دارد؟

ماندگاری عطر به عوامل درونی و بیرونی بسیاری بستگی دارد. برخی از عوامل درونی عبارتند از: فشار خون، مصرف قرص یا دارو، میزان رطوبت پوست، میزان تعریق بدن، رنگ پوست. همچنین عوامل بیرونی نیز عبارتند از: شرایط آب و هوایی، نحوه و میزان استفاده، ماهیت ترکیبات، غلظت و غیره. ( عطر ماندگار)

فروشگاه اینترنتی:

تضمین 100% اصل بودن انواع عطر و ادکلن، لوازم بهداشتی و لوازم آرایشی اورجینال/ ✓ ارسال رایگان ✓ پرداخت در محل ✓ ضمانت بازگشت کالا - برای خرید کلیک کنید!  خرید عطر اصل از فروشگاه عطر و ادکلن اصلی با تضمین 100% اصالت کالا ادکلن های اورجینال را بخرید. آرشیو بیش از 3000 عطر ادکلن جدید مردانه و زنانه. فروش اینترنتی بهترین عطر و ادکلن اورجینال و اصل زنانه، مردانه، عطر با قیمت مناسب و ارزان با گارانتی اصالت. لیست بهترین پرفروش ترین پخش و ماندگاری بالا عطر اصل. خرید انواع عطر اصل در تهران

خرید عطر آنلاین و خرید انواع عطر و ادکلن زنانه و مردانه از بهترین برندهای دنیا با قیمت ارزان. بهترین مرجع بررسی و خرید اینترنتی عطر زنانه و مردانه و جیبی. قیمت خرید و مقایسه انواع عطر و ادکلن و تخفیف های ویژه، مشاوره آنلاین و رایگان، ارسال سریع در فروشگاه اینترنتی فرانس شاپخرید اینترنتی انواع عطر و ادکلن مردانه، زنانه، دخترانه و پسرانه اصل با بهترین قیمت - جدیدترین و بهترین مدل عطر و ادوکلن روز.  خرید اینترنتی انواع عطر و ادکلن از بهترین های بازار ادکلن در طرح ها و مدل های مختلف شامل عطر جیبی، عطر و ادکلن بچگانه، عطر و ادکلن زنانه و مردانه. جدیدترین مدلهای عطر و ادکلن زنانه، خرید از برترین برندهای عطر و ادکلن زنانه دنیا - ✓ ارسال سریع و رایگان ✓ تضمین اصالت کالا ✓ خرید مستقیم از برند.  خرید انواع عطر و ادکلن ارزان زنانه در فرانس شاپ، می توانید قیمت های ما را مقایسه کنید انواع عطر ادکلن اصل و طرح اصل زنانه را از ما بخواهید.  عطر و ادکلن تکین مد ، فروشگاه اینترنتی عطر ادکلن ، خرید عطر ، خرید ادکلن ، قیمت ادکلن اصل ، خرید عطر اصل آنلاین اورجینال از فروشگاه اینترنتی عطر اصلی.

خرید عطرهای مردانه اصلی

عطر زنانه - کوچه عطر معتبر ترین فروشگاه عطر و ادکلن به همراه جدید ترین رایحه های روز دنیا - برای خرید عطر و ادکلن های زنانه اورجینال. قیمت ادوپرفیوم ‌ها نیز از پرفیوم کم ‌تر بوده و برای خرید آنلاین عطر گزینه مناسبی هستند. ادوتویلت مردانه. ادوتویلت یا Eau De Toilette که بر روی برخی محصولات EDT. برای خرید ادکلن زنانه در انواع بهترین ادکلن زنانه معروف با ماندگاری و خط بوی بالا و انواع عطر زنانه خوشبو، خنک، شیرین و برند با قیمت به فرانس شاپ مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید آنلاین ادکلن دانهیل بلک مردانه 100 میلی لیتر

عطر ادکلن دانهیل بلک-dunhill BLACK EDT بازی با تضادهای نفسانی و عاطفی است. عطری مستحکم و قوّی در عین حال نرم! همچنین عطری معتبر و لوکس و بدون شک مخصوص مردان جنتلمن می باشد. این عطر مردانه در سال ۲۰۰۸ میلادی طراحی و تولید شده است. عطر ادکلن دانهیل بلک-Dunhill BLACK، برخلاف نامش چندان تاریک و سیاه نیست و رایحه ای شاداب و در عین حال تلخ و مردانه دارد. رایحه ابتدایی عطر با بوی تلخ گیاه گزنه و مقداری گیاه اسطوخدوس آغاز می شود که باعث می شوند شروع عطر سبز و خنک، تلخ و کمی تند و تیز باشد. در ادامه رایحه عطر مردانه دانهیل بلک-dunhill BLACK مقداری شیرین شده و رایحه جیر و چوب درخت سدر بویی تلخ و چوبی و کمی چرمی و دودی به عطر می دهند. با توجه به برند معتبر دانهیلdunhill و رایحه زیبای ادو تویلت دانهیل بلک مردانه-dunhill BLACK EDT، خرید آن برای شما و یا کسی که آنرا از شما هدیه می گیرد بسیار ارزشمند، گرانبها و خاطره انگیز خواهد بود. در صورتی که قصد خرید ادکلن دانهیل بلک مردانه را با قیمت ارزان و مناسب دارید میتوانید به راحتی ثبت سفارش کنید و با ارسال فوری و گارانتی اصالت کالا درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید عطر دانهیل بلک مردانه از دکمه سبد خرید استفاده کنید. 

خرید اینترنتی عطر مردانه دانهیل اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن کرید بویس دو پرتغال | CREED / CREED Bois du Portugal 120ML EDP

خرید عطر ادکلن کرید بویس دو پرتغال مردانه

عطر ادکلن کرید بویس دو پرتغال مردانه-CREED Bois du Portugal 120ML EDP عطری مردانه و جذاب و بسیار پرفروش از برند سلطنتی کرید-CREED می باشد که در سال ۱۹۸۷ میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم ۱۲۰ میلی لیتری توسط عطار شهیر، اولیور کرید-Oliver Creed به بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن کرید بویس دو پرتغال مردانه

عطر ادکلن کرید بویس دو پرتغال مردانه-CREED Bois du Portugal 120ML EDP عطری از خانواده بویایی شرقی – چوبی [Woody Oriental] می باشد. ادوپرفیوم برند کرید بویس دو پرتغال برگرفته از درختان مغطر کشور پرتغال است که سرشار از مایه های چوبی است و بوی جنگل خوش‌عطر جزیره ایبری را به چنگ می‌گیرد. نام این عطر مردانه برند کرید از واژه «Bois» فرانسوی به معنای «چوب» برگرفته شده است. اولیویه کرید با یادآوری فضای پیاده‌روی در ارتفاعات پرتغال، جلوه‌های اسرارآمیز اسطوخودوس [لوندر] را به نمایش می‌گذارد. این آمیزه نیرومند و جذاب که بوی دوست‌داشتنی‌اش همیشه مورد توجه چهره‌های مشهور گروه Rat Pack بوده، به‌ سبب ظرافت ناب و جلوه‌های کلاسیک شهرت بسیار زیادی کسب کرده است.

خرید عطر مردانه اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ادکلن زنانه مناسب فصل گرما

ادکلن زنانه مناسب فصل گرما

در فصل گرما و این روزها همه دنبال چیزی هستند که حس و حال بهتری بهشون بده، چی بهتر از اینکه یه ادکلن خنک استفاده کنیم که هم احساس بهتری بهمون بده هم اینکه پوستمون رو خنک‌تر کنه.

قصد دارم تو این متن به شما ادکلن زنانه مناسب فصل گرما رو معرفی کنیم. ادکلن‌هایی که حال‌تون رو بهتر می‌کنه.پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های ادکلن مناسب فصل گرما

ادکلن‌هایی که ما تو فصل گرما می‌زنیم باید به طور کلی دوتا ویژگی داشته باشه، یکی اینکه به ما حس خنکی و سرحالی بده، دو اینکه سطح انرژی ما رو بالاتر ببره، بهتره از ادکلن‌هایی استفاده کنید که رایحه گلی بیشتری دارند و از ادکلن‌هایی با رایحه شرقی و ادویه‌ای فاصله بگیرید.

باید سعی کنید پایه ادکلن‌های انتخابی شما رایحه‌هایی مثل مرکبات و گل بنفشه و گل مریم باشه حس و حال گل یاس رو هم خیلی‌ها دوست دارند. باغ پر از میوه مثل پرتقال و نارنج تمام این‌ها حس و حال یه ظهر تابستونی تو باغ پر از گل و میوه رو بهتون می‌ده، همچنین می‌توانید از رایحه‌های دریایی هم استفاده کنید، حس آب زدن به صورت تو گرمای تابستون رو بهتون می‌ده،  تو ادامه سعی داریم دو تا از بهترین ادکلن‌هایی که تو این فصل می‌توانید استفاده کنید رو بهتون معرفی کنیم.

ادکلن جسوس دل پوزو هالووین

ادکلن زنانه مناسب فصل گرما

ادکلن هالوین JESUS DEL POZO Halloween یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های زنانه است. قصد خرید ادوتویلت جسوس دل پوزو هالووین Halloween را دارید؟ ادوتویلت هالووین رایحه‌ای خنک و شیرین دارد و زمان مناسب استفاده در روزهای گرم تابستانی است. این عطر مناسب بانوانی می‌باشد که اعتماد به نفس بالایی دارند با رفتارهای مرموزانه و عجیب که می‌خواهند تیپ شخصیتی‌شان را با خط بوی عطرشان نشان دهند. این عطر با داشتن بوی لطیفی از بنفشه، لیموی سبز و موز حسی رومانتیک به دیگران القا می‌کند. مگنولیا، فلفلی و ترکیب آن‌ها با بنفشه به زمینه‌ای تلخ و گرم ختم می‌شود . شیشه‌ی قفس مانند آن با رنگ بنفشش مانند ظرفی برای پنهان کردن اکسیری اسرار آمیز و جادویی است.

وقتی که ادکلن هالووین بنفش را روی محل نبض یا لباس خود اسپری می‌کنید، بوی نت‌های دریایی، برگ درخت موز، گل بنفشه و برگ درخت نارنج به‌خوبی محیط اطراف را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد. این ترکیب طبیعی، حس خنکی اقیانوس را تداعی می‌کند. پس از این، نت‌های میانی یا همان اصلی با وجود فلفل سیاه، زعفران، گل مریم، بنفشه، زنبق و ماگنولیا به‌نرمی جای نت‌های قبلی را می‌گیرند. شیرینی ناشی از این عناصر به شما انرژی و شادی ویژه‌ای می‌بخشد. بعد از گذشت مدتی نه‌چندان کوتاه، متوجه تغییر مسیر رایحه‌ی هالووین بنفش به سمت‌وسوی وانیل و چوب صندل برای تثبیت شیرینی و خنکی خواهید شد.

ادکلن لالیک لامور

ادکلن زنانه مناسب فصل گرما

شاید به جراُت می‌توان گفت یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های زنانه لالیک لامور Lalique L’Amour است که شما می‌توانید در این فصل استفاده کنید. قصد خرید ادکلن لالیک لامور (له آمور زنانه) Lalique L’Amour را دارید؟ روایح با توجه به قدرت خارق‌العاده که دارند می‌توانند یادآور بسیاری از خاطرات باشند. عطر و ادکلن نیز از این قضیه مبرا نیستند و براساس تاثیر مستقیمی که بر حافظه می‌گذارند توانایی پر رنگ کردن شخصیت شما در ذهن اطرافیانتان را دارند. می‌توانند تصویر جدیدی از شخصیت شما در ذهن اطرافیانتان ترسیم کنند پس انتخاب ادکلنی مناسب و تاثیرگذار هم کار دشواری است. ادوپرفیوم لالیک لامور (له آمور زنانه) Lalique L’Amour همه‌ی معیارهای مناسب یک ادکلن خوب را دارد و می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برای شما باشد تا بتواند در ذهن دیگران، تصویری دائمی از خود ثبت کنید. ظاهر این ادکلن بسیار شیک و لاکچری است و مایع درونی آن، از پس شیشه‌ی شفاف این پرفیوم، که به طور هنرمندانه طراحی شده است نمایان است. همچنین یک بند مشکی مثل منگوله که از گردن بطری آویخته شده جذابیت این محصول را چند برابر کرده است.

اجزای رایحه ادوپرفیوم لالیک لامور (له آمور زنانه) Lalique L’Amour :

  • نت آغازین: گل رز، نارنج و شکوفه‌ی پرتقال
  • نت میانی: گل مریم، گاردنیا و یاسمین
  • نت پایانی: چوب صندل، چوب سدر و مشک

رایحه‌ی این ادکلن خنک و شیرین است و می‌تواند یک انتخاب خوب برای بهار و روزهای گرم تابستانی باشد. هنگامی که رایحه‌ای از این پرفیوم به مشام شما می‌رسد در ابتدا نت‌های گل رز، نارنج و شکوفه‌ی پرتقال توجه شما را به خود جلب می‌کند و پس از آن نت میانی که ساختاری گلی متشکل از (گل مریم، گاردنیا و یاسمین ) دارد ساطع می‌شود و در نهایت، نت پایانی چوب صندل، چوب سدر و مشک جایگزین تمام نت‌ها می‌شود. روایح این عطر با ایجاد حس سربلندی و ابدی بودن شخصیت کسانی است که از این ادوپرفیوم استفاده کرده‌اند.

حرف آخر

همیشه باید سعی کنید با توجه به فصل و مکان‌هایی که بیشتر حضور دارید عطر مناسبی انتخاب کنید. همیشه سعی کنید برای خرید عطر و ادکلن از مشاوره استفاده کنید که من به شما وب‌سایت فروشگاه عطر اصل را معرفی می‌کنم که می‌توانید به راحتی از مشاوره‌های پشتیبانی این مجموعه استفاده کنید و بهترین انتخاب را برای عطر و ادکلن خود داشته باشید. همچنین می‌توانید با خیال راحت از اصل بودن ادکلن‌های خود از این مجموعه برای خرید ادکلن‌های خود اقدام کنید.

خرید عطر و ادکلن اصل | خرید آنلاین عطر زنانه اصل | خرید آنلاین ادکلن زنانه اصل | خرید آنلاین عطر زنانه اورجینال

 

https://franceshop.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر طبیعی، مولکولی و مصنوعی: کدام عطر بهتر است؟

ماهیت روانشناختی آحاد جامعه به صورتی است که در اکثر موارد خود‌به‌خود به سوی چیزهای طبیعی کشیده می‌شوند. خوب چه چیزی بهتر از یک عطر طبیعی خوب؟ برخلاف صنعت غذایی، در عطرسازی هنری از نظر کیفی تفاوتی بین نت‌های طبیعی و مصنوعی وجود ندارد. بهتر و بدتری درکار نیست و هر دو نت نقش خاص خود را در ایجاد تعادلی ظریف در ترکیب یک عطر خوب ایفا می‌کنند. این نقش‌ها متفاوت بوده اما همواره تکمیل‌کننده یکدیگرند.

تفاوت نُت‌های طبیعی و مصنوعی چیست؟

برای درک کامل چرایی این موضوع، نخست باید تفاوت نت‌های طبیعی و مصنوعی را بدانیم. به همین منظور لازم است اندکی عمیق‌تر شده و ماهیت این نت‌ها را بررسی کنیم.

نت‌های عطرهای طبیعی
همانطور که از خود عنوان برمی‌آید، نت‌های طبیعی موجود در عطرها، مواد بودار قابل استخراج از دل طبیعت هستند؛ یعنی از درختان، برگ‌ها، گل‌ها و تا همین چند سال پیش از حیوانات.
بوهای طبیعی گستره وسیعی را دربر می‌گیرند از جمله نت‌های گلی، چوبی و مرکباتی. عطری که حاوی درصد قابل‌توجهی از نت‌های طبیعی با کیفیت است، به‌راحتی اصالت خود در رایحه نشان می‌دهد. قوی و شدید است اما در عین حال تازه و برازنده و سرشار از رگه‌ها و ابعاد مختلفی که در طول روز خود را یک‌به‌یک نمایان می‌کنند. نت‌های طبیعی در مقایسه با اسانس‌های مولکولی منحصر به فرد هستند اما بدون آنها قادر به ایجاد تعادلی پایدار و یکدست نیستند.

نت‌های مصنوعی عطرها و ادکلنهای مولکولی

مولکول‌های عطرهای مصنوعی نه از دل طبیعت بلکه درون آزمایشگاه‌های عطر سازی معروف و برند ساخته می‌شوند. آنها در محیط‌های امن ایجاد و بارها و بارها توسط نهادهای نظارتی بین‌المللی آزمایش می‌شوند. نت‌های مصنوعی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. شناخته‌شده‌ترین آنها تثبیت‌کننده‌ها یا فیکساتورها هستند که باعث می‌شوند نت‌ها برای مدت طولانی‌تری روی پوست بمانند. دسته دیگری از آنها با هدف کاستن از شدت ماده خام بکار گرفته می‌شوند و وظیفه برخی دیگر این است که نت‌هایی چندبعدی را به خوبی با هم ترکیب کنند. به زبان ساده، چیزی که نت‌های مولکولی را منحصر به فرد می‌کند، توانایی آنها در هماهنگ شدن با همتاهای طبیعی‌شان است. در نتیجه این هماهنگی است که کیفیت، ماندگاری و شخصیت عطر ارتقا می‌یابد.
پیدایش نت‌های مصنوعی در اوایل قرن بیستم این امکان را فراهم کرد تا بوهای موجود در طبیعت را بازآفرینی کنیم. بوی دریا، نت‌های میوه‌ای مثل هلو، خیار، انبه و یا نت‌های گلی مانند گاردنیا؛ اینها نت‌هایی نیستند که بتوان از دل طبیعت بیرون کشید. اما به لطف مولکول‌ها امروزه همه آنها در دسترس هستند.
نت‌های مصنوعی همچنین به استادان عطرساز این امکان را می‌دهند که با کمک رایحه‌های کاملاً جدید و شکل‌پذیر، عطرهایی بدیع مطابق با ذائقه و خلاقیت هنری خود خلق کنند. تا اوایل قرن بیستم، شمار اسانس‌های طبیعی قابل دسترس برای یک عطرساز به کمتر از صد مورد محدود می‌شد، اما با پیدایش نت‌های مولکولی خوشبو این تعداد به چندین هزار افزایش یافت.

مساله تعادل عطر
هرگز نباید دنیای نت‌های طبیعی را در تقابل با دنیای نت‌های مصنوعی قرار داد چراکه شاهکارهای عطرسازی در نتیجه هماهنگی، آمیختگی و به تعادل رسیدن این دو جهان به‌وجود آمده‌اند. برای نمونه، اگر نت‌های آلدهید مصنوعی نبودند، عطری مانند Chanel n ° 5 هرگز ساخته نمی‌شد. در اینجا بهتر است بجای پرداختن به عطرسازی طبیعی، عطرسازی صنعتی را مورد توجه قرار دهیم. این همان حوزه‌ای است که عطرساز با دقت بهترین‌های طبیعت و بهترین‌های شیمی را دستچین کرده و با مهارت تمام درهم می‌آمیزد تا محصولی در بالاترین سطح کیفیت خلق کند.
ژان کلود النا، یکی از سرشناس‌ترین استادان عطرساز در استفاده از نت‌های مولکولی، معتقد است که این نت‌ها نقشی اساسی در کارش ایفا می‌کنند. او در کتاب خود «آفرینش در دنیای عطر» بر نقش بسیار مهم مولکول‌های مصنوعی در عطرسازی مدرن تاکید می‌کند و می‌نویسد: «شیمی روند بسیار شگفتی را در دنیای عطر ایجاد کرده و باعث شده که عطر به عنوان هنر در نظر گرفته شود».
النا می‌گوید نت‌های مصنوعی مکمل نت‌های طبیعی هستند و در کنار هم حقیقتاً کیمیاگری می‌کنند. سخن او کاملا درست است. تعادل بین نت‌های طبیعی و مولکولی امکان ساخت عطرهای انتزاعی را فراهم کرد.
اجازه بدهید مثالی بزنم. عود نمونه بارز ترکیب طبیعی‌ها و مصنوعی‌ها است؛ نتی که به طور گسترده در عطرهای امروزی استفاده می‌شود. تا همین اواخر، عود طبیعی ماده ارزان قیمتی بود، زیرا هم زیادی خاص و از مد افتاده بود و هم بیش از حد قوی و تا حدودی خشک و خشن در نظر گرفته می‌شد.
با این حال، هنگامی که شرکت مونتال تصمیم به استفاده گسترده از عود گرفت، قیمت آن سر به فلک کشید و در نتیجه، تقاضای شدید و ناگهانی باعث شد کمیاب شود. اینجا بود که برخی از عطرسازان شروع به استفاده از عود مصنوعی کردند.

افسانه‌ها و حقایق مرتبط با نت‌های طبیعی و مصنوعی
ابتدا باید نادرستی برخی باورهای غلط را درباره نت‌های طبیعی و مصنوعی اصلاح کنیم که در یک فروشگاه عطر ممکن است بشنوید

چون طبیعی نیست، پس حتما مضر است!
سال‌هاست در عطرسازی‌ مدرن از مواد طبیعی و مصنوعی استفاده می‌شود. در اینجا لازم است بار دیگر توضیح دهم که نت‌های مصنوعی اصلاً برای پوست مضر و خطرناک نیستند. برخلاف تصور اشتباه عده‌ای، قوانین مربوط به لوازم آرایشی مولکولی بقدری سختگیرانه است که حتی در برخی موارد منجر به تولید نت‌های مصنوعی‌ای شده که از مواد طبیعی ایمن‌تر و بی‌خطرتر هستند.

چون ارزان است، مضر است!
یکی دیگر از باورهای غلط در مورد عطرهای مولکولی این است که تصور می‌شود قیمت تمام‌شده نت‌های مصنوعی در مقایسه با هزینه استخراج مواد خام طبیعی پایین‌تر است.
در این مورد نیز، بر خلاف باور رایج، باید گفت مولکول‌های مصنوعی اغلب هزینه تولید بسیار بالایی دارند. علاوه بر هزینه‌های سنگینی که صرف سال‌ها تحقیقات علمی می‌شود ، هزینه آزمایش‌ها و مجوزهای تولید را نیز باید در نظر گرفت.

طبیعی، طبیعی است دیگر!
آگاهی از منشا و روش استخراج نت‌های طبیعی بسیار مهم است. مناطقی در دنیا وجود دارند که به دلایل جغرافیایی و اقلیمی می‌توانند بر کیفیت محصول نهایی تأثیر بگذارند. بخصوص درباره عطرهای خاص (نیش)، منشأ مواد اولیه بسیار در کیفیت آنها موثر است.
قطعاً دلیلی وجود دارد که بهترین لیمو در ایتالیا به عمل می‌آید نه در سایر نقاط جهان. عطر برات Brut اندونزی به این علت محبوب است که بهترین نعناع هندی در آن بکار رفته است. به همین ترتیب، برتری عطر وتیور Vetiver را باید در جزیره جاوه اندونزی جستجو کرد. در فرانسه و برخی کشورهای دیگر، شماری از نت‌های طبیعی از مزارع صنعتی استخراج می‌شوند و به همین دلیل بو و تندی کمتر و در نتیجه ارزش پایین‌تری دارند.
نت‌های طبیعی در داروهای گیاهی و محصولات دیگر هم به شکل گسترده بکار برده می‌شوند. این بدان معنی است نوع ارزان تر آنها هم موجود است. شما می‌توانید پیراهن تمام ترمه کشمیری را از بوتیکی لوکس بخرید و یا بروید بازار و همان پیراهن را با ترمه کمتر از یک فروشگاه معمولی خریداری کنید. هر دو پیراهن کشمیری هستند اما این کجا و آن کجا.
به قول معروف آشپز خوب کسی است که برای پختن غذا مواد خام باکفیت تهیه کند. بنابراین، عطرسازان، همانند سرآشپزهای بزرگ، وظیفه ظریفی برعهده دارند و آن یافتن بهترین مواد اولیه و مخلوط کردن آنها با هم است.

حفاظت از حیات‌وحش
نکته آخر اینکه نباید ضرورت روزافزون استفاده از نت‌های مولکولی را به جهت حفاظت از حیات‌وحش و محیط زیست فراموش کنیم. بکارگیری بسیاری از نت‌های طبیعی به دلیل استخراج آنها از حیوانات طی سال‌های گذشته ممنوع شده است. عنبر یکی از آنهاست که از ترشحات نهنگ عنبر به دست می‌آید. نمونه دیگر مشک است که از ترشحات آهوی هیمالیا تهیه می‌شود. مدتی است که این نت خوشبو به لطف یک مولکول مصنوعی به نام مشک کتون Musk Ketone بازآفرینی شده و خیلی خوب هم نتیجه داده است.
سازگاری با محیط زیست و حفظ و نگهداری اکوسیستم‌های طبیعی ما را در مقابل یک مسئله اخلاقی قرار می‌دهد. بنابراین، باید جایگزین‌های مصنوعی پیدا کرد که قادر به بازآفرینی بوهایی باشد که دیگر نمی‌توان از طبیعت استخراج کرد.

آیا واقعا رقابتی در جریان است؟
دنیای عطرها همواره در حال تکامل است. در آغاز تاریخ عطرسازی فقط از اسانس‌های برگرفته از چوب، گل یا گیاه استفاده می‌شد، اما امروزه نمی‌توان فقط از عناصر طبیعی صحبت کرد و در مقابل، از نت‌های مولکولی بد گفت. انتخاب نت‌های طبیعی و مصنوعی بخشی از یک فرآیند خلاقانه است که طی آن عطرساز به عطر جان می‌بخشد. عطرسازی در بستر جهانی هیبریدی شکل می‌گیرد؛ جهانی که در آن طبیعت و علم این امکان را به ما می‌دهد تا احساسات ناب خود را در قالب عطرهای نوین بروز دهیم. در این فرآیند، هر عنصری جایگاه خود را در ایجاد تعادلی بی‌نقص دارد و ما را در انتخاب عطر متناسب با احساسات و روحیاتمان یاری می‌کند. (https://franceshop.ir)

خرید عطر زنانه اصل | خرید ادکلن زنانه اصل | خرید اینترنتی عطر زنانه اصل | خرید اینترنتی ادکلن زنانه اصل | خرید انواع عطر اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر بلک افغان(Black afgano) و مشابه های آن با کیفیت عالی

عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afgano یکی از عطرهای محبوب و خاص دنیا که طرفداران پرشماری هم دارد، محصولی از برند «ناسوماتو» (Nasomatto)است. این پرفیوم که برای آقایان و بانوان مورداستفاده قرار می‌گیرد، «بلک افگانو» (Black Afgano) نام دارد. بلک افگانوی 30 میلی‌لیتری با حجم کوچک و در بزرگش، بسیار خاص و منحصر به‌ فرد طراحی شده است. به راحتی از درب بلک افغان میتونید به اصل یا تقلبی بودن اون پی ببرید. 

سیاه‌رنگ بودن مایع درون بطری-البته در نگاه اول- به‌ نوعی وجه‌ تسمیه‌ی این عطر سنگین به‌حساب می‌آید. البته در تولیدات اولیه مایع کمی به سبزی میزد و تولیدات اخیر کمی به قهوه ای تمایل دارد.

روی شیشه، نام Black Afgano در یک کادر سفیدرنگ با خط سیاه نوشته شده است. در بطری از یک تکه چوب طبیعی سیاه ساخته‌ شده و مثل یک کلاه بزرگ روی شیشه سوار شده است. گردن باریک و فلزی بطری به رنگ نقره‌ای است و درخشش آن، حتی از فاصله‌های نه‌چندان نزدیک، به چشم می‌آید.

طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور «الساندرو گوالتیری» (Alessandro Gualtieri) انجام داده است. اگر در پی یافتن عطری هستید که بتوانید با همسرتان به‌طور هم‌زمان استفاده کنید، بلک افگانو جزو انتخاب‌های نخست شما خواهد بود. وقتی این عطر را اسپری کنید، متوجه بوی گیاه شاهدانه و نت‌های سبز خواهید شد. بوی گیاه شاهدانه شما را به خلسه‌ای عمیق می‌برد. این تازه شروع کار بلک افگانو است. وقتی کاملاً در این خلسه فرو رفتید، نت‌های میانی با وجود صمغ، نت‌های چوبی، قهوه و تنباکو به استقبال شما خواهند آمد. این ترکیب اسموکی و سرشار از تلخی قهوه، آرامش و تمرکزی مثال‌زدنی در شما ایجاد می‌کند. وقتی مدت زیادی از این حالت گذشت، بوی بخور خوشبو و چوب عود (آگار) را استشمام خواهید کرد.

مهم ترین مشخصه بویایی بلک افغان خطی بودن نت بویایی اون هستش. به نحوی که از ابتدا تا انتها شما رایحه ای یکسان استشمام میکنید تا عطر رو به زوال بره. پخش فوق العاده بالا و بینظیر این عطر که ساعتهای متمادی ادامه دارد نیز علت دیگری است که باعث جلب عموم به این عطر شده است.

این عطر واقعا یک سهل ممتنع است. به قدری رایحه های شبیه این عطر زیاد شده که واقعا حال آدم بهم میخوره ولی هیچ کدوم بلک افغان نمیشه. از طرفی این عطر یک صفر و یک واقعی است. عده ای عاشقشن و عده ای متنفرن ازش. ولی در حالت کلی بلک افغان اصلی واقعا به نظر من کار خوبیه و یه حس خوبی پشتش هست.

توجه کنید به علت بیشمار بودن بلک افغان فیک از خرید این ادکلن از فروشگاههای غیر تخصصی مثل بامیلو و دیجی کالا و مدیسه و … که در آن افراد ناشناس اقدام به فروش ادکلن میکنن جدا خودداری کنید.

اکنون نوبت معرفی بهترین مشابه هاست:

۱- عطر بوکانرا از اورتوپاریسی:

عطر ادکلن اورتو پاریسی بوکانرا-Orto Parisi Boccanera عطری است تند و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۴ میلادی به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن اورتو پاریسی بوکانرا-Orto Parisi Boccanera عطری است زنانه و مردانه و لاکچری.

 

اورتو پاریسی بوکانرا-Orto Parisi Boccanera،محصول کشور هلند است که توسط Alessandro Gualtieri طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.

۲- عطر فورتیس از لیکویید ایمجینریز:

عطر ادکلن لیکوییدز ایمجینریز فورتیس-Liquides Imaginaires Fortis عطری است گرم و تند. این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن عطر ادکلن لیکوییدز ایمجینریز فورتیس-Liquides Imaginaires Fortis عطری است زنانه و مردانه و جذاب. فورتیس کمی تلخ تر از بلک افغان هستش و حالت خطی بلک افغان را ندارد و ماندگاری و پخش بوی آن کمتر از بلک افغان است.

فورتیس لس لیکوئید ایماجینیرز عطری است بسیار شکیل و رسمی که شروعی سنگین و تاریک از روایح چوبی و صمغی همانند عود، چوب گایاک و صمغهای گیاهی دارد که حضور شیرینی متعادلی از عنبرسائل و حس میوه ای ضعیفی در پس زمینه باعث متعادل شدن و جذابتر شدن این چوبها و صمغ ها میگردد. با گذر زمان رایحه میوه ای محو شده و عطر حسی گرمتر، چوبی تر و سنگین تر پیدا میکند که تلخی حاصله بخوبی توسط شیرینی دلچسب عنبرسائل کنترل شده و جذابتر و دلپذیرتر میگردد. فورتیس لس لیکوئید ایماجینیرز پخش بوی خوب و ماندگاری بالایی دارد و انتخاب بینظیری جهت مصرف رسمی و حتی روزانه در فصلهای پاییز و زمستان میباشد.

خرید عطر مردانه اصل | خرید ادکلن مردانه اصل | قیمت عطر مردانه اصل | قیمت ادکلن مردانه اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

10 تکنیک برای افزایش ماندگاری ادکلن

در این مطلب شماری از راهکارهای ساده ولی در عین حال مؤثر را که مورد تأیید عطرسازها و عطربازهای حرفه‌ای سراسر جهان است برای افزایش ماندگاری عطر و ادکلن با شما به اشتراک بگذاریم.

افراد پول، وقت و انرژی قابل‌توجهی صرف انتخاب و خرید عطر مناسب و ایده‌آل خود برای استفاده روزانه می‌کنند ولی ناگهان متوجه می‌شوند رایحه عطر و ادکلن تنها از چند ساعت پس از استفاده در اصطلاح یا کاملاً پریده یا خیلی ضعیف شده است. ضدحال بزرگی است اما خبر خوش این است خیلی راحت می‌توان جلوی این ضرر را گرفت.
اینجا قرار است 10 نکته کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم تا با رعایت آنها هم ماندگاری عطر طولانی‌تر شود و هم با تقویت رایحه، عطر خوش بوی شما تمام طول روز همراهتان باشد.

با همین 10 نکته ساده می‌توانید از بوی عطر خود برای مدت بیشتری لذت ببرید:
۱- عطر مورد علاقه خود را در جایی خنک و تاریک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. نور و گرما روی کیفیت، ماندگاری و رنگ عطر تاثیر منفی می‌گذارد.
۲- پیش از زدن عطر آن قسمت از پوست که قصد دارید عطر را روی آن اسپری کنید با کرم و یا لوسیون بدون بو مرطوب کنید. در واقع لوسیون باعث می‌شود عطر به پوست شما بچسبد و در نتیجه ماندگاری آن بیشتر شود.
۳- عطر خود را روی نقاط نبض‌دار مثل مچ دست، پشت زانو و مچ پا بزنید.
۴- پس از زدن عطر، هرگز مچ دست‌ها را به هم نمالید چون اصطکاک سبب می‌شود نت‌های بالایی یا اولیه که به طور معمول سبک هستند به سرعت تبخیر شوند.
۵- چنانچه عطر شما مناسب استفاده بر روی مو است، پیش از استعمال موهای خود را کاملاً از هم باز کنید و باد بدهید سپس به آرامی عطر را روی آنها اسپری کنید. موهای شما عطر را می پوشانند و باعث می شوند عطر دیرتر تبخیر شود. به این ترتیب با هر موجی که در طول روز در موهای شما می‌افتد عطر نهفته در لابلای موها رها شده و رایحه آن فضای اطراف را عطرآگین می‌کند‌.

۶- ادکلنی را انتخاب کنید که با شما و برای شما باشد و به کارتان بیاید. در صورت امکان به جای ادو تویلت و یا عطر و ادکلن سبک‌تر، سراغ ادوپرفیوم بروید. ممکن است در ابتدا هزینه بیشتری روی دست شما بگذارد، اما در درازمدت از نظر مالی به صرفه‌تر است، زیرا ادو پرفیوم حاوی روغن بیشتری است که باعث می‌شود ادکلن یا عطر دوام بیشتری روی پوست داشته باشد.
۷- اسپری کردن عطر بر روی روسری و شال محبوبتان و یا روی لباس، البته با ظرافت و به آرامی، روش نسبتا مناسب دیگری است برای پوشاندن عطر و کاستن از سرعت تبخیر آن. با این حال مراقب باشید که بیش از حد و از فاصله بسیار نزدیک اسپری نکنید، زیرا روغن موجود در عطر می‌تواند پارچه را لکه‌دار کند. شاید راه بهتر این باشد که عطر را فضای مقابل خود اسپری و سپس از میان ذرات معلق آن در هوا عبور کنید.

۸- بهترین زمان استفاده از عطر و ادکلنها هنگامی است که دوش گرفته‌اید و پوست خود را با روغن و یا لوسیون بدون بو مرطوب کرده‌اید. اکنون می‌توانید عطر را درست پیش از پوشیدن لباس بر روی قسمت مرطوب شده پوست بزنید. این کار موجب می‌شود که عطر به پوست و لباس بچسبد و به آرامی با حرکت و دمای بدن شما در طول روز آزاد شود.
۹- می‌توانید عطرهای خود را در طول روز روی یکدیگر استفاده کنید. برخی از عطرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا لایه لایه و یا به تنهایی استفاده شوند. مثلا می‌توانید یکی از عطر هایتان را بزنید و سپس در طول روز با عطری دیگر رایحه خوش خود را تجدید کنید. با این کار شما رایحه‌ای مختص به خود از ترکیب دو عطر ساخته‌اید. در این مسیر هیچ محدودیتی وجود ندارد جز مرزهای تخیل خود شما.
۱۰- مهمترین نکته این است که عطری را انتخاب کنید که دوستش دارید و آن هم شما را دوست دارد. به عبارت دیگر، عطری را بیابید که مکمل شما باشد؛ عطری که تحسین دیگران درباره شما را به درستی برانگیزد.

اکنون شما یاد گرفته‌اید با انجام 10 کار ساده اما موثر ماندگاری عطر خود را افزایش داده و از رایحه دلپذیر آن برای مدت زمان بیشتری بهره‌مند شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن امپریو آرمانی استرانگر ویت یو لدر - عطر چرمی

خرید عطر ادکلن امپریو آرمانی استرانگر ویت یو لدر مردانه

عطر ادکلن امپریو آرمانی استرانگر ویت یو لدر-GIORGIO ARMANI EMPORIO ARMANI STRONGER WITH YOU LEATHER EDP عطری مردانه و شیک و همچنین بسیار خوشبو از برند معتبر و ایتالیایی امپریو آرمانی-EMPORIO ARMANI می باشد که در سال ۲۰۲۰ میلادی توسط عطار شهیر، سسیل متون، طراحی و با غلظت ادوپرفیوم و در حجم ۱۰۰ میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن امپریو آرمانی استرانگر ویت یو لدر مردانه

عطر ادکلن امپریو آرمانی استرانگر ویت یو لدر-GIORGIO ARMANI EMPORIO ARMANI STRONGER WITH YOU LEATHER EDP عطری از خانواده بویایی چرمی [Leather] می باشد که رایحه محبوب و پر از لطافت آن مخاطبان شما را اغوا خواهد کرد. نت های آغازین ادوپرفیوم مردانه امپوریو آرمانی استرانگر ویت یو لدر-EMPORIO ARMANI STRONGER WITH YOU LEATHER EDP با بوی خوش ادویه جات معطر شروع و در قلب به اسطوخدوس [لوندر] و سالویا می رسد. در نهایت این رایحه های زیبا، چوبی و غلیظ، با عطر و بوی وانیل، چوب گایاک و عطر عود پایان زیبایی را به شما تقدیم میکنند.

خرید عطر اصل مردانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو هی ۲۰۲۰ | GIORGIO ARMANI / EMPORIO ARMANI he EDP

خرید عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو آرمانی هی ۲۰۲۰ مردانه

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو آرمانی هی ۲۰۲۰-GIORGIO ARMANI EMPORIO ARMANI he EDP عطری مردانه و شیک و همچنین بسیار خوشبو از برند معتبر و ایتالیایی امپریو آرمانی-EMPORIO ARMANI می باشد که در سال ۲۰۲۰ میلادی توسط عطاران شهیر، کارلوس بنایم و آلین استوری، طراحی و با غلظت ادوتویلت و در حجم ۱۰۰ میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو آرمانی هی ۲۰۲۰ مردانه

عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو آرمانی هی ۲۰۲۰-GIORGIO ARMANI EMPORIO ARMANI he EDP عطری از خانواده بویایی شرقی چوبی [Oriental Woody] می باشد که رایحه محبوب و پر از لطافت آن مخاطبان شما را اغوا خواهد کرد. نت های آغازین ادوپرفیوم مردانه امپوریو آرمانی هی ۲۰۲۰EMPORIO ARMANI he EDP با بوی خوش هل شروع و در قلب به پونه کوهی و گل رُز می رسد. در نهایت این رایحه های زیبا و سبک، با عطر و بوی خس خس، چوب و مشک پایان زیبایی را به شما تقدیم میکنند

خرید عطر مردانه اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah