عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه | Creed Aventus

ادکلن کرید اونتوس مردانه اصل | Creed Aventus با رایحه خنک و تلخ در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر کرید اونتوس عطری است مردانه و بسیار جذاب. محبوب‌ترین و پر فروش ترین محصول برند گران قیمت کرید، در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را به زیبایی هرچه تمام تر نشان داده است.

تضاد و پارادوکس عجیب و غریب ادکلن اونتوس اصل جادویی است که همگان را به سمت خویش می کشد. AVENTUS بی شک یکی از موفق ترین ادکلنهای همه دوران ها است. عطری است بسیار جذاب که سریعاً مورد توجه خانم ها قرار میگیرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است.

اونتوس ارایه شده توسط فرانس شاپ مستقیماً از کشور فرانسه به صورت پروازی وارد میشود و با محصولات وارد شده از امارات که در سایتهای  دیگر به فروش میرسند متفاوت است. از خرید این محصول از مارکت پلیسهایی مانند دیجیکالا و ترب و ایمالز به علت عدم نظارت جداً خودداری کنید.

ادکلن اونتوس (کرید اونتوس مردانه) –Creed Aventus با رایحه خنک و تلخ در سال 2011 میلادی به بازار عطر و ادکلن تهران عرضه شد. عطر اونتوس عطری مردانه و بسیار جذاب است. محبوب‌ترین و پر فروش ترین محصول برند گران قیمت کرید، در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را به زیبایی هرچه تمام تر نشان داده است.

تضاد و پارادوکس عجیب و غریب ادکلن اونتوس جادویی است که همگان را به سمت خویش میکشد. اونتوس مردانه بی شک یکی از موفق ترین عطرهای همه دوران هاست. عطری است بسیار جذاب که سریعاً مورد توجه خانمها قرار میگیرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری مناسبی دارد و مخصوص آقایان جوان و میانسال لوکس پسند است.

قیمت اونتوس صد میل در حال حاضر در اروپا ۲۸۰ یورو هست که توی همه فری شاپ ها و فروشگاه معتبر عطر اروپا مثل سفورا و داگلاس و ماریونات و… به راحتی یافت می شود و شما هم با یک سرچ ساده انگلیسی میتونی اونو ببینید. تفاوت خرید فرانس شاپ با کسی که یه دونه اونتوس میخره اینه که ما در زمانهای مشخص تا 20 درصد تخفیف میتونیم رو خرید عمده داشته باشیم در ضمن سمپل و بگ و ده میل هم اشانتیون میدن (بعضی زمانها ) بنابراین قیمت کاملاً منطقی است.

مناسب: مهمانی ها و مراسم ویژه

مردانه: ملایم و شیرین

رایحه اولیه: توت سیاه و سفید، ترنج ایتالیایی، سیب فرانسوی، آناناس سلطنتی

رایحه میانی: رز نفیس، درخت غان خشک، یاس مراکشی، نعناع هندی

رایحه اصلی: مشک، خزه درخت بلوط، عنبر، وانیل

فروشگاه عطر و ادکلن فرانس شاپ از شما درخواست میکند چنانچه تجربه، نقد، بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر و ادکلن مردانه کرید اونتوس دارید آن را در بخش نظرات خرید عطر سایت فروش عطر اصلی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. گالری فرانس پاریس، عطر و ادکلن مردانه کرید اونتوس اصل-CREED AVENTUS for Men EDP را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال اونتوس با قیمت مناسب و ارزانترین قیمت اونتوس در میان فروشگاه های معتبر لذت ببرید.

نکته: اونتوس ارائه شده توسط فرانس شاپ مستقیماً از کشور فرانسه به صورت پروازی وارد می شود و با محصولات وارد شده از امارات که در سایتهای دیگر به فروش می رسند متفاوت است.

مشخصات ادکلن کرید اونتوس اصل فرانسه:

مهمترین مشخصه عطر اونتوس اصلی این است که ته، شیشه اونتوس بچ کد لیزری درج شده که با بچ کد انتهای جعبه اونتوس اصلی مطابقت دارد. کیفیت درب و شیشه و جعبه اونتوس اصلی بسیار بهتر از نمونه فیک است. سلفون اونتوس اصلی تمیز و با اتوی منظم است.