هفته پیش می‌خواستم از سایت، یک عطر بخرم. یکی از دوستانم گفت چطور می‌‎توانی عطر را آنلاین بخری؛ تا وقتی از نزدیک آن را امتحان نکرده‌ای؟ شاید به‌ظاهر همینطور باشد ولی آنقدرها هم فکر می‌کنید کار سختی نبود. چون:

اول اینکه معمولا عطر مورد علاقه خود را می شناختم و می‌دانستم چه چیزی می‌خواهم بخرم. 

هم اینکه سلیقه خودم را می‌دانستم. مثلا اینکه عطری با رایحه خنک و کمی شیرین، برای استفاده در مهمانی می‌خواستم. پس اگر این اطلاعات را داشته باشیم، کارمان راحت است. مثلا اینکه از چه نوع عطری خوشمان می آید؟ تن،؛ خنک، شیرین یا گرم؟ یا مثلا اینکه ماندگاری برایمان مهم است یا پخش بو؟ از عطر به چه منظوری می خواهیم استفاده کنیم؟ مهمانی، جلسه کاری مهم یا مصرف روزانه؟

یا اینکه چه عصاره هایی را بیشتر دوست داریم؟ 

عطر یاس، مرکبات، قهوه، گل رز، وانیل یا...؟

معمولا در بسیاری از سایت‌های فروشگاهی این اطلاعات را در قسمت مشخصات هر محصول نوشته‌اند. اگر بدانید چه می‌خواهید، به گزینه درست نزدیک می‌شوید. پس حتی عطر را هم می‌توانید آنلاین خریداری کنید. حالا اگر تصمیم گرفته‌اید اینکار را انجام دهید؛ بد نیست بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن را بشناسید. 

بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن (بررسی کامل): خرید عطر

همین الان اگر اسم چند مورد از عطرهای مورد علاقه تان را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید، بیش از 30-40 سایت فروش عطر نشان داده می شود. اما در این بین، احتمالا چند مورد از این سایت ها بین همه مشترک هستند. این یعنی (احتمالا!) این ها بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن هستند. 

گفتم احتمالا، چون لزوما کیفیت محصولات یک وب سایت، دلیل بالا آمدنش در گوگل نیست. اما ما مواردی را انتخاب کرده ایم که نسبتا محصولات و خدمات باکیفیتی را ارائه می دهند. 

یک نکته: قیمت محصولات این فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن، رقابتی است. یعنی نمی توان گفت قیمت یکی کمتر یا بیشتر از بقیه است. قیمت ها تقریبا نزدیک به هم است. معمولا اگر یکی از آن‌ها تخفیف بزند، دیگری هم این کار را انجام می دهد.

فرانس شاپ بهترین سایت فروش عطر و ادکلن زنانه و مردانه اصل