این روزها عطر و ادکلن جای خود را در بین ایرانیان باز کرده است و می توان گفت عطر و ادکلن های خارجی مصرف بیشتری در ایران دارند.

برای این که بخواهید عطر با کیفیت بخرید و از اصل بودن آن هم مطمئن شوید باید بهترین و معروفترین عطر فروشی ها را بشناسید. این روزها فروشگاه های عطر بی شماری وجود دارند که عطر و ادکلن می فروشند و شما در انتخاب خود گیج خواهید شد که آیا می توانید مطمئن باشید که عطری که خریداری می کنید اصل است و یا از کیفیت خوبی برخوردار است. به این نکته توجه داشته باشید که روی اصل بودن عطر حساسیت زیادی به خرج دهید در کل بهترین روش برای تشخیص عطر تقلبی و اصل این می باشد که هیچ گاه از دست فروش های کنار خیابان و یا فروشگاه هایی که نمی شناسید خرید نکنید به این دلیل که شما وقتی فروشگاه را بشناسید با اطمینان و خیال راحت خرید می کنید.

فرانس شاپ

کمپانی عطر فرانس شاپ نزدیک به نیم قرن سابقه دارد و در زمینه  فروش و واردات مستقیم عطر و ادکلن اورجینال در ایران تعهد می نماید که تمامی اجناسش که موجود در فروشگاه های اورجینال و معتبر است مورد تأیید وزارت بهداشت می باشد و همچنین دارای لیبل اصل بودن کالا از وزارت بهداشت می باشد و با قید ضمانت اصالت کالا به مشتریان عرضه می گردد.

فروشگاه فرلنس شاپ در زمینه بهداشتی و آرایشی و محصولات عطری با کیفیت بالا به واسطه مهدی لطفی پناه در تهران تاسیس شده است. فروشگاه فرانس شاپ در نوع خود بسیار متمایز و خاص از سایر فروشگاه های عطری می باشد. یکی از دغدغه های فرانس شاپ ارائه کردن بهترین خدمات هم در زمان خرید و هم پس از آن می باشد. این فروشگاه دارای کادری مجرب و با دانش روز جهت اطلاع دهی به مشتریان می باشد و همچنین مشاورین فرانس شاپ همواره در حال یادگیری و به روز رسانی اطلاعات خود می باشند. هم اکنون فروشگاه مرکزی فرانس شاپ در بازار تهران واقع شده است. میثم عطر هم به صورت اینترنتی و آنلاین فعالیت می کند.

خرید انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه برند، اصل و اورجینال از سایت عطر اصل ✓ عطر ✓ ادوکلن ✓ خرید عطر ✓ خرید ادکلن✓ بهترین قیمت ✓ تضمین کیفیت. خرید عطر به صورت اینترنتی یکی از مطمئن ترین خریدهاست به خصوص که از یک فروشگاه معتبر انجام شود. ما بهترین عطرهای موجود در بازار را برای شما داریم. 

خرید آنلاین و قیمت روز جدیدترین انواع عطر و ادکلن برند و مشهور مردانه و زنانه، دخترانه و پسرانه اورجینال با ماندگاری بالا از فروشگاه اینترنتی اصل و اورجینال. خرید ادکلن اصل | خرید عطر اورجینال | قیمت عالی در فروشگاه عطر و ادکلن اصل | ✓فروش عمده ✓بهترین قیمت ✓تضمین اصالت ✓ارسال رایگان.

فرق عطر و ادکلن چیست؟

عطر همان ادوکلن نیست. در حقیقت ادوکلن یکی از غلظت های عطر است. سایر غلظت ها عبارتند از: اکستریت پرفیوم، پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتوالت و افرش. ادوکلن یا ادکلن تقریبا کمترین غلظت را دارد، به همین دلیل ارزان تر است و ماندگاری کمتری دارد. پس اگر ماندگاری بیشتری می خواهید باید غلظت های دیگر را انتخاب کنید.

ماندگاری عطر به چه عواملی بستگی دارد؟

ماندگاری عطر به عوامل درونی و بیرونی بسیاری بستگی دارد. برخی از عوامل درونی عبارتند از: فشار خون، مصرف قرص یا دارو، میزان رطوبت پوست، میزان تعریق بدن، رنگ پوست. همچنین عوامل بیرونی نیز عبارتند از: شرایط آب و هوایی، نحوه و میزان استفاده، ماهیت ترکیبات، غلظت و غیره. ( عطر ماندگار)

فروشگاه اینترنتی:

تضمین 100% اصل بودن انواع عطر و ادکلن، لوازم بهداشتی و لوازم آرایشی اورجینال/ ✓ ارسال رایگان ✓ پرداخت در محل ✓ ضمانت بازگشت کالا - برای خرید کلیک کنید!  خرید عطر اصل از فروشگاه عطر و ادکلن اصلی با تضمین 100% اصالت کالا ادکلن های اورجینال را بخرید. آرشیو بیش از 3000 عطر ادکلن جدید مردانه و زنانه. فروش اینترنتی بهترین عطر و ادکلن اورجینال و اصل زنانه، مردانه، عطر با قیمت مناسب و ارزان با گارانتی اصالت. لیست بهترین پرفروش ترین پخش و ماندگاری بالا عطر اصل. خرید انواع عطر اصل در تهران

خرید عطر آنلاین و خرید انواع عطر و ادکلن زنانه و مردانه از بهترین برندهای دنیا با قیمت ارزان. بهترین مرجع بررسی و خرید اینترنتی عطر زنانه و مردانه و جیبی. قیمت خرید و مقایسه انواع عطر و ادکلن و تخفیف های ویژه، مشاوره آنلاین و رایگان، ارسال سریع در فروشگاه اینترنتی فرانس شاپخرید اینترنتی انواع عطر و ادکلن مردانه، زنانه، دخترانه و پسرانه اصل با بهترین قیمت - جدیدترین و بهترین مدل عطر و ادوکلن روز.  خرید اینترنتی انواع عطر و ادکلن از بهترین های بازار ادکلن در طرح ها و مدل های مختلف شامل عطر جیبی، عطر و ادکلن بچگانه، عطر و ادکلن زنانه و مردانه. جدیدترین مدلهای عطر و ادکلن زنانه، خرید از برترین برندهای عطر و ادکلن زنانه دنیا - ✓ ارسال سریع و رایگان ✓ تضمین اصالت کالا ✓ خرید مستقیم از برند.  خرید انواع عطر و ادکلن ارزان زنانه در فرانس شاپ، می توانید قیمت های ما را مقایسه کنید انواع عطر ادکلن اصل و طرح اصل زنانه را از ما بخواهید.  عطر و ادکلن تکین مد ، فروشگاه اینترنتی عطر ادکلن ، خرید عطر ، خرید ادکلن ، قیمت ادکلن اصل ، خرید عطر اصل آنلاین اورجینال از فروشگاه اینترنتی عطر اصلی.

خرید عطرهای مردانه اصلی

عطر زنانه - کوچه عطر معتبر ترین فروشگاه عطر و ادکلن به همراه جدید ترین رایحه های روز دنیا - برای خرید عطر و ادکلن های زنانه اورجینال. قیمت ادوپرفیوم ‌ها نیز از پرفیوم کم ‌تر بوده و برای خرید آنلاین عطر گزینه مناسبی هستند. ادوتویلت مردانه. ادوتویلت یا Eau De Toilette که بر روی برخی محصولات EDT. برای خرید ادکلن زنانه در انواع بهترین ادکلن زنانه معروف با ماندگاری و خط بوی بالا و انواع عطر زنانه خوشبو، خنک، شیرین و برند با قیمت به فرانس شاپ مراجعه کنید.