هرمس
هرمس

 

برند هرمس

کمپانی فرانسوی هرمس در سال 1837 کار خود را در حوزه عطر و ادکلن آغاز کرد و در سال 1961، با تولید نخستین پرفیوم زنانه‌ ، از ورودش به عرصه‌ی ساخت پرفیوم خبر داد. از آن زمان تا بحال عطرهای تولید شده این برند همواره جزء پرفروش ترین ها و محبوب ترین ها، در سرتاسر جهان بوده است.

در این مقاله به معرفی جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه تولید شده این برند پرداخته ایم.

ادکلن زنانه هرمس تویلی د هرمس او جینجر

ادکلن اورجینال زنانه هرمس تویلی د هرمس او جینجر Twilly d'Hermès Eau Ginger در گروه بویایی گلی چوبی مُشکی دسته بندی می شود. این عطر محصول سال 2021 فرانسه است. ادکلن زنانه هرمس تویلی د هرمس او جینجر از کنار هم قرار دادن اسانس های سدر، زنجبیل و گل صدتومانی به وجود آمده است.

 
هرمس تویلی د هرمس او جینجر

 

عطر مردانه هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم Terre d'Hermes Flacon H 2021 Parfum تولید فرانسه در سال 2021 است. هرمس برند تولید کننده این عطر، آن را در گروه بویایی چوبی ادویه ای عرضه کرد. عطر مردانه هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم از ترکیب آمیزه های چوبی ادویه ای بسیار معطر و خوشبوی پرتقال، گریپ فروت در نت اولیه عطر و لوبان، خزه درخت بلوط و روایح چوبی در نت پایانی عطر به وجود آمده است.

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم
هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 پارفوم

 

ادکلن مردانه هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت Terre d'Hermes Flacon H 2021 Eau de Toilette محصول فرانسه در سال 2021 است. هرمس، این ادکلن مردانه را در گروه بویایی چوبی ادویه ای عرضه کرد. ادکلن مردانه هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت از ترکیب آمیزه های چوبی ادویه ای و ترکیب اسانس های پرتقال، گریپ فروت، شمعدانی، فلفل، لوبان، نعناع هندی، خس خس و سدر ساخته شد.

هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت
هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2021 ادوتویلت

 

عطر مردانه هرمس اچ24

مردانه اصل هرمس اچ24 از محصولات محبوب و پرفروش برند هرمس است و ساخت کشور فرانسه است. هرمس اچ24 در 2021 به بازار عطرهای مردانه معرفی و عرضه شد.

عطرسازان مجموعه هرمس برای ساخت رایحه بینظیر این عطر و ادکلن مردانه از روایح بینظیری استفاده کردند. قرارگیری انواع روایح معطر گیاهی در کنار یکدیگر و خلق رایحه بسیار خوشبو و شیک که ساختار عطر را تشکیل می دهند. هرمس اچ24 در همان ابتدا با رایحه سالویا اسکلاریا، نرگس، بوی فلزات و اقاقیای پالیساندر آغاز و ماندگار می شود.

هرمس اچ24
هرمس اچ24

 

مردانه - زنانه هرمس له امبر (لومبر) دس مرولیس

عطر و ادکلن مردانه هرمس له امبر (لومبر) دس مرولیس محصول 2020 فرانسه است. عطاران مشهور و حرفه ای کمپانی هرمس این عطر اصل را از ترکیب آمیزه های معطر شرقی چوبی ساختند. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر چای و روایح دودی و دانه تونکا در کنار یکدیگر.

هرمس له امبر (لومبر) دس مرولیس
هرمس له امبر (لومبر) دس مرولیس

 

ادکلن برند مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم

ادکلن برند مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم Terre d'Hermes Flacon H 2020 Parfum در گروه بویایی چوبی چایپر دسته بندی می شود. هرمس کمپانی سازنده عطر، آن را در سال 2020 عرضه کرد.. ادکلن مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم از کنار هم قرار دادن اسانس های پرتقال، گریپ فروت و و لوبان، خزه درخت بلوط و روایح چوبی به وجود آمده است.

ادکلن برند مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم
ادکلن برند مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 پرفیوم

 

ادکلن مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2020 ادو تویلت

عطر و ادکلن مردانه اصل هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس ) فلاکون اچ 2020 ادو تویلت یکی از محصولات برتر و پرفروش برند هرمس است. هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2020 ادو تویلت در سال2020 به بازار عطرهای مردانه معرفی و عرضه شد.

کمپانی هرمس برای خلق رایحه این ادکلن اصل مردانه از آمیزه های متفاوتی استفاده کرد. چیده شدن انواع روایح چوبی ادویه ای در کنار یکدیگر و خلق رایحه شیک و مردانه. هرمس تق هرمس فلاکون اچ 2020 ادو تویلت در همان ابتدا با روایح پرتقال، گریپ فروت در نت اولیه عطر آغاز می شود. در نت میانی به روایح فلفل و شمعدانیان می رسد و در نت پایانی با روایح لوبان، نعناع هندی، خس خس و سدر خاتمه می یابد و رایحه ای بینظیر و خارق العاده را خلق می کند خرید ادکلن اصل مردانه هرمس تق هرمس را از یک فروشگاه عطر امن و با تجربه انجام دهید.

هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2020 ادو تویلت
هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2020 ادو تویلت

 

ادو پرفیوم زنانه هرمس تویلی د هرمس او پویوری ادو پرفیوم

عطر هرمس تویلی د هرمس او پویوری ادو پرفیوم در سال2019 به بازار عطرهای زنانه عرضه کرد. هرمس این ادکلن اورجینال را از ترکیب آمیزه های بسیار لطیف چایپر گلی خلق کرد. ترکیب بسیار خارق العاده و جذاب از اسانس های معطر فلفل صورتی و رز و نعناع هندی که به زیبایی در یکدیگر چیده شده اند.

هرمس تویلی د هرمس او پویوری ادو پرفیوم
هرمس تویلی د هرمس او پویوری ادو پرفیوم

 

هرمس چارمینگ تویلی د هرمس

عطر زنانه هرمس چارمینگ تویلی د هرمس Charming Twilly d'Hermès محصول 2019 است و در گروه بویایی رایحه های گلی دسته بندی می شود. ادکلن زنانه هرمس چارمینگ تویلی د هرمس از کنار هم قرار دادن اسانس های ترنج، زنجبیل، نارنج و یاس، شکوفه پرتقال، گل مریم و وانیل و چوب صندل سفید به وجود آمده است.

هرمس چارمینگ تویلی د هرمس
هرمس چارمینگ تویلی د هرمس

 

عطر مردانه هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2019 پارفوم (پرفیوم)

هرمس تق هرمس (تغ دی هغمس) فلاکون اچ 2019 پارفوم تولید سال2019 است. هرمس برند تولید کننده این عطر، هرمس تق هرمس را در گروه بویایی چوبی ادویه ای عرضه کرد. ادکلن مردانه هرمس تق هرمس از ترکیب آمیزه های چوبی ادویه ای بسیار معطر و خوشبوی پرتقال، گریپ فروت در نت اولیه عطر، فلفل، شمعدانیان در نت میانی و نعناع هندی، خس خس، سدر، صمغ کندر در نت پایانی عطر به وجود آمد

خرید عطر

خرید ادکلن

فروشگاه عطر

فروشگاه ادکلن