فرانس شاپ اولین مرجع تخصصی خرید عطر در ایران

عطر ( perfume) کالایی لوکس و بهداشتی است. فرانس شاپ با بیش از دو دهه سابقه فروش عمده اولین سایت تخصصی فروش ادکلن اصلی برند در ایران است که فقط کالای اصلی و اورجینال از برندهای معتبر به فروش میرساند و اکنون مرجع قیمت در ایران است.

شما مشتریان محترم و همکاران گرامی میتوانید محصولات اصلی مورد نظر خود را با بهترین قیمت نزد ما بیابید.

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه عطر فرانس شاپ اصلی بوده و با فاکتور و ضمانتنامه  ارائه میشود.

بهترین شرکت فروش عطر و ادکلن در تهران

نحوه خرید ادکلن اصل و اورجینال از فروشگاه عطر فرانس شاپ

خرید ادکلن اصلی مهمترین دغدغه خریداران اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی عطر به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید ادکلن های مارک و اولین و معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی ادکلن اورجینال و دارای اینماد از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات 20 ساله و با هدف تسهیل در خرید ادکلن های اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور فعالیت مینماید.

این روزها به علت فراوانی فروشگاههای اینترنتی غیر معتبر و همچنین مارکت پلیس هایی مثل دیجی کالا و ترب و بامیلو و ایسام و… که فروشندگان گمنام در آن اقدام به فروش اجناس تقلبی می کنند مهمترین دغدغه مشتریان خرید ادکلن اصل و اورجینال میباشد.

فروشگاه عطر فرانس شاپ فقط کالای اصلی از برندهای معتبر و سطح بالا به فروش میرساند و از فروش برندهای نامعتبر چینی و اماراتی مانند فرگرنس و جانوین و … خودداری میکند و حفظ سلامت مشتریان اهمیت بالاتری برای این مجموعه دارد. ارسال رایگان توسط پیک در تهران و پست پیشتاز برای شهرهای دیگر از مزایای خرید عطر و ادکلن است.

و از آنجا که هر چقدر در زمینه خرید عطر اصل و اورجینال متبحر باشیم باز این امکان هست که هنگام خرید فرق بین ادکلن اصل و اورجینال با  تقلبی و فیک را متوجه نشویم لذا بهترین راه حل برای این موضوع خرید از فروشگاههای تخصصی معتبر است.

این فروشگاه تمامی اجناس خود را به همراه فاکتور معتبر و ضمانتنامه اصالت کالا ارایه میکند.

چرا خرید عطر از فرانس شاپ؟

چرا فرانس شاپ برای خرید ادکلن بهترین گزینه است؟

فروشگاه فرانس شاپ به عنوان بزرگترین خرده فروشی ادکلن در ایران مفتخر است تا با معرفی حدود ۵۰۰ برند معتبر که شامل بیش از ۱۰۰۰۰ محصول متنوع پرفیوم (perfume) و ادو پرفیوم (Eau de perfume) و ادوکلن (Eau de cologne) می باشد- در قسمت برندها (perfumes brands) -به عنوان مرجعی کامل در دسترس دوستداران دنیای زیبای رایحه ها باشد. این مجموعه همچنین برترین های سال را از نظر مصرف کنندگان و منتقدان مورد بررسی قرار میدهد و اطلاعات خود را از سایتهای مرجع مانند: www.fragrantica.com و www.fragrancex.com و سایت رسمی تولید کننده با دقت زیاد کسب می کند بنابراین هنگام خرید شما مطمئن هستید که اطلاعات درست و بهترین قیمت را در اختیار دارید.

فرانس شاپ پرفیوم دسترسی شبانه روزی و  خرید عطر و خرید ادکلن اصل زنانه و مردانه از برندهای مختلف روز دنیا را برای شما عزیزان تسهیل نموده و به شما  امکان داده که با قیمت هایی بدون رقیب و به شکل سراسری خرید عطر مورد نیاز خود را در هر نقطه از میهن عزیزمان ایران، به راحتی انجام دهید.

خلاصه دلایل خرید ادکلن از فروشگاه عطر: