فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۹ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

افت شدید قیمت دلار در چند روز آینده

افت شدید قیمت دلار در چند روز آینده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن ورساچه پور هوم عود نویر

ورساچه VERSACE نیز پس از برندهای «تام فورد»، «ایوسن لورن» و «فراری» که تولید موفّقی در عطری بر پایه عود-OUD داشتند در سال ۲۰۱۳ میلادی با تولید ادوپرفیوم ورساچه پور هوم عود نویر-VERSACE pour homme OUD NOIR که محصولی منحصر به فرد و فوق العاده خاص می باشد، پا در این عرصه گذاشت. این عطر مردانه که از لحاظ ظاهری مشابه محصول قدیمی این برند، VERSACE pour homme می باشد، همانطور که از نامش پیداست به رنگ مشکی و بر پایه عود بنا شده است. عطر ادکلن ورساچه پورهوم عود نویر-VERSACE pour homme OUD NOIR EDP، با رایحه ای چوبی و تند مخصوص فصول سرد سال روانه بازار گردید. این ادکلن که بر پایه عود و چرم بنا شده است رایحه گرم و تندی را به مصرف کننده خود القاء می کند . عود نوآر با بوی تند و گرمش برای شب‌های پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود. بطری این عطر مانند تمام عطرهای دیگر ورساچه-VERSACE با ظرافت و دقت خاصی طراحی شده است. روی بطری این عطر نشان تجاری زیبای ورساچه-VERSACE با رنگ طلایی خودنمایی می‌کند. روی گردن طلایی بطری هم نام ورساچه-VERSACE به‌خوبی حک شده است. درب بطری با رنگ سیاه و قد کوتاهش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. پس از اسپری کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان، بوی چرم و نت‌های چوبی شرقی را احساس خواهید کرد. این ترکیب شرقی، هیجان و اعتمادبه‌نفس خوبی را به روح شما تزریق خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب عود-OUD ساخته‌ شده‌اند.

مناسب: پاییز و زمستان

مــردانه: گـرم و تـند

عطر ادکلن ورساچه پور هوم عود نویر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن آگنر پور فم

عطر ادکلن آگنر پور فم-AIGNER POUR FEMME 100ML EDP عطری خوشبو، پرفروش و زنانه است که در سال ۲۰۱۰ میلادی با غلظت ادو پرفیوم و در سایز ۱۰۰ میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن معرفی و ارائه شد. عطر ادکلن آگنر پور فم-AIGNER POUR FEMME 100ML EDP به عنوان عطری زنانه و جذاب، بسیار لوکس و با کیفیت است.

ترکیبات و رایحه ادو پرفیوم زنانه آگنر پورفم

عطر ادکلن آگنر پور فمAIGNER POUR FEMME با رایحه ای ماندگار، گرم و تند برای مصرف در طول روزهای بهاری انتخابی بی نظیر می باشد. این عطر که سمبلی از احساسات زنانه، یگانگی و لطافت است، بسیار لوکس، با کیفیت و دوست داشتنی است.

رایحه این عطر که ردی استثنایی از خود به جای می گذارد نمادی از لذّت بردن از زندگی بوده و خاص بانوانی است که زیبایی، چیزهای گران قیمت، شبی استثنایی در رستورانی مجلل و شادی را دوست دارند و آن را تکریم می دارند.

پس از اسپری کردن ادو پرفیوم اگنر پور فم روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، پرتقال ماندارین و فلفل خواهید شد. این نُت آغازین مرکباتی، تند و شیرین، شادی و نشاط را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه شاهد جابجایی نُت‌های آغازین و میانی خواهید بود. نت‌های میانی از ترکیب گل فریزیا، گل رز و زردآلو ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب سه‌گانۀ گلی و میوه‌ای طراوت و تازگی را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از ترکیب مشک، گیاه پاتچولی، چوب سدر ویرجینیا، عنبر و بادام تشکیل می‌شوند. بوی چوب و گیاه پاتچولی تمرکز و تعادل روحی را به شما هدیه می‌کند.

اتینه اگنر، طراح مدل مشهور، در سال 1904 میلادی است که در کشور اروپایی مجارستان چشم به جهان گشود و نخستین مجموعه کیف دستی خود را در شهر نیویورک آمریکا به نمایش گذاشت که این موضوع، شروعی برای ارائه طرح های متحیرکننده اش بود.

از زمان تولید و معرفی محصول «چمدان بزرگ» برای خطوط کشتیرانی فرا اطلسی [سراسر اقیانوس اطلس] به نام Orient Express در دهه 50 میلادی، محصولات اگنر با طرح منحصر به فرد چمدان های مسافرتی به بازار آمد و پس از آن اتینه اگنر با هاینر اچ رانکل (یک تاجر با دیدگاه روشن و مدرن در قبال آینده به همراه حس قوی در خصوص موضوعات سنتی) ملاقات کرد و بدین ترتیب برند اگنر در سال 1965 میلادی در شهر مونیخ آلمان متولد شد. حرف A در نماد AIGNER قالب نعل اسب کوچک می باشد.

خرید انواع عطرهای برند اگنر اورجینال | خرید اینترنتی عطر اگنر با ضمانت از فروشگاه ادکلن فرانس شاپ | خرید ادوکلن اگنر اصلی از فرانس شاپ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن کاشارل-کاچارل ادن زنانه

عطر ادکلن کاشارل-کاچارل ادن زنانه

خرید عطر ادکلن کاشارل-کاچارل ادن زنانه

عطر ادکلن کاشارل-کاچارل ادن زنانه-Cacharel EDEN 50ML EDP عطری زنانه، خاص و بسیار پر فروش است که در سال ۱۹۹۴ میلادی توسط برند فرانسوی کاشارل-Cacharel با غلظت ادوپرفیوم و در حجم ۵۰ میلی لیتری و با طراحی ژان گیشارد-Jean Aguichard، به بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن کاشارل-کاچارل ادن زنانه

عطر ادکلن کاشارل-کاچارل ادن زنانه-Cacharel EDEN 50ML EDP  عطری زنانه، با رد بوی خوب و خوشبو که آمیزه آن رایحه گل ها است. رایحه آغازین عطر ایدن با بوی شیرین و نیمه شاداب ترکیب گل هایی همانند لاله مرداب و گل ابریشم شروع می شود که حس میوه ای ضعیفی در پس زمینه آنها قابل استشمام است. با گذر زمان حس میوه ای محو شده و رایحه شیرین گل ها قوی تر و پر رنگ تر می شوند و تا پایان این زیبایی وصف ناشدنی، عطر را به هر سو می پراکند. کاچارل ایدن-Cacharel EDEN که معروف ترین عطر این برند می باشد، با ترکیبات منحصر به فرد و خاصی که دارد برای مصرف در طول شبانه روز و ملاقات های رسمی پیشنهاد بسیار مناسبی است. بانوانی که این محصول با کیفیت را استفاده کرده اند آن را با بوی لطیف و ماندگاری بالا توصیف میکنند.

مناسب: همه فصول سال

زنانه: ملایم و شیرین

رایحه اولیه: لیمو ترش، ترنج، نارنگی ماندارین، هلو

رایحه میانی: آناناس، گل ابریشم، گل برف، لاله مردابی، نیلوفر آبی، شکوفه پرتقال، گل مریم، یاس، خربزه

رایحه اصلی: اقاقیای سیاه، دانه تونکا، چوب صندل سفید، سدر، نعناع هندی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

فروش ادکلن اصل اورجینال تک و عمده: پخش ادکلن اصلی: فرانس شاپ

فروش ادکلن اصل اورجینال تک و عمده: پخش ادکلن اصلی: فرانس شاپ

‎خرید ادکلن مردانه اصل ❤️ فقط... · ‎فروشگاه · ‎ادکلن های پارفومز د مارلی اصل · ‎ادکلن مردانه .. خرید انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه برند، اصل و اورجینال از سایت فرانس شاپ .. عطر .. ادوکلن .. خرید عطر .. خرید ادکلن.. بهترین قیمت عطر.. تضمین کیفیت ... این فروشگاه عطر آنلاین به شما اطمینان می‌دهد که انواع عطر موجود در آن همگی اورجینال هستند و نیازی به نگرانی راجع به سودجویانی که محصولات تقلبی را با قیمت گزاف .... خرید عطر مردانه اصل از فروشگاه عطر مرجع تخصصی عطر و ادکلن با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا.

خرید عطر و ادکلن، فروشگاه اینترنتی عطر ادکلن فرانس شاپ، خرید عطر ، خرید ادکلن، قیمت ادکلن اصل، خرید عطر اصل آنلاین اورجینال از فروشگاه اینترنتی عطر اصلی.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

قیمت دلار، قیمت خودرو، قیمت طلا، قیمت ارز

به نظر می رسد با توجه به حباب موجود، به ویژه در قیمت خودروهای تولید داخل، شاهد افت شدید قیمت خودرو در چند روز آینده باشیم.

به طور مثال، قیمت پارس tu5 در بازار آزاد بیش از 200 میلیون تومان افت قیمت خواهد داشت. این یک هشدار است.

#قیمت خودرو  #قیمت طلا #قیمت ارز #قیمت طلا

 

https://fpgallery.ir     گالری پاریس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

کالوین کلین من ادو تویلت-سی کی مردانه اصلی

خرید عطر ادکلن کالوین کلین من

عطر ادکلن کالوین کلین من-Calvin Klein MAN EDT یک عطر چوبی و ادویه دار است که در سال ۲۰۰۷ میلادی به عنوان ادوتویلت مردانه معرفی شد. این عطر کاملاً مردانه و احساس برانگیز توسط Ann Gottlieb ساخته شده و مناسب برای مردان جنتلمن است. عطر ادکلن سی کی من–CK Man، با رایحه تند و چوبی که دارد مناسب استفاده آقایان در فصول بهار و پاییز می باشد. Lory Singer از پرسنل شرکت بزرگ Coty درباره این ادکلن مردانه به عنوان یک عطر بسیار وسوسه انگیز و جذاب می گوید که کالوین کلین-Calvin Klein آمده است تا در نظرها ماندگار شود. اگر با دقت به بطری ادکلن مردانه سی کی من-Calvin Klein MAN دقت کنید، به سرعت مجذوب طراحی ساده و مینیمالیستی مخصوص کالوین کلین-Calvin Klein در آن خواهید شد.

مناسب: استفاده روزانه

مردانه: تلخ و خنک و تند

رایحه اولیه: نارنگی، رزماری، ترنج، برگ بنفشه

رایحه میانی: نعناع، جوز، بخور، برگ خشک برگبو

رایحه اصلی: مشک، عنبر، سرو، چوب گوآیاک، چوب صندل

 

لینک خرید عطر سی کی مردانه اصل

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

آیا عطر، ادکلن و بخور روزه را باطل می‌کنند؟

بنابر نظر بیشتر مراجع تقلید تنها نُه چیز روزه را باطل می‌‏کند:

خوردن و آشامیدن

جماع (عمل زناشویی)

استمناء

دروغ بستن به خدا و پیغمبر (ص) و جانشینان پیغمبر (ع)

رساندن غبار غلیظ به حلق

فرو بردن تمام سر در آب

باقى ماندن بر جنابت و حیض و نفاس تا اذان صبح

اماله کردن با چیزهاى روان

قى کردن (استفراغ).

بوکردن گیاه‌های معطر یکی از مکروهات روزه‌داری است. ولی عطر زدن مکروه نیست و روزه را باطل نمی‌کند. حتی استفاده از عطر و خود را خوش‌بو نمودن، در اسلام از مستحبات به شمار می‌آید و همیشه موردسفارش و اهتمام نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله بوده است، تا آنجا که به نمازگزاران سفارش شده است در برابر عظمت و جلال و هیبت حق تعالی و پیشگاه معبود یکتا با هیأتی نیکو و عطر زده وارد نماز شوند.

در عصر حاضر و به دلیل تردد در اماکن و وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس و مترو، کار و کثرت فعالیت‌ها و گرما و تعریق زیاد بدن و مانند این‌ها، عطر زدن، در حفظ حقوق عمومی و رعایت حرمت‌ها و پیش‌گیری از آزردن شامه‌های حساس، توصیه می‌شود.

خرید عطر مردانه کاپیتان بلک اصل

خرید عطر مردانه دریک اصل

خرید عطر مردانه بلک افغان

https://franceshop.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

5 عطر خنک مردانه که آتش عشق را در خانم ها روشن می کند

رایحه عطر می‌تواند سبب تقویت خلق‌ و خو شود و احساسات شما را تغییر بدهد. انتخاب عطر متناسب با سلیقه و استایل، کار سختی است. با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و گرم شدن هوا، عطرهای خنک بهترین انتخاب برای این دوران هستند. تنوع مدل‌های موجود در بازار و محصولات قلابی، باعث می‌شود افراد در انتخاب عطر مناسب با مشکلاتی مواجه شوند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان توصیف ویژگی‌های هر عطر و ضمانت اصالت کالا، این مشکل را حل کرده‌اند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج عطر خنک مردانه که آتش عشق را در خانم‌ها روشن می‌کند، می‌پردازد:

ادکلن دیویدوف کول واتر مردانه

اگر به دنیا عطری خنک و تند می‌گردید، کول واتر مردانه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این عطر در سال 1988 میلادی وارد بازار شد و به سرعت به عنوان یکی از جذاب‌ترین عطرهای مردانه شناخته شد. رنگ آبی بطری نشان‌دهنده حس‌ و حال اقیانوسی عطر است. این عطر در گروه بویایی معطر آبزی دسته‌بندی می‌شود.

نت‌های ابتدایی این عطر رایحه آب دریا، نعناع، نت‌های سبز رنگ، اسطوخدوس، گشنیز و رزماری آغاز می‌شود. نت‌های میانی با ترکیبی از رایحه چوب صندل، گل یاسمین، شکوفه پرتقال و گل شمعدانی آشکار می‌شوند و ترکیبی از نشاط و شادی را ایجاد می‌کنند.نت‌های پایانی با رایحه مشک، چوب سدر، عنبر و تنباکو جایگزین می‌شوند.

ادکلن دانهیل امالفی سیتروس

عطر ادکلن دانهیل امالفی سیتروس یکی از عطرهای جدید است که در سال 2020 وارد بازار شد. این عطر در گروه بویایی چوبی گلی مشکی قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یک عطر خاص با ماندگاری و پخش بو بالا می‌گردید، این عطر بهترین انتخاب است.

نت‌های ابتدایی این عطر رایحه ماندارین، پرتقال تلخ، ترنج و لیمو آمالفی احساس می‌شود و شروعی ملایم و خنک دارد. در نت‌ها میانی رزماری، هل، چای سبز، بهار نارنج و یاس باعث تداوم احساس شادابی و نشاط می‌شوند. در نت‌های پایانی با رایحه مشک، عنبر، چوب‌های جنگلی و خس خس احساس می‌شود.

ادکلن جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو اسنزا

اگر به دنیال یک عطر رمدانه و خاص با رایحه تند و خنک هستید، جورجیو آرمانی آکوا دی جنزا گزینه مناسبی است. این عطر در سال 2012 وارد بازار شد در گروه بویایی چوبی دریایی دسته‌بندی می‌شود. این عطر ماندگاری و پخش بو خوبی دارد و با استفاده از آن می‌توانید اطرافیان را تحت تاثیر قرار دهید.

در نت‌های ابتدای این عطر رایحه ترنج، گریپ فروت و آب دریا احساس می‌شود. در نت‌های میانی رایحه گل یاس، مریم گلی و ریحان جایگزین می‌شوند و این نت‌های گلی طراوت و شادابی بهاری را تداعی می‌کنند. نت‌های پایانی در با رایحه مشک، خس خس، شاهبوی، سدر، نعناع هندی و فلفل سیاه ماندگار می‌شوند.

 

خرید عطر و ادکلن اصل

عطر  ادکلن بولگاری آکوا پور هوم

این عطر با رایحه خنک و دریایی در سال 2005 میلادی وارد بازار شد. این محصول در مدت زمان کوتاهی به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت بولگاری تبدیل شد و بدون شک یکی از ماندگارترین محصولات در دنیای عطر و ادکلن است.

نت‌های آغازین این عطر دارای رایحه نارنگی و پرتقال است. در نت‌های میانی اسطوخدوس [لوندر]، علف دریایی، پنبه و جلبک دریایی نمایان می‌شوند. نت‌های پایانی با روایح چوبی، سالویا، کهربا، سدر و نعناع هندی ماندگار می‌شوند.

 

خرید عطر دریک مردانه

خرید ادکلن کاپیتان بلک اصل

خرید ادکلن مردانه اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah