فروشگاه اینترنتی ادکلن و عطر اصل اورجینال ارزان

۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۳ ثبت شده است

عطر ادکلن دیور ساواج (ساوج) الکسیر مردانه | Dior Sauvage Elixir EDP

عطر ادکلن دیور ساواج (ساوج) الکسیر مردانه | Dior Sauvage Elixir EDP

عطر ادکلن دیور ساواج- ساواژ-ساوج الکسیر-Dior Sauvage Elixir EDP عطری پر فروش، جذاب و مردانه است که در سال 2021 میلادی توسط برند کریستین دیور-Christian Dior با غلظت ادو پارفوم و در سایز 60 میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن جهان معرفی و عرضه شد.

ترکیبات، رایحه ها و ساختار عطر ادکلن دیور ساواج (ساوج) الکسیر

ادو پارفوم دیور ساواج الکسیر-Dior Sauvage Elixir EDP به عنوان عطری خاص، شیک، خوشبو و محبوب به سرعت در بین جوانان شهرت یافته است و با داشتن رایحه های معطر نشان دهنده اصیل ترین و ناب ترین ویژگی های مردانه در کاربران این عطر می باشد. عطر ادکلن دیور ساواج- ساواژ-ساوج الکسیر-Dior Sauvage Elixir EDP برای طول شب و محافل شبانه پیشنهاد بسیار مناسبی است و حتماً بسیاری از اطرافیان را به سمت شما جذب خواهد کرد. این عطر فرانسوی الاصل برای افرادی که به عطر و بوی دارچین، اسطوخودوس و چوب صندل علاقمند هستند بسیار مناسب است. ساواج الکسیر از جذابیت خاصی برخوردار است و به دنبال خود، برای شما انرژی و نشاط دو چندانی به ارمغان خواهد آورد؛ با این عطر می توانید حس سرزندگی و شادی را تجربه کنید. عطر ادکلن دیور ساواج- ساواژ-ساوج الکسیر-Dior Sauvage Elixir EDP بسیار خاص و خوشبو است و برای جهان پیرامون آقایان هدیه ای جذاب و شیک تلقی می گردد. این طراحی بسیار با ظرافت و با کیفیت، پس از نسخه های پیشین ساواج-Sauvage ارمغانی شگفت انگیز برای آقایان خاص پسند و خوش پوش محسوب می شود. ساوج الکسیر-Sauvage Elixir عطری با غلظت فوق‌العاده زیاد می باشد که طراوت نمادین و مشهور عطر دیور ساوج را در روایح ادویه‌ای سرمست‌کننده‌ای در نُت‌های میانی غوطه‌ور می‌کند. عصاره سفارشی و خاص اسطوخودوس و آمیزه‌ای از چوبهای ارزشمند در این ادکلن پر فروش، به خلق امضایی نیرومند و باشکوه و ردی فریبنده و گیرا منتهی شده است. فرانسوا دماشی-عطرساز برند کریستین دیور- ساوج الکسیر را همچون شربتی خالص و ناب با استفاده از ترکیبات اولیه استثنایی و خاص ساخته است. غلظت این عطر به‌ واسطه کیفیت استثنایی همین ترکیبات خام و ناب تا این اندازه چشمگیر است. چه در رایحه و چه در ظاهر این ادکلن عیب و نقصی نخواهید یافت. این عطر مردانه از برند کریستین دیور با عناصری قوی، ژرف و شاداب کننده قدم به دنیای هر شخصیت جنتلمنی می گذارد. رایحۀ محبوس در این شیشۀ سرمه ای رنگ و زیبا، این بار مانند طلوع ماه قرمز رنگ در آسمان شب، نادر و تکرار نشدنی پیاده سازی و طراحی شده است. ماه تابانی سرخ و خیره کننده که به وجود مردانگی و شور و حرارت در افراد را نمایان میکند.

شیشه و بطری عطر ادکلن دیور ساواج (ساوج) الکسیر مردانه

بطری شیشه ای ادکلن دیور ساواج الکسیر مردانه اصل مانند نسخه های پیشین استوانه ای شکل و سرمه ای متمایل به مشکی می باشد. روی این شیشه به زیبایی با رنگ نقره ای نام این محصول در میان قاب مربعی شکلی حک گردیده است. همچنین شیشه دیور ساواج الکسیر از کریستال فشرده و در سایز ۶۰ میلی لیتری به بازار جهانی عطر ارائه شده است. شایان ذکر است در قسمت پایینی دیور ساواج الکسیر مخفف کریستین دیور یعنی CD نیز حک گردیده تا نهایت زیبایی و جذابیت را به مخاطبان هدیه بخشد.

ماندگاری بالا و پخش بوی زیاد عطر ادکلن دیور ساواج (ساوج) الکسیر

بوی ادکلن دیور ساواج الکسیر شیک مردانه معطر و گیاهیست و از پخش بوی خوب و ماندگاری بالایی برخوردار است. به گفته ی دماکی درباره عطر دیور سواژ الکسیر ادو پرفیوم این رایحه الهام گرفته از جذابیت موجود در ساواج-سواژ ادو تویلت است؛ ولی غلظت و تأثیرگذاری این رایحه بی سابقه و کم نظیر است؛ البته دیور ساواج الکسیر عمیق، قوی و ساده تر طراحی شده است. وی بیان می دارد که در این عطر تلاش کرده تا عناصر را کمتر ولی قدرتشان را ارتقاء بخشد. این تلاش وی رایحه ای بی نقص را رقم زده است. قلب دیور ساواج الکسیر از تنها اسطوخودوس یا لوندر پر شده است. عنصری دلنشین و آرامش بخش که قدرتش مانند طوفانی بی صداست! این رایحه اندکی بعد فضای شما را از بوی خس خس هایتی، عنبر، چوب صندل، نعناع هندی و چوب شیرین بیان پر می نماید. ادکلن مردانه دیور ساواج الکسیر ادو پرفیوم فرانسوی الاصل را می توان در تمامی لحظات با لذت و سرمستی در همه فصول سال استفاده کرد؛ به ویژه پاییز و زمستان. بنابراین، با توجه به رایحه بسیار خوب عطر محبوبِ ساوج الکسیر مردانه-Dior Sauvage Elixir MAN EDP ، این عطر برای هدیه و کادو به عزیزترین ها بسیار مناسب و ارزشمند است. ادکلن ساوج الکسیر-Dior Sauvage Elixir EDP را می توان به مناسبت های مختلفی همچون، سالگرد ازدواج، روز تولد، روز پدر، جشن ولنتاین و بسیاری مناسبت ها و اعیاد دیگر هدیه کادو داد. این محصول مردانه نیز همانند سایر محصولات شرکت بازرگانی دیور-DIOR با ضمانت و کیفیت اصل بودن در فروشگاه عطر و ادکلن فرانس شاپ موجود می باشد. در صورتی که قصد خرید ادکلن ساوج الکسیر مردانه را با قیمت ارزان و مناسب دارید میتوانید به راحتی ثبت سفارش کنید و با ارسال فوری و گارانتی اصالت کالا درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید عطر ساوج الکسیر مردانه از دکمه سبد خرید استفاده کنید. در حال حاضر ساوج الکسیر-Dior Sauvage Elixir EDP با تخفیف در دسترس شما همراهان است.

مناسب: پاییز و زمستان

مردانه: ملایم و تلخ

رایحه اولیه: دارچین، جوز هندی، هل، گریپ فروت

رایحه میانی: اسطوخودوس

رایحه اصلی: شیرین بیان، چوب صندل، کهربا، نعناع هندی، وتیور هائیتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن تام فورد کافه رز | TOM FORD CAFE ROSE EDP

عطر ادکلن تام فورد کافه رز | TOM FORD CAFE ROSE EDP

خرید عطر ادکلن تام فورد کافه رز زنانه

عطر ادکلن تام فورد کافه رز-TOM FORD CAFE ROSE EDP عطری زنانه، خوشبو، لوکس و بسیار پرفروش از برند تام فورد-TOM FORD می باشد که در سال 2023 میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 100 میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر تام فورد کافه رز زنانه

عطر ادکلن تام فورد کافه رز-TOM FORD CAFE ROSE EDP عطری از گروه بویایی شرقی گُلی می باشد؛ رایحه اصلی این عطر Antoine Lie است. نُت های آغازین عطر کافه رُز، رُز ترکی و قهوه هستند. رایحه میانی این عطر زنانه خاص رز بلغاری، نعناع هندی، هل، گشنیز، یلانگ یلانگ و نت های پایه کندر و چوب صندل است.

عطر کافه رُز زنانه بعنوان یک تجربه فریبنده و لذت‌بخش بخود را به مخاطب به نمایش می گذارد. تام فورد کافه رز حول محور یک رز تصفیه شده با پیچ و تاب غیرمنتظره قهوه سیاه شروع می شود که عمق احساس یک انسان را به تصویر می کشد. در حالیکه قلب عطر با یلانگ یلانگ و رُز بلغاری، دارای گل‌های مجلل است، گشنیز، نعناع هندی و هل، تا حدودی تندی و گرما بخش عطر هستند و چوب صندل و کندر در نُت پایه، القا کننده یک عطر خاص است. تام فورد کافه رز در یک بطری صورتی نیمه شفاف با درپوش و پلاک با رنگ برنزی بنفش قرار گرفته است.

این عطر با رایحه محبوبی که دارد برای محافل شبانه بسیار مناسب می باشد. فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن فرانس شاپ آرزومند است که این محصول مورد پسند شما مشتری محترم واقع شود.

مناسب: فصول معتدل و سرد

زنانه: گرم

رایحه اولیه: رز ترکی، قهوه

رایحه میانی: رز بلغاری، نعناع هندی، هل، گشنیز، یلانگ یلانگ

رایحه اصلی: کندر، چوب صندل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن تام فورد وانیلا | TOM FORD VANILLA EDP

عطر ادکلن تام فورد وانیلا | TOM FORD VANILLA EDP

خرید عطر ادکلن تام فورد وانیلا زنانه

عطر ادکلن تام فورد وانیلا -TOM FORD VANILLA EDP عطری زنانه، خوشبو، شیک از برند آمریکایی تام فورد-TOM FORD می باشد که در سال 2023 میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 50 میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر تام فورد وانیلا زنانه

عطر ادکلن تام فورد وانیلا -TOM FORD VANILLA EDP عطری از گروه بویایی شرقی – وانیلی است که نسخه دیگری از مجموعه عطرهای پرایوت بلند-Private Blend است که جوهره لذت و اغواگری برند تام فورد را به تصویر می کشد. تام فورد وانیلا عطری با نامی تحریک‌آمیز است که کاملاً با سبک امضای برند تامفورد در نام‌گذاری عطر هماهنگ است. وانیلا متعلق به خانواده رایحه های گرم و تند است که ترکیبی از گرما و شیرینی را در دسته خوش طعم ها ارائه می دهد.

این عطر زنانه برند، لوکس که ماندگاری خوبی نیز دارد، دارای نُت هایی از تنتور وانیل و وانیل مطلق است که به طور هماهنگ با چوب صندل متعادل شده و یک تجربه بویایی دلپذیر و آرامش بخش را به مخاطب هدیه می بخشد. تنتور وانیلی از هند، یک نُت سفارشی است که به طور انحصاری در وانیلا استفاده شده و به گفته این برند، حسی ملایم را تراوش می نماید. وانیلا تامفورد، ظرافت بکر وانیل را که با گل های نامشخص و جوهر بادام تلخ مخلوط شده، آشکار می کند. شکل بطری مخصوص Private Blend آن،،اکنون در ترکیبی مجلل از لاک داخلی کرم رنگ، نمای بیرونی به رنگ عسلی و پلاکی تزئین شده با رنگ های کاراملی عرضه می شود.

مناسب: فصول معتدل و سرد

زنانه: گرم و تند

رایحه اولیه: بادام تلخ 

رایحه میانی: وانیل، گلهای بهاری

رایحه اصلی: وانیل مطلق، اولتراوانیل، دانه تونکا، چوب صندل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن برندینی آکوا مردانه | BRANDINI AQUA POUR HOMME EDP

عطر ادکلن برندینی آکوا مردانه | BRANDINI AQUA POUR HOMME EDP

جنسیت مردانه
زمان استفاده مناسب روز
فصل استفاده بهار، تابستان
نوع رایحه مرکبات ، آروماتیک، چوب، دریایی، ادویه تازه
سایز عطر 33 میل
نوع عطر ادو پارفوم – Eau De Parfum
نت های آغازین دانه کوچک، پرتقال ماندارین، پرتقال
نت های میانی گل پنبه، جلبک دریایی، اسطوخودوس
نت های پایه سرو، مریم گلی، عنبر، پچولی
برگرفته از عطر Bvlgari Aqva Pour homme
کشور سازنده ایران
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ادکلن برندینی اونتوس مردانه اصل

ادکلن برندینی اونتوس مردانه اصل

نام محصول عطر
برند برندینی
کشور تولید کننده ایران
مناسب آقایان
ویژگی ماندگاری بالا – پراکندگی بالا
حجم 33ML
زمان استفاده  مناسب روز
نوع عطر ادو پارفوم – Eau De Parfum
نت های آغازین سیب، ترنج، انگور سیاه، آناناس
نت های میانی نعناع هندی، گل یاس مراکشی، گل رز، درخت توس
نت های پایه گلسنگ، عنبر، وانیل، مشک
گروه بویایی مدیترانه ای میوه ای، چوبی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

عطر ادکلن تام فورد فلور د چاین اصلی

عطر ادکلن تام فورد فلور د چاین اصلی

عطر ادکلن تام فورد فلور د چاین-TOM FORD FLEUR DE CHINE EDP عطری زنانه و مردانه، خوشبو، شیک از برند آمریکایی تام فورد-TOM FORD می باشد که در سال 2013 میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 50 میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر تامفورد فلور د چاین

عطر ادکلن تام فورد فلور د چاین-TOM FORD FLEUR DE CHINE EDP عطری از خانواده بویایی شرقی – گُلی است که نسخه دیگری از مجموعه عطرهای پرایوت بلند-Private Blend است؛ تام فورد فلور د چاین بیانگر باغی چینی و پر از شکوفه با مجموعه‌ای جامع از نُت‌های خوش بو است. میوه های هلو، آلو و همچنین رایحه چای، به‌عنوان نشانه‌های چین، عطری را با زیبایی شاعرانه‌ای که خارج از این جهان است به تصویر می کشند. هنگامی که با سنبل، رُز، یاس، گل صدتومنی، ویستریا و نارنگی هماهنگ شدند، نشان‌دهنده اصالتی هستند که مخاطب را به چین باستان می‌برد. ادکلن تام فورد فلور د چاین روی بستری از گل‌های عجیب و غریب اما لطیف و همچنین نُت‌های چوبی عنبر، خس خس و با ترکیب پایهٔ گرم چوب‌ها از جمله چوب هینوکی قرار می‌گیرد. لذا ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی دارد.

عطر تام فورد فلور د چاین عطری گلی-کهربایی فریبنده و در نهایت اثری هنری و خارق العاده است که توسط دستان با استعداد رودریگو فلورس روکس خلق شده است؛ کسی که از عطرسازان پیشرو در دنیای ترکیبات عطری است. وی قصد داشت «زنانگی رسوایی‌آور» زنان گذشتهٔ سینمای آسیا، از جمله «مرگ زنی با لباس چئونگ ‌سام و رژ لبی تیره در دههٔ ۳۰»، را به تصویر بکشد. در نتیجه، این عطر ظریف را با تمایز و تازگی توأم با گرما متعادل کرد. تام فورد با Fleur de Chine ما را به دنیای عطرهای دلربا دعوت می‌کند. جایی که پیچیدگی و جذابیت به سطح جدیدی ارتقا می‌یابد. این فقط یک عطر نیست، بلکه نمادی از تجمل و استایل است که در ذهن دوستداران عطر، محو نشدنی است.

مناسب: میهمانی ها و مجالس رسمی

زنانه و مردانه: خنک و شیرین

رایحه اولیه: هلو، آلو، چای

رایحه میانی: گل صد تومانی، رُز، مگنولیا، یاس، سنبل، ویستریا

رایحه اصلی: خس خس، عنبر، سدر، چوب هینوکی، بنروئین، استیراکس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ادکلن کاشارل آنیس آنیس

قیمت ادکلن کاشارل آنیس آنیس زنانه اصلی

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر زنانه آنیس آنیس

عطر ادکلن کاشارل آنیس آنیس-cacharel Anais Anais EDT عطری از خانواده بویایی گلفام، کلاسیک، لطیف و خوشبو است که شروعی نیمه شیرین، گلدار، سبز و تلخ از ترکیب گل های سنبل و سوسن دارد و حس پودری ملایمی از گل میخک را نیز می توان در کنار همه این ترکیبات استشمام کرد. با گذر زمان عطر آنیس آنیس شیرین تر شده و حس گُلی با اضافه شدن رایحه چوب ها و تلخی مشخصی که ایجاد می کنند حالتی جدی تر و رسمی تر در نت های پایه پیدا می کند. آنایس آنایس سرشتی شدیدا زنانه، باطراوت، غنی و رمانتیک با انبوهی از نت‌های گل‌فام دارد. ترکیبات منحصر به فرد این محصول آن را به عطری ماندگار که برای مصرف در طول روز تبدیل کرده است.

مناسب: فصول گرم

زنانه: ملایم و شیرین

رایحه اولیه: ترنج ، لیمو ترش، اسطوخودوس، سُنبل، صمغ گالبانیوم، انگور فرنگی سیاه، گل سوسن، پیچ امین الدوله، شکوفه نارنگی ماندارین

رایحه میانی: رُز، زنبق، ریشه زنبق، میخک صدپر، یاس، گل برف، گل یلانگ، گل مریم، گل سوسن، پیچ امین الدوله

رایحه اصلی: مُشک، کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، خس خس، سدر، چوب صندل سفید، چرم، روایح دودی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah

ادکلن لاگوست مچ پوینت

قیمت ادکلن لاگوست مچ پوینت مردانه

عطر ادکلن لاگوست مچ پوینت ادو پرفیوم-LACOSTE MATCH POINT EDP نسخه ماندگار و گرم و تندتر مچ پوینت و یک رایحه چوبی معطر مردانه و جالب که با الهام از بازی و مسابقه و امتیاز نهایی در ورزش تنیس ساخته شده است. این عطر فرانسوی نشان دهنده اصیل ترین و ناب ترین ویژگی های مردانه شما است. با استفاده از این ادکلن به راحتی در میهمانی ها توجه بانوان زیبا را به خود جلب خواهید کرد و  با طراوت عمیق، در تضاد با شدّت پر جنب و جوش نت‌های چوبی غرق هیجان می شوید.

ترکیبات، رایحه و ساختار ادکلن لاگوست مچ پوینت مردانه

خرید عطر ادکلن لاگوست مچ پوینت ادو پرفیوم-LACOSTE MATCH POINT EDP نت‌های فلفل سیاه با درخشندگی مرکبات و تلخی اعتیادآور هل و جنتیانا در قلب، ترکیب می‌شوند و طراوت عمیقی ایجاد می‌کنند، در حالیکه نت‌های چوبی پر جنب و جوش خس‌خس و نعناع هندی، تنش بین انرژی و قدرت را به اوج خود می‌رسانند تا عطری تأثیرگذار شکل گیرد. همچنین این ادکلن مناسب استفاده در طول روز می باشد. این عطر از جذابیت خاصی برخوردار است و به دنبال خود، برای شما انرژی زیادی به ارمغان می آورد. شما با این عطر می توانید حس سرزندگی و شادی را تجربه کنید.

بطری عطر لاگوست مچ پوینت مردانه اورجینال

لاگوست مچ پویت مردانه در یک بطری زیبا و توسط عطاران شهیری همچون صوفی لبه [Sophie Labbé] در سال 2022 میلادی طراحی  شده که جزئیات آن به رمزهای نمادین تنیس ادای احترام می‌کند. پایه مقعر آن نمادی از تاثیر توپ تنیس است، در حالیکه درب‌پوش سبز رنگ، دسته راکت رنه لاکوست، بنیانگذار این برند افسانه‌ای را به یاد می‌آورد. امضای MATCH POINT نیز که با یک خط مشکی به دو قسمت تقسیم شده، اشاره‌ای به زمین تنیس دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mahdi Lotfipanah