ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه

خرید عطر آرماف کلاب د نویت زنانه اصل

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه-ARMAF Club De Nuit WOMAN عطری زنانه و جذاب و بسیار پرفروش از برند فرانسوی آرماف-ARMAF می باشد که در سال ۲۰۱۵ میلادی با غلظت ادو پارفوم و در حجم ۱۰۵ میلی لیتر به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر آرماف کلاب د نویت زنانه

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه-ARMAF Club De Nuit WOMAN از عطرهای شیک، هوس‌انگیز و خاص در گروه بویایی گلدار میوه ای [Floral Fruity] برای بانوان و زیبا رو است که قطعاً گزینه‌ای عالی برای اوقات شبانه و شامگاهی و محافل غیر رسمی است. کلاب دی نایت زنانه سریعاً مخاطب را یاد عطر زنانه کوکو مادمازل شنل می اندازد. یک عطر گلی میوه ای برای خانم ها و دختر خانم ها که به نظر کارشناسان شبیه ترین به کوکو مادمازل است. از ماندگاری،و پخش بوی خوبی برخوردار است و می تواند جایگزین مناسبی برای کوکو مادمازل باشد. این کار از موفق ترین کارهای برند آرماف به حساب می آید.

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه-ARMAF Club De Nuit WOMAN با بوی ترنج، گریپ فروت، هلو، نارنج شروع می شود و در ادامه با رایحه گل های شمعدانی، یاسمن امتداد پیدا می کند و در انتها مُشک، نعناع هندی و وانیل غوغایی به پا می کنند که مخاطبان را مدهوش می کند. عطر ادکلن آرماف – ARMAF فقط یک برند جدید در حوزه ی عطر و ادکلن نیست و پشت آن تجربه ای از تولید شیشه های عطر و ادکلن نهفته است؛ این شرکت در کشور امارات متحده عربی واقع شده است و فعالیت اصلی آن تولید و طراحی عطر و ادکلن های ارزان و با کیفیت است. طراح آرماف بیش از ۷۰ عطر در کارنامه عطرسازی خود به ثبت رسانیده که تمامی آنها در سال ۲۰۱۵ میلادی طراحی و تولید شده اند.