عطر ادکلن نیمانی دلیله زنانه دلیلا

خرید عطر ادکلن نیمانی دلیله زنانه دلیلا ادو پرفیوم

عطر ادکلن نیمانی دلیله ادو پرفیوم زنانه-NIMANY DELILAH 100ML EDP عطری زنانه، پرفروش، جذاب و شیک از برند نیمانی-NIMANY می باشد که در سال ۲۰۱۷ میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم ۱۰۰ میلی لیتر به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر نیمانی دلیله زنانه اورجینال

عطر ادکلن نیمانی دلیله ادو پرفیوم زنانه-NIMANY DELILAH 100ML EDP عطری از خانواده بویایی شرقی، گلی و کمی پودری است. از،ترکیبات به کار برده شده در این عطر زنانه خوشبو می توان به ترنج، لیمو ترش، گل های رز، روایح پودری، کهربا، وانیل، روایح چوبی، پرالین اشاره کرد. نیمانی با الهام از افسانه عاشقانه دلیله و سامسون عرضه شد که تصویری از بانویی جذاب در لباسی پر زرق و برق را به نمایش می گذارد که برای میهمانی شب آماده می شود.

عطر ادکلن نیمانی دلیله ادو پرفیوم زنانه-NIMANY DELILAH 100ML EDP با نت های ترنج و لیمو، جذابیت و درخشش این بانوی زیبا را یادآور می شود و شب با لمس نت‌هاى پودرى، حال و هوایى رویایى به خود مى‌گیرد. گل رز در قلب اندام ظریف و زنانه، او را در کمال بی پروایی به تصویر کشیده و در نت اصلی روایح چوبی، بادام سوخته، عنبر و وانیل، خوی اغواگری او را نمایان می کند؛ اکنون با این عطر اسرارآمیز و باشکوه و با نگاهی به آینه، برای این شب به یاد ماندنی آماده است.

ماجرای عشق سامسون به دلیله:

سامسون مردی بسیار قدرتمند است که از قوم خود در برابر ستم نیروهای پادشاه محافظت می‌کند. او اما گرفتار عشقی پر زرق و برق با لباسی فاخر می‌شود که بهای آن، از دست دادن قدرت اوست. قدرت سامسون از موهای او نشات می‌گیرد و دلیله-DELILAH با کوتاه کردن موهای او این قدرت را از سامسون می‌گیرد و او را به عنوان برده‌ای به اعراب تحویل می‌دهد. سربازان عرب، سامسون را کور کرده و در آسیاب کردن گندم‌ها از او استفاده می‌کنند، ولی دلیله که عذاب وجدان می‌گیرد به زندان می‌رود تا او را ببیند. دلیله، سامسون را در زندان در حال راز و نیاز با خدا می‌بیند. خداوند قدرت را به بازوان سامسون باز می‌گرداند و نهایتاً با کمک دلیلهDELILAH معبد کافران را روی سرشان خراب می‌کند و این سرآغازی برای عشق واقعی آنها می‌شود. اکنون این عشق بی همتا برای شبی به یاد ماندنی آماده است.

مناسب: میهمانی ها و مراسم ویژه

زنانه: گرم و شیرین