علاوه بر وب سایت، یک پیج فعال دارد، که از آن طریق هم توانسته مشتریان و افراد زیادی را جذب کند. برای خرید محصول از فروشگاه اینترنتی عطر بر روی عبارت بهترین سایت عطرفروشی کلیک کنید.

خرید انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه برند، اصل و اورجینال از سایت عطر ✓ عطر ✓ ادوکلن ✓ خرید عطر ✓ خرید ادکلن✓ بهترین قیمت ✓ تضمین کیفیت عطر ادکلن. خرید عطر اصل از فروشگاه عطر و ادکلن با تضمین 100% اصالت کالا ادکلن های اورجینال را بخرید. آرشیو بیش از 3000 عطر ادکلن جدید مردانه و زنانه. خرید عطر ادکلن زنانه و مردانه در تهران.

هفته پیش می‌خواستم از سایت، یک عطر بخرم. یکی از دوستانم گفت چطور می‌‎توانی عطر آنلاین بخری؛ تا وقتی از نزدیک آن را امتحان نکرده‌ای؟ شاید به‌ظاهر همینطور باشد ولی آنقدرها هم فکر می‌کنید کار سختی نبود. چون:

اول اینکه معمولا عطر مورد علاقه خود را می شناختم و می‌دانستم چه چیزی می‌خواهم بخرم. 

هم اینکه سلیقه خودم را می‌دانستم. مثلا اینکه عطری با رایحه خنک و کمی شیرین، برای استفاده در مهمانی می‌خواستم. پس اگر این اطلاعات را داشته باشیم، کارمان راحت است. مثلا اینکه از چه نوع عطری خوشمان می آید؟ تن،؛ خنک، شیرین یا گرم؟ یا مثلا اینکه ماندگاری برایمان مهم است یا پخش بو؟ از عطر به چه منظوری می خواهیم استفاده کنیم؟ مهمانی، جلسه کاری مهم یا مصرف روزانه؟

یا اینکه چه عصاره هایی را بیشتر دوست داریم؟ 

عطر یاس، مرکبات، قهوه، گل رز، وانیل یا...؟

راه اندازی فروشگاه اینترنتی عطر

معمولا در بسیاری از سایت‌ فروشگاهی عطر این اطلاعات را در قسمت مشخصات هر محصول نوشته‌اند. اگر بدانید چه می‌خواهید، به گزینه درست نزدیک می‌شوید. پس حتی عطر را هم می‌توانید آنلاین خریداری کنید. حالا اگر تصمیم گرفته‌اید اینکار را انجام دهید؛ بد نیست بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن را بشناسید. 

بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن (بررسی کامل)

همین الان اگر اسم چند مورد از عطرهای مورد علاقه تان را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید، بیش از 30-40 سایت فروش عطر نشان داده می شود. اما در این بین، احتمالا چند مورد از این سایت ها بین همه مشترک هستند. این یعنی (احتمالا!) این ها بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن هستند. 

گفتم احتمالا، چون لزوما کیفیت محصولات یک وب سایت، دلیل بالا آمدنش در گوگل نیست. اما ما مواردی را انتخاب کرده ایم که نسبتا محصولات و خدمات باکیفیتی را ارائه می دهند. 

یک نکته: قیمت محصولات این فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن، رقابتی است. یعنی نمی توان گفت قیمت یکی کمتر یا بیشتر از بقیه است. قیمت ها تقریبا نزدیک به هم است. معمولا اگر یکی از آن‌ها تخفیف بزند، دیگری هم این کار را انجام می دهد. 

بهترین فروشگاه های فروش عطر و ادکلن

 فروشگاه اینترنتی عطر

یکی دیگر از وب سایت‌های فروش عطر، وب سایت عطر فرانس شاپ است. این وب سایت عطر بیشتر از طریق فروشگاه‌های فیزیکی‌اش در سطح تهران شناخته می‌شود. به سراغ وب سایت آن برویم و کمی بررسی‌اش کنیم. 

1. اگر محصولی که خریداری کرده اید، ایراد و مشکل داشته باشد، یا اینکه جعبه با مشخصاتی که در سایت درج شده، فرق داشته باشد، تا 2 روز می توانید آن را تعویض کرده یا برگردانید. 

2. وب سایت، چت آنلاین دارد و از این طریق می توانید با پشتیبانان در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. 

3.  علاوه بر عطر، محصولات دیگر از جمله آرایش و بهداشتی نیز دارد. 

4. در بخش دانستنی های عطر می توانید مطالب مفید و خوبی پیدا کنید. 

5. مثل فروشگاه دیجی کالا، چندین فیلتر برای پیدا کردن عطر مورد نظر دارد، مثلا انتخاب برند، مشخص کردن محدوده قیمت، گروه بویایی، کشور سازنده و نوع عطر. با این فیلتر و دسته بندی های مشخصی که در نظر گرفته شده راحت تر می توانید عطر مورد نظرتان را در این فروشگاه بزرگ پیدا کنید. (دسته بندی مناسب در سایت خیلی مهم است)

6. برای خرید بیش از ..تومان ارسال رایگان است.

7. معمولا با هر قیمتی، از پایین به بالا می توانید عطر پیدا کنید. به علاوه اینکه روی بسیاری از محصولات تخفیف چند درصدی دارد. 

8. سه روش پرداخت درگاه پرداخت و واریز مبلغ سفارش از طریق فیش بانکی را می توانید انتخاب کنید. 

9. در صفحات محصول، توضیحات مختصری راجع به هر عطر نوشته شده است؛ اما مطلب بسیار کوتاه است و شاید بهتر باشد توضیحات کامل تری از محصول را آورد.