فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۳۵ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

تستر عطر زنانه شنل کوکو مادمازل اصل

آیا قصد خرید تستر کو کو مادمازل-Coco MADEMOISELLE شانل را دارید؟ یکی از ادکلن‌های خاص و زنانۀ تولیدشده توسط برند شانل-Chanel که با تکیه بر پایه‌ای گلی‌اش بوی شیرینی هم دارد، شانل کوکو مادمازل-Chanel Coco MADEMOISELLE نام دارد. با اولین اسپری از کوکو مادمازل روی پوست و محل نبض یا لباس، متوجه بوی پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه‌ درخت پرتقال و نارنج خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و میوه‌ای، با بوی شیرینش، در هر زمان و مکانی که هستید، شادی و سرخوشی فصل بهار را تداعی می‌کند. پس از مدتی، متوجه جایگزینی نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازی خواهید بود. نت‌های میانی از درخت گل ابریشم، گل یاسمین، گل رز و یلانگ‌یلانگ تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب گلی، با بوی شیرینش شادی، نشاط، اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. این نت‌ها از دانه‌ تونکا، گیاه پاتچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوک‌موس و مشک تشکیل‌شده‌اند. تندی و شیرینی این نت‌ها، برای خانم‌ها و اطرافیانشان بسیار لذت‌بخش خواهد بود. ادو پرفیوم شانل کوکو مادمازل-Chanel Coco MADEMOISELLE با بوی شیرینش تقریباً در تمام طول سال قابل‌استفاده است. با توجه به کیفیت، ماندگاری، برند معتبر و ارزشمند و شیشه‌ زیبا و لوکس، خرید عطر شانل کوکو مادمازل-Chanel Coco MADEMOISELLE به خاطره‌ای زیبا تبدیل خواهد شد.

نکته: این ادکلن زنانه در جعبه سفید سلفون دار اماراتی ارائه می شود.

مناسب: مهمانی ها و مجالس

زنانه: ملایم و شیرین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

بهترین مرکز درمان نازایی در تهران

پژوهشگاه رویان در سال هزار و سیصد و هفتاد به‌ عنوان مرکز جراحی محدود با هدف ارائه خدمات درمانی به زوج‌های نابارور و پژوهش و آموزش در زمینه علوم باروری و ناباروری توسط زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی تاسیس شد. این پژوهشگاه هم‌اکنون فعالیت‌های پژوهشی خود را در قالب سه پژوهشکده علوم تولیدمثل، زیست‌شناسی و فناوری سلول‌های بنیادی و زیست‌فناوری دنبال کرده و همچنین از طریق سه مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری، سلول‌درمانی و دیابت خدمات خود را به بیماران ارائه می‌کند.

پژوهشگاه رویان هشتم خرداد ماه سال ۱۳۷۰ به عنوان مرکز جراحی محدود با هدف ارائه خدمات درمانی به زوج‌های نابارور و پژوهش و آموزش در زمینه علوم باروری و ناباروری توسط زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی و گروهی از پژوهشگران و همکارانش در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی ایران تاسیس شد. پژوهشگاه رویان در سال‌های ۱۳۷۷ و ۱۳۸۷ به ترتیب مجوز مراکز تحقیقات علوم سلولی و مرکز تحقیقات پزشکی تولید مثل را از شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد و آبان ماه ۱۳۸۸ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارتقای آن از پژوهشکده به پژوهشگاه رویان موافقت کرد.

چشم‌انداز
پژوهشگاه رویان یک قطب تحقیقاتی و فناوری در تراز بین‌المللی، پیشگام در توسعه علم، فناوری و نوآوری در علوم زیستی با مرجعیت در علوم سلول‌های بنیادی، تولیدمثل، زیست‌فناوری، طب ترمیمی و موثر در ارتقاء سلامت جامعه است.

ماموریت
مأموریت پژوهشگاه رویان در راستای نقشه جامع علمی کشور و در چهارچوب برنامه توسعه جهاد دانشگاهی در محورهای زیر است:

  • پژوهش و توسعه علم و فناوری در زمینه‌های زیست‌شناسی و پزشکی تولیدمثل، سلول‌های بنیادی و زیست‌فناوری
  • آموزش و ترویج یافته‌های علمی در سطح ملی و بین‌المللی
  • تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی برای ارائه خدمات و تولید محصولات زیستی به منظور رفع نیازهای علمی تخصصی کشور
  • درمان بیماران نابارور و صعب‌العلاج از طریق استفاده کارآمد از نتایج پژوهش


فعالیت‌های پژوهشگاه
این پژوهشگاه فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی و نیز درمانی خود را در قالب سه پژوهشکده و سه مرکز خدمات تخصصی (مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری، مرکز سلول درمانی و کلینیک دیابت) با راهبرد از علم تا کاربرد انجام می‌دهد.

پژوهشکده زیست‌شناسی و فناوری سلول‌های بنیادی رویان: این پژوهشکده در زمینه طب پیوند با شناخت مبانی پایه زیست‌شناسی سلول‌های بنیادی، توسعه تحقیقات ترجمانی سلول‌های بنیادی روی حیوانات آزمایشگاهی و انجام کارآزمایی‌های بالینی فعالیت دارد. این پژوهشکده شامل گروه‌های پژوهشی سلول‌های بنیادی و زیست‌شناسی تکوینی، فناوری نانو و زیست مواد، زیست پزشکی ترمیمی و سلول درمانی، زیست‌شناسی سامانه‌های مولکولی است.

پژوهشکده پزشکی تولید مثل رویان: این پژوهشکده در زمینه افزایش میزان باروری، سلامت جنین و بهبود سلامت جامعه از طریق تحقیق و درمان ناباروری در حوزه‌های مختلف تولید مثل فعالیت دارد. این پژوهشکده شامل گروه‌های پژوهشی ژنتیک تولید مثل، جنین شناسی، اپیدمیولوژی و سلامت باروری، اندوکرینولوژی و ناباروری زنان، آندرولوژی، تصویربرداری تولید مثل است.

پژوهشکده زیست فناوری: این پژوهشکده در زمینه تولید دام و محصولات وابسته مرتبط با زیست‌فناوری آن فعالیت دارد. پژوهشکده شامل گروه‌های پژوهشی مهندسی ژنتیک، زیست‌شناسی سلول جنسی و گروه زیست فناوری است.

افتخارات رویان
پژوهشگاه رویان در زمینه خدمات درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی و زیست‌فناوری نیز تا کنون موفقیت‌های زیادی را به نام خود ثبت کرده است. از جمله:
• تولد اولین کودک حاصل از روش باروری آزمایشگاهی IVF در تهران (۱۳۷۱)
• تولد اولین کودک حاصل از روش میکرواینجکشن ICSI در کشور (۱۳۷۳)
• تولد اولین کودک حاصل از روش تشخیص ژنتیکی قبل از لانه‌گزینی جنین (PGD) در ایران (۱۳۸۳)
• استفاده از سلول‌های بنیادی برای ترمیم ضایعات قلبی ناشی از سکته برای نخستین بار در کشور (۱۳۸۳)
• استفاده از سلول‌های بنیادی برای ترمیم ضایعات قرنیه چشم برای نخستین بار در کشور (۱۳۸۴)
• تاسیس نخستین بانک خصوصی خون بند ناف نوزادان (۱۳۸۴)
• تولد نخستین حیوان شبیه‌سازی شده خاورمیانه (رویانا) (۱۳۸۵)
• تولد دو گوساله و سه بزغاله شبیه‌سازی شده (۱۳۸۸)
• تولید سلول‌های بنیادی پرتوان القایی انسانی موسوم به آی.پی.اس (۱۳۸۷)
• استفاده از سلول‌درمانی برای بهبود و درمان بیماران ویتیلیگو برای نخستین بار در کشور (۱۳۸۷)
• تاسیس نخستین بانک عمومی خون بند ناف (۱۳۸۷)
• تولد اولین بزغاله تراریخته حاوی ژن تولید کننده فاکتور ۹ انعقادی خون انسان (۱۳۸۸)
• تولد اولین بزغاله تراریخته حاوی ژن انسانی Tissue Plasminogen Activator ،tPA ا (۱۳۸۹)
• راه‌اندازی نخستین مرکز پیش‌بیمارستانی سلول‌درمانی کشور (۱۳۸۹)
• راه‌اندازی نخستین بانک سلول‌های بنیادی جنینی و غیرجنینی کشور (۱۳۹۰)
• افتتاح بانک تخمدان پژوهشگاه رویان (۱۳۹۰)
• دست‌یابی به تکنیک تشخیص پیش از لانه‌گزینی بیماری‌های تک‌ژنی (۱۳۹۱)
• بهره‌برداری رسمی از فنّاوری تولید حیوانات تراریخت جهت تولید پروتئین‌های نوترکیب (۱۳۹۱)
• تولید سلول‌های شبکیه چشم از سلول‌های بنیادی (۱۳۹۳)
• راه‌اندازی نخستین مزرعه تولید فنّاورانه بز شیری در کشور (۱۳۹۳)
• شبیه‌سازی «مارال» گونه نادر قوچ وحشی قمیشلو (۱۳۹۴)
• تولید ماهی‌های آزمایشگاهی مدل بیماری‌ها به وسیله دستکاری ژنتیکی (۱۳۹۶)
• شبیه‌سازی بز مورسیا (۱۳۹۶)
• افتتاح مرکز توسعه فنّاوری محصولات پیشرفته سلولی رویان (۱۳۹۷)
• افتتاح اولین کارخانه تولید انبوه فراورده‌های سلولی منطقه با همکاری بنیاد دارویی برکت (۱۳۹۷)

• افتتاح مرکز شتابدهی و تجاری سازی فناوری‌های نوآورانه رویان (۱۳۹۸)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

معروفترین عطرهای زنانه سال 2022 را بشناسید

استشمام رایحه خوش عطر های مختلف احساسات دلپذیری را در افراد ایجاد می کند. از جمله مهمترین محصولات بهداشتی که همه افراد به خصوص بانوان هزینه و زمان زیادی را برای انتخاب و خرید آن صرف می کنند، عطرها، خوشبوکننده ها و بهترین عطرها ها هستند که استفاده روزانه از آن ها حس اعتماد به نفس بیشتری را در خانم ها ایجاد می کند. عطر های زنانه که به پرفیوم شهرت دارند توسط برند های گوناگون با رایحه های متنوع به تولید رسیده و در بازار عرضه می شوند. ما در این مقاله محبوب ترین عطر های زنانه در سال ۲۰۲۲ میلادی را معرفی کرده و ویژگی های آن ها را بیان می کنیم.

معروف ترین عطر های زنانه در سال ۲۰۲۲ میلادی کدامند؟

اگر به رایحه های خوش عطرهای معروف علاقه مند هستید، در ادامه می توانید با بهترین و محبوب ترین آن ها آشنا شوید:

خرید عطر ادو پرفیوم Gucci Bloom؛ جذاب و خوشبو

محصولات برند گوچی از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین خوشبو کننده ها در بازار هستند و نام آن ها هر ساله در صدر فهرست محبوب ترین عطر ها و ادکلن ها دیده می شود.

ادو پرفیوم گوچی بلوم عطری متمایز و منحصر به فرد برای خانم های سخت پسند و کمال طلب است. استشمام رایحه این عطر در کسری از ثانیه حجم زیادی از احساسات آرامش بخش را در شما ایجاد خواهد کرد. استفاده از رایحه خنک این محصول ایتالیایی با نت اولیه یاس، مریم و زنبق برای فصل بهار انتخابی استثنایی محسوب می شود. این عطر با ماندگاری بالا و القای حس نشاط و شادابی بهترین گزینه برای استفاده در مهمانی ها و قرار های عاشقانه است.

ادو پرفیوم COCO Noir Chanel، خاص و شیک

این عطر جزء نخستین انتخاب های بانوان خوش سلیقه در سال ۲۰۲۲ است. اگر به رایحه های گرم و تند علاقه دارید و ماندگاری عطر برایتان حائز اهمیت است، می توانید ادو پرفیوم COCO Noir Chanel را انتخاب کنید و با هر بار استشمام این عطر غرق لذت شوید.

در میان انواع عطر و ادکلن این مدل از ادو پرفیوم حضور شما در هر جمع و محفل را به اطرافیان یاد آوری می کند. نت نخستین کوکو نویر شانل از عصاره پرتقال، ترنج و گریپ فروت، اسانس میانی از یاس، رز، نرگس، هلو و شمعدانی تشکیل شده و نت پایه آن نیز وانیل، دانه تونکا، مشک، چوب صندل سفید، ادویه گل میخک، صمغ کندر، نعناع هندی و لوبان است.

ادو پرفیوم Versace Crystal Noir، یک رایحه کلاسیک

این ادو پرفیوم رایحه ای دلپذیر و دلنشین دارد و استشمام آن یادآور خاطرات خوش و اعجاب برانگیز است. برند ورساچه از جمله تولید کنندگان موفق ایتالیایی است که در تولید این عطر برای بانوان شیک پوش و آرمان گرا سنگ تمام گذاشته است. اسانس پایه ورساچه کریستال نویر از کهربا، مشک و چوب صندل سفید است.

نت اولیه این ادو پرفیوم از زنجبیل، هل و فلفل تشکیل شده و در اسانس میانی آن رایحه گاردنیای یاسمنی، نارگیل، گل صد تومانی و شکوفه پرتقال به مشام می رسد. اگر به دنبال هدیه ای مناسب برای عزیزان خود هستید می توانید با خرید ادو پرفیوم Versace Crystal Noir دنیایی از احساسات زیبا را به آن ها هدیه کنید.

ادو پرفیوم Good Girl، شیرین و اغواکننده

برند کارولینا هررا با تولید و فروش ادو پرفیوم گود گرل به یکی از محبوب ترین برند های سال ۲۰۲۲ میلادی در میان بانوان تبدیل شد. این عطر با رایحه شیرین و گرم کاکائو و شکلات، توجه علاقمندان به این رایحه را جلب نمود. اسانس پایه این ادو پرفیوم از چوب صندل سفید و دانه تونکا، اسانس اولیه آن از گل یلانگ و اسانس میانی آن از مریم و یاس تشکیل شده است. شما می توانید از رایحه شیرین این عطر در فصل های سرد سال استفاده کنید و در محافل رسمی از آن بهره ببرید.

خرید عطر ادو پرفیوم Tom Ford Black Orchid، خاص و کم نظیر

این عطر در دسته متمایز ترین نمونه های عطر زنانه در سال ۲۰۲۲ قرار می گیرد. ماندگاری و قابلیت پخش شوندگی بالا، ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید را از سایر رقبایش در بازار متمایز کرده است.

این خوشبو کننده استثنایی با گروه بویایی شرقی وانیلی مناسب استفاده در فصل های سرد سال است و با طبع گرم و جذاب خود توجه اطرافیان را به شما معطوف خواهد کرد. در نت اولیه این عطر رایحه گیاهانی مانند یاس، لیمو ترش، ترنج، نارنگی ماندارین، قارچ توبر، گاردنیا یاسمنی، گل یلانگ و انگور سیاه فرنگی احساس می شود. اسانس میانی نیز از عطر میوه های مختلف ارکیده، یاس، لاله مردابی، ادیه های معطر و گل یلانگ تشکیل شده است و در اسانس پایه نیز می توان رایحه وانیل، چوب صندل سفید، کهربا، خس خس، شکلات، نعنا هندی و رایحه های دودی را تنفس کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

معرفی ادکلن ایو سن لورن لهوم مردانه ادوتویلت

عطر مردانه ایو سن لورن لهوم-YVES SAINT LAURENT L’HOMME EDT عطری مدرن، لوکس و با ترکیبی هنرمندانه و منحصر به فرد است که در سال ۲۰۰۶ میلادی توسط Anne Flipo، Pierre Wargnye و Donique Ropion طراحی و روانه بازار عطر و ادکلن جهان شد. رایحه ابتدایی عطر ادکلن ایو سن لورن لهوم-YVES SAINT LAURENT L’HOMME با بوی نیمه شیرین و شاداب ترنج آغاز می شود که حضور رایحه زنجبیل در کنارش حسی فلفلی و کمی گرم و خاکی مانند به آن میبخشد. با گذر زمان و با اضافه شدن دانه های تونکا رایحه عطر کمی شیرین تر و پودری شده و حس تلخ چوبی مانندی پیدا می کند. در این میان زنجبیل و رایحه ادویه ها نیز حسی تند و تلخ و البته ملایم به این ادوتویلت مردانه اضافه می کنند.  با توجه به استقبال فراوان از این عطر محبوب در سال های اخیر، برند ایو سن لورن سری جدید آنرا بدون کاهش کیفیت به بازار عطر ارائه داده است. پیشنهاد می شود با توجه به رایحه بسیار خوب ادو تویلت محبوبِ لهوم مردانه- L’HOMME for Men EDT، این عطر برای هدیه و کادو به عزیزترین ها بسیار مناسب و ارزشمند است. ادکلن ایو سن لورن لهوم-YVES SAINT LAURENT L’HOMME EDT را می توان به مناسبت های مختلفی همچون، سالگرد ازدواج، روز تولد، روز پدر، روز مرد، ولنتاین و بسیاری مناسبت ها و جشن های ایرانی دیگر هدیه داد. این محصول مردانه نیز همانند سایر محصولات شرکت بازرگانی ایو سن لورن-YVES SAINT LAURENT با ضمانت و کیفیت اصل بودن در فروشگاه عطر و ادکلن فرانس شاپ موجود می باشد. در صورتی که قصد خرید ادکلن لهوم مردانه را با قیمت ارزان و مناسب دارید میتوانید به راحتی ثبت سفارش کنید و با ارسال فوری تحویل بگیرید. برای خرید عطر لهوم-L’HOMME مردانه از دکمه سبد خرید استفاده کنید. در حال حاضر ادوتویلت لهوم-L’HOMME EDT با تخفیف در دسترس شما همراهان است.

مناسب: استفاده روزانه

مردانه: خنک و شیرین

 

-خرید عطر مردانه کاپیتان بلک

- خرید عطر دریک مردانه اصل

- خرید عطر ناسوماتو بلک افغان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

معرفی عطر زنانه گود گرل مشکی اورجینال

عطر ادکلن کارولینا هررا گود گرل-CAROLINA HERRERA GOOD GIRL EDP رایحه ای به قدرت حس نفسانی و عرفانی، یک ترکیب بی پروا از عناصر تیره و روشن و مخصوص بانوانی است که عاشق آن روی خوبشان هستند و با آن روی بدشان کنار می آیند. این عطر الهام گرفته از شهر نیویورک است، قدرتمند و جسور! در یک شهر جایی که هر چیزی ممکن است، این عطر به زنان قدرت داده تا برای ساختن شهر رویایی شان، همه خودشان باشند. وقتی این دختر خوب با کفش های پاشنه بلند قدم بر می دارد، تمام شهر را زیر پایش احساس می کند. گود گرل-GOOD GIRL الهام از زن مدرن امروزی است و با این شعار ” خوب بودن در بد بودن است ” در سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شد. این عطر توسط Louise Turner طراحی و چهره تبلیغاتی آن Karlie Kloss مدل مشهور آمریکایی می باشد. ادکلن زنانه گود گرل اصل-مشکی-CAROLINA HERRERA GOOD GIRL EDP جدید شرقی گلی با شعار ” چقدر خوب است که بد باشیم” معرفی شد. ترکیبات خلاقانه گود گرل-GOOD GIRL اعتیادآور بوده و نشان دهنده دوگانه بودن شخصیت یک زن می باشد. عطر گود گرل-GOOD GIRL دارای رایحه شیرین و گرم است. زمانی که این ادوپرفیوم زنانه زیبا و جذاب را برای اولین بار روی نبضتان اسپری می کنید، در ابتدا متوجه بوی بادام و قهوه خواهید شد. این ترکیب باعث افزایش انرژی و هیجان در شما می شود. پس از اینکه مدتی را سپری کردید نت های گل مریم و یاسمین جای نت های اولیه را می گیرند. ترکیب این گل ها باعث تقویت انرژی مثبت در شما خواهد شد. در آخر هم نت های دانه ی تونکا و کاکائو جایگزین نت های میانی می شوند و ترکیب این دو حس شادی و نشاط را در شما تقویت می کند. بر اساس رایحه ها و پرفیومی که در عطر گود گرل-GOOD GIRL به کار گرفته شده است این عطر زیبا تبدیل به عطری بسیار مناسب برای بانوان در فصول سرد سال گردیده است. با توجه به رایحه بسیار خوب عطر محبوبِ گود گرل زنانه-GOOD GIRL for WOMEN، این عطر برای هدیه و کادو به عزیزترین ها بسیار مناسب و ارزشمند است. ادکلن گود گرل-GOOD GIRL را می توان به مناسبت های مختلفی همچون، سالگرد ازدواج، روز تولد، روز مادر، روز زن، ولنتاین و بسیاری مناسبت ها و جشن های دیگر هدیه داد. این محصول زنانه نیز همانند سایر محصولات شرکت بازرگانی کارولینا هررا-CAROLINA HERRERA با ضمانت و کیفیت اصل بودن در فروشگاه عطر و ادکلن فرانس شاپ موجود می باشد. در صورتی که قصد خرید ادکلن گود گرل زنانه را با قیمت ارزان و مناسب دارید میتوانید به راحتی ثبت سفارش کنید و با ارسال فوری درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید عطر گود گرل-GOOD GIRL زنانه از دکمه سبد خرید استفاده کنید. در حال حاضر گود گرل-GOOD GIRL با تخفیف در دسترس شما همراهان است.

مناسب: مجالس و مهمانی های خاص

زنانه: گرم و شیرین

 

https://franceshop.ir

 

برای خرید انواع عطر زنانه اصل به وبسایت فرانس شاپ مراجعه کنید.

- خرید عطر captain black مردانه اصل

- خرید عطر derrick مردانه اصل

- خرید عطر بلک افغان ارزان

- خرید عطر اجمل اووک اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن محبوب برند تام فورد

تامفورد برند آمریکایی و بسیار لوکس است و همواره عطر و ادکلن های زیادی را به بازار عرضه کرده و مشتریان زیادی در سراسر جهان دارد. ما در این مقاله 15 مورد از محبوب ترین عطرهای این برند را به شما معرفی کرده ایم.

عطر زنانه تام فورد بلک ارکید

تام فورد بلک ارکید در سال 2006 به بازار عطر عرضه شد. این ادو پرفیوم زنانه، همواره در قفسه پرفروش ترین عطرهای زنانه درخشیده است. شرکت جیوودان، با ترکیب انواع آمیزه های متفاوت و بسیار خوشبو، رایحه گرم، بینظیر و ماندگار تام فورد بلک ارکید را از اسانس های ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، قارچ توبر، لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ، ارکیده، ادویه جات معطر، کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس خس، چوب صندل سفید، شکلات و روایح دودی خلق کرد.

ادکلن برند تام فورد توسکان لدر

عطر مردانه- زنانه تام فورد توسکان لدر محصول 2007 تام فورد در گروه بویایی چرمی است. آویشن، تمشک، زعفران، یاس، صمغ، کندر،کهربا، چرم، روایح چوبی و جیر آمیزه های بسیار خوشبو و گرم این عطر اصل هستند.

ادکلن مردانه تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم

در سال 2009 یکی از خوشبوترین عطرهای تام فورد با نام تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم ساخته و تقدیم به عاشقان این برند برای روز و شبهای گرم تابستانی شد. عطر تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم از کنار هم قرار گرفتن آمیزه های بسیار خوشبو و شیک و ماندگار گروه بویایی چوبی ادویه ای به وجود آمده است. ترکیبات سازنده عطر شامل سالویا، گریپ فروت، شکوفه پرتقال، ریشه زنبق، جوز، فلفل قرمز شیرین، کهربا، خزه درخت بلوط، خس خس و روایح چوبی است.

عطر مردانه - زنانه تام فورد توباکو وانیل

این محصول تام فورد در سال 2007 عرضه شد. این عطر شرقی ادویه ای گرم ترکیبی از رایحه های تنباکو، ادویه جات معطر، دانه تونکا، وانیل، کاکائو و روایح چوبی است. تام فورد توباکو وانیل آمریکایی طبع گرم و زمستانی دارد.

ادکلن مردانه تام فورد نویر ادو پرفیوم

تام فورد در سال 2012 عطر تام فورد نویر ادو پرفیوم را معرفی و عرضه کرد. تام فورد نویر ادو پرفیوم از کنار هم قرار گرفتن اسانس های متنوع معطر ادویه ای ساخته شده است. رایحه هایی مثل ترنج، بنفشه، زیره، فلفل صورتی، به لیمو، رز، زنبق، شمعدانی، جوز، سالویا اسکلاریا، فلفل، لوبان، کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس خس، چرم و مشک.

عطر مردانه - زنانه تام فورد نرولی پورتوفینو

ادکلن مردانه - زنانه تام فورد نرولی پورتوفین در سال 2011 به بازار عطرهای خنک مردانه - زنانه عرضه شد. تام فورد نرولی پورتوفینو از نظر بویایی در دسته عطرهای مرکباتی معطر قرار گرفته و دسته بندی می شود. ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، اسطوخودوس، رزماری، نارنج، بهار نارنج، یاس، شکوفه پرتقال، کهربا، گل ختی، سنبل ختایی ترکیبات معطر و خوشبوی این عطر خنک مردانه-زنانه هستند.

ادکلن زنانه تام فورد وایت پچولی

تام فورد در سال 2008 میلادی تام فورد وایت پچولی را عرضه کرد. رایحه چایپر گلی و معتدل عطر از کنار هم قرار دادن آمیزه های سحرانگیز ترنج، گشنیز، گل صدتومانی، گل‌های سفید، رز، یاس، گل ختی، نعناع هندی، روایح چوبی و روایح دودی به وجود آمده و عطری بهاره و بسیار دل انگیز خلق کرده است.

عطر مردانه تام فورد فور من

در سال 2006 میلادی یکی دیگر از عطرهای مردانه با نام تام فورد فور من معرفی و بعد از عرضه در بازار بسیار محبوب و پرفروش شد. تام فورد فور من از کنار هم قرار گرفتن آمیزه های بسیار خوشبو و معطر چوبی گلی مُشکی در کنار یکدیگر به وجود آمده است. آمیزه هایی مثل ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، ریحان، زنجبیل، برگ بنفشه، گریپ فروت، کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، خس خس، سدر، چرم و گیاه ناگارموتا ترکیبات سازنده این عطر معتدل و بهای هستند.

عطر مردانه - زنانه تام فورد نویر د نویر

تام فورد نویر د نویر، یکی دیگر از عطرهای یونی تام فورد و محصول 2007 است. رایحه چایپر تام فورد نویر د نویر برگفته از اسانس های خوشبو و جذاب وانیل، رز، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، عود، زعفران و قارچ توبر است. این عطر یونی طبعی گرم و زمستانی دارد.

ادکلن مردانه - زنانه تام فورد فاکینگ فابولوس

تام فورد فاکینگ فابولوس محصول 2017 تام فورد و در لیست محبوب ترین عطرهای این برند آمریکایی است. نُت های عطر تشکیل شده از اسانس های اسطوخودوس، سالویا اسکلاریا، وانیل، چرم، بادام، پونه کوهی، دانه تونکا، کهربا، چرم، روایح چوبی و کشمران است.

عطر مردانه تام فورد نویر اکستریم

ادکلن مردانه تام فورد نویر اکستریم محصول 2015 تام فورد و از عطرهای گرم تولید شده این برند است. آمیزه های شرقی چوبی این عطر شامل نارنگی ماندارین، بهار نارنج، هل، جوز، زعفران، رزیاس، شکوفه پرتقال، صمغ درخت مصطکی، کولفی، کهربا، وانیل، چوب صندل سفید و روایح چوبی است.

ادکلن اصل تام فورد آمبر لیدر 2018 (امبر لدر 2018)

کمپانی تام فورد در سال 2018 این ادکلن اصل مردانه - زنانه را با نام تام فورد آمبر لیدر 2018 معرفی و به بازار عطر عرضه کرد. رایحه چرمی این عطر بسیار خوشبو و بینظیر ترکیبی خارق العاده از اسانس های چرم، ادویه جات معطر و روایح گلی است.

ادکلن زنانه تام فورد ولوت ارکید (تام فرد ولوت اورکید)

عطر زنانه و گرم تام فورد ولوت ارکید در سال 2014 معرفی شد. رایحه خوشبوی عطر از کنار هم چیده شدن آمیزه های بسیار خوشبوی شرقی گلی مثل ترنج، نارنگی ماندارین، عسل، رز، سنبل، نرگس، شکوفه پرتقال، گل آفتاب پرست، ارکیده، مگنولیا، وانیل، چوب صندل سفید، صمغ درختچه مر، لابدانیوم و جیربلسان پرویی است.

عطر اصل مردانه تام فورد نویر آنترسایت

این ادکلن محصول سال 2017 از عطرهای با روایح چایپر است. ترنج، زنجبیل، فلفل سیچوان، ادویه جات معطر، روایح گلی، سدر، چوب صندل سفید و چوب آبنوس ترکیبات بینظیر این عطر گرم مردانه هستند.

عطر مردانه - زنانه تام فورد توباکو عود (تنباکو عود)

تام فورد توباکو عود محصول 2013 تام فورد و از عطرهای چوبی ادویه ای و گرم است. ویسکی، روایح گشنیز، دارچین، ادویه جات معطر، لوبان، وانیل، نعناع هندی، سدر، چوب صندل سفید، تنباکو، روایح دودی و عود ترکیبات این عطر تام فورد هستند.

 

خرید عطر ناسوماتو بلک افگانو مردانه اصل

خرید عطر کاپیتان بلک اصل

خرید اینترنتی عطر دریک مردانه اصل

خرید اینترنتی عطر و ادکلن اصل فرانسه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

مشخصات ادکلن ژک ساف داوینچی مردانه

یکی از برندهای عطر و ادکلن معروف جهان، برند ژک ساف می باشد که در بازار عطر ایران نیز با استقبال خوبی برخوردار شده است.

ادکلن مردانه ژک ساف داوینچی با طبع گرم و عطری ماندگار است که با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 75 میلی لیتری به بازار عرضه شده است.

رایحه اولیه این عطر مردانه، پرتقال، لیمو ترش، اسانس میانی: شمعدانی و گل بنفشه؛ و همچنین رایحه اصلی: مشک، نعناع هندی عنبر می باشد.

برای خرید عطر به سایت فرانس شاپ مراجعه کنید و با ارسال فوری عطر مورد علاقه خود را دریافت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر جان وارواتوس آرتیسان مردانه

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان-john varvatos ARTISAN EDT، سومین محصول برند جان وارواتوس-John Varvatos است که در سال ۲۰۰۹ میلادی توسط شخص John Varvatos آمریکایی با کمک Rodrigo Floves Roux و با غلظت ادو تویلت طراحی شد. عطری از گیاهان و مرکبات نفیس که پیام آور بهار و هوای تازه است. این عطر مظهر هنر از دست رفته سال های گذشته و هم زمان تراوش استعداد در عصر مدرن به حساب می آید. آرتیسان-ARTISAN به دلیل انتخاب دقیق عناصر تشکیل دهنده و دست بافت روی بطریش محصول بی نظیر و منحصر فردی از خود ساخته است.

بطری و شیشه ادکلن مردانه جان وارواتوس آرتیسان اصلی

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان-John Varvatos Artisan، با رایحه ای از مرکبات اورگانیک مناسب فصل بهار و هوای تازه طراحی گردید. بطری این عطر بسیار خاص و منحصر به‌ فرد ساخته شده است. طراحی این بطری بر عهده‌ «Jon Cisler» بوده و به‌ خوبی از پس آن برآمده است. طرح چوبی این عطر حس و حال خنکش را بازگو می‌کند. روی درب بطری، نشان جان وارواتوسJohn Varvatos و نام آرتیسان-Artisan حک شده و به‌ خوبی دیده می‌شود.

ترکیبات و رایحه عطر مردانه جان وارواتوس آرتیسان اصل

با اسپری کردن ادوتویلت جان وارواتوس آرتیسانJohn Varvatos Artisan روی پوست و محل نبضتان، بوی نارنگی، آویشن و مرزنجوش را استشمام خواهید کرد. این نت‌های سه‌گانه، شادی و تازگی را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی، این نت‌ها‌ جای خود را به نت‌های‌ میانی می‌دهند. نت‌‌های میانی از شکوفه‌ پرتقال، زنجبیل، اسطوخودوس و گل یاسمین ساخته‌ شده ‌است. بوی این نت‌های تند و‌ شیرین، انرژی و هیجان را در شما بیشتر خواهد کرد. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و به‌ آرامی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. نت‌‌های پایانی از نت‌های چوبی، عنبر و مشک تشکیل‌شده‌اند. بوی این نت‌های‌ چوبی و شیرین، آرامش و تعادل روحی و جسمی را در شما بیشتر خواهد کرد.

مناسب: بهار و تابستان

مردانه: خنک و شیرین

عطر کاپیتان بلک اصل مردانه

عطر زنانه اجمل اووک طلایی اصل

خرید عطر اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر زنانه امپر فاسیو EMPER

عطر زنانه فاسیو صورتی - عطر زنانه FASIO

خرید ادکلن فاسیو صورتی زنانه اصل

عطر ادکلن امپر فاسیو پور فم-EMPER FASIO POUR FEMME EDP، (فسیو پورفم) معروف به عطر امپر فاسیو صورتی زنانه، عطری زنانه، شیرین و بسیار لطیف و یکی از محبوبترین عطرهای برند امپر-EMPER است. پس از اولین اسپری از امپر فسیوEMPER FASIO روی پوستتان بوی سیب، انبه و گریپ‌فروت را احساس خواهید کرد. با گذشت زمان، نت‌های میانی به‌ آرامی از راه رسیده و جای نت‌های آغازین را می‌گیرند. نت‌های میانی فاسیو-FASIO از گل فریزیا و شکوفه‌ی لیمو تشکیل ‌شده‌اند. این عناصر ظریف و طبیعی، انرژی مثبت و تازگی را به شما هدیه می‌کنند؛ در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی عطر امپر فاسیو پورفم زنانه اصل و اورجینال جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از مشک، عنبر، دانه‌ی تونکا و وانیل ساخته ‌شده‌اند.

شیشه ادکلن فاسیو زنانه صورتی اصل

بطری ادکلن زنانه فسیو-FASIO بسیار بسیار شیک و زنانه ساخته شده است. این شیشه‌ کشیده و بلند با رنگ صورتی و زنانه‌اش برای هماهنگ‌ شدن با لباس‌های بانوان بسیار مناسب است. روی شیشه، نام فاسیوFASIO و یک طرح گل رز را مشاهده می‌کنید. مایع صورتی‌ رنگ درون بطری از روی شیشۀ شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. درب بطری به رنگ سیاه است و به‌خوبی روی گردن نقره‌ای‌ رنگ عطر سوار شده است. روی کارتن ادوپرفیوم فاسیو-FASIO یک روبان پارچه‌ای به شکل پاپیون کار شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. با توجه به قیمت، برند ارزشمند امپر-EMPER و رایحه بسیار خوب عطر محبوبِ فاسیو پور فم زنانه-FASIO POUR FEMME EDP، این عطر برای هدیه و کادو به عزیزترین ها بسیار مناسب است. ادکلن فاسیو صورتی-FASIO را می توان به مناسبت های مختلفی همچون، سالگرد ازدواج، روز تولد، ولنتاین، روز مادر، روز زن، و … هدیه کادو داد.

 

خرید اینترنتی عطر کاپیتان بلک مردانه اصل

خرید اینترنتی عطر دریک مردانه اصل

خرید اینترنتی عطر دانهیل اصل

خرید اینترنتی عطر بلک افغانو

خرید اینترنتی عطر EVOK زنانه اصل

خرید عطر اصل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

قیمت عطر ادکلن تودی تومارو آلویز اصل

عطر ادکلن تودی تومارو آلویز-Today Tomorrow Always EDP عطری پر فروش، جذاب و بسیار خوشبو و کمیاب می باشد که توسط برند AVON با غلظت ادو پرفیوم و در حجم ۱۰۰ میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه شده است.

رایحه، ترکیبات و ساختار عطر ادکلن تودی تومارو آلویز مردانه و زنانه

در توصیف رایحه های این ادکلن می توان گفت که تودی تومارو آلویز [Today Tomorrow Always EAU DE PARFUM] با یک گل سفید با ارزش، سپس گل ختمی (گل بامیه) و مشک آغاز می شود و این شکوفه های پروانه ای با هم ترکیب شده و شکوفا می شوند؛ در قلب نت میانی این عطر، نت های رازیانه ستاره ای به وضوح قابل مشاهده است و در نت بالایی شیرین بیان و مشک نیز آنرا تکمیل می کند.

عطر ادکلن تودی تومارو آلویز-Today Tomorrow Always EDP در سال ۲۰۰۹ میلادی تولید شده است و با مایع طلایی رنگی که دارد، جزو دسته عطرهای شرقی گلدار به حساب می آید و مبداء آن ایالات متحده می باشد. تودی تومارو آلویز گلد طلایی توسط Harry Fremont ساخته شده است و رایحه های چوبی و مشک در آن آشکار می باشد.

 

خرید عطر دریک

خرید و قیمت ادکلن کاپیتان بلک مردانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah