انتخاب عطر و ادکلن اورجینال و خوشبو خصوصاً در فصول گرم سال مثل تابستان یک اصل و اساسی است که بسیاری از خوشپوشان آقا و خانم به آن توجه ویژه دارند؛ همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که شخصیت افراد با رایحه ها در خاطر می ماند. بنابراین برای تبدیل خود به یک شخصیت خوب و به یاد ماندنی لازم است تا تنها یک ادکلن خوشبوی مناسب انتخاب شود. عطر نوید محمد زاده متعلق به یکی از بازیگران جوان سینمای ایران است؛ وی در ایفای نقش‌ های مختلف خوش درخشیده و جایزه های داخلی و خارجی معتبر و بین المللی بسیاری کسب کرده است. نوید محمد زاده، که در عرصه جهانی هم به دلیل دستاوردهای هنری و کسب جوایز مختلف در معتبرترین جشنواره های سینمایی مانند جشنواره فیلم ونیز، براتیسلاوا و همچنین جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک چهره ای شناخته شده است، در سال ۱۳۹۹ خورشیدی نخستین لاین عطرهای زنانه و مردانه برند خودش را به بازار تهران عرضه کرد. این برند هم برای خانم ها و هم برای آقایان فکر همه جا را کرده است. بنابراین شما می توانید نسبت به سلیقه خود یکی از عطرها و ادکلنهای خاص این برند را انتخاب کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید که عطر زنانه مدل نوید محمد زاده نیز به گونه ای طراحی شده است که مکمل عطر مردانه است. به طوری که حتی در بسته بندی روی جلد نماد ببر هنگامی کامل می شود که دو عطر در کنار هم قرار بگیرند. به همین خاطر این یک سِت کاملاً بی نظیر برای هدیه دادن به زوج های جوان است. در ادامه این مطلب همراه فرانس شاپ باشید تا با چند مورد از محبوب ترین ادکلن های دنیای عطر و ادکلن اصل آشنا شوید.

امپریو آرمانی استرانگر ویت یو STRONGER WITH YOU AMBER

ادکلن استرانگر ویت یو مردانه عطری ماندگار و خوشبو است که مخاطب را به زیستن در لحظه فرا می‌خواند و از انرژی دنیای مدرن اما طبیعی الهام می‌ گیرد. این ادکلن که سرشتی فریبنده هم دارد، شما را با اصالت خاص خودش و آکورد ادویه‌ ای نت‌های اولیه با رایحه های هل، فلفل صورتی و برگ‌ های بنفشه شگفت‌ زده می‌ کند. این ادکلن که شکوه و ظرافت خاصی دارد و برای آقایان با جذبه طراحی شده، به‌واسطه رایحه آروماتیک سالویا در نت‌ های میانی به‌ خوبی می‌ تواند تا حس‌ و حوالی سرشار از نیروی جوانی را در شما برانگیخته کند. البته در نت های پایانی رایحه دودی وانیل که با رایحه شاه بلوط پیوند خورده می تواند مخاطب را فراموش‌نشدنی می کند. این ادکلن برند آرمانی را عطاری به نام «سسیل متون» با برند جیورجیو آرمانی برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار عطر معرفی کرد.

خرید عطر استرانگر ویت یو مردانه اورجینال با ارسال فوری بازار تهران فروشگاه فرانس شاپ

خرید اینترنتی ادکلن آرمانی مردانه اصل از فروشگاه عطر فرانس شاپ در بازار تهران

ادکلن نوید محمدزاده – Navid Mohammadzadeh

برند ایرانی «نوید محمد زاده» در سال ۲۰۲۰ میلادی فعالیت خود را با عرضه دو ادکلن مردانه و زنانه به نام های Navid for Him و Navid for Her آغاز کرد. نوید محمد زاده بازیگر، سلبریتی و هنرمندی سرشناس در سینمای ایران دارای اصالتی کُرد و بسیار محبوب و معروف است و معمولاً خود را ببر کورد فروردین معرفی می کند. ادکلنهای زنانه و مردانه نوید محمدزاده دارای رایحه ای مدرن و قوی همچون ببری پر صلابت، ولی در عین حال سرشار از لطافت و ظرافت روح لطیف یک هنرمند هستند. ادوکلنهای نوید محمد زاده آکنده از رایحه ای پر احساس و انرژی بخش هستند که با تأثیری عمیق بر روح و ذهن، آرامش وصف ناپذیری را با خود به ارمغان می آورند. تا حدودی می توان گفت رایحه های این عطرها از شخصیت خاص این هنرمند برجسته الهام گرفته شده است و به شخصی سخت کوش، با اعتماد به نفس، پر شور و احساس و پر از انرژی اختصاص داده شده است.

خرید اینترنتی عطر نوید محمدزاده با ارسال فوری در بازار تهران از فروشگاه عطر فرانس شاپ

خرید اینترنتی عطر نوید محمدزاده با ارسال فوری در بازار تهران از فروشگاه عطر فرانس شاپ
خرید اینترنتی عطر نوید محمدزاده

عطر آزارو د موست وانتد – AZZARO – The Most Wanted

فروشگاه عطر فرانس شاپ پس از سالها تجربه در فروش ادکلنهای مردانه، پیشنهاد خوب دیگری برای خرید عطر و ادکلن برای آقایانی که خیلی به ظاهر خود توجه می کنند دارد: ادکلن آزارو د موست وانتد، محصول سال ۲۰۲۱ میلادی است و در دسته عطرهای شرقی ادویه ای جای می گیرد. از ترکیبات به کار برده شده در این ادکلن مردانه اورجینال و واقعاً درجه یک می توان به هل، تافی و چوب عنبر اشاره کرد. این ادکلن به واقع تحولی در دنیای ادکلنهای مردانه به حساب می آید و مخاطب با استفاده از این ادکلن به راحتی در مهمانی ها توجه بانوان زیبا را به خود جلب خواهد کرد. پس می توان بیان کرد این ادکلن مردانه برای کسانی که به عطر و بوی هل، تافی و کهربا علاقمند هستند بسیار مناسب است. این عطر از جذابیت خاصی برخوردار است و به دنبال خود، برای شما انرژی زیادی به ارمغان می آورد و مخاطب با استفاده از این ادکلن می تواند حس سر زندگی و شادی را تجربه کند. azzaro fragrance

ادکلن آزارو د موست وانتد مردانه اصل در فروشگاه عطر فرانس شاپ با ارسال فوری
 Azzaro The Most Wanted Original

خرید عطر آزارو د موست وانتد از فروشگاه عطر فرانس شاپ در بازار تهران

برترین و سریعترین ارسال کننده ادکلن به سراسر کشور: فرانس شاپ