عطر ادکلن کلینیک آروماتیک الکسیر پارفوم-Clinique AROMATICS ELIXIR PARFUM قدیمی ترین محصول برند کلینیک-Clinique است که در سال ۱۹۷۱ میلادی به بازار عطر و ادکلن های اورجینال آمد. نسخه جدید این عطر زنانه در سال ۲۰۰۷ میلادی عرضه شد که دارای رایحه ای بسیار رمانتیک، دلفریب و احساس برانگیز است و از اسانس های گیاهان گلدار فوق العاده معطر که در گروه عطرهای تند و قوی جای می گیرند طبقه بندی می شود. همچنین ماندگاری این عطر مثال زدنی و خارق العاده است. عطر ادکلن کلینیک آروماتیک الکسیر-Clinique AROMATICS ELIXIR، که توسط Bernard Chant خلق شده است، از قدیمی ترین عطرهای برند کیلینیک است و با ترکیبی قوی، ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی عالی برای مصرف در میهمانی های شبانه و رسمی پیشنهاد مناسبی است. روی بطری کشیده و ساده‌ این عطر، نام آن که با عنوان آروماتیک الکسیر-AROMATICS ELIXIR چاپ شده را مشاهده می‌کنید. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ شفاف آن به‌خوبی دیده می‌‌شود. درب بطری از جنس فلز و به رنگ طلایی است و از دوردست‌ها هم درخشش خاص خودش را دارد. این عطر بسیار کلاسیک و سنگین بوده و بطری آن بسیار شیک و چشم گیر می باشد. این محصول که گرمای خود را از نعناع هندی، گسنگ و بابونه و در نت های بعدی از چوب صندل، آلدئید و خس خس می گیرد با گذشت ۳ الی ۴ ساعت رایحه تلخ آن به خوبی محسوس می شود.

 

عطر کلینیک هپی مردانه

 

عطر ادکلن کلینیک هپی مردانه-Clinique happy FOR MEN EDT عطری از خانواده بویایی مرکباتی معطر [Citrus Aromatic] می باشد که با رایحه ای فوق العاده جذاب با نخستین اسپری، حسی سرشار از شادابی و نشاط را تقدیم مخاطب می کند. بویی که در عمق ادکلن کلینیک هپی مردانهClinique happy FOR MEN EDT به مشام می رسد در عین سادگی، کلاسیک و دلپذیر است و با آمیزه های استثنایی محبوبیت بسیاری در میان آقایان علاقمند به برند کلینیک-Clinique کسب کرده است.

در تمام مدت استفاده از عطر ادکلن کلینیک هپی مردانه-Clinique happy FOR MEN EDT بوی اقیانوس، چوب و مرکبات را استشمام خواهید کرد و به محض اسپری ادوتویلت کلینیک هپی مردانه، نت‌های سبز، پرتقال ماندارین، لیمو و نت‌های دریایی به مشام شما می رسد. این آمیزه های مرکباتی و دریایی طراوت و تازگی را در مخاطب ایجاد می نماید.