عطر ادکلن تیری موگلر ای من آلتیمیت

عطر ادکلن تیری موگلر ای من آلتیمیت-Thierry Mugler A*MEN ULTIMATE 100ML EDT عطری مردانه، خوشبو و جذاب از برند فرانسوی تیری موگلر-Thierry Mugler است که در سال ۲۰۱۹ میلادی با غلظت ادوتویلت و در حجم ۱۰۰میلی لیتری و با طراحی زیبای عطار فرانسوی، ژاک هاکلیه-Jacques Huclier، به بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن تیری موگلر ای من آلتیمیت

عطر ادکلن تیری موگلر ای من آلتیمیت-Thierry Mugler A*MEN ULTIMATE 100ML EDT عطری از خانواده عنبر عودی معطر و نسخه جدیدی از تیری موگلر است که قصد آن بیان قدرت درونی آقایان و نمایش حس خوب تپش قلب آنان است. موگلر آلتیمیت، با الهام از دنیای ابرقهرمانانی که در کتاب‌های مصور یافت می‌شود، مردانگی را که با فضایل خارق‌العاده و قدرت فیزیکی تعریف شده است، تجسم می بخشد. اکنون، عطر ساز تیری موگلر ای من، ژاک هاکلیه، دوباره از خلقت پیشین خود بازدید می کند و عطر اصلی را به نسخه ای جدید، تازه تر، نرم تر و حسی تر تبدیل کرده است.