با نزدیک شدن به روز مادر و زن، بسیاری از آقایان و یا فرزندان، به دنبال یک هدیه مناسب برای روز مادر و روز زن هستند تا بتوانند به بهترین شکل از مادر و یا همسر خود قدردانی کنند.

با توجه به افزایش قیمت طلا و سکه، شاید برای بسیاری از افراد سخت باشد که به سراغ این موارد برای هدیه دادن بروند، به همین دلیل باید به سراغ گزینه های دیگری بروند. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که چرا خرید عطر و ادکلن انتخاب خوبی برای روز مادر و روز زن است و سپس بهترین عطر برای روز مادر را به شما معرفی خواهیم نمود، پس تا انتها با ما همراه باشید.

چرا عطر بهترین کادو برای روز مادر و روز زن است؟

خرید هدیه در برخی از موارد ممکن است کار نسبتا سختی به نظر برسد. به عنوان مثال شما سال‌ها برای مادر خود هدیه گرفته اید و ممکن است برای امسال دچار سردرگمی بشوید که چه کادویی خریداری نمایید. در زیر مواردی که موجب شده است عطر به عنوان بهترین هدیه برای روز مادر و روز زن انتخاب شود، بررسی شده است.

1) رایحه های مختلف، برای سلیقه های مختلف!

با توجه به تنوعی که عطرها دارند، شما می توانید برای هر سن و سلیقه ای عطر مناسب خریداری نمایید.

2) بسته بندی شیک و جذاب

اکثر عطرها، به خصوص عطرهای زنانه، دارای بسته بندی و جعبه‌های شیک و جذابی هستند که آن‌ها را برای هدیه گزینه بسیار خوبی کرده اند.

3) خرید عطر اورجینال با هر توان مالی که دارید

عطرهای اورجینال با توجه به برندهایی که دارند، از چند ده میلیون گرفته تا چند صد هزارتومان در بازار موجود هستند. شما با توجه به بودجه و هزینه ای که می خواهید صرف کنید، می توانید عطر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

4) عطرها هدیه ای به یاد ماندنی هستند

زمانی که عطری را به مادر و یا همسر خود هدیه می دهید، او هر بار که از آن عطر اسپری می کند، به یاد شما می افتد و این موضوع می تواند بسیار ارزشمند باشد.

چه عطرهایی برای روز مادر و روز زن گزینه مناسب‌تری هستند؟

برای پاسخ به این سوال باید سلیقه و شخصیت شخص را در نظر بگیرید، زیرا عطر و ادکلن‌ها کاملا سلیقه ای هستند و نمی توان برای همه یک نسخه را تجویز کرد! اما اگر بخواهیم طبق تجربه و اکثریت پیش برویم، اکثر بانوان به عطرهایی با رایحه شیرین و ملایم علاقه مند هستند. در ادامه عطرهای مناسب روز مادر به همراه شرح مختصری از هر یک بیان شده است که می توانند انتخاب را برای شما ساده‌تر نمایند.

بررسی 4 مورد از عطرهای مناسب روز مادر و زن

اگر از عطر مورد علاقه همسر و مادرتان اطلاع دارید، به راحتی می توانید آن را سفارش دهید، در غیر این صورت در زیر لیست عطرهای مناسب روز مادر و روز زن به همراه شرح مختصری از هر کدام، آورده شده اند که برای کسانی که هنوز نمی دانند چه عطری مناسب است، پیشنهاد می شود.

1) خرید عطر لالیک لامور | Lalique L’Amour

چرا عطر بهترین هدیه برای روز مادر است؟!

خرید عطر لالیک لامور یکی از عطرهای مشهور و پرطرفدار برند لالیک فرانسه است که در سال 2013 طراحی و به بازار عرضه شد. L’Amour در زبان فرانسوی به معنای عشق و علاقه است و به خوبی می توان احساس شما را به مادر و یا همسرتان نشان دهد. این عطر برای علاقه مندان به روایح گلی و شرقی انتخاب بسیار خوبی است. نت‌های بویایی تشکیل دهنده عطر Lalique L’Amour عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: شکوفه پرتقال - نارنج - گل رز
  • نت‌های میانی: گل یاسمن - گاردنیا - گل مریم
  • نت‌های پایانی: چوب صندل - چوب سدر - مشک

2) عطر ایفوریا زنانه | CK Euphoria

چرا عطر بهترین هدیه برای روز مادر است؟!

ایفوریا از دیگر عطرهای مشهور زنانه در جهان است که در سال 2005 برای نخستین بار توسط کمپانی آمریکایی Calvin Klein طراحی و روانه بازار شد. این عطر جز عطرهای پرطرفدار در ایران است و به همین دلیل می توان آن را انتخاب مناسبی برای بانوان ایرانی دانست. شما می توانید نسخه های مختلف آمریکایی، فرانسوی و اسپانیایی این عطر را در بازار پیدا کنید که نسخه اسپانیایی از نظر کیفیت و قیمت مناسب است، اما اگر به دنبال بالاترین کیفیت هستید، نسخه آمریکایی را خریداری نمایید.

  • نت‌های اولیه: انار - هلو - تمشک
  • نت‌های میانی: گل ارکیده - گل نیلوفر
  • نت‌های پایانی: مشک سفید - چوب ماهون - گل بنفشه - کهربا

3) عطر ایو روشه مگنولیا | Yves Rocher Magnolia

مگنولیا از جمله عطرهایی است بسیاری از مادران با آن خاطره دارند و یک عطر کلاسیک محسوب می شود. مگنولیا در سال 1983 توسط کمپانی فرانسوی ایو روشه طراحی و راهی بازار شد. این عطر یکی از ارزان قیمت ترین عطرهای اورجینال در بازار است که می تواند هدیه بسیار خوبی به خصوص برای مادران باشد.

  • نت‌های اولیه: مگنولیا - سیب
  • نت‌های میانی: زنبق , گل سرخ , گل یاسمن ،گاردنیا
  • نت‌های پایانی: وانیل، مشک، سدر، نعناع هندی، چوب صندل و خزه

4) عطر اجمل ساکریفایس زنانه | Ajmal Sacrifice

عطر اجمل ساکریفایس از عطرهای اماراتی اورجینال است که کیفیت نسبتا خوبی دارد و به دلیل قیمت مناسبش، به خصوص برای هدیه دادن گزینه خوبی می باشد. این عطر در سال 2007 طراحی و روانه بازار شد. شما می توانید این عطر را در فروشگاه ها پیدا کنید اما مراقب باشید که حتما نسخه اورجینال را خریداری نمایید تا از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

  • نت‌های اولیه: گل یاسمن - نت های آبی (اقیانوسی)
  • نت‌های میانی: وانیل - شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایانی: مشک - عنبر

خرید عطر اصل با گارانتی مادام العمر به قیمت عمده و بازار!

خرید عطر اصل با توجه به نمونه های تقلبی که در بازار وجود دارد و بسیار شبیه به نمونه اصلی هستند، برای افراد غیرمتخصص سخت است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ خرید از یک فروشگاه مطمئن و مورد اعتماد بروید. یکی از بهترین فروشگاه‌های خرید عطر و ادکلن اصل در تهران، فروشگاه عطر است.

فروشگاه عطر فرانس شاپ اولین فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن در ایران است که تمامی عطر و ادکلن های اورجینال موجود در بازار از جمله عطرهای معرفی شده در مطلب فوق را به همراه گارانتی مادام العمر به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید می توانید به سایت عطر به نشانی https://franceshop.ir مراجعه نمایید.