کاپیتان بلک و تنباکو با من چه میکنند!!

سالهاست که همه آدم های خوبِ قدیمی و با کلاس، مثل آهنربا به من جذب می شوند.سالهاست که بیشتر دوستانم همین آدم بزرگهای محله ها هستند که ریشی سفید کرده اند و دو سه پیراهنی بیشتر از من پاره کرده اند. شاید بپرسید علت داشتن این همه دوستان خوب بزرگتر و با تجربه چیست؟

سالها است که عطرم را تغییر نداده ام. عطر من بوی گرمی دارد و آدم های گرم را هم به سمتم جذب می کند. عطری که با بوی توتون و تنباکو همه را مجذوب خود می کند.

عطری خاص، که حتی لاکچری بازها هم هنوز آنرا دوست دارند. عطری با عکس یک کاپیتان کشتی که ریشی سفید کرده است! عطر کاپیتان بلک. ساختار عطر مردانه کاپیتان بلک را گیاهان معطر تشکیل می‌دهند. کمی تلخ و جنگلی. اگر دوستی دارید که به بوی توتون علاقه دارد، می‌توانید برای خوشحال کردنش این عطر را به او هدیه دهید. همه آقایان قدیمی این عطر را نوستالوژی زیبایی می دانند که در ذهنشان حک شده است.

قیمت خرید عطر و ادکلن زنانه اورجینال از بهترین و معروف ترین برندها با تضمین اصالت کالا. خرید عطر اصل از فروشگاه عطر و ادکلن الیسا با تضمین 100% اصالت کالا ادکلن های اورجینال را بخرید. خرید آنلاین انواع عطر و ادوکلن مردانه و زنانه برند، اصل و اورجینال از فروشگاه ادکلن. 

خرید آنلاین و قیمت روز جدیدترین انواع عطر و ادکلن برند و مشهور مردانه و زنانه، دخترانه و پسرانه اورجینال با ماندگاری بالا از فروشگاه اینترنتی. 

لذت خرید خوشبو ترین و پرفروش ترین عطرها و ادکلن های زنانه اصل مورد پسند خانم ها و آقایان را با قیمت مناسب و بسته بندی زیبا، در فروشگاه اینترنتی عطر. لیست عطر زنانه. لیست عطر مردانه. خرید عطر زنانه اصل. خرید عطر مردانه اصل.