قیمت ادکلن آمواج دیا 

عطر ادکلن آمواج دیا پور هوم مردانه

عطر ادکلن آمواج دیا پور هوم-AMOUAGE DIA POUR HOMME عطری مردانه، جذاب از برند عمانی AMOUAGE است که در سال های 2002 تا 2007 میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 100 میلی لیتر به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر آمواج دیا مردانه

عطر ادکلن آمواج دیا پور هوم-AMOUAGE DIA POUR HOMME از خانواده بویایی چوبی، گلی، مشک دار [Woody Floral Musk] است که شاید در بین تمام محصولات آمواج بهتر از همه توانسته است روح خانه‌اش، یعنی کشور عمان، را به نمایش گذارد. ادکلن مردانه دیا پور هوم خشکی صحرا، ادویه‌های منطقه زنگبار و طراوت دریای آزاد عرب را به نمایش می‌گذارد. عطری خنک، تند و شیرین.

شروع دیا پور هوم خشک و چوبی است تا یادآور حرکت کاروان‌های باستانی در امتداد تپه‌های شنی باشد؛ ولی آمیزه ادکلن دیا پور هوم خیلی زود عمیق‌تر می‌شود و شما را به نوشیدن چای ادویه‌ای در بازار دعوت می‌کند. نت‌هایی که از صمغ کُندر، میوه آلو و گل‌های تازه شکل گرفته‌اند. همین‌که دیا پور هوم-DIA POUR HOMME ته‌نشین می‌شود، به فضایی اقیانوسی و عمیق خواهید رسید و می‌بینید که بوی مرطوب خس‌خس به هوا طراوت و شادابی می‌بخشد. کهربا و نعناع هندی به‌آرامی نسیم خنک اقیانوسی دیا پور هوم را گرم می‌کنند. دیا پور هوم عطری‌ است برای آقایان ساختارشکن؛ مردانی که جلوه‌های لوکس را ستایش می‌نمایند، ولی حس ماجراجویی انکارناپذیری در وجودشان نهفته است.

 

خرید عطر اورجینال