عطر ادکلن بلو دی شنل-CHANEL BLEU DE CHANEL EDT یک عطر معطر چوبی است که مخصوص مردان مبارزه طلب و مخالف با یکنواختی و روزمره گی است. ادوتویلت بلو شنل-BLEU CHANEL مردانه عطری خنک برای مردان شیک پوش و خاص است که حضور در جامعه برای آنها با اهمّیت می باشد. عطری که نه تنها رضایت آنها را جلب می کند، بلکه حس شادی را در تک تک سلول های بدن به جریان می اندازد.

این عطر تحریک کننده، مخلوطی از مرکبات و چوب است که حس رهایی نیز به انسان می دهد. این عطر خنک، زلال و عمیقاً جذب کننده در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط ژاک پولژ – Jacques Polge طراحی و به بازار معرفی شد. در هنگام طراحی این محصول مردانه بیشتر از هر چیز دیگری به منحصر به فرد بودن و تک بودن آن تکیه شده است.

رایحه ها، ساختار و ترکیبات عطر بلو شنل مردانه

رایحه عطر مردانه بلو شنل BLEU DE CHANEL به گونه ای است که فرد را از حالت رخوت و خستگی به تحرک و جنبش وا میدارد. برند شنل-CHANEL برای این عطر شعار جالبی ساخته است: «غیرقابل‌پیش‌بینی باشید». باید گفت تا زمانی که رایحه‌ این عطر به مشامتان نرسد، دلیل انتخاب این شعار را درک نخواهید کرد.

رایحه این محصول از ترکیب عصاره های مرکبات، چوب معطر و گل می باشد. نت اولیه آن عود، یاسمن، لادن، جوز، زنجبیل، فلفل فرنگی شیرین، سدر، گریپ فروت، نعناع هندی، مرکبات، نعناع، چوب صندل سفید و خس خس میباشد که به دنبال آن آرتمیزیا و در پایان مجدداً آرتمیزیا را استشمانم می کنیم. رایحه مرموز و اسرار آمیز عطر بلو دی شنل-BLEU DE CHANEL آن را به یکی از محصولات جاودانه جهان تبدیل کرده است که جذابیت های خود را در سال های دورتری در آینده توسط طرفداران بی شماری به تصویر خواهد کشید.

 

برای خرید ادکلن بلو شنل مردانه اصل اینجا را کلیک کنید.