بسته بندی هویت یک محصول را نشان میدهد و معمولاً اولین چیزی که مشتریان بعد از بررسی آن تصمیم به خریدن یا کنار گذاشتن یک محصول میگیرند، جعبه بسته بندی است؛ مخصوصاً اگر محصول مورد نظر یک کالای گران قیمت و لوکس باشد!

وقتی صحبت از فروش محصولات لوکس می‌شود، نمی‌توانیم از هر نوع بسته بندی که به نظرمان مناسب بود استفاده کنیم، چون طبیعتاً در مورد این نوع محصولات، جعبه بسته بندی هم باید مانند محصول شیک و لوکس باشد. معمولاً بهترین بسته بندی که برای کالاهای لوکس پیشنهاد می‌شود، جعبه هارد باکس است. اگر با هارد باکس آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی هارد باکس و دلایل استفاده از آن برای بسته بندی محصولات لوکس بپردازیم.

جعبه هارد باکس چیست؟

هارد باکس یا جعبه سخت نوعی جعبه بسته بندی است که جنس مقاوم و سخت و ظاهری زیبا و شیک دارد. هارد باکس را از جنس مقوای بسیار محکم و چند لایه با ضخامت 1 الی 3 میلی متر تولید می‌کنند. این جعبه‌ها در دسته بسته بندی‌های دست ‌ساز قرار می‌گیرند و مخصوص محصولات یا کالاهای لوکس، گران بها و آسیب ‌پذیر هستند.

بدنه انواع جعبه هارد باکس با چرم، پارچه مخمل، مقوای ایندربورد یا پوشش‌های مدرن و شیک دیگر پوشانده می‌شود.سفارش جعبه هارد باکس عطر معمولاً برای جواهرات، اکسسوری‌های لوکس، ساعت، خرید عطر و ادکلن، لوازم آرایشی، شکلات، هدایای تبلیغاتی و صنایع دستی انجام‌ می‌شود. چون این محصولات نسبت به ضربه آسیب‌پذیر هستند و قیمت بالایی دارند.

7 ویژگی انواع جعبه هارد باکس

همان طور که در بخش قبلی توضیح دادیم، جعبه هارد باکس جنس سخت و مقاومی دارد و از نظر ظاهری در مقایسه با سایر جعبه‌های مقوایی شیک‌تر و زیباتر است. اما این بسته بندی لوکس و جذاب ویژگی‌های دیگری هم دارد، از جمله:

  1. بهترین بسته بندی برای محافظت از محصولات ارزشمند
  2. قیمت مناسب در مقابل بسته بندی لوکس و شیک
  3. قابلیت افزودن خاصیت مغناطیسی به در جعبه
  4. قابلیت تولید در ابعاد، شکل و روکش سفارشی
  5. ایجاد اعتبار و ارزش برای محصول و برند شما
  6. احساس لمس لذت بخش و طراحی زیبا
  7. قابلیت تولید حتی در تعداد محدود

با رایج‌ترین انواع جعبه هارد باکس آشنا شوید

جعبه هارد باکس با توجه به جنس و ضخامت مقوای به کار رفته در آن، نوع باز و بسته شدن در جعبه و جنس روکش مدل‌های مختلفی دارد. در ادامه رایج‌ترین مدل‌هایی که برای محصولات لوکس و گران ‌قیمت استفاده می‌شوند، به شما معرفی می‌کنیم:

✔ جعبه سخت کتابی

در طراحی این جعبه‌ها از مدل باز و بسته شدن کتاب الهام گرفته شده است و دقیقاً در جهت باز کردن جلد یک کتاب، باز و بسته می‌شوند. از جعبه هارد باکس کتابی برای بسته بندی اکسسوری و جواهرات، لوازم آرایشی لوکس، کیف، کفش، لباس و کالاهای دیجیتال استفاده می‌شود.

✔ جعبه تلسکوپی کشویی

جعبه هارد باکس تلسکوپی مانند قوطی کبریت به ‌صورت کشویی باز و بسته می‌شود. با توجه به اینکه استفاده از این جعبه‌ها خیلی راحت است، از آنها برای بسته بندی کالاهای دیجیتال مانند گوشی و تبلت، جواهرات و اکسسوری استفاده می‌شود.

✔ جعبه شیاردار

جعبه شیاردار دارای دو بخش است؛ باکس اصلی و در جعبه. طراحی این جعبه‌ها به‌ گونه‌ای است که روی در جعبه یک قسمت برجسته و روی لبه‌های باکس اصلی شیاری وجود دارد که هنگام بستن در جعبه، بر روی یکدیگر چفت می‌شوند.

دلایل انتخاب هارد باکس برای بسته بندی محصولات لوکس

در بین انواع جعبه‌های مخصوص بسته بندی کالاها و محصولات مختلف، هارد باکس بهترین انتخاب برای محصولات لوکس است. چون طراحی انواع جعبه لوکس عطر بهترین راهکار برای فروش یک محصول خاص و گران ‌قیمت است. مشتریان هدف این نوع کالاها با مشتریان کالاهای عادی یا مصرفی تفاوت دارند. آنها می‌خواهند بهای قابل توجهی را برای خرید یک کالا بپردازند، پس لازم است که یک بسته بندی شیک و در عین حال جذاب داشته باشند. هارد باکس به چند دلیل برای محصولات لوکس مناسب است:

1.موجب حفظ ارزش مادی و معنوی کالا می‌شود

اولین دلیل انتخاب هارد باکس برای محصولات لوکس، حفظ ارزش کالای لوکس است. همان طور که لباس و پوشش ما نقش مهمی در حفظ شدن اجتماعی ما دارد، یک بسته بندی شیک و لوکس هم نقش مهمی در ارزش آفرینی برای کالاهای گران ‌قیمت و لوکس دارد.

2.نوعی احترام به مشتری محسوب‌ می‌شود

با توجه به اینکه قیمت بعضی از کالاهای لوکس گاهی تا چند صد میلیون تومان است، طبیعتاً بسته بندی شیک و گران ‌قیمت می‌تواند احترام به مشتری و انتخاب او را هم نشان دهد. اگر دقت کرده باشید، معمولاً جعبه بسته بندی سرویس طلا و جواهر و اکسسوری‌های خاص همیشه از نوع جعبه هارد باکس مخملی و چرمی است.

3.به‌ خوبی از کالاهای ارزشمند محافظت می‌کند

جنس بدنه هارد باکس به قدری محکم و ضد ضربه است که می‌تواند به‌ خوبی از محصولات شکننده (عطر، ادکلن، ساعت و...) یا کالاهای گران ‌قیمت (مانند طلا، جواهر، و...) محافظت کند. هارد باکس اجازه نمی‌دهد که کالای لوکس ما در اثر جابجایی حمل و نقل یا زمین خوردن دچار ایراد یا خرابی شود.

4.ظاهر شیک، زیبا و متمایزی دارد

جعبه هارد باکس تنها جعبه‌ای که دست شما برای ایجاد تمایز و تنوع در طراحی آن کاملاً باز است و می‌توانید به هر شکلی که دوست دارید، آن را طراحی و دیزاین کنید. این ویژگی در مورد محصولات متنوع لوکس به شدت کاربردی است، چون می‌توانید برای هر کالا جعبه مناسب برای خودش را انتخاب کنید.

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب درباره جعبه هارد باکس عطر و اهمیت آن ارائه کردیم، مطمئناً متوجه شده‌اید که انتخاب یک مجموعه معتبر و قابل ‌اعتماد برای طراحی و تولید جعبه هارد باکس باکیفیت چقدر اهمیت دارد.

فروشگاه های ادکلن در بازار تهران به عنوان کاملترین مرجع تخصصـی خرید اینترنتـی عطر و ادکلن و آرایشی بهداشتی فعالیت خود را در سال 1389 با هـدف ایجاد یک سـایت جامع اطـلاع رسانی و خرید اینترنتی  در کشور شروع کرد.قیمت عالی و ارسال سریع در کنار ارائه اطلاعات دقیق در مورد عطر جزو اصلی ترین برنامه ها از ابتدا تا کنون بوده.در حال حاضر با ارائه بیش از 20 هزار محصول در قالب 700 برند در حوزه آرایشی بهداشتی عطـر و ادکلن این اطمینان را به کاربران داده که تمام نیاز های مشتریان این حوزه را در کشور تامین خواهد کرد. به عنـوان یکی از اصلی ترین واردکننده های محصـولات برندهای مطرح عطر و ادکلن همچون کریستین دیور، شنل، لالیک و چندصد بـرند مطرح دیگر این اطمینان را به شما میدهد که محصولات دلخواهتان را ارزانتر از همیشه و در سریع ترین زمان ممکن تهیه خواهید کرد.تمام محصـولاتی که در سـایت عطر عرضه خواهد شد صد در صد اصـل بوده و با فاکتور ارائه خواهـد شد. میتوانید بابت هر خرید اینترنتی عطر و ادکلن تخفیف ویژه دریافت کنید و سفارشات بالای چهارصد هزارتومان را به صورت کاملا رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

همه چیز فراموش میشه جز عطرتون!

 

خرید آنلاین عطر دریک مردانه

خرید اینترنتی عطر شنل

خرید عطر شنل زنانه اصل