برای خرید عطر در تهران به کجا برویم؟

برای خرید عطر در تهران به کجا برویم؟

همین ابتدا پیشنهاد می کنیم برای خرید عطر به پاریس بروید؛ جایی که دنیایی از عطرها و ادوکلن های برند اورجینال، انتخاب را برای خریدار سخت می کند. نمی توانید تا پاریس بروید؟ هیچ اشکالی ندارد، چرا که پاریس یک شعبه هم در تهران دارد! بهترین فروشگاه عطر فرانسه! فرانسوی ها در زمان های دور علاقه چندانی به شستن خود نداشتند، به طوری که حتی خانواده های اشراف و سلطنتی سالی یکی دو بار رنگ حمام را می دیدند. به همین خاطر کلاه گیس هایی با موهای لوله شده بر سر خود می گذاشتند تا کثیفی موهای خود را بپوشانند و از همه مهمتر، عطرهایی بسیار قوی استفاده می کردند تا بوی بد بدنشان را پنهان کنند.

البته که فرانسوی ها نیز با گذشت زمان و راحت تر شدن شست و شو این اخلاق نا سالم خود را ترک کردند اما پاریس به پایتخت عطر جهان تبدیل شد. قوی ترین، اصیل ترین و جذاب ترین رایحه ها مربوط به عطرهای فرانسوی است و به جز چند اسم بزرگ، تولیدات هیچ کشوری نمی تواند با فرانسوی ها رقابت کند. به همین خاطر بهتر است برای خرید عطر به پاریس برویم، جایی که دنیایی از عطرها و ادوکلن ها، انتخاب را برای خریدار سخت می کند اما می توانید مطمئن باشید که بالاخره عطر باب میل تان را پیدا خواهید کرد. نمی توانید تا پاریس بروید؟ هیچ اشکالی ندارد، چرا که پاریس یک شعبه هم در تهران دارد!

چرا عطر فرانس شاپ؟

البته که این روزها در هر خیابانی دستفروشان در حال فروختن عطرهای تقلبی و فیک هستند و البته مغازه های زیادی هم وجود دارند که محصولات خوشبو را ارائه می کنند اما اگر از جایی خرید کنید که بعد از امتحان کردن ۵۰ رایحه مختلف، هنوز هم فروشندگان با لبخند با شمار رفتار کنند و پاسخ تمام سوالات تان را بدهند، عطر فرانس شاپ انتخاب نخست است.

مغازه عطر فرانس شاپ به قدری قدمت دارد که بدانند فروشندگان شان باید مرتب و مهربان باشند، بعد از امتحان کردن دو سه رایحه شیشه قهوه نسابیده را برای بازگرداندن حس بویایی به شما تعارف کنند و در نهایت، عطری که می خرید را با زیباترین بسته بندی ممکن به دست تان بدهند.

گذشته از همه اینها، مهمترین دلیل انتخاب فروشگاه عطر فرانس شاپ ف برای خرید عطر این است که صاحب مغازه عطر به طور شخصی عطر را از کشورهایی مانند فرانسه و آلمان وارد می کند و شما می توانید مطمئن باشید که به خاطر رقابتی که میان مغازه داران تهران وجود دارد، هیچ عطر یا ادکلن تقلبی در فروشگاه عطر فرانس شاپ پیدا نمی شود.
تهران، تجریش، پاسداران، نیاوران، آریاشهر، شهرک غرب، تهرانپارس ,مغازه عطرهای اورجینال

خیابان های شهر تهران همه مملو از عطر فروشی است، اما عطری که از بازار تهران می آید متفاوت است. اما برای اطمینان از اصل بودن، تنها راه حل شما خرید عطر فرانس شاپ است چون تنوع قیمت و تنوع عطر در این فروشگاه بزرگ عطر همانند پاریس در تهران شده است.
از تخصص فروشنده کمک بگیرید

اکثر عطرها و ادکلن هایی که این روزها در عطر فرانس شاپ یافت می شوند با قیمت 4۵۰ هزار تومان تا 20 میلیون تومان برای شیشه ۱۰۰ میلی لیتری به فروش می رسند اما اگر عطر خاصی مد نظرتان نیست و بین بوهای بی نظیری که در اختیارتان قرار داشته گیج شده اید، از تخصص فروشندگان بهترین فروشگاه عطر اصل در تهران استفاده کنید.

ما با توجه به سن، شخصیت، کاراکتر، تیپ ظاهری و البته سلیقه شما، برای تان پیشنهاداتی داریم. اطلاعات کاملی از قبیل اینکه عطر را برای چه مراسمی می خواهید، کدام گروه از رایحه ها را می پسندید را به فروشنده بدهید و پیشنهادات ما را امتحان کنید. به هر حال یک متخصص بهتر می تواند برای تان عطر یا ادوکلن انتخاب کند.
خرید اینترنتی عطر و ادکلن اصل
فروشگاه عطر فرانس شاپ ، مدت چند سال است که امکانی برای خرید و سفارش اینترنتی عطر برای مشتریان خود به راه انداخته است. شما از طریق سفارش اینترنتی می توانید عطر دلخواه تان را در یک بسته بندی زیبا و به همراه کارت تبریک به هر مقصدی به عنوان هدیه بفرستید و البته هزینه ارسال نیز رایگان می باشد.

از دیگر امکانات عطر فرانس شاپ می توان به مشاوره تلفنی با متخصصان و البته سفارش کالاهای نادر و کمیاب اشاره کرد.

دسترسی به فروشگاه فرانس شاپ با یک کلیک

راحت ترین مسیر ورود به آدرس اینترنتی عطر فرانس شاپ و خرید اینترنتی عطر از فروشگاه عطر فرانس شاپ میباشد تا نه در ترافیک بمانید نه دنبال جای پارک باشید و در عرض کمتر از یک ساعت عطر خریداری شده را با بسته بندی زیبا و به صورت رایگان در محدوده تهران دریافت کنید. ارسال فوری عطر و ادکلن برند اورجینال تخصصی ماست.