به طور کلی عطرها را می توان به پنج دسته اصلی پرفیوم، ادکلن گرم، ادوتویلت، اوفرش، ادوپرفیوم و حتی پارفوم خالص طبقه بندی کرد که این دسته بندی بر اساس میزان و درصد عطرمایه روغنی که در ساختار آنها وجود دارد می باشد که در این لیست پرفیوم بیشترین درصد و اوفرش کمترین درصد را دارد در ادامه به ویژگی این دو گروه عطر می پردازیم.

 

برای محبوب شدن و در یاد ماندن کیفیت مطلوب کافیست و عطر تند کاشان از محبوب ترین خوشبو کننده هایی است که به خاطر داشتن کیفیت بالا خیلی مورد توجه قرار گرفته است و بخش اعظمی از بازار خرید عطر در اختیار این نوع است امروزه انتخاب یک عطر مناسب برای خیلی از افراد به مسئله خیلی مهمی تبدیل شده است که خوشبختانه نمونه های باکیفیت زیادی که در بازار وجود دارد کمک می کند که همه موفق به خرید عطر مناسب و مد نظر خود شوند.

به همان نسبتی که شما می کوشید خاص ترین نوع عطر را از نوع خوشبو بودن و ماندگاری فراوان تهیه کنید باید با طریقه استفاده از آن هم آشنایی داشته باشد تا بوی فوق العاده آن همیشه در فضا پخش گردد و تغییری در بوی آن ایجاد نشود.

در این خصوص به شما توصیه می کنیم که هیچگاه این عطر مردانه تلخ را در قسمتی از لباس که در معرض مستقیم عرق بدن قرار دارد مانند زیر بغل استفاده نکنید چرا که این کار نه تنها شما را خوشبو نمی کند بلکه باعث ایجاد بوی خیلی بدی هم می شود، قیمت عطر تند به نسبت دیگر عطرها بالا تر می باشد.

بهترین جایی از بدن که مناسب برای عطر هستند مربوط به قسمت نبض دست و گردن و پشت گوش می باشد همچنین می توان بر روی سینه و بازو نیز از عطر استفاده کرد عطر زدن برای هر زمانی خوب و مناسب است و نباید استفاده از آن را محدود به زمان حضور در مجالس و محیط کار دانست چرا که خوشبو بودن در هر زمانی نیاز است.

عطر تند مردانه اصل

بهتر است بدانید اسانس عطرهای تند معمولا از ادویه های تند مثل فلفل قرمز، دارچین، زنجبیل و غیره و ریشه درختها تهیه شده اند که همانطور که از نام این عطرها پیداست آنها دارای طعم تند و تیزی هستند و به نسبت ماندگاری خوبی دارند، عطرهای تند در رایحه های مردانه و زنانه در بازار تولید و عرضه می شوند.

البته می توان گفت که آقایان بیشتر طرفدار این نوع عطرها هستند و خانمها بیشتر عطرهایی با رایحه های ملایمتر را می پسندند، افرادی که عطرهای با رایحه تند را استفاده می کنند معمولا دارای روحیه قوی و شخصیت با نفوذی می باشند.

الکلها در صنعت عطرسازی کاربرد زیادی دارند که معمولا از آنها برای رقیق شدن و انتشار بو استفاده می کنند، نکته دیگر در ارتباط با اسانس عطرها می باشد که از آنها برای معطر و خوشبو کردن عطرها استفاده می شود میزان و درصد اسانسی که در عطر تند صورت موجود می باشد با ماندگاری بوی آن ارتباط مستقیمی دارد که هرچه میزان اسانس بیشتر باشد اثر طولانی تری دارد.

به طور کلی عطرها را می توان به پنج دسته اصلی پرفیوم، ادکلن گرم، ادوتویلت، اوفرش، ادوپرفیوم طبقه بندی کرد که این دسته بندی بر اساس میزان و درصد عطرمایه روغنی که در ساختار آنها وجود دارد می باشد که در این لیست پرفیوم بیشترین درصد و اوفرش کمترین درصد را دارد در ادامه به ویژگی این دو گروه عطر می پردازیم.

عطر تند خوشبو

یکی از عطرهایی که امروزه در بین آقایان و بانوان بسیار پر طرفدار است، انواع عطرتند خوشبو می باشد، که با رایحه های مختلف در بازار عرضه می گردد و زمانی که برای خرید انواع عطر تند و خوشبو به فروشگاه های مختلف مراجعه می کنید، افرادی که در این مراکز فعالیت دارند می توانند برای خرید آسان به خوبی شما را راهنمایی کنند، هرچند که خرید و انتخاب عطر زنانه کار بسیار سختی بوده و ممکن است با شنیدن رایحه مختلف عطرهای گوناگون دیگر نمی توانید تفاوت بین آنها را تشخیص دهید.

فروشندگان عطر مقداری قهوه کاملا اصل و خالص را در اختیار متقاضیان قرار داده تا بتوانند با بوییدن آن رایحه عطرهای قبلی را فراموش کنند.

باید بدانید که عطر تند کلاسیک خوش بو در شمار محصولات پرطرفدار و پرفروش قرار می‌ گیرد، اما همواره باید بدانید که این عطرها ماندگاری کوتاه مدت و البته بوی بسیار تند و محسوسی دارند.

ماندگاری این عطرها معمولا به چند ساعت محدود می‌ شود که برای بسیاری از افراد این عطر مناسب تر خواهد بود، کسانی در این زمینه فعالیت دارند پیشنهاد می‌ دهند که آقایان از عطرهای تند و خوشبو استفاده کنند، زیرا علاوه بر جذابیت بالا، عطر آنها بسیار خوب و ماندگار هستند و البته بوی آنها بر روی البسه کهنه نمی شود و نهایتا ظرف ۱۲ ساعت اثر آن از روی پیراهن و انواع پوشاک می پرد.

https://franceshop.ir