محصولات آرایشی-بهداشتی به دو دسته محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از بدن [یا همان بخش بهداشتی] تقسیم می شوند. لوازم آرایشی برای بیشتر کردن زیبایی در افراد مختلف به کار می رود و اینکه ضرری برای بدن نداشته باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد.

در گذشته بسیاری از لوازم آرایشی مثل رژ لب ها، سرب داشتند که جذب بدن میشد و آثار بدی برای بدن داشت. ولی امروزه بسیاری از لوازم آرایشی به نحوی تولید می شوند که سرب نداشته باشند و برای بدن شما ایمن باشند. اما همچنان باید برخی نکات را درباره لوازم آرایشی رعایت کنید که آسیب آنها به پوست و بدن خود را به صفر برسانید. برخی نکات شامل:

  1. بسته بندی محصولات آرایشی و عطری خود را در زمانی که استفاده نمی کنید، به خوبی ببندید تا به دلیل در معرض هوا بودن خراب نشوند.
  2. محصولات آرایشی و ادکلنها بهتر است که دور از نور خورشید باشند؛ زیرا نور خورشید ممکن است که این محصولات را خراب کند.
  3. چنانچه هر گونه عفونت چشمی دارید، نباید از هیچ گونه لوازم آرایشی برای آرایش چشم استفاده کنید. ممکن است که برای شما ضررهای بسیاری داشته باشد.
  4. تا زمانی که از محتوا و دستور العمل استفاده از محصولات آرایشی مایع مطمئن نشدید، از آنها استفاده نکنید.
  5. محصولات آرایشی نباید به هیچ وجه باعث تغییر رنگ شوند. اگر این مشکل به وجود آمد، بی کیفیتی محصول را نشان می دهد و شما باید سریعاً آن را دور بیاندازید.

ایمنی رنگ مو های شیمیایی

رنگ مو نیز یکی دیگر از محصولاتی است که بسیاری از خانم های خوش پوش و خوش چهره به دنبال آن هستند تا بتوانند مو های خودشان را به رنگ های زیبا در بیاورند. ولی نکته ای که بایستی درباره رنگ مو های شیمیایی بدانید این است که این محصولات، ممکن است که انواع آلرژی ها و حساسیت ها را برای شما ایجاد کنند. در برخی از محصولات بی کیفیت نیز امکان بروز بیماری سرطان وجود دارد.

برای همین بهتر است قبل از خرید و استفاده از این محصولات، ابتدا با یک دکتر متخصص در این باره صحبت کنید و تمامی بررسی های لازم برای کیفیت بالای محصول را انجام دهید. البته استفاده زیاد از این محصول هم می تواند به ریشه مو های شما آسیب بزند و بهتر است که استفاده آن را نیز کم کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سلامت و ایمنی عطریات و لوازم آرایش اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و سفارش و خرید عطر اصل بر روی عبارت « خرید عطر اصل و اورجینال » کلیک کنید.