بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن

بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن

هفته پیش می‌خواستم از اینترنت، یک ادکلن بخرم. یکی از دوستانم گفت چرا ادکلنت رو آنلاین میخری؟ تا وقتی از نزدیک آن را امتحان نکرده‌ای چگونه میخری؟ شاید به‌ظاهر همینطور باشد ولی آنقدرها هم فکر می‌کنید کار سختی نبود. چون:

نخست اینکه معمولاً ادوکلن مورد علاقه خودم را می شناختم و می‌دونستم چه چیزی می‌خواهم بخرم.

هم اینکه سلیقه خودم را می‌دانستم. به طور مثال اینکه ادکلنی با رایحه خنک و کمی شیرین، برای استفاده در مهمانی می‌خواستم. پس چنانچه این اطلاعات را داشته باشیم، کارمان برای خرید ادکلن درجه یک راحت است. مثلا اینکه از چه نوع ادوکلنی خوشمان می آید؟ تن،؛ خنک، شیرین یا گرم؟ یا مثلا اینکه ماندگاری برایمان مهم است یا پخش بو؟ از ادوکلن به چه منظوری می خواهیم استفاده کنیم؟ مهمانی، جلسه کاری مهم یا مصرف روزانه؟

یا اینکه چه عصاره هایی را بیشتر دوست داریم؟

عطر یاس، مرکبات، قهوه، گل رز، وانیل یا...؟

معمولاً در بسیاری از سایت‌های فروشگاهی این اطلاعات را در قسمت مشخصات هر محصول نوشته‌اند. اگر بدانید چه می‌خواهید، به گزینه درست نزدیک می‌شوید. پس حتی ادوکلن را هم می‌توانید آنلاین خریداری کنید. حالا چنانچه تصمیم گرفته‌اید اینکار را انجام دهید؛ بد نیست بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن را بشناسید.

بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن (بررسی کامل)

همین الان اگر اسم چند مورد از اوکلن های مورد علاقه تان را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید، بیش از 30-40 سایت فروش ادوکلن نشان داده می شود. اما در این بین، احتمالا چند مورد از این سایت ها بین همه مشترک هستند. این یعنی (احتمالا!) این ها بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن هستند. مثل فرانس شاپ.

گفتم احتمالا، چون لزوماً کیفیت محصولات یک وب سایت، دلیل بالا آمدنش در گوگل نیست. اما ما مواردی را انتخاب کرده ایم که محصولات و خدمات باکیفیتی را ارائه می دهند.

یک نکته: قیمت محصولات این فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن، رقابتی است. یعنی نمی توان گفت قیمت یکی کمتر یا بیشتر از بقیه است. قیمت ها تقریبا نزدیک به هم است. معمولا اگر یکی از آن‌ها تخفیف بزند، دیگری هم این کار را انجام می دهد. اما فرانس شاپ هم کار اورجینال ارائه می کند و هم ارسال فوری دارن.

پس راحت خرید کنید و لذت ببرید.

عطر و ادوکلن. اسپری. عطر جیبی. فروشگاه اینترنتی · زیبایی و سلامت; عطر. ارسال رایگان سفارش

خرید ادکلن اصل با تضمین ۱۰۰%

تضمین ۱۰۰% عطر الیسا را بخوانید!

خرید ادکلن اصل، با تضمین واقعی توسط فرانس شاپ به این شکل است که از زمان صدور فاکتور تا ۱ ماه بعد، اگر مشکل اصالت در عطر مشاهده کردید، محصول شما پس گرفته شده و با تمام احترام هزینه به شما باز گردانده خواهد شد.

فروشگاه عطر فرانس شاپ ارائه دهنده کامل ترین کالکشن ادکلن های اورجینال (بیش از ۳۰۰۰ عطر) با قیمت های متنوع می باشد که برای اولین بار در ایران، ارائه تضمین ۱۰۰% اصالت عطر را تقدیم مشتریان محترم خود می کند.

مهم ترین چالش در خرید ادکلن، مطمئن بودن از اصالت آن است که امروزه نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا این امر رایج است که با توجه به قیمت ادکلن های اورجینال و توانایی محدود خرید این عطر ها، ارائه عطر های مشابه اصل و فیک بسیار رونق دارد.

همچنین لازم به ذکر است که فروش این عطر ها برای فروشنده ها هم سود بسیار خوبی دارد اما حقیقا عطر و ادکلن، نوعی محصول لوکس است و از طرف دیگر برند هایی مثل شنل، هیچ گاه با کمبود فروش مواجه نمی شوند!

عطر فرانس شاپ تمام توان و انگیزه خود را بر این نهاده، تا اعتماد افرادی که به دنبال عطر های اورجینال با قیمت معقول هستند را بدست آورد و امروز هم به لطف خدا، با دارا بودن هزاران عضو و خریدار فعال در وبسایت، نتیجه سال ها تلاش و صبر خود را گرفته است.

امیدواریم شایستگی این را داشته باشیم که از حضور شما هم در این خانواده بهره مند شویم.

10 سایت برتر خرید عطر ، ادکلن و اسپری که حتما باید بشناسید!

فرانس پاریس

از فروشگاه های تخصصی در حوزه فروش عطر و ادکلن، این گالری می باشد که از سال  1389 به صورت آنلاین شروع به فعالیت کرد.تضمین قیمت، پشتیبانی 24ساعته در طول هفته، بازگشت وجه در صورت عدم رضایت، ارسال سریع کالا و اصالت کالا از برندهای معتبر خدماتی است که این فروشگاه به مشتریان خود ارائه می دهد.

ویژگی برتر این فروشگاه تنوع بسیار بالای فروش عطر از برندهای گوناگون است.همچنین امکان ارائه و خرید تستر عطر نیز برای مشتریان فراهم شده است؛ علاوه بر این خدمات، ارائه تخفیفات ویژه و همینطور کلکسیون های متفاوت عطر، خدمات خوبی است که در اختیار خریداران قرار گرفته است.

با هدف عرضه انواع عطر و ادکلن های اورجینال با قیمت مناسب، فعالیت خود را آغاز کرده و به سالها محصولات بیشتر برندهای برتر صنعت عطر و ادکلن را با شرایط استثنایی به مشتریان خود ارائه می دهد.شعار این فروشگاه” متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن” می باشد.ضمانت اصالت کالای با کیفیت، ارسال رایگان و سریع محصولات و قیمت های مناسب سه اصلی است که این فروشگاه از زمان تاسیس خود به آن پایبند بوده است.

از مزایای خوب این فروشگاه اینترنتی، تخفیف های هفتگی و تخفیف های ویژه به مناسبت اعیاد و جشن ها می باشد.همچنین ایجاد فیلتر مناسب همراه با دسته بندی متفاوت عطرها به صورت پر “فروش ترین”، “جدید ترین ها”، “محصولات ویژه” و … از سایر ویژگی هایی است که در راستای راحتی بیشتر و کمک به خرید بهتر مشتریان خود فراهم کرده است. این فروشگاه به صورت تخصصی روی عطر و ادکلن های اورجینال فعالیت می کند و با تنوع بالای محصولات از برند های اروپایی و امریکایی یکی از کامل ترین سایت های فروش عطر و ادکلن اصل در ایران می باشد. این سایت عطر با اطلاعات کاملی که از هر عطر در اختیار شما می گذارد این امکان را به شما می دهد که خرید آسان و مطمئنی را تجربه کنید. یکی از امکانات خوبی که سایت ادکلن فرانس شاپ دارد، امکان خرید سریع، هر عطری که مد نظر دارید را تهیه کنید. یکی دیگر از امکانات متمایز این مجموعه امکان خرید حضوری در شهر تهران می باشد که، با تنوع بالای محصولات در محیطی با آرامش پذیرای شما هستند.این سایت دارای مجوز های لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی رسانه می باشد که به شما اطمینان می دهد، محصول عطر اصل و اورجینال را در کمترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت به دست شما برساند. از دیگر مزیت های این سایت ارسال رایگان محصولات برای تمام ایران، مشاوره آنلاین و تلفنی می باشد.
اگر دوست دارید عطر ها را بهتر و تخصصی بشناسید میتوانید از ویدیئو های آنباکسینگ (جعبه گشایی) و معرفی کامل محصولات در این سایت استفاده کنید.

از خدمات خوب و متمایز کننده این فروشگاه:

  • پاسخگویی ۲۴ ساعته
  • ارسال رایگان در زمان کوتاه
  • ارائه قیمت های مناسب
  • داشتن آدرس و دفتر مشخص به منظور اعتماد هرچه بیشتر مشتریان
  • موجود بودن بیشتر محصولات
  • فعالیت اختصاصی فروشگاه بر روی یک شاخه
  • داشتن کامل ترین اطلاعات در مورد محصول
  • گارانتی مادام العمر اصل بودن تمامی محصولات
  • خدمات خوبی که این فروشگاه اینترنتی عطر در این سال ها به مشتریان خود ارائه کرده است:ارائه تخفیف های استثنائی، تضمین اصالت کالا و مناسب ترین قیمت ها، پشتیبانی با سیستم تلفنی همراه با ارسال رایگان برای خرید بالای 2 میلیون تومان و ارسال سریع مرسوله برای خرید هرچه بهتر شما می باشد.

فروشگاه اینترنتی خرید عطر و ادکلن فرانس شاپ ایجاد شده است تا به حل مشکلاتی از قبیل :

  • عدم آشنایی با محصولات
  • عدم انتخاب درست به علت عدم امکان بررسی تمامی محصولات به صورت یکجا
  • عدم دسترسی به اطلاعات مناسب جهت خرید یک عطر خوب
  • کمبود زمان برای بررسی و خرید محصول مطابق سلیقه و … بپردازد.

ارتباط مؤثر این فروشگاه عطر با مشتریان خود همراه با کیفیت بالای تخصصی، باعث شده تا جزوی از بهترین سایت های خرید و فروش در زمینه عطر و ادکلن باشد. ارائه بهترین قیمت و کیفیت عطر و ادکلن مردانه و زنانه اصل و تستر اورجینال و اصل را در محیطی امن با فضای کاربری آسان و مورد پسند، برای کاربران خود فراهم کرده است.

جمع‌بندی

فروشگاه معتبر عطر اختصاص یافته به محصولات مختلف می توانند کالاهایی با کیفیت بالا به شما عرضه کنند. در این متن 10 نمونه از برترین سایت های در زمینه عطر ، ادکلن و اسپری را به شما عزیزان معرفی کردیم.خیلی ممنون که در این مقاله از بهترین سایت خرید عطر ، ادکلن تا انتها ما را همیاری کردید.