بهترین عطر زنانه خوشبو ارزان در سال 2022

بهترین عطر زنانه خوشبو ارزان در سال 2022

اسپری کردن از عطر و ادکلن معمولاً یکی از کارهای روزانه ای است که همه‌ ما عادت به انجام آن را داریم. برای همه‌ ما اهمیت دارد که وقتی در مهمانی یا جلسه ای شغلی که حضور پیدا می‌کنیم آراسته و مرتب باشیم و همچنین بوی خوشی داشته باشیم و به همین علت است که به سراغ خرید ادکلن و عطر اصل ارزان خوشبو می‌رویم.

نکته مهم :

توجه داشته باشید عطرها و ادکلن هایی که در بهار و تابستان اسپری میکنید و آن­هایی که در پاییز و زمستان استفاده می­‌کنید نباید یکی باشند. عطرهای بهاری رایحه خنک و برای خانم­‌ها معمولاً عطرهای گلی و میوه‌­ای ملایم هستند؛ در حالیکه عطرهای مناسب فصول سرد و خنک سال بیشتر دارای رایحه مشک و چوب‌­ هستند. یکی دیگر از انتخاب­‌های خوب مناسب برای خرید عطر زنانه اصل برای فصول گرم عطرهای اقیانوسی و دریایی خنک هستند. در این مقاله به معرفی بهترین ادکلن زنانه 2022 خواهیم پرداخت تا با مطالعه این مطلب بتوانیم بهترین عطر زنانه درجه یک را انتخاب نمایید:

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour - عطر لالیک لامور زنانه

طراحی و فرمولاسیون این عطر زنانه یکی از شاهکارهای عطرساز مشهور ناتالی لارسن است و شیشه عطر لالیک خوش‌دست و زنانه، بسیار شیک و محکم ساخته شده است. شانه‌های بطری با رنگ طلایی‌شان، حس لوکسی را به بیننده القا می‌کنند. پس از اسپری‌کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان، بوی شکوفه‌ی پرتقال، نارنج و گل رز را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین، طراوت و تازگی را به روح شما تزریق خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند.

این نت‌ها از گل یاسمین، مریم و گاردنیا ساخته ‌شده‌اند. این ترکیب گلی انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما هدایت می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از چوب سدر، چوب صندل و مشک تشکیل‌ شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های ناب و طبیعی، حس آرامش و تعادل درونی خوبی خواهید داشت.

  • روی بطری، نام لامور و نشان تجاری لالیک با رنگ تیره چاپ شده است.
  • روی شیشه یک طرح زیبا حکاکی شده است که بر زیبایی کلی شیشه می‌افزاید.
  • شانه‌های شیشه با رنگ طلایی‌شان، حس لوکسی را به بیننده القا می‌کنند.
  • یک بند نخی از گردن بطری آویخته شده است. این بند مشکی مثل منگوله روی بطری خودنمایی می‌کند.
  • در بطری با شکل مکعبی و رنگ شفافش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.
  • پس از اسپری‌کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان، بوی شکوفه‌ی پرتقال، نارنج و گل رز را احساس خواهید کرد.
  • این ترکیب شیرین، طراوت و تازگی را به روح شما تزریق خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل یاسمین، مریم و گاردنیا ساخته ‌شده‌اند.
  • این ترکیب گلی انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما هدایت می‌کند.
  • در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند.
  • این نت‌ها از چوب سدر، چوب صندل و مشک تشکیل‌ شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های ناب و طبیعی، حس آرامش و تعادل درونی خوبی خواهید داشت. خرید عطر لالیک لامور با توجه به پخش بوی بالا، ماندگاری بالا، برند شناخته‌شده و شیشه‌ی زیبایش برای شما و کسانی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرند، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

عطر لالیک لامور

عطر لالیک لامور

ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Miss Dior

عطر زنانه میس دیور که برای نخستین بار در سال ۱۹۴۷ میلادی و هم زمان با تأسیس مزون لباس دیور روانه بازار شد؛ در طول زمان دچار تغییر و تحولات متعددی شده ولی هنوز یکی از محبوب‌ترین‌هاست. کریستین دیور این عطر رو با الهام از خواهرش کاترین تولید کرد. و اکنون، این برند نسخه او دو پرفیوم این رایحه دل انگیز رو باز هم اندکی تغییر داده و رایحه جدیدی رو به علاقه‌ مندان این عطر عرضه کرده.

در میس دیور ۲۰۱۷ میلادی، رایحه دلفریب گل رز شهر گرس-Grass France بیشتر خودنمایی می‌کند که خود نماد عشق است. عطر میس دیور-Miss Dior در لایه نخستین با هم صدایی پرتقال، لیمو،‌ نارنگی، ترنج و پرتقال خونی با فلفل صورتی شروع می ­شود و در قلب خودش، باغی پر گل‌های رز شهر گرس (Grasse)، رز دمشق (یا همان گل محمدی) و برگ یاس را پنهان کرده. نت‌های پایانی این عطر ترکیبیست از نعناع هندی و چوب بلسان بنفش.