فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۹ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان در بازار تهران

The 5 Best Sites for Online Perfume Shopping

The 5 Best Sites for Online Perfume Shopping

We independently research, test, review, and recommend the best perfume products—learn more about our process.

If you’re anything like us, you likely buy everything from paper towels to pajamas online, not to mention a wide array of your beauty necessities, too. That being said, buying perfume online may not necessarily be on your radar—but it should be. While it may seem strange to buy a fragrance without sniffing it first, online scent shopping has a long list of benefits. Of course, there’s the universally-appealing convenience factor that applies to all kinds of virtual purchasing. But as it pertains to perfume specifically, the internet is also a veritable treasure trove for not only good deals and steals but also a place where you can discover a wide array of new and interesting brands that may not yet be available at the department or big beauty store where you’d otherwise be shopping. Not to mention that many sites offer all kinds of different sampling and tester options, so you can, in fact, take a scent for a test run before you buy a full-size.

Ahead, the best places to buy perfume online that will make you seriously rethink how you scent shop.

Of all the online department store options, this is one of our faves. Yes, the amazingly flexible return policy applies to fragrance too, and you can even order online and pick up in-store if you’re really in a rush. They also offer a ton of store-exclusive perfumes and scents, not to mention that there’s always sale every year.

Those who love a good deal will appreciate the notably discounted prices and the plethora of coupons always available, making this a great pick for more affordable perfume shopping. Shipping is free, too, and there’s a good selection of samples that you can also buy,. 

Ever finally find a signature scent that you’re obsessed with, only to find out it’s been discontinued when you go re-stock? Yeah, us too. Search for in on this site, since they have many discontinued fragrances available. They also have a loyalty program, always an added benefit in our book.

The in-store fragrance shopping experience at franceshop.ir is quite good, but so is the online version. There’s a helpful quiz that can help you figure out what kind of fragrance you might like (great for those who just aren’t quite sure as to what they’re looking for) and plenty of brands and sizes available. You can also return anything you don’t like as long as it’s only ‘gently used. 

خرید عطر مردانه اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

بررسی 7 مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن

هفته پیش می‌خواستم از سایت، یک عطر بخرم. یکی از دوستانم گفت چطور می‌‎توانی عطر را آنلاین بخری؛ تا وقتی از نزدیک آن را امتحان نکرده‌ای؟ شاید به‌ظاهر همینطور باشد ولی آنقدرها هم فکر می‌کنید کار سختی نبود. چون:

اول اینکه معمولا عطر مورد علاقه خود را می شناختم و می‌دانستم چه چیزی می‌خواهم بخرم. 

هم اینکه سلیقه خودم را می‌دانستم. مثلا اینکه عطری با رایحه خنک و کمی شیرین، برای استفاده در مهمانی می‌خواستم. پس اگر این اطلاعات را داشته باشیم، کارمان راحت است. مثلا اینکه از چه نوع عطری خوشمان می آید؟ تن،؛ خنک، شیرین یا گرم؟ یا مثلا اینکه ماندگاری برایمان مهم است یا پخش بو؟ از عطر به چه منظوری می خواهیم استفاده کنیم؟ مهمانی، جلسه کاری مهم یا مصرف روزانه؟

یا اینکه چه عصاره هایی را بیشتر دوست داریم؟ 

عطر یاس، مرکبات، قهوه، گل رز، وانیل یا...؟

معمولا در بسیاری از سایت‌های فروشگاهی این اطلاعات را در قسمت مشخصات هر محصول نوشته‌اند. اگر بدانید چه می‌خواهید، به گزینه درست نزدیک می‌شوید. پس حتی عطر را هم می‌توانید آنلاین خریداری کنید. حالا اگر تصمیم گرفته‌اید اینکار را انجام دهید؛ بد نیست بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن را بشناسید. 

بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن (بررسی کامل): خرید عطر

همین الان اگر اسم چند مورد از عطرهای مورد علاقه تان را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید، بیش از 30-40 سایت فروش عطر نشان داده می شود. اما در این بین، احتمالا چند مورد از این سایت ها بین همه مشترک هستند. این یعنی (احتمالا!) این ها بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن هستند. 

گفتم احتمالا، چون لزوما کیفیت محصولات یک وب سایت، دلیل بالا آمدنش در گوگل نیست. اما ما مواردی را انتخاب کرده ایم که نسبتا محصولات و خدمات باکیفیتی را ارائه می دهند. 

یک نکته: قیمت محصولات این فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن، رقابتی است. یعنی نمی توان گفت قیمت یکی کمتر یا بیشتر از بقیه است. قیمت ها تقریبا نزدیک به هم است. معمولا اگر یکی از آن‌ها تخفیف بزند، دیگری هم این کار را انجام می دهد.

فرانس شاپ بهترین سایت فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ملاقات خاص این خیاط ایرانی با رییس جمهورها و مشهورترین ها

بیژن پاکزاد طراح و تولیدکننده سرشناس لباس‌ های مردانه، عطر و ادکلن و یکی از عرضه کنندگان گران ترین اقلام و سفارشات، برای پولدارترین افراد از ملیت های مختلف است. محصولات او که با نام تجاری “بیژن” شناخته می شود، برنده جوایز برترین‌ های جهان در عرصه عطر و ادکلن و مد و لباس برای طبقات مرفه بوده است.

به گزارش رکنا : بیژن پاکزاد فروردین ۱۳۱۹ در تهران به دنیا آمد،بیژن پاکزاددر سال ۱۳۵۲ به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد،بیژن پاکزاددر سال ۱۹۷۶ میلادی فروشگاه ویژه خود را در بلوار رودیو درایو واقع در بورلی هیلز افتتاح کرد.بیژن پاکزادبیژن همچنین به خاطر داشتن اتومبیل‌هایی نظیر بنتلی آزور زرد رنگ با تزیینات داخلی مشکی و صندلی تمام چرم و سیستم داخل آن،مرسدس بنز اس‌ال‌آر مک لارن مشکی، فراری اف۴۳۰ زردرنگ، رولزرویس فانتوم کوپه زرد رنگ و بوگاتی ویرون معروف بود.بیژن پاکزاد دو بار ازدواج کرد و دارای سه فرزند بود.

یژن پاکزاد که  در ایران کار خیاطی انجام می داد، برای پیشرفت کارش در 30 سالگی به کلاس زبان انگلیسی می رود و یاد می گیرد و بعد از مهاجرتش تبدیل به مطرح ترین طراح لباس و تولید کننده عطر در دنیا شد ، به طوری که اکثر مشتری هایش پادشاهان ، رئیس جمهورها و سلبریتی ها مشهور جهان بوده اند.

خرید عطر اصل فرانسه

فروشگاه عطر اصل فرانسه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ارزان قیمت اورجینال چی بخریم؟

با افزایش قیمت ارز و به تبع آن افزایش قیمت عطر، خرید عطر اورجینال از برندهای مشهور و شناخته شده کار سختی شده و دیگر از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. امروز قصد داریم شما را با بهترین عطرهای زنانه و مردانه اورجینال ولی با قیمت زیر یک میلیون تومان آشنا کنیم تا شما بتوانید با قیمت کم عطر اورجینال خریداری نمایید.

عطر اورجینال بخریم یا تستر؟

اگر به بازار خرید عطرها مراجعه کنید، با انواع و اقسام عطرهای زنانه و مردانه مواجه می شوید که قیمت آن‌ها از چند ده هزار تومان شروع می شود و تا چند ده میلیون می رود. انواع این عطرها عبارتند از: اسانس‌ها، عطرهای شرکتی، تستر اماراتی، تستر اورجینال و عطرهای اورجینال. اما کدام یک از آن‌ها ارزش خرید دارند؟!

در جواب به این سوال باید بگوییم که قطعا عطرهای اورجینال بهترین گزینه هستند. تسترهای کپی که به تستر اماراتی شهرت دارند، غالبا در کشور امارات ساخته می شود و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با عطر اورجینال دارند اما از نظر کیفیت نه. متاسفانه این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد سودجو تسترهای اماراتی را به عنوان عطر اورجینال به فروش برسانند و با توجه به ظاهر مشابه، تشخیص نسخه اورجینال از فیک، کار چندان آسانی نیست.

عطر اورجینال اقتصادی!

برندهایی همچون اجمل، آرماف، امپر که عمدتا اماراتی هستند و برندهای دیگری همچون جگوار و سریس اسپلندور، برندهای ایرانی مثل نوید، لیلا حاتمی و مهران مدیری و … برندهایی هستند که قیمت عطر و ادکلن‌هایشان به نسبت سایر برندهای مشهور مناسب‌تر است. حال بیایید برخی از این عطرها را با هم بررسی کنیم.

۱) ادکلن اسپلندور مشکی مردانه (Seris Splendor Black)

عطر اسپلندور مشکی - Splendor Black - عطر ارزان قیمت اورجینال

کمپانی سریس اسپلندور یک کمپانی موفق در زمینه ساخت عطر و ادکلن است که اصالتا سوئیسی است اما از سال ۲۰۱۲ کارخانه تولیدات عطر و ادکلن خود را به امارات متحده عربی منتقل کرد. اسپلندور مشکی در سال ۲۰۱۲ طراحی و به بازار عطرهای مردانه عرضه شد. با توجه به کیفیت مناسب و قیمت فوق العاده ارزانی که Splendor Black دارد، می توانید از این عطر به عنوان یک هدیه و یا برای روزمره خود استفاده نمایید. نت‌های عطر اسپلندور بلک عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: لیمو، نارنج و نت های سبز
  • نت‌های میانی: مگنولیا، گل فریزیا و زنبق دره
  • نت‌های پایانی: چوب درخت سرو، مشک سفید و عنبر

۲) عطر امپر چیفون زنانه (Emper Chifon)

عطر امپر چیفون - Emper Chifon - عطر ارزان قیمت اورجینال

امپر که یک کمپانی اماراتی است، طرفداران زیادی به خصوص در کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد. عطر امپر چیفون یکی از عطرهای جذاب و ظریف این کمپانی است که مختص بانوان طراحی شده است و با قیمت مناسبی که دارد، به راحتی قابل خرید است. اگر به دنبال یک هدیه جذاب برای دوستان و آشنایتان هستید که علاوه بر قیمت مناسب، از کیفیت خوبی هم برخوردار باشد، عطر Emper Chifon یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

  • نت های اولیه: ترنج و پرتقال ماندارین
  • نت های میانی: چوب صندل، گل های رز، یاسمن و زنبق
  • نت های پایانی: وانیل و مشک

۳) ادکلن اجمل شادو مردانه (Ajmal Shadow)

اجمل شادو یکی از عطرهای مردانه پرطرفدار در ایران است که آقایان زیادی طرفدار آن هستند. این عطر جذاب مردانه در سال ۲۰۰۸ برای نخستین بار توسط برند اماراتی اجمل روانه بازار شد. ادکلن اجمل شدو برای آقایانی که به ظاهر خود اهمیت می دهند. و دوست دارند همیشه در بهترین حالت خود باشند بسیار مناسب است.

  • نت اولیه: مریم گلی، چوب صندل و خس‌خس
  • نت میانی: مشک و نعناع هندی
  • نت پایانی: بخور خوشبو

۴) عطر مگنولیا زنانه (Yves Rocher Magnolia)

عطر مگنولیا - Yves Rocher Magnolia - عطر ارزان قیمت اورجینال

عطر ایوروشه مگنولیا جز عطرهای کلاسیک محسوب می شود که در سال ۱۹۸۳ روانه بازار شد. عطر مگنولیا توسط برند فرانسوی ایوروشه طراحی شد و بانوان زیادی در سراسر دنیا طرفدار این عطر هستند و با آن خاطره دارند. اگر جز آن دسته بانوانی هستید که به عطرهای با رایحه گلی علاقه مند هستند، به شما استفاده از خرید عطر مگنولیا را به شدت توصیه می کنیم.

  • نت های اولیه: گل مگنولیا و سیب
  • نت های میانی: زنبق، گل سرخ، گل یاسمن، گاردنیا
  • نت های پایانی: وانیل، مشک، سدر، نعناع هندی، چوب صندل و خزه

۵) ادکلن آرماف کلاب د نایت مردانه (Armaf Club de Nuit)

عطر ارزان قیمت اورجینال - عطر کلاب د نایت مردانه - Armaf Club de Nuit

هر جا از عطر ارزان قیمت اورجینال صحبت می شود، بدون شک یکی از این عطرها، عطر کلاب د نایت مردانه است. این عطر توسط کمپانی اماراتی آرماف طراحی شده است و در سال ۲۰۱۵ نخستین بار راهی بازار شد. یکی از نکات جال توجه در مور داین عطر که باعث پرطرفدارتر شدن آن شده است، رایحه مشابه با عطر کرید اونتوس است! اگر در مورد عطر کرید اونتوس نمی دانید باید به شما بگوییم که کرید اونتوس یکی از گرانترین عطرهای مردانه است و یک عطر سلطنتی محسوب می شود.

  • نت های اولیه:لیمو ترش زرد، انگور فرنگی سیاه، آناناس و سیب
  • نت های میانی: درخت توس، گل یاسمن سفید و گل رز
  • نت های پایانی: مشک، عنبر، نعناع هندی، ترنج و وانیل

۶) عطر مهران مدیری کلوز آپ زنانه (Mehran Modiri Close Up Pour Femme)

عطر مهران مدیری - Mehran Modiri - عطر ارزان قیمت اورجینال

در سال‌های اخیر شاهد برندهای ایرانی بوده ایم که توسط سلبریتی‌ها رونمایی شده اند. یکی از موفق‌ترین این برندها، برند مهران مدیری بوده است که در حال حاضر دارای ۴ عطر مردانه و ۴ عطر زنانه است. عطر کلوز آپ زنانه یکی از بهترین عطرهای این مجموعه است که بسیاری از خریداران را راضی نموده است. قیمت ادکلن زنانه کلوز آپ مهران مدیری زیر یک میلیون است و به همین دلیل یک عطر ارزان قیمت اورجینال است. نت‌های تشکیل دهنده عطر Close Up Pour Femme عبارتند از:

  • نت های اولیه: چوب سرخ و ترنج
  • نت های میانی: پرالین، وانیل و انار
  • نت های پایانی: کهربا، مشک و چوب صندل

خرید ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر اصالت از فروشگاه عطر

فروشگاه عطر اصل در تهران یکی از بزرگترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن در ایران است که برای اولین بار تمامی عطر و ادکلن‌های اورجینال موجود در بازار را به همراه کارت گارانتی مادام العمر به دست مشتریان می رساند. با این گارانتی خیال خریداران، از خرید عطر اورجینال کاملا راحت است و اگر هر زمانی به اصالت عطر خود شک کنند، به راحتی می توانند آن را پیگیری نموده و در صورت اثبات عدم اصالت، وجه پرداختی به صورت کامل عودت داده خواهد شد. برای خرید می توانید به وب سایت عطر اصل مراجعه نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید بهترین ادکلن زنانه مناسب فصل گرما؛ عطر ارزان قیمت

خرید بهترین ادکلن زنانه مناسب فصل گرما؛ عطر ارزان قیمت

به طور کلی عطرهایی که در فصل گرما اسپری میکنیم بایستی دو ویژگی خاص داشته باشند؛ یک اینکه به شخصیت شما حس خنکی و سرحالی بدهد و دوم اینکه سطح انرژی مخاطب را بالاتر ببرد. البته پیشنهاد می شود از ادکلن‌هایی استفاده نمائید که رایحه گلی بیشتری دارند و از ادکلن‌هایی با رایحه شرقی و ادویه‌ای فاصله بگیرید.

اندک اندک نزدیک فصل گرمای بی حد و حصر تابستان و مرداد ماه می‌شویم. این روزها همه به دنبال چیزی هستند که حس و حال بهتری برایتان داشته باشد. چه چیزی بهتر از اینکه عطری خنک استفاده و اسپری کنیم که هم احساس بهتری به ما دهد و هم اینکه پوستمان را خنک‌تر کند. فرانس شاپ قصد دارد در این مطلب کوتاه به شما عطر زنانه مناسب فصل گرما را معرفی نماید؛ عطرهایی که حال‌ و هوای شما را بهتر می‌کند.

ویژگی‌های بهترین ادکلن مناسب فصل گرما و تابستان

ادکلن‌هایی که در فصل گرما اسپری میکنیم (عطر زدن) به طور کلی بایستی دو ویژگی داشته باشد؛ یک اینکه به شخصیت شما حس خنکی و سرحالی بدهد و دوم اینکه سطح انرژی مخاطب را بالاتر ببرد. البته پیشنهاد می شود از ادکلن‌هایی استفاده نمائید که رایحه گلی بیشتری دارند و از ادکلن‌هایی با رایحه شرقی و ادویه‌ای فاصله بگیرید.
باید سعی نمائید پایه عطرهای انتخابی شما رایحه‌هایی مثل مرکبات و گل بنفشه و گل مریم باشد؛ حس و حال گل یاس را هم خیلی دوست دارم. باغ پر از میوه مانند پرتقال و نارنج همه اینها حس و حال یک ظهر تابستانی در باغ پر از گل و میوه را به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید از رایحه‌های دریایی نیز استفاده کنید. حتماً حس آب زدن به صورت در گرمای تابستان را به شما خواهد داد. در ادامه این مطلب، دو ادکلن زنانه خنک با کیفیت را معرفی میکنیم.

قیمت ادکلن جسوس دل پوزو هالووین

خرید اینترنتی ادو تویلت جسوس دل پوزو هالوین بنفش زنانه 100 میلی لیتر اورجینال و اصل

عطر هالوین JESUS DEL POZO Halloween یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های زنانه است و با رایحه شیرین و خنک که دل هر خانومی را می برد می تواتد تابستانی زیبا را برای شما بسازد. قصد خرید ادوتویلت جسوس دل پوزو هالووین Halloween را دارید؟ ادوتویلت هالووین رایحه ای خنک و شیرین دارد و زمان مناسب استفاده از آن در روز های گرم تابستانی است. این عطر مناسب بانوانی می باشد که اعتماد به نفس بالایی دارند با رفتارهای مرموزانه و عجیب که میخواهند تایپ شخصیتشان را با خط بوی عطرشان نشان دهند. این عطر زنانه خنک با داشتن بوی لطیفی از بنفشه ، لیموی سبز و موز حسی رومانتیک به دیگران القا میکند. مگنولیا، فلفلی و ترکیب آن ها با بنفشه به زمینه ای تلخ و گرم ختم می شود. شیشه قفس مانند آن با رنگ بنفش‌اش مانند ظرفی برای پنهان کردن اکسیری اسرار آمیز و جادویی است.

هنگامیکه ادکلن هالووین بنفش زنانه را روی محل نبض یا لباس خود اسپری می‌کنید، بوی نت‌های دریایی، برگ درخت موز، گل بنفشه و برگ درخت نارنج به‌خوبی محیط اطراف را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد. این ترکیب طبیعی، حس خنکی اقیانوس را تداعی می‌کند. پس از این، نت‌های میانی یا همان اصلی با وجود فلفل سیاه، زعفران، گل مریم، بنفشه، زنبق و ماگنولیا به‌نرمی جای نت‌های قبلی را می‌گیرند. شیرینی ناشی از این عناصر به شما انرژی و شادی ویژه‌ای می‌بخشد. بعد از گذشت مدتی نه‌چندان کوتاه، متوجه تغییر مسیر رایحه‌ی هالووین بنفش به سمت‌وسوی وانیل و چوب صندل برای تثبیت شیرینی و خنکی خواهید شد.

قیمت و خرید ادکلن لالیک لامور زنانه

عطر ادکلن لالیک لامور زنانه اصل و اورجینال 100 میل در فرانس شاپ

شاید بتوان به جرأت بتوان گفت یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های زنانه لالیک لامور-Lalique L’Amour است که شما می‌توانید در این فصل استفاده کنید. قصد خرید ادوپرفیوم لالیک لامور (له آمور زنانه) Lalique L’Amour را دارید؟ روایح با توجه به قدرت خارف العاده که دارند می توانند یادآور بسیاری از خاطرات باشند. عطر و ادکلن نیز از این قضیه مبرا نیستند و براساس تأثیر مستقیمی که بر حافظه می گذارند توانایی پر رنگ کردن شخصیت شما در ذهن اطرافیانتان را دارند. پس انتخاب یک ادکلن تاثیر گذار و گیرا هم کار دشواری است. می توانند تصویر جدیدی از شخصیت شما در ذهن اطرافیانتان ترسیم کنند پس انتخاب ادکلنی مناسب و تاثیر گذار هم کار دشواری است. ادوپرفیوم لالیک لامور (له آمور زنانه) Lalique L’Amour همه معیار های مناسب یک ادکلن خوب را دارد و می تواند یک گزینه ی عالی برای شما باشد تا بتواند در ذهن دیگران، تصویری دائمی از خود ثبت کنید. ظاهر این ادکلن بسیار شیک و لاکچری است و مایع درونی آن، از پس شیشه شفاف این پرفیوم، که به طور هنرمندانه طراحی شده است نمایان است. همچنین یک بند مشکی مثل منگوله که از گردن بطری آویخته شده جذابیت این محصول را چند برابر کرده است.
اجزای رایحه ادوپرفیوم لالیک لامور (له آمور زنانه) Lalique L’Amour:
•    رایحه اولیه: گل رز، نارنج و شکوفه‌ی پرتقال
•    رایحه میانی: گل مریم، گاردنیا و یاسمین
•    رایحه اصلی: چوب صندل، چوب سدر و مشک

رایحه این عطر خنک و شیرین است و می تواند یک انتخاب خوب برای بهار و روز های گرم تابستانی دختر خانم ها و بانوان زیبا باشد. هنگامی که رایحه ای از این پرفیوم به مشام شما می رسد در ابتدا نت های گل رُز، نارنج و شکوفه‌ پرتقال توجه شما را به خود جلب می کند و پس از آن نت میانی که ساختاری گلی متشکل از ( گل مریم، گاردنیا و یاسمین) دارد ساطع می شود و در نهایت، نت پایانی چوب صندل، چوب سدر و مشک جایگزین تمام نت ها می شود. روایح این عطر با ایجاد حس سربلندی و ابدی بودن شخصیت کسانی است که از این ادوپرفیوم استفاده کرده‌اند. فروشگاه ادکلن

حرف آخر

همیشه باید سعی کنید باتوجه به فصل و مکان‌هایی که بیشتر حضور دارید عطر اورجینال مناسبی انتخاب نمائید. همیشه سعی کنید برای خرید عطر و ادکلن از مشاور استفاده کنید که به شما وب‌سایت معتبر عطر فرانس شاپ https://franceshop.ir را معرفی می‌کنیم که می‌توانید به راحتی از مشاوره‌های پشتیبانی این مجموعه از طریق واتساپ استفاده کنید و بهترین انتخاب را برای انتخاب و سفارش یک خرید عطر و ادکلن اصل داشته باشید. همچنین می‌توانید با خیال راحت از اصل بودن ادکلن‌های خود از این مجموعه برای خرید ادکلن‌های خود اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

قیمت خرید عطر ادکلن پارفومز د مارلی دارلی مردانه

قیمت خرید عطر ادکلن پارفومز د مارلی دارلی مردانه

دارلی-DARLEY یک نژاد اسب اصیل و پرورش یافته عرب است که امروزه نیز در مسابقات اسب سواری از آن استفاده می شود. نام آن برگرفته از اعزام اسب های عرب از حلب به مسابقات اروپایی برای نخستین بار می باشد. این عطر، با ماندگاری و پخش بوی فوق العاده در سال ۲۰۰۹ میلادی توسط Francis Delemont طراحی شد. عطر ادکلن پارفومز د مارلی دارلی-PARFUMS de MARLY DARLEY EDT، با رایحه ای ماندگار، کلاسیک، قوی و نفیس خلق شده است. این محصول با شیشه زیبا و منحصر به فردی که دارد چشم همه را به خود خیره کرده و برای هدیه به آقایان جذاب و ورزشکار انتخابی مناسب می باشد. 

 

خرید عطر مردانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید عطر جویسی کوتور پیس لاو زنانه

خرید عطر جویسی کوتور پیس لاو زنانه

جویسی کوتور پیس لاو زنانه-JUICY COUTURE Peace Love 100ML EDP عطری زنانه، لوکس و بسیار خوشبو از برند آمریکایی جویسی کوتور-JUICY COUTURE می باشد که در سال ۲۰۱۰ میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم ۱۰۰ میلی لیتری با طراحی عطار شهیر، رودریگو فلورز روی، به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن جویسی کوتور پیس لاو زنانه

جویسی کوتور پیس لاو زنانه-JUICY COUTURE Peace Love 100ML EDP عطری از خانواده بویایی گلی می باشد که با رایحه ای قوی اما ملایم و شیرین است که به سبک هیپی طراحی شده که رایحه زیبای آن بسیار شفاف، نشاط آور، شیک است. آمیزه عطر زنانه پیس لاو اند جویسی کوتور-JUICY COUTURE Peace Love 100ML EDP را آقای «رودریگو فلورز روی» از شرکت ژیوادان طراحی نموده است و رایحه‌های لیموترش، سنبل وحشی، سیب شیرین و برگ‌ و‌ جوانه انگور فرنگی سیاه در نت‌های نخستین می‌درخشند. 

فروشگاه عطر و ادکلن اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

معرفی خالق عطرهای پرفروش؛ تام فورد، برترین عطر جهان

تاجر میلیاردر، خالق عطرهای پرفروش، سینماگر حرفه ای، طراح لباس، نامزد اسکار و انسانی به معنای واقعی چند بعدی القاب آشنایی هستند که در دنیای خرید و فروش عطر و ادکلن های برند و اورجینال، در وصف نابغه افسانه‌ای تولید عطر آمریکا و حتی اروپا، تام فورد-TOM FORD بیان می شود.
توماس کارلایل فورد-Thomas Carlyle Ford، معروف به تام فورد، در ۲۷ آگوست سال ۱۹۶۱ در شهر آستین ایالت تگزاس کشور آمریکا چشم به جهان گشوده است. وی از دوران کودکی استعدادش را در طراحی و خلاقیت به نمایش گذاشت. در نوجوانی برای تحصیل راهی دانشگاه نیویورک شد. حین تحصیل در رشته معماری با بازی در ۱۲ آگهی تجاری تلویزیونی توانایی‌های خود در بازیگری را به همگان اثبات کرد. پس از دانش‌آموختگی چند سالی به همراه دو طراح لباس آمریکایی فعالیت کرد. ولی استعداد تام فورد در صنعت مد زمانی هویدا شد که به عنوان طراح لباس زنانه به استخدام شرکت گوچی ایتالیا در سال ۱۹۹۰ میلادی درآمد. تلاش‌های شبانه روزی تام فورد سرانجام ثمر داد و بعد از چهار سال یعنی سال ۱۹۹۴ میلادی ترفیع یافت و در جایگاه مدیر خلاقیت گروه گوچی به فعالیت حرفه ای خود ادامه داد.

با ورود تام فورد شکوه دوباره گوچی که شرکتی در آستانه ورشکستگی بود آغاز شد و بین سال های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۶ میلادی فروش برند گوچی ۹۰ درصد افزایش یافت. بنابراین، خلاقیت‌های آقای تام فورد، برند گوچی را با رشد چشمگیری همراه ساخت. شرکتی که ارزش آن در سال ۱۹۹۹ حدود ۴٫۳ میلیارد دلار برآورد می‌شد با گسترش فعالیت‌های خود و به لطف نگاه نو تام فورد به صنعت مد به رقم شگفت انگیز ۱۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۴ میلادی رسید. در واقع طی ۱۰ سال رهبری تام فورد (۱۹۹۴-۲۰۰۴)، فروش سالانه گوچی از ۲۳۰ میلیون دلار به ۳ میلیارد دلار افزایش یافت. با وجود موفّقیت چشم‌گیر، تام فورد مجبور شد به دلیل اختلاف با مدیریت گوچی بر سر کنترل بخش هنری از این شرکت ایتالیایی جدا شود. سال های بعد او اعتراف کرد جدایی از گوچی او را بی‌پول، مایوس و درمانده کرد ولی هنگام رفتن تام فورد در آن سال، گروه گوچی ۱۰ میلیارد دلار ارزش داشت.

ولی این جدایی و بازگشت به ایالات متحده آمریکا سرآغاز موفقیتی بزرگ برای تام فورد-TOM FORD بود. پس از ترک گوچی، فورد در سال ۲۰۰۶ میلادی مجموعه‌ای از لباس‌های مردانه، محصولات زیبایی، عینک و سایر تجهیزات جانبی را ارائه کرد که با نام خودش، تام فورد-TOM FORD نامگذاری گردیده بودند. به عبارتی دیگر، در سال ۲۰۰۵ میلادی، وی شرکت فشن و مدی به نام برند تام فورد را در نیویورک افتتاح کرد که در تولید عطر، لباس، عینک و محصولات زیبایی شیک، باکلاس و پر زرق و برق شهرتی جهانی دارد. در همین سال شراکت با برند استی لادر-ESTEE LAUDER برای طراحی و تولید عطر و لوازم آرایشی را شروع نمود و در طی یک همکاری موفّق عطر Youth Dew Amber Nude را که نسخه بازآفرینی شده عطر معروف Youth Dew استی لادر در سال ۱۹۵۳ میلادی است را به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد. تام فورد رایحه هوس برانگیز و شرقی این عطر را با رایحه‌های مست کننده و چالشی شکلات تلخ، ادویه‌ای، رُز سیاه، کنیاک و کهربای گرم که در کل ترکیب غالب است، ارتقا داد و عطری را عرضه کرد که با نخستین استشمام نسل جوان را مسحور خود کرد و بیش از ۲۰۰ میلیون دلار درآمد حاصل از فروش نصیب شرکت تام فورد کرد.

اما بلک ارکید-Black Orchid یا ارکیده سیاه نخستین عطر و ادکلن اختصاصی حاصل از مشارکت تام فورد و استی لودر بود که در سال ۲۰۰۶ میلادی رونمایی شد و فوراً به عنوان موفقیتی بزرگ برای شرکت، با استقبال بسیاری همراه گردید. این عطر خاص و رویایی که به نمادی برای برند تام فورد-TOM FORD تبدیل شده است برای بانوان طراحی شده بود ولی با رایحه وسوسه انگیزی که داشت مورد استقبال آقایان خوش پوش نیز قرار گرفت. در سال ۲۰۰۷ میلادی، مجموعه عطرهای نیش [لوکس] این شرکت تحت نام تام فورد پرایوت بلند-Tom Ford Private Blend معرفی گردید که شامل ۱۲ عطر است که بسیاری از آنها امروز همچنان پرفروش هستند؛ از جمله توباکو وانیل-Tuscan Leather, Oud Wood, Neroli Portofino, Tobacco Vanille. از آن هنگام برند تام فورد مجموعه‌ای از عطرهای پرفروش مردانه و زنانه با کیفیت اورجینال در کنار عطرهای نیش-Niche خود به بازار جهانی عطر عرضه کرده است.
ولی رونمایی از عطرهای نیش راه را برای موفّقیت روزافزون تام فورد باز کرد و سبب شد انقلابی که در گوچی-GUCCI و در صنعت مد ایجاد نمود، در عطر تام فورد-TOM FORD نیز تکرار کند. در حقیقت این اقدام تام فورد نشان داد که خلاقیت وی چه اندازه است و تام فورد آمریکایی چه کارها که نمی‌تواند انجام دهد. تام فورد پرایوت بلند-Tom Ford Private Blend خلاقیت بدون محدودیت و مرز را محقق نمود و وی در سال های بعد با عطاران بزرگ بسیاری همچون کارین خوری-Karyn Khoury همکاری کرد و به قول خودش از آنها بسیار فرا گرفت. شایان ذکر است که بگوییم آقای تام فورد همواره مخالف این است که بگوید عطرهای خاصش زنانه یا مردانه هستند و آنها را یونیسکس می داند. تام فورد می‌گوید: به طور مثال در عطر نرولی پورتوفینو-Neroli Portofino نت‌های گلی را با نت مرکبات و اندکی کهربایی درهم آمیخته است تا عمق و بافت بیشتری به بوی آن داده شود. مشتری‌های پرایوت بلند-Private Blend لزوماً اهمیتی نمی‌دهند که روی این عطر زنانه نوشته شده باشد یا زنانه نوشته شده باشد.. بنابراین شخصیت هایی که فقط عطر تام فورد-TOM FORD به خود اسپری میکنند، صرفاً چیزی می‌خواهند که ارزشمند، منحصر به فرد، خاص و خوشبو باشد.

خرید تام فورد یک بار دیگر در سال ۲۰۱۷ میلادی با رونمایی از عطر فاکینگ فابیولس-Fucking Fabulous زلزله‌ای در صنعت عطر ایجاد کرد. این عطر با ترکیب بادام تلخ، زنجبیل، چرم، دانه تونکا و مریم گلی حاصل خلاقیت محض بود و در همان روز رونمایی همه تولید شرکت تام فورد به ناگهان به اتمام رسید. این رکورد فروش عطر در روز نخست در میان عطرهای نیش-Niche Perfume تام فورد همچنان پابرجاست.
آقای فورد در خصوص عطرهایش بیان میکند:« به نظر من عطر مهم‌تر از لباس است؛ زیرا مانند موسیقی یا غذا، عطر یک محرک حسی مستقیم است. حواس را تحریک می‌کند و عواطف و احساس را به وجد می‌آورد. تاکنون برند تام فورد-TOM FORD BRAND بیش از صد عطر تولید کرده است که جدیدترین آن Rose de Russie نام دارد که اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی راهی بازار عطر و ادکلن تهران شده است. عطر تام فورد Rose de Russie عطری چرمی زنانه-مردانه است و نت آغازین آن فلفل سفید، نت میانی رُز و نت‌های اصلی چرم و چوبی هستند.

فرانس شاپ، برترین فروشنده عطر اورجینال در تهران، شماری از عطرهای برند نامدار تام فورد را برای عرضه به مشتریان در سایت عطر خود قرار داده است. با جستجویی ساده در فرانس شاپ می‌توانید عطرهای تام فورد را انتخاب، سفارش و خریداری کنید و با قیمت مناسب و ارسال فوری تحویل بگیرید.

خرید عطر اصل فرانسه

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن فرانس شاپ: گالری عطر فرانس پاریس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

خرید آنلاین هدیه تولد با ارسال فوری و قیمت بازار تهران

خرید آنلاین هدیه تولد با ارسال فوری و به قیمت بازار تهران را از کدام فروشگاه های اینترنتی انجام دهیم؟ امروزه تحویل گرفتن مرسوله ی خود در همان روز، دغدغه بسیاری از مشتریان فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن است. در این مطلب کوتاه با با بهترین فروشگاه اینترنتی در تهران آشنا خواهیم شد که شما خرید اینترنتی هدیه تولد با ارسال فوری را می توانید از آن انجام دهید.

همیشه اینگونه بوده است: هنگامیکه مشتریان سبد کالای خود را نهایی می کنند، وب سایت فروشگاه مورد نظر روش ارسال محصول را از مشتری می پرسد. روش های ارسال کالا می تواند به صورت اکسپرس، پست پیشتاز و یا ارسال فوری باشد. به طور معمول برای انتخاب گزینه ارسال فوری، باید محصول مورد نظر را تا ساعت خاصی خرید نمایید.

اما فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن فرانس شاپ در بازار تهران، همه محصولات خریداری شده توسط مشتریانش در تهران را -طبق برنامه فعالیت روزانه بازار- در کمتر از ۳ ساعت به مشتریان تحویل می دهد و نیازی به انتخاب ارسال فوری و پرداخت هزینه بیشتر از سوی مشتریان محترم سایت خرید عطر فرانس شاپ نیست؛ همچنین مشتریان محترم در سایر شهرها و استان های کشور، محصولات خریداری شده را با پست سریع السیر دریافت خواهند کرد و نیازی به پیگیری از سوی مشتریان نیست. چرا که به محض ارسال محصول توسط فروشگاه آنلاین عطر فرانس شاپ، پیامکی به شماره همراه ثبت شده ارسال خواهد شد.

بنابراین، باتوجه به اینکه یکی از بهترین گزینه ها برای تشکر و قدردانی از کسانی که عاشقانه دوستشان داریم، خرید عطر و ادکلن اصل به عنوان هدیه و کادویی خاص و لوکس است. برای خرید عطر و ادکلن، باید با بهترین های عطر و ادکلن آشنا باشید. به طور معمول بانوان عطرهای گلی، وانیلی و پودری را دوست دارند. همچنین آقایان تمایل بیشتری به عطرهای تنباکویی و چوبی و چرمی دارند. شما در سایت فروشگاه عطر فرانس شاپ می توانید با بهترین عطر های زنانه و مردانه اورجینال و باکیفیت برای فصل های گرم و سرد آشنا شوید.

فرانس شاپ برای ارسال مرسولات دارای گزینه ارسال فوری نیست اما سریعترین فروشگاه عطر ایران است. اگر به این نتیجه رسیده اید که انتخاب عطر گزینه مناسبی برای عزیزانتان است، برای خرید اینترنتی هدیه تولد با ارسال فوری به وب سایت فرانس شاپ مراجعه و خرید خود را نهایی نمائید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن فرانس شاپ: گالری عطر فرانس پاریس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah