در این مطلب با معرفی دو ادوپرفیوم مردانه جذاب و اقتصادی سعی کردیم پیشنهادی برای هدیه بعدی یا عطر جدید کلکسیون شما ارائه کنیم. همچنین هر یک عطر ورساچه اروس آبی در وب سایت عطر فرانس شاپ به نشانی franceshop.ir موجود می باشد.

عطرهای مردانه دنیای وسیع و گسترده ای دارند. در بسیاری از آنها با اینکه از روایح شیرین و لطیف زنانه استفاده میشود، اما همچنان امضای مردانه بودن، آن حس و حال تلخی و سرسختی در رایحه آنها به مشام می خورد. در این مطلب با یک محصول اشرافی و سلطنتی از این دنیای لوکس و پیچیده همراه هستیم: عطر ورساچه اروس آبی.

عطر ورساچه اروس آبی: رایحه خدایان یونانی!

ادکلن ورساچه، برند ایتالیایی و مطرح دنیای مد و فشن در این محصول عطری طراحی کرده که ادعا می کند رایحه و بوی خدایان یونان باستان را به شما هدیه می دهد! دلیلش هم این است که این عطر از اروس الهام گرفته شده، خدای عشق و لذت.

امروزه این محصول کمی نسبت به نسخه اورجینال آن که در سال 2012 میلادی وارد بازار شد متفاوت است؛ یک حس و حال چوبی و عطری به همراه یک پارادوکس زیبا از تازگی و گرم، شیرینی و تندی را در خود جای داده است.

ظاهر ادوپرفیوم ورساچه اروس نیز جذابیت خاصی دارد؛ یک رنگ آبی جذاب در کنار طراحی های جالبی که در کناره های آن کار شده، به همراه نمایی از صورت اروس، همان خدای عشق و جذابیت که الهام بخش این عطر است.

نت و روایح عطر ورساچه اروس آبی

ادوپرفیوم ورساچه اروس رایحه ای تأثیرگذار با پخش بویی بی نظیر دارد و با ترکیبات نت های مختلف خود رایحه ای خاص و یونیک برجای می گذارد.

اولین تجربه شما بعد از اسپری آن روی پوست یا لباستان، شروعی تازه و میوه ای بود که به لطف نت ابتدایی آن شامل پرتقال، سیب و نعناع به وجود آمده است. این نت مرکباتی حس سرزندگی و انرژی مثبت را در شما افزایش می دهد و کمی هم به شیرینی می زند.

نت های میانی یا قلب این عطر به مرور زمان شکوفا می شوند و حس و حال عطری و گلی به آن می دهند. دانه تونکا و گل شمعدانی تشکیل دهنده های قلب ورساچه اروس هستند و حس گرمی و عمیق بودن عطر را نشان می دهند.

این نت می تواند تا ساعت ها روی پوست شما ماندگاری داشته باشد، البته که با خرید اسانس عطر ورساچه اروس آبی ماندگاری آن افزایش می یابد؛ این به علت بافت روغنی و الکل کمتر موجود در اسانس عطرهای اورجینال و Top Grade است.

در آخر نت های پایه از راه می رسند، جایی که حس آمیزی و تحریک کنندگی عطر با جذابیت رمزآلود آقایان ترکیب می شود. رایحه وانیل، خزه درخت بلوط، خس خس و سدر این نت را تشکیل می دهند؛ یک نت چوبی و تلخ و شیرین که طراوت و تازگی را در خودش دارد. رایحه تلخ و چوبی این عطر می تواند توجه هر بانوی خوش سلیقه ای را به صاحب این عطر مردانه جلب کند.

اگر بخواهیم مسیر بویایی این عطر را بررسی کنیم، ورساچه اروس آبی محصولی است که به مرور زمان روی پوست شما تکمیل می شود و نت ها و روایح مختلفی از خود ساطع می کند. در یک کلام، عطری است که می تواند با بوی حس آمیز و تحریک کننده خود توجه هرکسی را به خود جلب کند.

این ادوپرفیوم برای مردان با اعتماد به نفسی است که با عطر خود، احساس قدرت و حس آمیزی خود را منتقل می کنند. همانطور که گفتیم این عطر الهام گرفته از اروس، خدای عشق و لذت در یونان باستان است و در افسانه ها گفته میشود که او بسیار جذاب و دلربا بود. ورساچه میگوید این عطر میتواند احساس اروس را با رایحه تحریک کننده، تلخ و مردانه خود به شما القا کند.

همچنین این عطر برای مردانی با تمام سنین مناسب است. اگرچه، فروش عطر اروس آبی در بین جوان تر ها بیشتر است از آن استقبال بیش تری می کنند. اگر به دنبال عطری هستید که در مراسم های مختلف و یا کارهای روزمره آن را به تن داشته باشید، خرید اسانس ورساچه اروس آبی بهترین گزینه برای شماست!

قیمت عطر ورساچه اروس آبی

ورساچه اروس آبی یکی از عطرهای ایتالیایی بنام و البته اقتصادی در بازار عطر و ادکلن است و این یکی از مزایا و نقطه قوت های این محصول است که با داشتن رایحه ای بی نظیر، ماندگاری و پخش بوی بالا، قیمت نسبتا مناسبی در برابر رقبای خود دارد.