عطر ادکلن نیمانی مجنون مردانه

خرید عطر ادکلن نیمانی مجنون مردانه اورجینال

عطر ادکلن نیمانی مجنون مردانه-NIMANY MAJNOON 100ML EDP عطری نیش، مردانه، خوشبو و پرفروش از برند آمریکایی نیمانی-NIMANY است که در سال ۲۰۱۷ میلادی توسط نیما بهبودی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم و اندازه ۱۰۰ میلی لیتر به بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر ادکلن نیمانی مجنون مردانه

عطر ادکلن نیمانی مجنون مردانه-NIMANY MAJNOON 100ML EDP عطری از گروه بویایی چوبی ادویه ای است که با الهام از افسانه عاشقانه لیلی و مجنون به بازار معرفی شد؛ افسانه جاودان شب هنگام که با درخشش بی مثالش، یکایک چشم ها را به خود و مشما خیره کرده می کند. عطر نیمانی مجنون نماد دلفریبی و جذابیت منحصر به فرد مجنون و تجلیلی از مردانگی و هویت این اسطوره جهانی عاشقی است.

به بیانی دیگر، عطر ادکلن نیمانی مجنون مردانه-NIMANY MAJNOON 100ML EDP قدرت او را در تسخیر بی پایان حواس از طریق مظهر مردانگی پاک نشدنی و عمیق تجلیل می کند. عود رایحه ای بسیار ماندگار و غنی خلق می کند که زیر آن جنبه های تند، معطر و چرمی خود را به نمایش می گذارد. این عود باشکوه که ماندگاری بالایی دارد با استفاده بیش از حد از نت های شرقی برجسته شده که جلوه پوست دوم را در این فضای گرم و مست کننده به رخ می کشد، از پخش خوبی بهره مند است.

مناسب: قرارهای عاشقانه

مردانه: گرم و تلخ