خرید عطر ادکلن آمواج پورترایال (پرتریل) زنانه

عطر ادکلن آمواج پورترایال زنانه-AMOUAGE PORTRAYAL WOMAN 100ML EDP عطری زنانه، خوشبو، پرفروش از برند عمانی آمواژ-AMOUAGE است که در سال ۲۰۱۹ میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم ۱۰۰ میلی لیتری برای استفاده بانوان خوش پوش به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن آمواج پورترایال زنانه

عطر ادکلن آمواج زنانه پورترایال آمواژ-AMOUAGE PORTRAYAL WOMAN 100ML EDP بیانگر چهره زیبای زنانه و ادای احترام به ظرافت بانوان است. آمواج پرتریل زنانه [شرقی گل دار – Oriental Floral] با ترکیبی خوشبو از تنباکو و وانیل، یادآور سیگارهای کراوون A است که رایحه آفتابی گل های یاس آنرا در پر کرده است. این عطر نیش ماندگار، شور و نشاط خشونت آمیز ملکه هایی که لباس های بنفش می پوشیدند را به نمایش می گذارد و بیانگر تجملات مناظر دور دست و گل های غرق در آفتاب است؛ به بیانی دیگر پرتریل زنانه تصویری کاملاٌ مجلل در زمان گذشته است که در الگویی مخملی لنگر انداخته و ادای احترامی غرورآمیز و بازیگوش به احساسات رهایی یافته بانوان در دهه ۱۹۲۰ میلادی را به جریان می اندازد. این همان رایحه گُلی برای خانم‌های متین و در عین حال جسور است که جرأت سرپیچی کردن را دارد. آنهایی که آرمان های بزرگی در سر دارند و فراتر از هنجارهای قدم بر می دارند.

عطر ادکلن آمواج زنانه پورترایال آمواژ -AMOUAGE PORTRAYAL WOMAN 100ML EDP انعکاسى از اصالت اشخاص است و درباره آزاد شدن از دیوار تنهایى صحبت می کند. باید توجه داشت که قلب پورتریال زنانه رایحه اى دودى و در عین حال شیرین دارد که با ته رنگى از نفسانیت گل مریم، سرزنده و بى باک شده و کنار یکدیگر رد بویى اغواگر و پرشور را برای مخاطبان تراوش میکند.

مناسب: میهمانی ها و مراسم ویژه

 

فروشگاه عطر