فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

یک جوان فرانسوی خالق گران‌ترین و پرفروش‌ترین ادکلن ۲۰۲۳

اگر بخواهیم اصلی‌ترین ویژگی‌های باکارات را بیان کنیم، باید علاوه بر مزیت زنانه مردانه بودن و داشتن روایح منحصربفرد، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده بالای این ادکلن‌ها را در نظر بگیریم.

حدود ۱۴ سال پیش دو جوان جویای نام فرانسوی به نام‌های فرانسیس کورکجان و مارک چایا که در موسسه عالی عطر و ادکلن کارتیر فارغ التحصیل شده بودند، شرکت Maison Francis Kurkdjian را تاسیس نمودند. رویای هر دوی آن‌ها ساخت ترکیب بهترین عطر در دنیا بود.

به گزارش فرانس شاپ، هر چند با وجود شرکت‌های بسیار قدرتمند در دنیای عطر و ادکلن، این کار نشدنی به نظر می‌رسید. ولی وجه تمایز فرانسیس و مارک، تمرکز بر روی ساخت فقط و فقط یک ادکلن بود. در سال ۲۰۰۹ میلادی و بلافاصله پس از تاسیس شرکت، تلاش عطرسازان جوان با رویایی بزرگ آغاز شد. آن‌ها در نهایت پس از گذشت شش سال در سال ۲۰۱۵، از نخستین محصول خود که ادکلن باکارات نام داشت رونمایی نمودند.

ادکلن باکارات به دلیل روایح فوق العاده خاصی که داشت به سرعت به ترند بازار تبدیل شد و سهام شرکت مایسون به طور چشم‌گیری افزایش یافت. با این وجود رویای فرانسیس هنوز عملی نشده بود، به همین دلیل آن‌ها با استخدام تیم تحقیق و توسعه قدرتمند و کسب تجربه از موفقیت‌های بزرگان این صنعت، سعی در رفع نواقص خود نمودند.

این تلاش باعث می‌شد فروش هر سال بیشتر از سال گذشته و برند فرانسیس کورکجان نامی‌تر از قبل شود. به‌طوری‌که بالاخره در سال ۲۰۲۳ رویای فرانسیس به حقیقت پیوست و ادکلن باکارات رژ ۵۴۰، به عنوان پرفروش‌ترین عطر جهان در این سال شناخته شد.

معرفی ادکلن‌ باکارات رژ اصل

همانطور که گفتیم، تعداد عطر‌های تولید شده توسط شرکت مایسون فرانسیس کورکجان تا سال‌ها محدود بود. هر چند در سال‌های اخیر با گسترش بیش از پیش این برند در جهان، ادکلن‌های متنوعی تولید شد، ولی هیچ‌کدام نتوانستند به معروفیت ادکلن باکارات Baccarat Rouge ۵۴۰ Maison Francis Kurkdjian دست یابند. ادکلن باکارات رژ اصل در دو رنگ قرمز و سفید تولید می‌شود که هر دوی آن‌ها نیز عطری فراجنسیتی هستند یعنی هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل استفاده هستند.

در واقع اگر بخواهیم اصلی‌ترین ویژگی‌های باکارات را بیان کنیم، باید علاوه بر مزیت زنانه مردانه بودن و داشتن روایح منحصربفرد، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده بالای این ادکلن‌ها را در نظر بگیریم. دو ادکلن باکارات رژ قرمز و سفید در روایح تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

نت ابتدایی ادکلن باکارات قرمز شامل نت‌های زعفران و گل یاسمن است. نت میانی گل یاسمن مصری و چوب سدر می‌باشد؛ و در نهایت نت‌های چوبی، مشک و کهربا خاتمه دهنده بوی سحرانگیز آن است. درحالی‌که باکارات سفید، دو نت ابتدایی زعفران و بادام تلخ را ارائه می‌کند.

نت میانی چوب کهربا و عنبر را شامل می‌شود و نت پایانی ترکیبی جادویی از چوب سدر و صمغ کاج است. ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ با ترکیبی نوآورانه و منحصر‌بفرد، شما را به سمت نت‌های نوآورانه و شکوفه‌های بهاری می‌برد تا زیبایی آرام و بی‌نظیری را به هدیه دهد. بوی این عطر، احساس لوکس و شیکی را به کاربران خود القا می‌کند.

گرند سویر Grand Soir Maison Francis Kurkdjian یکی دیگر از عطر‌های محبوب این برند است که شاید به‌توان آن را نزدیکترین رقیب ادکلن باکارات به حساب آورد. گرند سویر دارای روایحی شرقی است که در سال ۲۰۱۶ میلادی به عنوان یک آلترناتیو برای باکارات رژ به بازار عرضه شد.

نت‌های ابتدایی این عطر شامل دانه تونکا، لوبان، کهربا، وانیل و لابدانیوم بوده که با هم ترکیب شده‌اند تا با طبع گرم خود، برای استفاده آقایان و بانوان مناسب باشند. گرند سویر جزو عطر‌هایی است که از طرفداران بسیاری برخوردار است و در مناسب‌های رسمی و روزانه قابل استفاده است. رایحه شیرین و مطبوع آن می‌تواند بیشتر سلایق را با خود همراه کند. همچنین با بهره‌گیری از تکنولوژی اسانس‌گیری پیشرفته، ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی دارد که همواره مورد توجه عطردوستان است.

 

عطر ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ | MFK Baccarat Rouge 540 EDP

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

قیمت ادکلن کرید اونتوس مردانه اصل

ادکلن کرید اونتوس مردانه اصل و اورجینال-CREED AVENTUS 100ml EDP عطری پرفروش، قدرتمند، استثنایی و فوق العاده است که در سال ۲۰۱۱ میلادی با غلظت ادو پرفیوم طراحی و ساخته شد. این عطر محب.ب در عین شادابی و نشاط، ابهت و روح دراماتیک درهم آمیخته از جنگ و صلح را الهام گرفته از زندگی امپراطوری ناپلئون سوار بر اسب پیروزی به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملاً پادشاهی نشان داده است. عطر ادکلن مردانه کرید اونتوس-CREED AVENTUS EDP با رایحه خنک و تلخ عطری است مردانه و بسیار جذاب و گیرا و محبوب‌ترین و پر فروش ترین محصول برند گران قیمت کرید-CREED می باشد. عطر ادوکلن کرید اونتوس-CREED AVENTUS در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را به زیبایی هر چه تمامتر نشان داده است. تضاد و پارادوکس عجیب و غریب ادوپرفیوم اونتوس مردانه جادویی است که همگان را به سمت خویش می کشاند. عطر اونتوس مردانه بی شک یکی از موفّق ترین عطرهای همه دوران هاست. عطری است بسیار جذاب که سریعاً مورد توجه خانمها قرار می گیرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است. 

 

برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://b2n.ir/k37602

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

بهترین سایت برای خرید عطر و ادکلن ارزان اورجینال

تا حالا به این فکر کردین که اگه بخواین عطر و ادکلن رو اینترنتی بخرید باید چیکار کنید ؟؟ اصلا باید از کدو سایت بخرید ؟؟ براتون سوال شده کدو سایت عطرای اصل میده ؟؟ یا به سایتی میتونم راحت اعتماد کنم و خریدم رو انجام بدم ؟؟ اینا همه سوالاییه که موقع خرید اینترنتی عطر شاید از خودتون بپرسید تو این مقاله علاوه بر این که میخوایم یه سایت معتبر و عالی برای خرید عطر و ادکلن رو به شما معرفی کنیم میخوایم پرفروش ترین عطر های مناسب فصل پاییز و زمستان رو هم به شما معرفی کنیم اگر قصد خرید عطر را دارید مقاله بهترین سایت برای خرید عطر و ادکلن رو از دست ندید.

عطر و ادکلن زنانه کرید رویال عود Creed royal oud

کرید رویال عود یک عطر زنانه اصیل میباشد که توسط کمپانی کرید ساخته شده است و یکی از پرفروش ترین عطر و ادکلن های این کمپانی میباشد عطر و ادکلن زنانه کرید رویال عود دارای رایحه ای گرم و تلخ میباشد که بسیار مناسب فصل های سرد سال میباشد.

عطر و ادکلن مردانه دی مارلی پگاسوس De Marly Pegasus

عطر و ادکلن مردانه دی مارلی پگاسوس یکی از بهترین عطر هایی است که میتوانید داشته باشید مزیت این عطر نسبت به دیگر عطر های این لیست بسیار بیشتر است چیزی که عطر و ادکلن مردانه دی مارلی پگاسوس را از بقه عطر ها متمایز میکند ماندگاری ویژه این عطر میباشد دی مارلی پگاسوس ماندگاری به شدت بالایی دارد عطر های دیگر ماندگاری 2 الی 3 روزه را به شما میدهند اما دی مارلی پگاسوس تضمینی یک هفته ماندگاری دارد پخش بوی عطر و ادکلن مردانه دی مارلی پگاسوس فوق العاده است کیفیت دی مارلی پگاسوس بسیار عالی میباشد عطر و ادکلن دی مارلی پگاسوس در گروه بویایی شرقی سرخس گونها میباشد رایحه ای تند و تلخ دارد که بسیار مناسب روزهای سرد سال میباشد نت های ترکیب شده این عطر باعث خلق یک رایحه بی نظیر میباشد که هرکسی را شیفته خودش میکند پیشنهاد ما برای خرید این عطر و بهترین سایت برای خرید عطر و ادکلن فروشگاه فرانس شاپ میباشد.

عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا بلک Prada Luna Rossa Black

یک عطر بی نظیر دیگر که میتوانیم به شما معرفی کنیم عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا بلک میباشد عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا بلک کیفیتی فوق العاده و رایحه ای عالی را به شما هدیه میدهد رایحه ای عطر خنک میباشد ولی بدین معنا نیست که نتوان از ان در فصول سرد استفاده کرد اتفاقا ترکیب عطری با رایحه سرد با هوای سرد موجب خلق و ایجاد یک تجربه جدید و بسیار عالی و ساختار شکنانه میشود عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا بلک در دسته بویایی شرقی چوبی قرار دارد یکی محوب ترین دسته بندی هایی که وجود دارد نت های عالی پرادا لونا رزا بلک باعث شده این عطر در تمام فصول مخصوصا فصول خنک قابل استفاده باشد پراکندگی نسبتا خوبی دارد همچنین ماندگاری خوبی هم دارد در کل عطر و ادکلن مردانه پرادا لونا رزا بلک یکی از بهترین عطر هایی است که میتوانید استفاده کنید بهترین سایت برای خرید عطر و ادکلن که پیشنهاد ماهم میباشد فرانس شاپ است.

دولچه گابانا کی بای دولچه گابانا Dolce Gabbana King-K

عطر و ادکلن مردانه دولچه گابانا کی بای دولچه گابانا یک عطر بسیار خاص و جوان پسند میباشد که در سال 2019 میلادی روانه بازار شده است گروه بویایی عطر و ادکلن مردانه دولچه گابانا کی بای چوبی معطر میباشد گروه بویایی که طرفداران زیادی را هم دارا است نت های استفاده شده در این عطر به ترتیب نت های اولیه پرتقال خونی لیمو ترش مرکبات و نت های میانی دانه سرو کوهی فلفل قرمز شیرین و رایحه پایانی خس خس سدر و نعناع هندی میباشد ترکیب این سه نت باهم دیگر موجب خلق یک رایحه عالی میشود که نمیشود به سادگی از ان گذر کرد راحیه عطر و ادکلن مردانه دولچه گابانا کی بای دولچه گابانا طوری است که شما میتوانید در 4 فصل از ان استفاده کنیدپیشنهاد ما برای خرید این عطر سایت فرانس شاپ میباشد که در لیست بهترین سایت برای خرید عطر و ادکلن هم قرار دارد.

عطر و ادکلن مردانه پاکورابان وان میلیون لاکی Paco Rabbane One Million Lucky

 

عطر و ادکلن مردانه پاکورابان وان میلیون لاکی یکی دیگر از عطر و ادکلن هایی میباشد که میتواند دل هرکسی را ببرد همانطور که از اسمش هم پیداست عطر با اصالتی است عطر و ادکلن مردانه پاکورابان وان میلیون لاکی در گروه بویایی چوبی قرار دارد گروه چوبی یکی از فوق العاده ترین دسته بندی ها میباشد رایحه عطر و ادکلن مردانه پاکورابان وان میلیون لاکی گرم و شیرین میباشد استفاده از این عطر در زمستان بسیار حس و تجربه خوبی به شما میدهد ماندگاری و پراکندگی مطلوبی را دارا است نت های تشکیل دهنده ادکلن پاکورابان وان میلیون لاکی جزو بهترین نت ها میباشد رایحه عالی ای که دارد همه را مجذوب خودش میکند عطر پاکورابان وان میلیون لاکی یکی از بهترین عطر هایی است که میتوانید داشته باشید.

 

عطر و ادکلن زنانه ایو سن لورن بلک اوپیوم Yves Saint Laurent Black Opium

عطر و ادکلن زنانه ایو سن لورن بلک اوپیوم در سال 2014 روانه بازار شد این عطر با گرمی خاصی که دارد حس و حال عالی را در زمستان و فصول سرد به شما میدهد رایحه عطر و ادکلن زنانه ایو سن لورن بلک اوپیوم گرم تند میباشد ماندگاری و پخش بوی نسبتا خوبی دارد که میتواند نیاز های شما را بر طرف کند عمده استفاده این عطر در فصول سرد میباشد نت های سازنده این عطر بسیار با دقت انتخاب شده است طوری که بتواند احساسات یک خانوم را بیان و منتقل کند نت های اولیه این عطر خاص از گلابی فلفل صورتی شکوفه درخت پرتقال تشکیل شده است نت های میانی را قهوه و یاس تشکیل داده است هنگامی که حدود 20 ثانیه از اسپری این عطر میگذرد نت های پایانی خود را جایگزین نت های قبلی میکند نت هایی که با سدر نعناع هندی وانیل تشکیل شده است بهترین سایت برای خرید عطر و ادکلن فروشگاه اینترنتی فرانس شاپ میباشد.

 

عطر و ادکلن زنانه بلک ارکید Tomford Black Orchid

عطر و ادکلن زنانه تام فورد بلک ارکید یکی از بهترین عطر هایی است که یک خانوم میتواند داشته باشد رایحه ای عالی و خاص عطر و ادکلن تام فورد بلک ارکید را میتوانید هدیه بدهید عطر تام فورد بلک ارکید ساخت کمپانی تام فورد میباشد تام فورد همیشه یکی از کمپانی هایی بوده است که بهترین محصولات را تولید میکرده است ادکلن زنانه بلک ارکید هم از این قاعده مستثنا نیست عطر و ادکلن زنانه بلک ارکید در سال 2006 تولید شده است و همچنان در خط تولید قرار دارد همین امر خوب بودن و عالی بودن این عطر را میرساند رایحه ادکلن و عطر زنانه بلک ارکید گرم و شیرین میباشد که باعث میشه به عنوان عطری زمستانی شناخته شود ماندگاری و پراکندگی این عطر بسیار عالی بوده و تمام توقعاتی که از یک عطر دارید را بر طرف میکند پیشنهاد ما برای خرید این عطر فوق العاده سایت فرانس شاپ میباشد که جزو بهترین سایت برای خرید عطر و ادکلن نیز میباشد.

 

عطر و ادکلن زنانه لالیک امیتیس بنفش Lalique Amethyst

یکی دیگر از عطر هایی است که میتواند احساسات بانوان را به صراحت هرچه تمام تر منتقل کند عطری بی نظیر و خوش ذائقه عطر زنانه لالیک امیتیس بنفش در گروه بویایی گل میوه ای قرار دارد گروه بویایی بسیار لطیف طبعی شیرین و ملایم دارد.

این عطر بسیار مناسب بانوانی میباشد که احساساتی لطیف دارند جالب است بدانید عطار این اکسیر خوش بو ناتالی لورسن میباشد ادکلن لالیک ایمیتیس بنفش در سال 2007 تولید شده است و توانست در همان سال های اول تا الان خود را در دل بانوان عزیز جای دهد عطر و ادکلن لالیک امیتیس بنفش رایحه ای ملایم و شیرین دارد که استفاده از این عطر در تمام فصول فراهم میکند ماندگاری و پخش بوی عالی ای دارد که میتواند نیاز های روزانه شمارا بر اورده کند فروشگاه پیشنهادی ما برای خرید عطر و ادکلن زنانه لالیک ایمیتیس بنفش فروشگاه اینترنتی فرانس شاپ میباشد که در لیست بهترین سایت برای خرید عطر و ادکلن نیز میباشد.

 

عطر و ادکلن زنانه گوچی بلوم Cucci Bloom

عطر و ادکلن زنانه گوچی بلوم یک عطر زنانه خاص و شیک به حساب می اید عطر زنانه گوچی بلوم در سال 2017 تولید شده است و روانه بازار عطر و ادکلن شد خانم های گرامی این عطر یک عطر ویژه میباشد ادکلن زنانه گوچی بلوم میتواند به راحتی تمامی احساسات شما را منتقل کند بدون این که یک کلام صحبت کنید طبع عطر و ادکلن زنانه گوچی بلوم داری طبعی ملایم و شیرین میباشد که مناسب استفاده در تمامی فصول میباشد ماندگاری و پخش بوی متوسطی دارد که میتواند نیاز های عادی شما و توقعی که از یک عطر معمولی دارید را بر اورده کند خالق عطر و ادکلن زنانه لالیک امیتیس بنفش البرتو موریلاس میباشد ناگفته نماند که گروه بویایی ادکلن زنانه لالیک امیتیس بنفش گلی میباشد در بهترین سایت برای خرید عطر و ادکلن که پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی فرانس شاپ میباشد میتوانید تهیه کنید. ( گالری فرانس پاریس)

 

عطر ادکلن زرجف-زرژاف-مفیستو جنتلیو اومو

عطر و ادکلن مردانه در فروشگاه اینترنتی - ادکلن مردانه | خرید عطر مردانه اصل با بهترین قیمت | ادکلن | عطر - خرید و قیمت انواع عطر زنانه و ادکلن مردانه اصل | قیمت و خرید اینترنتی انواع عطر و ادکلن مردانه اصل و اورجینال | فروش اینترنتی جذاب ترین و بهترین عطر و ادکلن مردانه فرانسوی با پخش بوی بالا با قیمت مناسب | سبد خرید لالیک عطرمردانه انکر نویر اسپرت| برای خرید ادکلن مردانه در معروف ترین انواع ادکلن مردانه تلخ، خنک، شیرین و با پخش بو خط بوی بالا و انواع عطر مردانه | خرید عطر مردانه | خوشبوترین ادکلن های مردانه مشهور | عطر مردانه اورجینال 2023 با ماندگاری بالا | خرید اینترنتی انواع محصولات عطر و ادکلن مردانه از فروشگاه اینترنتی | لیست قیمت و خرید انواع عطر و ادکلن مردانه اورجینال | لوکس ترین خانه عطر | برای بررسی قیمت و خرید انواع عطر و ادکلن مردانه اورجینال در رایحه و طبع های مختلف از سایت فرانس شاپ دیدن نمائید | تخفیف ویژه خرید ادکلن مردانه اورجینال معروف و قیمت انواع عطرهای مردانه با ضمانت اصالت و ارسال سریع و بازگشت وجه | کد تخفیف عطر | کد تخفیف ادکلن | نمایندگی عطر | نمایندگی ادکلن | شرکت عطر | شرکت ادکلن | فروشگاه عطر اصل | فروشگاه ادکلن اصل | بازار عطر | بازار ادکلن | بهترین قیمت و کیفیت عطر و ادکلن مردانه و زنانه و سمپل و تستر و مینیاتوری اورجینال و اصل | برترین سایت فروش عطر و ادکلن ایران است و فقط ادکلن اصل و اورجینال به فروش میرساند.

https://franceshop.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید عطر و ادکلن ارزان (فروش شگفتانه عطر و ادکلن)

خرید عطر و ادکلن ارزان یا به عبارتی با قیمت مناسب همواره دغدغه برخی از مشتریان است و معمولا برخی به دنبال فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان هستند. در اینجا شما دوست عزیز می توانید عطر و ادکلن مورد نظر خود را با کمی خوش شانسی بیابید و با قیمتی ارزان تر از معمول و یا بسیار مناسب خریداری کنید.

توجه کنید که عطر و ادکلن زنانه و مردانه ارزان موجود در  این قسمت به صورت مداوم تغییر پیدا می کند و تعداد آنها محدود است و پس از اتمام موجودی به صورت خودکار ناموجود می شود. بنابراین از تماس با شرکت عطر برای تغییر در موجودی خودداری نمایید و در روزهای بعد به این صفحه سر بزنید و تقاضای خود را فقط از طریق فرم تماس موجود ارسال کنید.

فروشگاه عطر فرانس شاپ به عنوان معتبرترین فروشگاه اینترتی تخصصی عطر در ایران اصالت همه کالاهای فروخته شده را تضمین می کند و شما مشتری محترم می توانید با خیال آسوده نسبت به خرید خود اقدام نمایید. فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان واقعی یعنی فرانس شاپ.

هر مشتری از هر کالا فقط میتواند دو عدد خریداری کند و هیچ کوپن تخفیفی بر روی این محصولات اعمال نخواهد شد.

برای آنکه به سرعت از حراج عطر و ادکلن ما مطلع شوید عضو کانال صفحه اینستاگرام عطر فرانس پاریس شوید. صفحه اینستاگرام ما را فالو و لایک کنید تا از تخفیف مشتریان فعال اینستاگرام بهره مند شوید.

 

ادکلن ارزان

ادکلن یا عطرهای جیبی به عطرهای کوچکی می گویند که در حجم های پایین ( کمتر از 25 میلی لیتر ) تولید و روانه بازار می‌شوند. این عطرها انواع مختلفی مانند عطر جیبی خودکاری، عطر جیبی کتابی و … دارند ولی اکثر عطرهای کم حجم و کوچک تقلبی هستند و قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم تا عطرهای 100 میلی لیتری خریداری کنید.

تقاضا برای خرید ادکلن ارزان قیمت همیشه وجود داشته است. دلیل اصلی این تقاضا، افزایش سرسام آور قیمت ادکلن‌ها است.

خرید ادکلن باید بر اساس برخی اصول و اعتبار باشد. ادکلن ارزان اصولا دارای خصوصیاتی از قبیل مقدار کم، قیمت مناسب، برند مشخص، بسته بندی شیک و در عین حال ساده، رایحه متنوع و قابل پسند برای هر نوع سلیقه و صد البته معتبر بودن است.

رایحه‌های استفاده شده در ادکلن ارزان اصولا رایحه های همه پسندی است که بسیار نزدیک به اصل آن است.

خرید ادکلن اصل ارزان چگونه ممکن است؟

طبیعتاً با توجه به تورم و بالا رفتن نرخ ادکلن‌های اصل، خرید خود این عطرهای مردانه و زنانه به شیوه ارزان امکان‌پذیر نیست اما راه حلی که برای این امر وجود دارد خرید ادکلن‌های ارزان مشابه با عطرهای مشهور موجود در جهان است. شرکت‌ها و برندهای ایرانی و اماراتی با الهام گرفتن از این عطر و ادکلن‌ها به تولید آن‌ها با کیفیتی تقریبا مشابه اما با قیمیتی مناسب‌تر پرداخته‌اند و شما می‌توانید نیاز خود را با خرید عطرهای این برندها تامین کنید.

بسته‌بندی ادکلن‌های ارزان :

ادکلن ارزان اصولاً دارای شیشه‌های کوچک، ساده و معمولی از نظر کیفیت هستند که سبب می‌شود قیمت آن‌ها از نمونه‌های مشابه دارای شیشه‌های لوکس و کریستالی ارزان‌تر شده و قابل خرید برای افراد باشند.

به همین علت است که این نوع ادکلن‌ها هم به لحاظ اندازه نسبت به ادکلن‌های گران قیمت کوچک هستند و هم به لحاظ بسته بندی ساده‌تر است.

بسیاری از شرکت‌های معروف و معتبر در زمینه تولید عطر و ادکلن اصولاً در تولیدات خود تولید ادکلن‌های ارزان را نیز مدنظر قرار می‌دهند. دلیل آن این است که تمامی افراد با هر وسع مالی بتوانند از محصولات آن‌ها خرید کرده و استفاده کنند.

البته لازم به ذکر است که برخی از ادکلن‌های ارزان نیز وجود دارند که معتبر نبوده و به صورت زیرزمینی تولید می‌شوند. ادکلن‌هایی که هم نام و شناسنامه معتبر ندارند و هم سمی است برای سلامتی.

مزایای خرید ادکلن ارزان:

تمام این ادکلن‌ها با حجم کم تهیه شده‌اند که به راحتی در کیف و جیب قابل حمل هستند.

هم چنین این مزیت باعث می‌شود خریدار در صورت خواستن ادکلن دیگر منتظر اتمام ادکلن قبلی نباشد و به راحتی اقدام به خرید کند.

همچنین اگر مشتری قصد خرید ادکلن اصل را دارد برای تست رایحه می‌تواند با خرید یک عطر ارزان در همان رایحه خرید کند. این کار باعث می‌شود تا از نت‌ها و بوی رایحه آشنایی پیدا کند و سپس اقدام به خرید اصلی نماید.

کیفیت ادکلن ارزان :

اکثر این ادکلن‌ها به علت حجم پایین دارای کیفیت مناسب و ماندگاری و پخش بوی خوب هستند. کیفیت بسته بندی نیز در این عطرها بسیار قابل قبول است.

ادکلن عطر مینیاتوری زنانه و مردانه:

امروزه خانم‌ها پول بیشتری برای عطر و ادکلن نسبت به آقایان خرج می‌کنند. برای بعضی از این افراد قیمت عطر اولویت دارد. نمونه‌های ادکلن‌های ارزان موجود در فروشگاه عطر با کیفیت مناسب و قیمت به صرفه به کمک این دسته از افراد آمده است. 

آیا عطر جیبی ارزان بخریم؟

خرید عطر جیبی برای تست رایحه بسیار مناسب است که بعد از خرید عطر جیبی و تست آن مشتری می‌تواند نمونه بزرگ تر و با کیفیت را خریداری کند.

یکی از ادکلنهای ارزان عطر دریک و ادکلن کاپیتان بلک است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah