خرید اینترنتی و آنلاین خوشبو ترین عطر و ادکلن اصل از برندهای معتبر و معروف داخلی و خارجی با ضمانت اصل بودن کالا از بهترین فروشگاه عطر در بازار تهران با ضمانت و تخفیف ویژه و ارسال فوری عطر در تهران و شهرستان ها با قیمت ارزان و مناسب انجام می شود. خرید عطر و ادکلن ها از فروشگاه اینترنتی عطر ادکلن فرانس شاپ، خرید عطور، خرید ادکلن، قیمت ادکلن اصل، خرید عطر اصل آنلاین با ارسال فوری انجام می شود و در تهران کمتر از 3 ساعت به مشتریان محترم ارسال میگردد. 

خرید انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه برند، اصل و اورجینال از سایت فرانس شاپ بهترین قیمت و تضمین کیفیت و اصلی بودن است و با توجه به اینکه امروزه خرید عطر به صورت اینترنتی یکی از مطمئن ترین خریدهاست به خصوص که از یک فروشگاه معتبر انجام شود. ما بهترین عطرهای موجود در بازار را برای شما ارسال میکنیم. 

خرید انواع عطر و ادکلن های اورجینال، عطرهای تلخ، شیرین، گرم و خنک، عطر با ماندگاری بالا از برندهای خارجی و ایرانی و  عطر با ضمانت اصالت محصول است. 

فرق عطر و ادکلن چیست؟

عطر همان ادوکلن نیست. در حقیقت ادوکلن یکی از غلظت های عطر است. سایر غلظت ها عبارتند از: اکستریت پرفیوم، پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتوالت و افرش. ادوکلن یا ادکلن تقریبا کمترین غلظت را دارد، به همین دلیل ارزان تر است و ماندگاری کمتری دارد. پس اگر ماندگاری بیشتری می خواهید باید غلظت های دیگر را انتخاب کنید.

ماندگاری عطر به چه عواملی بستگی دارد؟

ماندگاری عطر به عوامل درونی و بیرونی بسیاری بستگی دارد. برخی از عوامل درونی عبارتند از: فشار خون، مصرف قرص یا دارو، میزان رطوبت پوست، میزان تعریق بدن، رنگ پوست. همچنین عوامل بیرونی نیز عبارتند از: شرایط آب و هوایی، نحوه و میزان استفاده، ماهیت ترکیبات، غلظت و غیره.

لیست بهترین پرفروش ترین پخش و ماندگاری بالا را در اینجا ببینید و بر روی خرید عطر اصل کلیک کنید.