عطرافشان یا اتومایزر چیست؟ چرا باید عطرافشان خرید؟ قیمت عطرافشان

افشانه عطر یا عطرافشان یا اتومایزر چیست؟

چنانچه عادت دارید همیشه از عطر و ادکلن استفاده نمائید، مسلماً نام اتومایزر [افشانه عطر و ادکلن] را شنیده‌ اید که به آن «افشانه عطر» نیز گفته می شود.

اتومایزر (atomizer) با این هدف طراحی شده است که مایع عطر را به افشانه‌های غبارگونه بسیار ریز تبدیل کند. در حقیقت این ابزار به شما اجازه می‌دهد که از افشانه‌های عطر محبوبتان استفاده کنید، بدون اینکه حجم زیادی از عطر مایع را استفاده کرده باشید. پس با هر فشار اتومایزر فقط مقدار محدود ولی کاملاً کاربردی‌ای از عطر را اسپری می‌نمائید.

بنابراین مجموعاً افشانه عطر کاری می‌کند که مقدار کمتری از عطرتان را مصرف کنید. این ویژگی خصوصاً برای کسانی کاربردی‌تر است که زیاد به مسافرت می‌روند یا مثلاً می‌خواهند عطر محبوبشان را در محل کار یا موقعیت‌های مختلف همراه با خودشان داشته باشند، ولی از سوی دیگر نمی‌خواهند بطری بزرگ عطر را با خود جابه‌جا نمایند.

افزون بر همه اینها، افشانه عطر دیگر دردسرهای مرتبط با حمل کردن بطری اصلی عطر با حجم بالا و یا استفاده از آن در جمع را ندارد. شما با این ابزار نه‌تنها می‌توانید از عطر محبوبتان با کیفیت بالایی استفاده کنید، بلکه اطرافیانتان [به طور مصال در محل کار] ‌به این سادگی متوجه نخواهند شد که شما عطرتان را تجدید کرده‌اید. پس استفاده از اتومایزر را می‌توان روشی خاص، شیک و حساب‌شده برای بهره‌مند شدن از عطرها دانست که حتی رضایتمندی شما از عطرها را هم بیشتر می‌کند.

اتومایزر عطر چگونه کار می‌کند؟

اتومایزر یک بطری کوچک همراه با لوله دارد که یک افشانک به‌صورت یکپارچه به قسمت بالایی آن متصل شده است. زمانیکه افشانک را ... .

 

برای مشاهده کامل این مطلب بر روی متن بالا کلیک کنید.