عطر نینا ریچی زنانه - روز مادر مبارک

عطر نینا ریچی زنانه - روز مادر مبارک

نینا، خانه مُد و فشن برند نینا ریچی-NINA RICHI را که مانند افسانه و سرودی رویایی بود،  در سال ۲۰۰۶ میلادی با رایحه ای عاشقانه و خالص تأسیس کرد. شیشه عطر سیب شکل نینا تفسیری معاصر از  Fille d’Eve فراموش نشدنی است که توسط لالیک-Lalique در سال ۱۹۵۲ میلادی طراحی شده است.

نینا ریچی-NINA RICHI همه جادوی عطر نینا را در تولید عطر جدید مجموعه نینا روژ به ارمغان می آورد. نسخه جدید تداعی کننده بازگشت به ریشه های این برند معروف است. سیب کارامل شده که از رایحه اصلی الهام گرفته است ، اکنون قرمز، درخشان و جسورانه تر از گذشته است. بطری شفاف به رنگ قرمز روشنِ لاک طراحی شده است.

در حالی که نینا گلدار، میوه ای و مرکباتی است، نینا روژ ترکیبی از گلها می باشد که توسط «الیویه کرپس» ایجاد گردیده. عطر زنانه ای که نینا خلق کرده، همکاری وفادارانه خویش را با میسون نینا ریچی ادامه می دهد.

نُت تمشک آبدار؛ یک سیترون بسیار پر جنب و جوش و اسیدی که موجب افزایش طراوت این ترکیب می شود. به دنبال آن گل های زنجبیل به آرامی و رایحه هایی از باغچه با لهجه های مخملی و تقریباً کرم مانند است. نُت اصلی آن نیز  وانیل بوربونی و کارامل ترد است که به نینا روژ امضای بی نظیر خود را می بخشد.

برای مشاهده مشخصات انواع عطر نینا ریچی زنانه بر روی «خرید عطر» کلیک کنید. (روز مادر و روز زن کادو چی بدهیم؟).