خرید عطر ادکلن آمواج پورپس (پورپوس) مردانه و زنانه

عطر ادکلن آمواج پورپس (پورپوس)-AMOUAGE PURPOSE MAN 100ML EDP عطری مردانه و زنانه، بسیار خوشبو، بی نظیر، پرفروش با پخش بوی عالی و با ساختاری و شروعی تازه و شاداب  از برند عمانی آمواژ-AMOUAGE است که در سال ۲۰۲۳ میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم ۱۰۰ میلی لیتری توسط عطار شهیر، کوئنتین بیش-Quentin Bisch، برای استفاده آقایان و خانم های خوش لباس به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن آمواج پورپس

عطر ادکلن آمواج پورپس (پورپوس)-AMOUAGE PURPOSE MAN 100ML EDP عطری از گروه بویایی شرقی چوبی [Amber Woody] است که نُتهای غالب آن ترکیبی از نُتهای چوبی، یادداشت های تند گرم و تند تازه است و با رایحه گرم و تند مناسب روزهای خنک سال طراحی شده است. این ادکلن قوی که شهرت فراوانی در پخش بو دارد، از کالکشن The Odyssey – Chapter III – Escape می باشد و عطر آمواج گایدنس نیز در این مجموعه جای می گیرد.

ادکلن آمواج پرپس اصل سمفونی هماهنگی از نُت چوب های جسورانه و ادویه های قدرتمند می باشد که گواهی بر هنر عطرسازی است که از حالت عادی فاصله گرفته و برای مخاطبانش خاص شده است. آکوردهای اصلی عطر آمواج پرپس شامل آکوردهای چوبی، تند و گرم، معطر، کهربا، عود، چرم و خاکی هشتند.

مناسب: بهار، پاییز و زمستان

مردانه و زنانه: معتدل