عطر ادکلن تام فورد فلور د چاین اصلی

عطر ادکلن تام فورد فلور د چاین-TOM FORD FLEUR DE CHINE EDP عطری زنانه و مردانه، خوشبو، شیک از برند آمریکایی تام فورد-TOM FORD می باشد که در سال 2013 میلادی با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 50 میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن تهران معرفی و عرضه شده است.

ترکیبات، رایحه و ساختار عطر تامفورد فلور د چاین

عطر ادکلن تام فورد فلور د چاین-TOM FORD FLEUR DE CHINE EDP عطری از خانواده بویایی شرقی – گُلی است که نسخه دیگری از مجموعه عطرهای پرایوت بلند-Private Blend است؛ تام فورد فلور د چاین بیانگر باغی چینی و پر از شکوفه با مجموعه‌ای جامع از نُت‌های خوش بو است. میوه های هلو، آلو و همچنین رایحه چای، به‌عنوان نشانه‌های چین، عطری را با زیبایی شاعرانه‌ای که خارج از این جهان است به تصویر می کشند. هنگامی که با سنبل، رُز، یاس، گل صدتومنی، ویستریا و نارنگی هماهنگ شدند، نشان‌دهنده اصالتی هستند که مخاطب را به چین باستان می‌برد. ادکلن تام فورد فلور د چاین روی بستری از گل‌های عجیب و غریب اما لطیف و همچنین نُت‌های چوبی عنبر، خس خس و با ترکیب پایهٔ گرم چوب‌ها از جمله چوب هینوکی قرار می‌گیرد. لذا ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی دارد.

عطر تام فورد فلور د چاین عطری گلی-کهربایی فریبنده و در نهایت اثری هنری و خارق العاده است که توسط دستان با استعداد رودریگو فلورس روکس خلق شده است؛ کسی که از عطرسازان پیشرو در دنیای ترکیبات عطری است. وی قصد داشت «زنانگی رسوایی‌آور» زنان گذشتهٔ سینمای آسیا، از جمله «مرگ زنی با لباس چئونگ ‌سام و رژ لبی تیره در دههٔ ۳۰»، را به تصویر بکشد. در نتیجه، این عطر ظریف را با تمایز و تازگی توأم با گرما متعادل کرد. تام فورد با Fleur de Chine ما را به دنیای عطرهای دلربا دعوت می‌کند. جایی که پیچیدگی و جذابیت به سطح جدیدی ارتقا می‌یابد. این فقط یک عطر نیست، بلکه نمادی از تجمل و استایل است که در ذهن دوستداران عطر، محو نشدنی است.

مناسب: میهمانی ها و مجالس رسمی

زنانه و مردانه: خنک و شیرین

رایحه اولیه: هلو، آلو، چای

رایحه میانی: گل صد تومانی، رُز، مگنولیا، یاس، سنبل، ویستریا

رایحه اصلی: خس خس، عنبر، سدر، چوب هینوکی، بنروئین، استیراکس