عطر بیانسه رایز زنانه-BEYONCE RISE 100ML EDP عطری زنانه و بسیار خوشبو و پرفروش از برند آمریکایی بیانسه-BEYONCE می باشد که در سال ۲۰۱۴ میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم ۱۰۰ میلی لیتر توسط عطار شهیر، لاک دانگ طراحی و به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر بیانسه رایز زنانه

عطر بیانسه رایز زنانه-BEYONCE RISE 100ML EDP عطری از خانواده بویایی گُلی [Floral] است که الهام گرفته شده از هنگامی است که بیونسه روی صحنه هنر نمایی می کند؛ عطر و سمبلی از بانویی توانمند که قدرت درونی خود را به خوبی درک کرده و با اسپری آن، هر بانویی را به جادویی زیبا تبدیل می کند.

رایحه عطر بیانسه رایز زنانه-BEYONCE RISE 100ML EDP بسیار دلپذیر، دوست داشتنی و خاص است و نسبت به محصولات پیشین برند بیانسه طبیعی تر می باشد. این عطر زنانه لوکس الهام گرفته از شعر محبوب بیونسه با عنوان: Maya Angelou است که با لطافتی وصف ناشدنی خود را به مخاطب عرضه می کند. ترکیب گلی ادوپرفیوم بیانسه رایز-BEYONCE RISE EDP با رایحه ای از شیرینی زردآلو، ترنج ایتالیایی و ریحان خنک آغاز می شود و نت اصلی آن تلألویی از عطر شگفت انگیز گل هایی نظیر ارکیده [معروف به سمفنی طلایی]، مانگا و یاس است و در بخش پایه عطر، نت هایی از تلخی و تندی چوب های پاییزی، کشمیری، مُشک و خس خس را به مخاطبان هدیه می بخشد.

مناسب: میهمانی ها و مجالس رسمی

زنانه: ملایم و شیرین