کرید اونتوس، این عطر جادویی و استثنایی که به راستی در آغاز تولیدش، در بازار سر و صدای فراوانی کرد، از همان ابتدا قابل پیش بینی بود که این عطر به سرعت محبوب خواهد شد. یک عطر کاریزماتیک با رایحه ای بدون اغراق، مست کننده!

بخاطر دارم که وقتی برای اولین بار کرید اونتوس را به تعداد 12 عدد خریداری کردیم، جسارت در دست گرفتن این عطر را نداشتیم و برای چک کردن کالا (بدلیل نداشتن سلفون) کاملا با احتیاط با آن روبرو می شدیم. اگر اشتباه نکرده باشم در سال 2011 قیمت این عطر که برای اولین بار وارد ایران شد، حدود 250 هزار تومان بود. رفته رفته این عطر به محبوب ترین عطر آن روزها تبدیل شد و حتی کسانی که قدرت خرید این عطر را نداشتن، کاملاً با آن آشنایی داشتند و روزی را برای خرید آن متصور بودند.

امّا هر چه این عطر محبوب تر و پرفروش تر شد، رفته رفته از کیفیت آن کاسته شد. ماندگاری این عطر به شدت افت کرد و به قیمت آن روز به روز افزوده شد. دلیل این تغییرات را شاید بتوان تقاضای بالای بازار از این عطر دانست.

به هر حال کماکان «کرید اونتوس» با توجه به قیمت نامتعارف و ماندگاری متوسطش (نسبت به سال اوّل تولید آن) از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران آن دست از خرید این عطر بر نخواهند داشت.

هدف از این مقاله زیر سؤال بردن «کرید اونتوس» نیست؛ بلکه معرفی چند جایگزین خوب و درجه یک برای طرفداران این عطر است که هم از قیمت بالای اونتوس شکایت دارند و هم ماندگاری متوسط آن!

عطرهایی که رایحه ای شبیه اونتوس دارند،کاملاً اورجینال بوده و قیمت بسیار مناسبی دارند و فقط از رایحه ای شبیه کرید اونتوس برخوردار هستند.

در این بخش به 3 عدد از این عطرها اشاره می کنیم.

 

کرید اونتوس، این عطر جادویی و استثنایی که براستی در آغاز تولیدش، در بازار سر و صدای فراوانی کرد. از همان ابتدا قابل پیش بینی بود که این عطر به سرعت محبوب خواهد شد. یک عطر کاریزماتیک با رایحه ای بدون اغراق، مست کننده!

بخاطر دارم که وقتی برای اولین بار کرید اونتوس را به تعداد 12 عدد خریداری کردیم، جسارت در دست گرفتن این عطر را نداشتیم و برای چک کردن کالا (بدلیل نداشتن سلفون) کاملا با احتیاط با آن روبرو می شدیم. اگر اشتباه نکرده باشم در سال 2011 قیمت این عطر که برای اولین بار وارد ایران شد، حدود 250 هزار تومان بود. رفته رفته این عطر به محبوب ترین عطر آن روزها تبدیل شد و حتی کسانی که قدرت خرید این عطر را نداشتن، کاملا با آن آشنایی داشتند و روزی را برای خرید آن متصور بودند.

اما هر چه این عطر محبوب تر و پرفروش تر شد، رفته رفته از کیفیت آن کاسته شد. ماندگاری این عطر به شدت افت کرد و به قیمت آن روز به روز افزوده شد. دلیل این تغییرات را شاید بتوان تقاضای بالای بازار از این عطر دانست.

بهرحال کماکان  ادکلن کرید اونتوس با توجه به قیمت نامتعارف و ماندگاری متوسطش (نسبت به سال اول تولید آن) از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران آن دست از خرید این عطر بر نخواهند داشت.

هدف از این مقاله زیر سؤال بردن ادکلن کرید اونتوس نیست بلکه معرفی چند جایگزین خوب و درجه یک برای طرفداران این عطر است که هم از قیمت بالای اونتوس شکایت دارند و هم ماندگاری متوسط آن!

عطرهایی که رایحه ای شبیه اونتوس دارند،کاملا اورجینال بوده و قیمت بسیار مناسبی دارند و فقط از رایحه ای شبیه کرید اونتوس برخوردار هستند.

در این بخش به 3 عدد از این عطرها اشاره می کنیم.


1. محصول برند آرماف: کلاب دی نویت

 

club de nuit intense عطر چوبی، ادویه ای و بسیار متفاوت کمپانی آرماف است که در سال 2015 به بازار آمد. این عطر به شدت خاص و همه پسند، به دلیل داشتن رایحه ای شبیه «کرید اونتوس»، به سرعت محبوب شده و جزو پرفروشترین محصول آرماف می باشد.

 

2-ماین پور هوم: محصول برند مارک جوزف:

 

MINE محصول استثنایی و پر طرفدار کمپانی «مارک جوزف» است که به دلیل تشابه زیاد رایحه آن خصوصاً در نت پایانی به ادکلن کرید اونتوس مورد استقبال مردم واقع شده است. در واقع این عطر به عنوان جایگزین اونتوس امّا با قیمت بسیار مناسب شناخته می شود.

 

3- اویتوس مِن محصول برند ریو کالکشن:

 

AVAITUS محصول پرطرفدار و محبوب کمپانی اماراتی ریو کالکشن است که در سال 2013 تولید شد. این عطر که مشابه رایحه کرید اونتوس می باشد، با ترکیب شگفت انگیز و ماندگاری بالا جایگزین مناسبی برای اونتوس بشمار می رود.

پیشنهاد گالری و فروشگاه عطر و ادکلن فرانس پاریس به شما جوانان با سطح درآمد متوسط همین موارد فوق است.

جهت مشاهده و سفارش عطرهای برند بر روی نام، لینک و یا عکس این عطرها کلیک کنید.

www.franceshop.ir

 

 

#عطر 

#ادکلن 

#خرید عطر 

#خرید ادکلن 

#خرید آنلاین عطر 

#خرید آنلاین ادکلن 

#خرید اینترنتی 

#خرید اینترنتی عطر 

#خرید اینترنتی ادکلن 

#قیمت عطر 

#قیمت ادکلن 

#عطر اصل

#عطر اورجینال 

#عطر اوریجینال 

#ادکلن اصل

#ادکلن اورجینال 

#ادکلن اوریجینال 

#عطر و ادکلن 

#خرید اینترنتی 

#خرید اینترنتی عطر 

#خرید اینترنتی ادکلن 

#خرید عطر ادکلن 

#خرید اینترنتی عطر ادکلن اورجینال 

#خرید اینترنتی عطر ادکلن اصل 

#فروشگاه عطر 

#فروشگاه ادکلن 

#فروشگاه اینترنتی عطر

#فروشگاه اینترنتی ادکلن 

#فروشگاه اینترنتی عطر ادکلن 

#فروش عطر 

#فروش ادکلن 

#عطر لوکس

#عطر لوکس زنانه 

#عطر لوکس مردانه 

#عطر گرم 

#عطر شیرین

#عطر تند 

#عطر ترش 

#ادکلن گرم 

#ادکلن شیرین

#ادکلن تند

#ادکلن ترش

#عطر مردانه 

#عطر زنانه

#ادکلن مردانه 

#ادکلن زنانه

#ادکلن مردانه گرم

#ادکلن مردانه شیرین

#ادکلن مردانه ملایم 

#ادکلن مردانه ترش

#ادکلن مردانه تند 

#ادکلن زنانه گرم

#ادکلن مردانه خنک 

#ادکلن زنانه خنک 

#ادکلن زنانه شیرین

#ادکلن زنانه ملایم 

#ادکلن زنانه اورجینال 

#ادکلن مردانه اورجینال 

#عطر مردانه اورجینال

#عطر مردانه اورجینال 

#عطر مردانه اصل 

#ادکلن مردانه اصل 

#عطر زنانه اصل 

#ادکلن زنانه اصل

#عطر زنانه جدید

#ادکلن زنانه جدید

#عطر مردانه جدید

#ادکلن مردانه جدید 

#فروشگاه عطر ادکلن 

#فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن 

#فروشگاه اینترنتی عطر ادکلن فرانس شاپ

برای خرید انواع عطرهای مردانه و زنانه بر روی عبارت خرید عطر اصل در تهران کلیک کنید.