عطر ادکلن نیمانی لیلی زنانه

خرید عطر ادکلن نیمانی لیلی زنانه اورجینال

عطر ادکلن نیمانی لیلی زنانه-NIMANY LEILI 100ML EDP عطری زنانه، پرفروش، خوشبو و نیش از برند آمریکایی نیمانی-NIMANY می باشد که در سال ۲۰۱۷ میلادی توسط نیما بهنود با غلظت ادوپرفیوم و در حجم و اندازه ۱۰۰ میلی لیتر به بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر و ادکلن نیمانی لیلی اورجینال

عطر ادکلن نیمانی لیلی زنانه-NIMANY LEILI 100ML EDP عطری فریبنده و دلربا، ساخته شده از تضاد میان ظرافت و قدرت. بازی سرنوشت ساز میان سفیدی و سیاهی است که با نخستین اسپری از ادوپرفیوم لیلی، سمفونی مرکبی از روایح گل های سفید آغاز می شود. در قلب این دسته گل باشکوه، مریم، اغواکننده ترین گل در میان گل های سفید، رایحه کرمی وسوسه انگیز خود را به نمایش می گذارد. در ادامه، نت های دانه تونکا و روایح چوبی، بُعد تیره و مرموز این ترکیب را آشکار نموده و ردی فریبا و مسحور کننده از خود بر جای می گذارد. ادو پرفیوم زنانه Leili عطری خاص و ماندگار با پخش بوی عالی است که حتماً مخاطبش را ارضا می کند.

پس از اسپری، افسانه جاودان شب هنگام عطر لیلی با درخشش بی همانند و لطیفش، همه چشم ها را به خود و شما خیره می کند؛ افسانه ای همیشگی از شب،که جوشش آن به اوج خود رسیده و اگر کسی قدر آنرا نداند، تاوان پس می دهد. عطر این زن زیبا، قدرت او را در تسخیر بی پایان حواس قرار می دهد و از طریق مظهر زنانگی پاک و عمیق از او تجلیل می کند.

مناسب: قرارهای عاشقانه

زنانه: شیرین و ملایم