فصل بهار با شروع نوروزش، فصل شروع دوباره و آغاز نو شدن است. فصلی که زمین دوباره زنده و گرم می شود و شاهد رشد گل ها و گیاهان هستیم. با طولانی شدن روزها و گرم شدن هوا دیگر عطرهای زمستانی ایده ال نیستند و باید به سراغ عطرها و ادکلن های ویژه فصل بهار برویم.

در دنیای عطر و ادکلن فصل بهار به معنای نو شدن رایحه ها و خوشامدگویی به نت های سبز و میوه ای و اقیانوسی است. پیوند عمیق میان فصل و رایحه ها باعث شده است، عطرسازان در سراسر جهان به تغییر فصل ها توجه ویژه ای داشته باشند و از مرتبط ترین مواد اولیه برای ساخت عطرها استفاده کنند.

چنانچه می‌خواهید عطری متناسب با این فصل شگفت انگیز داشته باشید، خواندن این مقاله را از دست ندهید و زمان خرید ادکلن بهاری بهترین انتخاب را داشته باشید.

برترین عطر های بهاری زنانه

دیور میس دیور رز ان رزز (رزیز)

دیور میس دیور رز ان رزز از جدیدترین محصولات معرفی شده برند کریستین دیور است که در سال 2020 میلادی معرفی شد. این عطر زنانه بهاری ، سرشتی برگرفته از گلهای بهاری دارد. این عطر زنانه از آن دسته عطرهای است که برای فصل تابستان هم استفاده دارد. اگر به دنبال یک عطر زنانه روزانه با ماندگاری مناسب و عطر و بوی خارق العاده هستید، دیور میس دیور رز ان رزز به خوبی رضایت شما را جلب خواهد کرد. نت‌های این عطر با روایح شمعدانی، ترنج و نارنگی ماندارین آغاز می شوند. در نت‌های میانی رایحه های گل‌فام و فوق‌العاده جذاب رز داماسنا و رز فرانسوی را می بینیم. مشک سفید تک نت بینظیر نت پایانی است.

 

شنل کوکو مادمازل لئو پرایوی، عطر بهاری بسیار عاشقانه و دلنواز است. در این ادو پرفیوم زنانه از سویه های شرقی و گلی مثل نارنگی ماندارین در نت آغازین، رز و یاس در نت میانی و مشک سفید در نت پایانی استفاده شده است. اولویه پولژ با کاهش نُت‌های چوبی و افزایش تازگی نارنگی و ارائه لطافت بیشتر برای آکورد گلی رز و یاس، این عطر را اختصاصاً برای شب طراحی کرد. بهترین اوقات استفاده از آن قبل از خواب است.

شنل چنس او فرش

اگر به دنبال یک عطر زنانه با نت های چوبی و خنک می گردید که سرشت چوبی و گلی را توامان داشته باشد، شنل چنس او فرش قطعاً انتخاب خارق العاده ای خواهد بود. این ادو تویلت از عطرهای قدیمی است که با وجود گذشت 14 سال از معرفی آن، همواره در ویترین عطرهای پرفروش و محبوب جهان می درخشد. نت‌های اولیه این عطر با رایحه بالنگ، سدر و لیموترش آغاز می شود. نت‌های میانی را روایح سنبل آبی، فلفل صورتی و یاس می‌سازند. نت‌های پایانی از انبوه رایحه ‌های نعناع هندی، مشک سفید، خس‌ خس، چوب درخت ساج، زنبق و کهربا است.

مارک جاکوبز دیسی

این عطر بهاری یکی از شاهکارهای یکی از بهترین خالقان رایحه، آلبرتو موریلاس است. سرشت خنک این عطر از آمیختن نت های گلی، چوبی و مشکی به دست آمده است. این عطر زنانه بهترین پخش بو و ماندگاری را در روزهای بهاری دارد. مارک جاکوبز دیسی بیشتر مناسب خانم ‌های جوان است. نت‌های آغازین مارک جاکوبز دیسی (دیزی) شامل گریپ‌فروت، برگ بنفشه و توت‌فرنگی، نت ‌های میانی دارای بنفشه، یاسمن گاردنیا و یاس است. مجموعه روایح مشک، چوب‌ سفید و وانیل نت‌های پایانی را تشکیل داده اند.

جیوانچی له اینتردیت 2018 (ال اینتردیت 2018)

جیوانچی له اینتردیت 2018، عطری با رایحه متنوع و خارق العاده و اثر سه عطرساز مشهور جهانی است. از رایحه بینظیر این عطر زنانه نه تنها در فصل بهار، بلکه در پاییز و زمستان هم لذت ببرید. این عطر سویه های هوس انگیز و بسیار زنانه ای دارد و به خوبی رضایت بانوان با کلاس و جذاب را جلب خواهد کرد. نت‌های آغازین آن را گلابی و ترنج می‌سازند. نت‌های میانی از گل مریم، شکوفه پرتقال و یاس رازقی سرچشمه می گیرند. نت‌های پایانی شامل نعناع هندی، ‌وانیل، آمبروکسان و خس‌ خس است.

برترین عطر های مردانه بهاری

دانهیل عربین دیزرت

عطرهای شرقی گلی یکی از انتخاب های آقایان برای فصل بهار است. خصوصاً اگر سویه کهربایی، دودی و عود داشته باشد. دانهیل عربین دیزرت، عطریست که تمام این ویژگی ها را در خود دارد و با رایحه و عطر بهاری و بینظیرش تجربه فراموش نشدنی را به ارمغان می آورد. نت‌های آغازین این عطر را زعفران، ترنج و فلفل صورتی می‌سازند و نت‌های میانی را رز و یاس شب‌تاب. کهربا، چوب عود و روایح دودی در نت‌های پایانی هستند.

جورجیو آرمانی آرمانی کد ابسولو

جورجیو آرمانی آرمانی کد ابسولو، از بهترین انتخاب ها برای قرارهای عاشقانه بهاری و ملاقات های خاص بهار است. این ادکلن مردانه جذاب ترکیبی از آمیزه های شرقی و ادویه ای است. عطر در نت آغازین شروع میوه ای و مرکباتی با نارنگی ماندارین و سیب دارد. جوز هندی، ‌شکوفه پرتقال و تخم هویج نت‌های میانی را خلق می‌کنند. وانیل، روایح چوبی،‌ جیر و دانه تونکا رایحه های اصلی نت پایانی هستند.

شنل بلو

شنل بلو از عطرهای خنک و رسمی مجموعه شنل برای بهار و تابستان است. احتمالا علاقمندان به عطرهای چوبی و آروماتیک آن را خوب می شناسند. عطر در نت آغازین با نت ‌های گریپ ‌فروت، لیمو ترش، ‌نعناع و فلفل صورتی آغاز و نت میانی به نت ‌های زنجبیل، جوز هندی، یاس و ایزو ای سوپر می رسد. مشک سفید، لابدانیوم، نعناع هندی، چوب صندل،‌ سدر، خس‌خس و روایح دودی روایح جادویی و اثر بخش نت پایانی هستند.

دیور ساوج (کریستین دیور ساواج)

دیور ساوج بیشتر مناسب کسانی است که به عطرهای آروماتیک و فوژه ای با رایحه ادویه ای تند علاقمندند. این عطر به طرز شگفت انگیزی جذاب است و مناسب تمام اوقات شب و روز است. اگر تنها یک پاف از آن را اسپری کنید آمیختگی روایح فلفل سیچوان، ‌اسطوخودوس، فلفل صورتی، ‌خس‌خس، نعناع هندی، شمعدانی و لامی در کنار رایحه‌های ترنج کالابریایی و فلفل و آمبروکسان، سدر و لابدانیوم، شما را شگفت زده خواهد کرد.

پرادا لهوم

عطر پودری پرادا لهوم رایحه‌ای مدرن و کلاسیک دارد. در این عطر شگفت انگیز از ترکیبات کلاسیک مثل عنبر و زنبق استفاده شده است. با بوییدن رایحه پرادا لهوم قطعا حس متفاوتی را تجربه خواهید کرد و بهار خوشبو و معطری خواهید داشت. بهار نارنج، فلفل سیاه، هل و تخم هویج، بنفشه، شمعدانی و چای میت و چوب صندل دیگر رایحه های این ادکلن مردانه هستند.

مجموعه ای از بهترین عطرها برای فصل بهار در بهترین فروشگاه عطر و ادکلن در تهران.