عطر ادکلن آرامیس نیو وست-Aramis NEW WEST EDT عطری خنک و تلخ و مردانه از برند محبوب و آمریکایی آرامیس-Aramis است که با علظت ادوتویلت و در حجم ۱۰۰ میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن آرامیس نیو وست مردانه

عطر ادکلن آرامیس نیو وست-Aramis NEW WEST EDT عطری از خانواده بویایی رایحه های معطر [Aromatic] است در مجموع نمادی برای آقایان باشخصیت، شیک‌پوش و مدرن است؛ عطری باطراوت که نگرش یک مرد آزاد را به تصویر می‌کشد.

عطر ادکلن آرامیس نیو وست-Aramis NEW WEST EDT با دارا بودن رایحه ای معطر از میوه ها و گیاهان تازه مناسب استفاده آقایان در فصل بهار و تابستان می باشد. ادکلن مردانه Aramis NEW WEST EDT for MEN به دلیل بوی خنک و تلخی که دارد ماندگاری آن نیز بسیار بالا می باشد؛ بنابراین، برای مصرف در طول روز پیشنهاد بسیار خوبی است. این ادکلن مردانه برند آرامیس همانند سایر محصولات این برند از ماندگاری و پخش بوی مناسبی برخوردار می باشد. ادکلن نیو وست-New West EDT، با الهام از دریا و ساحل و طروات آنها و آسمانی آفتابی در ساحل دریا ساخته شده است و به همین سبب این حس را یعنی شادابی و نشاط به شخص و اطرافیانش القا می کند.